سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردم نیویورک در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی درغزه تظاهرات کر

بسمه تعالی

نیویورک – روز پنجشنبه صدها نفر از مردم شهر نیویورک با برپایی تجمعی در برابر کنسولگری رژیم صهیونیستی در این شهر به حملات وحشیانه آن رژیم به مردم فلسطین درغزه و پشتیبانی دولت آمریکا از این حملات اعتراض کردند.

به گزارش ایرنا در این تظاهرات گسترده که با حضور فعالان مدنی و حقوق بشری، دانشجویان و یهودیان ضد صهیونیست برگزار شد، تجمع کنندگان با شعار ?فلسطین آزاد?، ?تجاوز و اشغال را متوقف کنید? و ?حق بازگشت به خانه را به فلسطینی ها بدهید? اعتراض خود را به سیاست ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس و حملات آن به غزه اعلام کردند.

این تظاهرات عصر پنج شنبه به وقت محلی در مقابل کنسولگری رژیم صهیونیستی که در نزدیکی مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک قرار دارد، برگزار شد.

ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در جمعه 91/8/26ساعــت 8:7 صبح تــوسط عباس | نظر
نموداربیبیسی از بردموشکهای مقاومت

بسمه تعالی

با رسیدن موشک‌های مقاومت فلسطین به تل‌آویو، آژیر قرمز حمله موشکی برای اولین بار از سال 1991 و پس از جنگ خلیج، در این شهر به صدا درآمده است.
 به گزارش مشرق به نقل از فارس، شبکه بی‌بی‌سی نموداری را از برد موشک‌هایی که تاکنون مشخص شده نیروهای مقاومت فلسطین در اختیار دارند، منتشر کرده است.

در این نمودار مشهود است که موشک‌های فجر 5 به راحتی قادر به هدف قرار دادن تل‌آویو است. بنا بر این نمودار، این موشک 75 کیلومتر برد دارد و به سادگی می‌تواند به تل‌آویو برسد. موشک‌های «قسام»، «گراد» و «گراد بروزرسانی‌شده» نیز از دیگر موشک‌های نیروهای مقاومت هستند.

  

در پی حمله موشکی به تل‌آویو امروز آژیر قرمز حملات موشکی برای اولین بار از سال 1991 و پس از جنگ خلیج، در این شهر به صدا درآمده است.

اسرائیل از عصر روز چهارشنبه تاکنون 250 بار غزه را آماج حملات خود قرار داد و طی آن تاکنون 15 نفر شهید و نزدیک به 150 نفر زخمی شده‌اند.

مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به این حملات رژیم صهیونیستی 274 بار شهرک‌های صهیونیست‌نشین را هدف قرار داده و تاکنون 4 صهیونیست را کشته و ده‌ها نفر را زخمی کرده است.


+ نوشته شـــده در جمعه 91/8/26ساعــت 7:57 صبح تــوسط عباس | نظر
موشکهای مقاومت در قلب تلآویو/اسرائیل درخواست آتشبس فوری کرد

بسمه تعالی

واکنش غافلگیرکننده مقاومت به حمله صهیونیست‌ها با شلیک موشک‌های فجر به قلب تل‌آویو/ اسرائیل درخواست آتش‌بس فوری کرد

 

دور جدید حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه که روز گذشته و با ترور فرمانده مرکزی گردان‌های عزالدین قسام به صورت جدی کلید خورد، بر خلاف دور گذشته حملات به قطعه فلسطینی، واکنش غافلگیرکننده گروه‌های مقاومت فلسطینی را به دنبال داشت به نحوی که بلافاصله، شهر مرکزی تل آویو حملات متقابلی را از سوی این گروه‌های فلسطینی تجربه کرد تا مسئولین این رژیم را وادار به درخواست برای برقراری آتش بس فوری با میانجیگیری کشورهای اروپایی و مصر کند. ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در جمعه 91/8/26ساعــت 7:7 صبح تــوسط عباس | نظر
بوی محرم (شعر)

 

بسمه تعالی

بوی محرم (شعر) 


باز فضا بوی محرم گرفت
موج عزا دامن عالم گرفت 

دم به دم از زمزمه یا حسین 
زاده آدم همه دم دم گرفت

آتش این داغ جهانسوز باز 
بر دل بیگانه و محرم گرفت 

اشک ز چشم گل نرگس چکید 
رنگ خزانی گل مریم گرفت 

ولوله افتاد به ملک و ملک 
نور و نوا عالم و آدم گرفت 

داغ عزای پسر فاطمه 
صبر و قرار از دل خرم گرفت 

بیگی دلسوخته با اشک و آه
جای در این حلقه ماتم گرفت 


+ نوشته شـــده در پنج شنبه 91/8/25ساعــت 7:51 صبح تــوسط عباس | نظر
محصولی:شاید یک نفر برای مجلس نامزد مناسبی باشد ولی برای ریاستجمه

