سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جلسه تیم اقتصادی جلیلی با حضور وی تشکیل شد/محمد سلیمانی عضوی شور
یسمه تعالی
جلسه تیم اقتصادی جلیلی با حضور وی تشکیل شد

 

در جلسه ظهر امروز تیم اقتصادی جلیلی که با حضور وی و برخی از اقتصاددانان تشکیل شد درباره اقتصادی جلیلی بحث شده و برای مهار تورم و مدیریت نقدینگی برنامه‌ریزی شد.

محمد سلیمانی عضوی شورای مرکزی جبهه پایداری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، از تشکیل جلسه تیم اقتصادی سعید جلیلی با حضور وی، داوودی، کاظمی، اسکندری، درخشان و زاهدی‌وفا در ظهر امروز خبر داد و اظهار داشت: در این جلسه عده زیادی از اساتید حوزه و دانشگاه حضور داشتند و مباحث مختلف اقتصادی و برنامه‌های اقتصادی جلیلی مورد گفت‌وگو قرار گرفت.
 
سلیمانی با بیان اینکه در این جلسه درباره مسایلی نظیر نقدینگی، مهار تورم و مدیریت نقدینگی، توسعه و رابطه آن با عدالت و همچنین موضوع رشد اقتصادی بحث‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی شد، ادامه داد: در این جلسه تأکید شد که برنامه‌های اقتصادی باید طوری باشد که پیشرفت کشور همراه با عدالت محقق شود.
 
سلیمانی تصریح کرد: در این جلسه همچنین در رابطه با کاهش فاصله طبقاتی و توانمندسازی عموم مردم و دسترسی آنها به منابع اطلاعاتی و منابع سرمایه‌ای صحبت شد.
 
وی از بررسی چگونگی مبارزه با فساد در این جلسه خبر داد و یادآور شد: ما در این جلسه بحث کردیم که دولت یازدهم باید نسبت به فساد عدم تحمل داشته باشد و از این رو در خصوص اصلاحات نظام بانکی و شفافیت امور نیز صحبت کردیم.
 
سلیمانی تأکید کرد: چنانچه آقای جلیلی منتخب مردم برای دولت یازدهم باشد، این دولت باید یک اتاق شیشه‌ای ایجاد کند تا مردم و دولت بتوانند یکدیگر را ببینند. از این رو آقای جلیلی نیز قرار شد تا در هفته آینده برنامه‌های عملیاتی اقتصادی خود را اعلام کند.

+ نوشته شـــده در پنج شنبه 92/3/9ساعــت 6:18 صبح تــوسط عباس | نظر