سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دکترجلیلی ردردیدار دو ساعته با علامه مصباح یزدی: از حضرت استاد
بسمه تعالی
دکترجلیلی پس از دیدار دو ساعته با علامه مصباح یزدی:
از حضرت استاد متشکریم که به‌ما لطف‌کردند/آیت‌الله مصباح‌یزدی ستاره‌ای درخشان در آسمان انقلاب اسلامی است

 

 دکتر سعید جلیلی، عصر امروز(سه شنبه) به منظور دیدار با علامه مصباح یزدی و شرکت در دومین همایش بزرگ استقامت رمز پیشرفت به شهر مقدس قم سفر کرد.

به گزارش رجانیوز، دکتر جلیلی در سفر یک روزه خود به شهر مقدس قم، با حضور در موسسه آموزشی، پ‍‍ژوهشی امام خمینی(ره) با علامه مصباح یزدی دیدار کرد. 
این دیدار که نزدیک به دو ساعت به طول انجامید به صورت خصوصی و در دفتر شخصی علامه مصباح یزدی برگزار شد. پیش از این دیدار، علامه مصباح یزدی اعلام کردند: این که گفتند ما به شما وقت ندادیم، شیطنت رسانه ها بود و چنین چیزی نبوده است. 
 
 
پس از برگزاری این دیدار نیز نماز جماعت به امامت علامه مصباح یزدی در محل دفتر ایشان برگزار شد.
دکتر سعید جلیلی پس از پایان دیدار با علامه مصباح یزدی در جمع خبرنگاران گفت: از حضرت استاد متشکریم که به ما لطف کردند و امروز از نصایح ایشان استفاده کردیم.
وی با اشاره به دیدار خود با علامه مصباح یزدی افزود: توفیق بسیار بزرگی بود که امروز خدمت آیت الله مصباح شرف یاب شدم، شخصیتی که ستاره درخشان انقلاب است و وجود پربرکت ایشان موجب خیر و برکت برای نظام اسلامی می باشد؛ آرزو می کنم سایه ایشان در جهت تقویت انقلاب که مقام معظم رهبری علمدار آن هستند مستدام باشد.
 
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه خوشحال هستم که شخصیت هایی همچون آیت الله مصباح در این مسیر نورافشانی می کنند خاطرنشان کرد: گفتمان انقلاب یک حیات جدید را برای کشور به ارمغان آورده، انشاءالله در مسیری که انقلاب دنبال می کند، این گفتمان روز به روز به برکت فقاهت و ارزش‎های واقعی انقلاب که از حوزه علمیه سیراب می شود این مسیر را پرشتاب تر ادامه دهد.
 
 
دکتر جلیلی ادامه داد: باور من این است که آنچه می تواند پیشرفت دنیا و آخرت را برای مردم ما بدنبال داشته باشد تکیه بر ارزشهای اسلامی است که باید از ظرفیت های حوزه، فقاهت و مرجعیت در سایه ولایت فقیه و مسیری که برای ما باید در آن ادامه راه دهیم شکل پیدا کند.
جلیلی در پایان گفت: انشاءالله همه ما بتوانیم فارغ از نتیجه انتخابات این گفتمان را با قوت که مورد رضای خداست ترویج کنیم، از حضرت استاد متشکریم که به ما لطف کردند و ما امروز از نصایح ایشان استفاده

+ نوشته شـــده در چهارشنبه 92/3/8ساعــت 7:22 صبح تــوسط عباس | نظر