بسمه تعالی

** پیش‌فرض انحرافی طرح اجماع ملی

* فارس: آیا طرح «اجماع ملی» که از سوی آقای هاشمی رفسنجانی برای انتخابات مطرح شده در کشور ما پاسخگوست؟

محصولی: کسانی که بحث اجماع یا وحدت ملی را مطرح می‌کنند یک پیش‌فرضی دارند که توجه به آن مهم است؛ البته ممکن است روی این پیش فرض مانور ندهند اما قطعاً انحرافی است. آن پیش فرض این است که در کشور بحران است و برای رفع آن باید دولت وحدت ملی یا آشتی ملی ایجاد کنیم. در حالی که ما الان نه تنها در بحران نیستیم بلکه در بهترین شرایط کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی از هر جهت اعم از امنیت داخلی، ثبات سیاسی، رفاه عمومی و پیشرفت علمی و نفوذ معنوی در کشورهای منطقه و جهان هستیم. بنابراین اینها سعی دارند با طرح «وحدت ملی» القای بحران کنند.

روی دیگر قضیه این است که آنها حتی به برخی افرادی که خودشان اسم می‌برند، تن نمی‌دهند و این اسامی را که بکار می‌برند، چه‌بسا فریب باشد. مثلاً در سال 84 هاشمی به یکی از نامزدها گفت «شما برو جلو، تو باشی من نامزد نمی‌شوم» اما وقتی این فرد وارد صحنه شد هاشمی بدون اینکه به این فرد اطلاع دهد، خودش نیز وارد صحنه شد! یعنی هیچ پایبندی به وعده‌شان نیست چرا که آنها دنبال رسیدن به هدف با هر ابزاری هستند.

لذا ما باید توجه کنیم اگر پیش‌فرض غلط بحرانی بودن کشور را پذیرفتم تازه باید ببینم بر مبنای آن چطور باید عمل کرد. اگر تاکتیک اجماع خوب است روی چه کسانی باید اجماع کرد. معمولا این مباحث از سوی کسانی مطرح می‌شود که خود را دارای جایگاه مناسبی در بین مردم نمی‌بیند و سعی دارند خود را به شکلی در کانون توجهات افکار عمومی حفظ کنند در حالی که این افراد مورد استقبال مردم قرار نمی‌گیرند چرا که مردم به دنبال شفافیت و خدمت و صداقت هستند.

ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در چهارشنبه 91/8/24ساعــت 11:20 صبح تــوسط عباس | نظر
محصولی،القای بحران با استفاده از طرح وحدت ملی/شاید یک نفر برای م

** تبیین نقش و جایگاه شورای فقهی در پایداری

* فارس: علت تشکیل شورای فقهی در جبهه پایداری چه بود؟نقش این شورا و نسبت آن با شورای مرکزی چیست؟.

محصولی: ما به دنبال تدوین الگویی نو برای اساسنامه جبهه بودیم تا تشکیلات‌مان را بر مبنای این الگوی مشخص سازماندهی کنیم. ما ضمن توجه به آسیب‌شناسی احزابی که در داخل کشور هستند و برخی به انحراف دچار شده‌اند متوجه شدیم وقتی به دنبال کار گفتمانی و ارزشی هستیم باید در عین اینکه از اثرات و فواید مثبت تشکیلات بهره‌مند می‌شویم و نمی‌خواهیم در دام‌ گرفتار‌کننده احزاب غربی بیفتیم باید الگوی حضرت امام راحل را که برای جمهوری اسلامی ارائه دادند و مورد استقبال مردم کشور نیز قرار گرفت را در جبهه پایداری پیاده کنیم.

ارکان مختلف نظام از سطوح پایین تا بالاتر با انتخاب مردم شکل می‌گیرد و یک رهبری بر کل امور کشور احاطه دارد و باتوجه به اینکه ما در جمهوری اسلامی یک رهبر داریم که همه اجزاء نظام را شامل است و جبهه پایداری هم درون نظام قرار دارد و رهبری جایگاهی نیست که بشود آن را به شکل دیگری در جبهه بازسازی کرد. فرمایشات رهبرمعظم انقلاب باید برای همه مجموعه‌هایی که معتقد به ولایت هستند فصل‌الخطاب باشد. ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در چهارشنبه 91/8/24ساعــت 11:6 صبح تــوسط عباس | نظر
آقای انصاری!خونِهای 30 خرداد 88هنوز خشک نشده
بسمه تعالی
به گزارش رجانیوز، در همین راستا امروز روزنامه «اعتماد» در گفتگو با یکی از اعضای تشکل افراطی «مجمع روحانیون مبارز»، به بحث درباره انتخابات پیش رو پرداخته و به نوعی رپرتاژی برای این تشکل و البته با طعم حمایت از افرادی مانند هاشمی رفسنجانی و ناطق نوری را در دستور کار قرار داده است.
مجید انصاری در این گفتگو، حرف همیشگی اصلاح‌طلبان را تکرار کرده و گفته است که تنها زمانی که خروجی رای مردم از صندوق‌ها به کاندیدای ما باشد، می‌توان گفت که در ایران انتخابات آزاد برگزار شده است! او تاکید کرده که انتخابات در ایران با اعمال دخالت از سوی حاکمیت همراه است مگر زمانی که سیدمحمد خاتمی و امثالهم پیروز شوند! و اضافه کرده است: «ما این مساله را در انتخابات سال 76 شاهد بودیم. در آن ایام همه امکانات و ‏نیرو‌ها در طرف مقابل آقای خاتمی بود ولی آقای خاتمی در ‌‌‌نهایت پیروز شد اما باید گفت که دوم خرداد 76 تکرار نخواهد شد.» ادامه مطلب...
+ نوشته شـــده در چهارشنبه 91/8/24ساعــت 10:44 صبح تــوسط عباس | نظر
آیا \ محسن رضایی \ درفتنه 88فقط ساکت فتنه بود؟

