سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آقای لاریجانی از بیانات رهبری میفهمیم که ایشان مایل به طرح سوال

بسمه تعالی

چند روز پس از نامه لاریجانی به رهبر انقلاب مبنی بر علنی نکردن اختلافات + صوت
اعلام وصول طرح سوال از رئیس‎جمهور توسط لاریجانی/ کوچک‌زاده: بنده و همفکرانم در مجلسی که خلاف نظر رهبرانقلاب عمل کند، نمی‌مانیم

 

به فاصله چند روز پس از نامه‌نگاری علی لاریجانی به رهبر معظم انقلاب و تاکید بر دریافت پیام ایشان مبنی بر لزوم حفظ وحدت میان مسئولین قوا و رسانه‌ای نکردن اختلافات، رئیس مجلس در اولین ساعات اولین روز کاری هفته، طرح سوال از رئیس جمهور را اعلام وصول کرد و در مقابل اعتراض نمایندگان مبنی بر مغایرت این اقدام با تصریح رهبر معظم انقلاب در هفته گذشته، اعلام کرد: « یادآور می‌شوم دستوری از طرف مقام معظم رهبری به ما نرسیده است و اگر کسی بگوید رسیده همین جا اعلام می‌کنم خلاف واقع سخن گفته است.» ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در یکشنبه 91/8/14ساعــت 4:47 عصر تــوسط عباس | نظر
آقای علی لاریجانی چرا تحقیق وتفحص ازدانشگاه آزادرابه تاخیر می ان

بسمه تعالی

بر طبق روال قانونی تحقیق و تفحص موضوع مواد 198 و 199 آئین نامه داخلی مجلس پس از ارائه طرح تحقیق و تفحص از سوی نمایندگان به هیئت رئیسه حداکثر زمانی که این هیئت می بایست این تقاضا را در صحن علنی مجلس مطرح نماید 33 روز است. بدین شرح که پس از تقدیم تقاضا به هیئت رئیسه توسط نماینده متقاضی تحقیق،این هیئت موظف است ظرف 48 ساعت طرح را به کمیسیون تخصصی ذیربط ارسال نماید. پس از آن و طی فرایند لازم قانونی تا ارائه گزارش رد یا تصویب تقاضا به هیئت رئیسه، که زمانی حداکثر یک ماه (براساس قانون) برای آن در نظر گرفته شده است، هیئت رئیسه موظف است (براساس قانون) به صورت خارج از نوبت این گزارش را در دستور هفته بعد مجلس شورای اسلامی قرار دهد.

 
اما هیئت رئیسه مجلس که در تاریخ 18 مردادماه درخواست تحقیق و تفحص را به کمیسیون ارجاع داده است تاکنون که قریب یک ماه و نیم از سقف تاریخ قانونی قرار دادن گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات در دستور کار جلسه علنی گذشته بدون ارائه هرگونه دلیل از قرار دادن درخواست تحقیق و تفحص در دستور کار مجلس خودداری کرده که شائبه هایی پدید آورده است.

ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در یکشنبه 91/8/14ساعــت 3:58 عصر تــوسط عباس | نظر
درمان 72 بلا با خوردن نمک در آغاز و پایان غذا

 

ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در یکشنبه 91/8/14ساعــت 2:50 عصر تــوسط عباس | نظر
واکنش جهانی به جنایت جنگی تروریست ها در سوریه

بسمه تعالی

قتل سربازان اسیر ارتش سوریه به دست تروریست ها با واکنش های جهانی رو به رو شد و آن را جنایت جنگی خواندند.
به گزارش خبرگزاری ها، شورای حقوق بشر سازمان ملل در واکنش به ویدیویی که در آن تروریست ها در سوریه سربازان ارتش را اعدام می کنند اعلام کرد این تصاویر ارتکاب جنایت جنگی و محکوم است.

ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در یکشنبه 91/8/14ساعــت 11:51 صبح تــوسط عباس | نظر
روزنامه آمریکایی: ایران کلید حل مشکلات منطقه خاورمیانه

بسمه تعالی

روزنامه آمریکایی: ایران کلید حل مشکلات منطقه خاورمیانه 

<** ادامه مطلب... **این روزنامه آنگاه با تمجید از موضع ایران در قبال مسائل افغانستان می نویسد: «ایران در افغانستان همکاری فراوانی از خود نشان داده است. این کشور می توانست هرگونه اقدامی را تخریب و طور دیگری عمل کند، اما تهران تلاش فراوانی برای برقراری دوباره امنیت در مرزش با افغانستان انجام داد.»
نویسنده افزود:«حکومت ایران برای دستیابی به ثبات در منطقه، سرمایه گذاری سیاسی و اقتصادی انجام داده است، اما نقش سازنده این کشور هیچگاه توسط جامعه بین الملل به رسمیت شناخته نشده است.»
این نویسنده از مخالفت ایران با گروه طالبان از همان ابتدای کار، مدارا با عملیات نظامی ناتو در همسایگی خود و پذیرفتن آوارگان افغان به عنوان نمونه های همکاری سازنده ایران نام می برد و درباره مسئله آوارگان افغانی تاکید کرد: «ایران بیش از سه میلیون آواره افغان را در دهه گذشته پذیرفته و هنوز هم بیش از یک میلیون آواره افغان را پناه داده است. ایران با پناه دادن به این حجم زیاد آوارگان، مانع از انتشار درگیری های افغانستان به سایر نقاط منطقه شده است.»
این نویسنده در ادامه نوشت: «ایران همچنین برای یک ونیم تا دو میلیون آواره افغان کار فراهم کرده است که پول حاصل از شغلشان را به وطنشان می فرستند. به این ترتیب، ایران از اقتصاد افغانستان حمایت می کند.»
این روزنامه که در سان فرانسیسکو و کالیفرنیا توزیع می شود در ادامه به مسئله سوریه اشاره می کند و می نویسد که هیچ راه ماندگاری در سوریه بدون مشارکت ایران در گفتگوهای صلح امکان پذیر نیست.
به گزارش واحد مرکزی خبر نویسنده این سرمقاله تاکید کرد که هیچ کشوری در خاورمیانه مانند ایران بر بشار اسد، رئیس جمهور سوریه نفوذ ندارد و بان کی مون، دبیرکل سازمان ملل باید به اخضر ابراهیمی، نماینده این سازمان در امور سوریه توصیه کند که برای دستیابی به صلح در سوریه با ایران نیز مذاکره کند.
نویسنده این سرمقاله در انتها با انتقاد از سیاستمداران غربی در امتناع از مذاکره با ایران در مسأله سوریه می نویسد: «تحریم های اقتصادی علیه ایران تأثیر اندکی دارد و حمله نظامی نیز از خرد به دور است و درگیری ها را فقط می توان با همکاری حل کرد.»

>

روزنامه آمریکایی سان فرانسیسکو کرانیکل بر قدرت ایران و توان آن در تأثیرگذاری برای حل مشکلات خاورمیانه تاکید کرد.
این روزنامه نوشت که برای حل درگیری های جاری در منطقه خاورمیانه، جامعه بین الملل باید با همه قدرت های منطقه ای و از همه مهمتر ایران مذاکره کند و هیچ گاه نمی توان از جایگاه ایران در حل مسائل منطقه ای چشم پوشی کرد.


+ نوشته شـــده در یکشنبه 91/8/14ساعــت 11:42 صبح تــوسط عباس | نظر
عمر باتری لپ تاپ خود را جاودانه کنید

بسمه تعالی

باتری لپ تاپ خود را به مدت 15 ساعت داخل فریزر بگذارید تا کاملاً یخ ببند، سپس آن را از فریزر خارج کرده و چهار دفعه شارژ و دشارژ (خالی) نمایید تا باتری عمری دوباره بگیرد.
ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در شنبه 91/8/13ساعــت 9:57 صبح تــوسط عباس | نظر
خط دشمن و خطای خیانت (یادداشت روز)

سمه تعالی

خط دشمن و خطای خیانت (یادداشت روز) 


