سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
استاندار ایلام به احترام آرمیتا عزل شود : جناب آقای دکتر رحمانی

بسمه تعالی

استاندار ایلام به احترام آرمیتا عزل شود

سه شنبه, 7 آبان 1392، 06:29 ب.ظ

جناب آقای دکتر رحمانی فضلی،

وزیر محترم کشور جمهوری اسلامی

باسلام

ظاهراً کسی را که به نوکری مردم استان ایلام فرستاده اید که شایستگی این سمت را ندارد.

وی به تازگی افاضه نموده است : من حوادث سال 88 را فتنه نمی دانم.

او در ادامه به خبرنگاران معترض گفته است هر کاری هم می خواهید بکنید.



وزیر محترم کشور،

بدیهی است هر کسی می تواند نظر شخصی خویش را حتی در خصوص بود و نبود خدا داشته باشد.

اما شما بهتر می دانید که بیان نظر شخصی در هرجایی و هر زمان و مکان و مکانتی ممکن نیست.

کسی که به سمت استانداری یک استان برگزیده می شود خوب میداند که می بایست جایگاه حقوقی، سیاسی ، اجتماعی و مدیریتی خویش را رعایت کند. 

این وبلاگ ساده از شما برادر گرامی که به حُسن سلوک و صحت مشی و منش شناخته می شوید می خواهد که شخص مذکور را که یا از تبار ساده لوحان و بی بصیرتانی است که شایستگی خدمت به مردم را ندارد و یا عملاً  جزو عمله ی فتنه 88 می باشد را عزل فرموده و به کم هزینه ترین شکل ممکن از حکمرانی بر  استانی که زادگاه یکی از مظلوم ترین شهدای هسته ای ماست برکنار فرمایید.

استان محروم ایلام نیاز به استانداری که شاقول ذهنش را با مبادی غیرولایت طراز میکند نیاز ندارد.

جناب رحمان فضلی،

من ایلامی نیستم اما استان ایلام را خوب می شناسم،

هنوز بوی خون و آتش از جای جای آن به مشام می رسد.

لکن ایلام فقط بوی خون و حماسه نمی دهد بلکه عطر رگ وریشه ی آرمیتای رضایی نژاد را نیز در خود دارد.

از ملکه ی عشق و محبت دلهای پدران و مادران ایران سخن میگویم که پیش چشمش، پیکر مطهر پدرش را آماج گلوله های حقد و غضب قرار دادند.

 

 

ظاهرا استاندار منصوب شما آنقدر ولایت ناشناس است که نه تنها قریب به 100 مرتبه صدور واژگان فتنه را از لسان ولایت نشنیده اند بلکه حتی قبول ندارند که قاتلان و آمرانِ غیر مستقیمِ پرپر کردنِ شهدای هسته ای ما همان برپاکنندگان فتنه 88 هستند.

همان کسانی که به قول رهبر عزیزمان، جرم بزرگ آنان در سال 88 امیدوار کردن دشمن بود.

جناب رحمانی فضلی، 

خواهشمند است دستور فرمایید تا محمدرضا مروارید پس از عزل از سمت خویش، با پای برهنه و پیاده از استان ایلام خارج شود تا شاید اهانت غیرمستقیمی که این فرد به خون شهید داریوش رضایی نژاد + و شهدای فتنه 88 کرده است جبران گردد.

امیدوارم خواهش این برادر کوچکتان اجابت شود تا ناچار نباشیم موج سایبری لازم را برای تواب سازی محمدرضا مروارید به راه بیاندازیم.

در اینجا ضمن ادای احترام به مقام وزارت محترم کشور، نظرتان را به فرازی از فرمایشات حضرت آقا(روحی له الفدا) جلب می نمایم :

((  بدون تردید دشمن در جدا کردن مردم از نظام اسلامى شکست خورده است. سال گذشته[88] در انتخابات، چهل میلیون مردم کشور پاى صندوقهاى رأى رفتند. در واقع یک رفراندوم چهل میلیونى به نفع نظام جمهورى اسلامى و به نفع انتخابات انجام گرفت؛ همین بود که دشمن را عصبانى کرد. خواستند با فتنه اثر آن را از بین ببرند، اما این را هم نتوانستند انجام دهند. مردم در مقابل فتنه هم ایستادند. فتنه‌ى سال 88 کشور را واکسینه کرد؛ مردم را بر ضد میکروبهاى سیاسى و اجتماعى‌اى که میتواند اثر بگذارد، مجهز کرد؛ بصیرت مردم را بیشتر کرد. ))

 

پی نوشت 1 : خبرها حاکی از آن است که استاندار ایلام مواضع شاذ خود را اصلاح کرده و در چرخشی 180 درجه ای ابراز داشته است : من فتنه 88 را محکوم کرده و آنرا دسیسه‌ای بزرگ می‌دانم.

 

شنود ضمن استقبال از این عقب نشینی آشکار، امیدوار است تا مدیران ارشد مسئولانه تر سخن بگویند. چه اینکه درست قضیه آن بود که محمدرضا مروارید رسماً از مواضع اعلام شده ی قبلی عذرخواهی و طلب بخشش میکرد.


+ نوشته شـــده در پنج شنبه 92/8/9ساعــت 7:55 صبح تــوسط عباس | نظر