بسمه تعالی

باید از آقای رضایی پرسید جنابعالی با توجه به سابقه طولانی مسئولیتهایتان در انقلاب اسلامی و شناخت کامل از سلامت برگزاری انتخابات چگونه به خود اجازه دادید در شرایطی که بیگانگان مشغول اجرای یک فتنه از پیش طراحی شده در کشور بودند با نامه نگاری به شورای نگهبان و استفاده از واژه های تقلب ، جعل و ... با آنها همراه شوید؟
البته محسن رضایی هیچوقت به این سوال پاسخ نداد که آیا با اعتراض به نتایج انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری به دنبال تغییر نتایج آرای کمتر از دو درصدی اش بوده و یا هدف دیگری را در سر می پرورانده است؟

بد نیست این نکته را یادآور شد که محسن رضایی میرقائد پس از انتخابات ریاست جمهوری در یکی از مکاتبات صورت گرفته اش با شورای نگهبان که در اوج درگیری ها و اغتشاشات صورت گرفته خطاب به آیت الله جنتی خاطر نشان کرده که بر اساس برآوردهای صورت گرفته بین 3/5 تا 7 میلیون و یا تا 9 میلیون رای داشته است! ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در سه شنبه 91/8/23ساعــت 10:28 صبح تــوسط عباس | نظر
آقای ضرغامی بخواند :چادر بعلاوه هفت قلم آرایش منهای حیا

این‌ها را برای خودمان می‌نویسیم. برای خودمان که مثل قورباغه افتاده‌ایم وسط دیگ صدا و سیما و سینما و داریم آرام آرام قل‌قل می‌کنیم و حواسمان هم نیست. حواسمان نیست که حساسیت‌هایمان دارد کم می‌شود. البته تقصیر هم نداریم ها! وقتی افتضاحی مثل «یک خانواده محترم» با مشارکت سیما فیلم ساخته می‌شود دیگر چه وقت و انرژی و حالی می‌ماند که گیر بدهیم به چادر افشان و آرایش غلیظ و رفتار بی در و پیکر شخصیت زن «راستش را بگو» با مردان نامحرم؟!

اینها را برای چه می‌گوییم؟ برای اینکه آقای ضرغامی بخواند و متنبه شود ،کسی که در زیرمجموعه‌اش بیت المال مسلمین را خرج ساخت فیلم کثیفی کرده‌اند که در یکی از صحنه‌هایش عکسی از امام خمینی(ره) نصب شده است که دارد از سر مبارکشان آتش بلند می‌شود(باور کنید این بخشی از فیلم «یک خانواده محترم» است) کجا وقت دارد به این امل‌بازی‌ها فکر کند و حواسش به چادر و آرایش بازیگرها باشد!

ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در سه شنبه 91/8/23ساعــت 10:1 صبح تــوسط عباس | نظر
بعیداست اصول گرایان برروی یک کاندیدابه اجماع برسند.سخنگوی جبهه پ

بسمه تعالی

باقری لنکرانی در ادامه به پرسش‌های طلاب مدرسه معصومیه پاسخ گفت و در ارتباط با وحدت جبهه پایداری با سایر اصولگرایان گفت: در شش مرداد 90 وقتی جبهه را تشکیل دادیم نمی‌دانستیم که آیا ناچار می‌شویم برای انتخابات مجلس کاندیدای جدا معرفی کنیم یا خیر.

وی افزود: تلاش عمده ما این بود که در همان ساز و کار موجود حرف‌هایمان را بزنیم و به نتیجه برسیم؛ اما اتفاق‌هایی افتاد که در نیمه آبان، مطمئن شدیم نمی‌توانیم به نتیجه برسیم و آذرماه یک فهرست 60 نفره دادیم و گفتیم هر کدام از افراد را که شما قبول کنید، ما هم قبول داریم که خیلی از این افراد مورد نظر آن‌ها بود.

سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: گفت‌وگوی آن‌ها با ما این شد که شما یا می‌نشینید در جلسه و تصمیم‌های ما را امضا می‌کنید یا ما با شما مذاکره‌ای نداریم!

ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در سه شنبه 91/8/23ساعــت 9:28 صبح تــوسط عباس | نظر
<      1   2   3   4   5   >>   >