1- «تغییر تاکتیک» و در عین حال استفاده از «تاکتیک های متعدد» در کارزار تمام عیار مواجهه غرب با جمهوری اسلامی، راهبرد دشمنان نشان دار ایران طی 34 سال گذشته بوده است.
این تغییر تاکتیک به خطای در محاسبات دشمن برمی گردد که به تعبیر فارین پالیسی، «نمی توانیم ایران را تحلیل کنیم» و یا به قول سردبیر ارشد هافینگتون پست «مشکل اینجاست که اقدامات درباره ایران نتیجه معکوس می دهد.»
در همین خط، تحلیل دانی یاتوم رئیس پیشین موساد نیز قابل اعتناست که عجزآلود و در توضیح به نتیجه نرسیدن تاکتیک ها و سناریوها بر ضد جمهوری اسلامی می گوید؛ «ایران آمیزه ای پرخطر از قدرتی است که برخوردار از یک خط تلفنی مستقیم با خدا به علاوه موشک های دوربرد است.»
برای همین است که فرید زکریا تحلیلگر سی ان ان و چهره سرشناس رسانه ای آمریکا در قامت نظریه پرداز تصریح می کند در مواجهه با ایران باید از «تاکتیک های ترکیبی» استفاده کرد.
2- این روزها نیز دشمنان جمهوری اسلامی تلاش کرده اند تا با تاکتیک های متعدد خط آتش جدیدی علیه ایران تدارک و ساماندهی نمایند که البته در ادامه این نوشته تحرکات نافرجام آنها تشریح خواهد شد.
بطور مشخص می توان تلاش ها و تحرکات توطئه آمیز دشمن را طی روزها و هفته های گذشته در چند محور فهرست کرد؛ 
الف- القاء رسانه ای و روانی این مطلب که «تحریم» ها اثر کرده و «تدبیر»ی برای آن نیست.
ب- پمپاژ شایعات و بلوف هایی درباره حمله احتمالی به تأسیسات هسته ای ایران، اگر جمهوری اسلامی بر برنامه هسته ای خود اصرار کند.
پ- طرح پر رنگ و لعاب و چندباره مذاکره میان ایران و آمریکا.
ت- فعال شدن احمد شهید در قالب گزارشگر به اصطلاح حقوق بشر در امور ایران و انتشار گزارش سوم او علیه جمهوری اسلامی.
ث- لغو سفر هیئت پارلمانی اروپا به ایران با القاء این مطلب که تهران در مناسبات سیاسی و دیپلماتیک دچار انزوا شده است.
ج- انتشار اخبار دروغ و تهمت سریالی به ایران در حوادث منطقه ای از جمله دخالت ایران در عربستان، سوریه، لبنان، یمن تا ارتباط ایران با یک کارخانه مهمات سازی در سودان و... .
3- برای این که این فضاسازی ها علیه ایران شکل بگیرد لازم بود تا کارگردانان و عوامل میدانی آن نیز به صحنه بیایند تا به اصطلاح «تاکتیک» های متعدد و ترکیبی را در قالب یک «استراتژی» رهگیری و پیگیری نمایند.
با واکاوی این خط براساس آنچه که در محیط آشکار رخ داد، شواهد و قرائن غیرقابل خدشه نشان می دهد دشمن این جنجال سازی ها و فضاسازی ها را طی ماههای آینده نیز ادامه خواهد داد.
بنابراین کافی است قسمت های مختلف این جورچین کنار هم گذاشته شود تا در فضای حساس و خطیر کنونی در بازی بزرگ دشمن گرفتار نشد.
نمونه هایی از تلاش ها و تحرکات که محورهای کلی تاکتیک های دشمن -موارد الف تا ج در بالا- را بهتر روشن می کند قابل تامل ویژه است.
به عنوان نمونه؛ دو روز پیش شیمون پرز رئیس رژیم صهیونیستی در دیدار با مارتین دمپسی رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در آرزوی تاثیر بدون تدبیر تحریم ها ادعا می کند که؛ «تحریم ها در حال نشان دادن برخی نتایج هستند.»
طرفه آنکه اوباما نیز در آخرین مناظره انتخاباتی با رامنی کوشید تا القاء نماید که تحریم ها بر ضد ایران اثر کرده است.
در محور القاء تاثیر تحریم ها علیه ایران متاسفانه جریانی در داخل نیز سعی می کند تا «سهم تحریم» ها را پررنگ تر و بزرگ تر از دیگر عوامل در مشکلات اقتصادی و گرانی ها نشان بدهد.
از سوی دیگر به موازات پروژه تحریم ها و به صحنه آمدن کسانی مانند پرز، اوباما و ... بلوف حمله احتمالی به ایران برای تاثیر گذاشتن بر موضوع هسته ای کشورمان نیز دنبال می شود.
در اینجا هم به عنوان نمونه می توان سخنان دیروز ایهود باراک وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را آدرس داد که مدعی شد؛ «ایران از سلاح هسته ای عقب نشینی کرده است و به همین خاطر ما جنگ را به تاخیر انداخته ایم» و این در حالی است که اولا؛ ایران هیچ گاه برنامه غیر صلح آمیز و تولید سلاح هسته ای را پی نگرفته که بخواهد عقب نشینی کند.
ثانیا؛ آنچه محرز است اینکه ایران هیچ گاه از حقوق هسته ای خود عقب نشینی نمی کند.
ثالثا؛ ژست به تعویق انداختن حمله به ایران پس از آنکه طی سال های گذشته مقامات کودک کش رژیم صهیونیستی ادعای حمله را اعلام کرده و حتی ضرب الاجل تعیین نموده و نهایتا کاملا عقب نشینی کرده اند آنقدر مضحک شده که روزنامه انگلیسی ایندیپندنت نیز طرح گزینه نظامی از سوی اسرائیل علیه ایران را «بلوف قرن» دانست.
در محور مذاکره ایران و آمریکا نیز که این روزها بارها رسانه های غربی کوشیدند آن را کلید بزنند تلاش های نیویورک تایمز تا بی بی سی و آسوشیتدپرس به سرانجام نرسید؛ چرا که افکارعمومی ایران و دنیا فهمید که اینگونه اخبارسازی ها تنها در پی مصارف داخلی آمریکاست.
این تلاش ناشیانه وقتی بهتر قابل رویت است که چندبار رسانه های غربی این موضوع را رسانه ای کردند تا شاید با «تکرار» به عنوان یکی از شگردهای عملیات روانی موثر واقع بشود ولی هربار تکذیب قاطع مقامات ارشد کشورمان را به دنبال داشت.
همچنین در محور حقوق بشر که همواره به عنوان پیوست تحریم ها و فشارها برجسته می شود تلاش های احمد شهید با انتشار گزارش و مصاحبه های پی در پی علیه وضعیت حقوق بشر در ایران نیاز به توضیح خاصی ندارد.
موضوع لغو سفر هیئت پارلمانی اروپا و گره زدن آن به بازدید از زندان های کشورمان و ملاقات با دو محکوم امنیتی و همچنین اتهام به کشورمان درباره اتفاقات و حوادث منطقه ای، نتوانسته از قدرت نرم ایران و الگوی الهام بخشی انقلاب اسلامی بکاهد.
4- اما سوال اصلی که به میان می آید این است که هدف دشمن از این تحرکات و تلاش ها در قالب محورهای یاد شده در بالا چیست؟
پاسخ این سوال دو مرحله ای است؛ در مرحله اول دشمن می کوشد تا با به صحنه آوردن همه تاکتیک های خود اعم از تحریم ها، فشارهای هسته ای، بلوف حمله احتمالی، بازی رسانه ای مذاکره ایران و آمریکا، اتهامات حقوق بشری و... «کاستن از عمق استراتژیک ایران» را در دستور کار قرار دهد و رگه هایی از آن را تحقق ببخشد و در مرحله دوم فضای انتخابات سال 92 را مقارن با پیش فرض مرحله اول شکل دهد.
فضای ذهنی- و نه عینی- دشمن به این سمت و سو است که برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده در ایران، کاندیداهایی به مردم و نظام تحمیل شوند که سخن از ایستادگی و مقاومت به پیش نکشند و خط سازش را پی بگیرند.
اما اشتباه استراتژیک دشمن که این برآورد و فضای ذهنی را به آرزو تبدیل خواهد کرد در نظر نگرفتن بصیرت ملت ایران است که همواره در بزنگاه های حساس با رهبری حکیمانه رهبر انقلاب دشمن را آچمز کرده اند.
چهار سال پیش نیز اوباما با شعار کذایی «تغییر» سعی داشت مرموزانه و مزورانه عمق استراتژیک ایران را هدف بگیرد اما پیش از همه رهبر بصیر انقلاب از سیاست دست چدنی و دستکش مخملین «آقای تغییر» پرده برداشتند.
5- و بالاخره باید گفت «تحریم»ها که قابل انکار نیست با «تدبیر» مسئولان قابل کنترل است و «تهدید»ها را می توان به «فرصت»ها تبدیل کرد و بازی رسانه ای و عملیات روانی دشمن را می شود پیشاپیش سوزاند.
بهترین گواهی بر شدنی بودن گزاره های فوق تاریخ پر رمز و راز مواجهه ایران اسلامی با نظام سلطه و مستکبران است که ثابت می کند ملت ایران پیروز میدان مبارزه با دشمنان بوده است.
همچنانکه رهبرمعظم انقلاب دیروز در جمع پرشور هزاران دانشجو و دانش آموز در تبیین دلایل این پیروزی خاطرنشان کردند؛ «اولین دلیل این است که انقلاب اسلامی ایران در این 34 سال نه تنها از بین نرفت بلکه قوی تر، مستحکم تر، با عظمت تر و پرفروغ تر شده است.»
بنابراین ایستادگی توأم با تدبیر در برابر ترفندها و دسیسه های دشمن در گرو اتحاد و وحدت مسئولان نظام است و از همین روی «آقا» دیروز به مسئولان و روسای قوا هشدار دادند که مراقب باشند و اختلافات را به میان مردم نکشانند.
اما در این میان تنها روزنه ای که دشمن را به اجرای تاکتیک ها و راهبردهایش امیدوار می سازد خط خیانت در کشور است.
و البته مثل همیشه «آقا» دست دشمن را خواندند و بازی دشمن برای انتخابات 92 در داخل را سوزاندند؛ «از امروز تا روز انتخابات، هر کسی که بخواهد اختلاف ها را به میان مردم بکشاند و از احساسات آنها در جهت اختلافات استفاده کند، قطعا به کشور خیانت کرده است.» و بی شک این بیان روشنگرانه «آقا» باید نصب العین تمام مسئولان باشد و اجازه ندهند کسی یا جریانی- خواسته یا ناخواسته- در زمین دشمن به بازی گرفته شود.
حسام الدین برومند


+ نوشته شـــده در پنج شنبه 91/8/11ساعــت 7:45 صبح تــوسط عباس | نظر
انکه خدا گفت علییم ولی است/دین مرا رهبر برحق علی است

بسمه تعالی
تقدیم به ساحت مقدس امیر مومنان علی ابن ابیطالب(ع) و فرزند برومندش آقا امام زمان (عج) 


عید غدیر آمد و نوری زعرش

کرد تجلی به مساکین فرش

غلغله در عالم قدسی به پاست

 
نوبت شاهنشهی مرتضاست 

چرخ فلک سجده بدو می برد 

حکم ولایت به علی میرسد 

وحی رسیده است زدرگاه دوست 

نوبت شاهنشهی دست اوست 

وحی خدا کرده به احمد نزول 

نوبت تکمیل اساس الاصول 

حکم ولایت تو به مردم رسان 

آگه از اندیشه حق کن کسان 

گو که بفرمان خدای زمین 

هست علی حجت دین مبین 

ختم رسالت به ولای علی است 

نیست زما آنکه جز اویش ولی است 

حب علی مایه تکمیل دین 

حکم علی ،حکم تو بر مومنین 

هرکه پذیرد بجز او حکم کس 

روز جزا نیست کسش دادرس 

دین پس از ایمان به خدای عزیز 

هست یقین تو بدان رستخیز
هست نبوت دگر اصل متین 

پایه مستحکم ایمان و دین 

گر نبود بعد رسالت امام 

کی شود ایمان مسلمان تمام 

هست امامت به یقین نور دین 

بعد نبی چاره گر مومنین 

تا نشود بعد نبی دین رها 

هست علی وارث دین خدا 

گو که ولایش دژ اهل یقین 

قلعه مستحکم و حبل المتین 

چنگ در این حلقه هر آنکس زند 

از شرر شعله دوزخ رهد 

مهر حقیقت چو به نام علی است 

وارث پیغمبر و دین نبی است 

چونکه ولایت بود از سوی ما 

بعد تو گردد به علی آن عطا 

حکم کسی نیست به مردم روا 

تا نبود حکم به تایید ما 

حکم علی هست همان حکم ما 

هست علی دور زخبط و خطا 

دست خدا، شیر خدا، مرتضاست 

عصمت او،عصمت آل عباست 

چونکه خلافت بود از آن ما 

هست علی مورد تایید ما 

گو که خدا گفت علییم ولی است 

دین مرا رهبر برحق علی است 

هرکه سر از طاعت او در کشد 

طعم سعادت نتواند چشد 

چونکه علی مخزن اسرار ماست 

راه علی هست همان راه راست 

هر که پس از تو به علی دست داد 

آتش خشم من از او دور باد 

جان کلام این سخن ای مرد حق 

هست علی بعد تو اولی به خلق 

گر نرسانی تو به مردم پیام 

امر رسالت شودت ناتمام 

از پی ابلاغ فرامین حق 

گرد نمودند به هم جمله خلق 

پس زپی طاعت ظهر غدیر 

سجده به درگاه خدای خبیر 

گفت پیمبر که من اولی به خلق؟ 

جمله بگفتند رسول به حق 

گفت پیمبر که پس از من علی 

هست بر این خلق مسلمان ولی 

هرکه من امروز به اویم ولی 

هست پس از من ولی او علی 

بار هر آنکس به علی دشمن است 

کینه او دشمنی با من است 

دشمن من ، دشمن پروردگار 

دشمن حق،کی بشود رستگار 

بار خدایا به علی یار باش 

چشم حسودان ورا خار باش 

دشمن اورا تو به به پیکار باش 

یاور اورا تو بهین یار باش 

حکم ولایت به علی شد عطا 

آمده این حکم زسوی خدا 

پس به یقین هست امام مبین 

معتقدینش همه از متقین 

این سخن آخر من با شماست 

دشمن او دشمن حکم خداست 

وای پس از رحلت شخص رسول 

جمله فراموش بشد آن اصول 

عقده دیرینه چو سر باز کرد 

دشمن حق، دشمنی آغاز کرد 

دشمن او ،دشمنیش را فزود 

مکر بنی ساعده بر پا نمود 

جمع نمودند گروهی زخلق 

خویش بخواندند ولی به حق 

حق خلافت ز علی غصب کرد 

غیر علی را چو بدان نصب کرد 

گر چه علی بود ولی خدا 

منتصب از جانب مولای ما 

بانگ برآورد علی چون شنید 

پرده باطل به حقیقت درید 

گفت:غدیر از چه فراموش شد؟ 

شمع حقیقت زچه خاموش شد؟ 

بار خلایق به کجا می روید؟ 

سوی هلاکت زچه رو می دوید! 

راه حقیقت منم آن ره مجاز 

سوی من آیید به تحقیق باز 

گفت ولی گوش کسان بسته شد 

شیر خدا حیدر حق خسته شد 

گفت ولی گوش کسی ناشنید 

گرد خود از خلق کسی را ندید 

گشت علی خسته و محزون زخلق 

از چه سبب گشته گریزان زحق 

خصم وی از حد خودش در گذشت 

حرمت فرزند پیمبر شکست 

تیغ کشیدند به روی علی 

آنکه ز تیغش شده حق منجلی 

شعله بدان خانه زدندی که آن 

آل عبا بود ورا ساکنان 

وه!چه ستمها که نشد بر علی 

آنکه به حق بود خدا را ولی 

شرح ستمها که به او رفته است 

در دل چاهی به خدا گفته است 

شرح ستمها که کند آب،خون 

خویش تجسم بنما بوده چون 

شرح ستمها به کسی وا نگفت 

صبر تورا حضرت مولا شگفت 

روز جزا عدل چو بر پا شود 

دشمن دیرین تو رسوا شود 

بین تو و دشمنت ای مرتضا 

حکم نماید به خدایت خدا 

چونکه تو را خون خدا خوانده اند 

از چه سبب بر تو ستم رانده اند 

بود سکوتت زپی حفظ دین 

از پی احقاق حق متقین 

تا نشود بین مسلمان غزا 

داده به تقدیر خدایت رضا 

گر چه سکوتت ، همه فریاد بود 

نام تو ویرانگر بیداد بود 

وای علی چشم مرا خون گرفت 

حق خلافت زتو او چون گرفت 

از چه سبب از تو گریزان شدند 

دشمن خونین عزیزان شدند 

خلق،چه آسان شدی از یادشان 

خانه نشین از غم بیدادشان 

حق شده در محبس باطل اسیر 

ناحق دوران شده حق را امیر 

گشت فراموش همه فضل تو 

تاب نیاورد کسی عدل تو 

آنکه خدا خواند ورا شیر خود 

از چه سبب بسته زنجیر شد 



بار علی واصف فضل تواییم                  منتظر قائم عدل تواییم

 


+ نوشته شـــده در پنج شنبه 91/8/11ساعــت 7:36 صبح تــوسط عباس | نظر
آبی های آب ندیده !

بسمه تعالی

تحریم های گسترده علیه ایران اسلامی و نقش - بیشتر- غیرمستقیم آن در گرانی افسارگسیخته برخی از کالا و خدمات مورد نیاز مردم، اگرچه قابل انکار نیست ولی اقداماتی که بایستی برای مهار گرانی ها انجام می پذیرفت و متاسفانه انجام نپذیرفته است نیز در پیدایش این پدیده ناهنجار نه فقط موثر بوده بلکه اصلی ترین نقش را داشته است. یعنی هریک از دو عامل «تحریم ها» و «سوءمدیریت» سهم جداگانه ای در پیدایش پدیده پلشت گرانی های افسارگسیخته این روزها داشته و دارند و اگر مقابله با مافیای اقتصادی را نیز بخشی از وظیفه مسئولان نظام اعم از مجریه و مقننه و قضائیه بدانیم- که بی تردید چنین است- می توان نتیجه گرفت که تحریم ها علی رغم گستردگی آنها، سهم ناچیزی در پدیده گرانی داشته اند و این پدیده پلشت و ناهنجار با مدیریت هماهنگ و هوشمندانه مسئولان محترم کشورمان به آسانی قابل مهار کردن است. ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در چهارشنبه 91/8/10ساعــت 8:21 صبح تــوسط عباس | نظر
در خانواده اصولگرایی گروهی به ظاهر اصولگرا با رویکرد اصلاح طلبی

بسمه تعالی

<زهره طبیب زاده نماینده مردم تهران در مجلس و عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی با حضور در غرفه"مشرق"در خصوص حضور جریان اصلاح طلب در انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه اصلاح طلبان در انتخابات هیچ شانسی ندارند گفت: ممکن است افرادی مثل دکتر عارف به عنوان کاندیدای این جریان حضور پیدا کنند؛ ولی استقبالی از کاندیدایشان نخواهد شد.


وی دلیل عدم استقبال مردم از کاندیدای اصلاح طلب را نقش چهره های شناحته شده آنها در جریان فتنه 88 عنوان کرد
طبیب زاده درخصوص چگونگی حضور اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: اصلاح طلبان در انتخابات آینده پشت اصولگرایانی که به لحاظ دیدگاه ها و معیارها با آنها هماهنگ تر و همچنین نزدیک ترند پنهان خواهند شد و به دلیل اینکه شانسی در دولت آینده بدست بیاورند از کانال یک اصولگرا وارد خواهند شد.

وی با بیان اینکه این نوع عملکرد در انتخابات ریاست جمهوری همان طرح"دولت وحدت ملی"است گفت: آقای هاشمی با مطرح کردن این موضوع می خواهد راه را برای اصلاح طلبان در عرصه سیاسی کشور باز کند.** ادامه مطلب... **>
طبیب‌زاده در گفت‌وگو با مشرق:
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، رقابت انتخابات ریاست جمهوری آینده را بین طیف گسترده اصولگرایی پیش بینی کرد و گفت: در خانواده اصولگرایی گروهی به ظاهر اصولگرا و با رویکرد اصلاح طلبی وجود دارد که در رقابت های ریاست جمهوری حضور فعالی خواهد داشت.
گروه سیاسی مشرق: زهره طبیب زاده نماینده مردم تهران در مجلس و عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی با حضور در غرفه "مشرق" در خصوص حضور جریان اصلاح طلب در انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه اصلاح طلبان در انتخابات هیچ شانسی ندارند گفت: ممکن است افرادی مثل دکتر عارف به عنوان کاندیدای این جریان حضور پیدا کنند؛ ولی استقبالی از کاندیدایشان نخواهد شد.

وی دلیل عدم استقبال مردم از کاندیدای اصلاح طلب را نقش چهره های شناحته شده آنها در جریان فتنه 88 عنوان کرد و در ادامه گفت: چهره های شناحته شده اصلاحات اعتماد عمومی را از دست داده اند و به نظر من چهره های ناشناخته اصلاح طلب شانسی نخواهند داشت.

طبیب زاده  درخصوص چگونگی حضور اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: اصلاح طلبان در انتخابات آینده  پشت اصولگرایانی که به  لحاظ دیدگاه ها و معیارها با آنها هماهنگ تر و همچنین نزدیک ترند پنهان خواهند شد و به دلیل اینکه شانسی در دولت آینده بدست بیاورند از کانال یک اصولگرا وارد خواهند شد. 

وی با بیان اینکه این نوع عملکرد در انتخابات ریاست جمهوری همان طرح "دولت وحدت ملی"است گفت: آقای هاشمی با مطرح کردن این موضوع می خواهد راه را برای اصلاح طلبان در عرصه سیاسی کشور باز کند.

وی همچنین در خصوص کاندیدای دولت در عرصه رقابت های انتخاباتی اظهار داشت: به نظر من کاندیدای آقای احمدی نژاد قادر به رقابت با اصولگرایان نخواهد بود چون چهره شناخته شده و قابل اعتمادی در دولت وجود ندارد.

طبیب زاده با بیان اینکه احمدی نژاد قادر به کاندیداتوری نیست عنوان کرد: اگر آقای احمدی نژاد بخواهد کسی را معرفی کند، قاعدتا این شخص از حلقه نزدیک به خودشان است و این حلقه هم که شامل جریان های انحرافی و برخی چهره های انحرافی هستند و مقبولیتی بین مردم ندارد.

وی با بیان اینکه چهره واقعی جریان انحرافی برای مردم عیان شده است تاکید کرد: قطعاً شورای نگهبان آنها را رد صلاحیت خواهد کرد.

زهره طبیب زاده انتخابات ریاست جمهوری آینده را بین طیف گسترده اصولگرایی پیش بینی کرد و در ادامه گفت : در خانواده اصولگرایی گروهی به ظاهر اصولگرا با رویکرد اصلاح طلبی وجود دارد که در رقابت های ریاست جمهوری حضور فعالی خواهد داشت.

 


+ نوشته شـــده در سه شنبه 91/8/9ساعــت 11:8 صبح تــوسط عباس | نظر
<      1   2   3   4   5   >>   >