سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سلاح حزب الله نبود، تل آویو جنگ منطقه ای به راه می انداخت .مقام

بسمه تعالی

مقام امنیتی اسرائیل : 

سلاح حزب الله نبود تل آویو جنگ منطقه ای به راه می انداخت 

یک منبع امنیتی صهیونیستی گفت، اگر سلاح حزب الله نبود، اسرائیل جنگ منطقه ای به راه می انداخت.
به گزارش خبرگزاری فارس، «رونین برگمن» منبع امنیتی عالی رتبه در سرزمین های اشغالی اعلام کرد سلاح حزب الله عامل بازدارنده جنگ افروزی های اسرائیل است و در تصمیم سازی های نظامی اسرائیل نقش فعال و مؤثر دارد.وی افزود، حزب الله دارای پیشرفته ترین و توسعه یافته ترین قدرت های نظامی است و همین مسئله تل آویو را نگران کرده است. برگمن به نقل از مئیر داگان رئیس سابق موساد تأکید کرد، حزب الله تجهیزاتی دارد که 90 درصد دولت های جهان آن را در اختیار ندارند.وی براساس ارزیابی های اسرائیل تعداد موشک های حزب الله را 70 هزار فروند دانست که برد برخی از آنها تا 700 کیلومتر می رسد.برگمن به پرواز در آوردن هواپیمای بدون سرنشین پهپاد حزب الله را نشانه دیگری برای افزایش توانمندی نظامی حزب الله دانست.
 


+ نوشته شـــده در سه شنبه 91/8/9ساعــت 10:24 صبح تــوسط عباس | نظر
سرشاخه اصلی اخلال ارزی را بشناسید

بسمه تعالی

او با همراهمی باندهای ثروت و قدرت، یکی از بزرگترین صرافی‌های ایران "ز" را با دریافت مجوز رسمی صرافی نوع اول از بانک مرکزی به شماره ثبت "420468" را تاسیس کرد.

براساس اطلاعات موجود، شرکت تضامنی "ی.ر.چ" و شریک برای فعالیت صرفا خرید و فروش نقدی ارز غیرالکترونیک و خرید و فروش مسکوکات طلا و نقره در محل صرافی به آدرس استان تهران- شهر تهران- خیابان ... میدان... نبش خیابان ... پلاک 2 با سرمایه اولیه 200 میلیون تومان در زمستان سال گذشته با مدیریت خانوادگی روی کار آمد.
با تاسیس این صرافی بزرگ، این بار نام "ی.ر.چ" در پایتخت ایران و آنهم در بازار ارز بر سرزبان افتاد؛ یکی از معدود صرافی‌هایی که در دوبی هم دفتر راه انداخت و از آن پس، ماموریت او گویا توزیع سهمیه‌‌های ارزی ارزان برای ساماندهی بازار ارز و کنترل قیمتها بود؛ سهمیه‌هایی که خوشبختانه هم اکنون حذف شده است اما در گذشته - زمستان سال 90- بوی رانت و سوء‌استفاده از ثروت ملی کشور را می‌داد.
در همین حال، روایت است که او بعد از جلسه در بانک مرکزی، در تاریخ 15 مهرماه سال 90 در شعبه ارزی پارسا بانک ملی ایران افتتاح حساب کرد و در زمستان با همراهی باندهای ثروت و قدرت، ارز‌های سهمیه‌ای ارزان به این حساب و از آنجا به بانک ملی در دوبی منتقل می‌شد؛ ارزهایی که ظاهرا به بازار نمی‌رفت و در جاهای دیگر نگهداری می‌شد و همین موضوع به علاوه اقدامات مشابه اخلالگران دیگر، موجب شد تا در اواسط زمستان پارسال، قیمت دلار رکوردزنی کند.

ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در دوشنبه 91/8/8ساعــت 9:27 صبح تــوسط عباس | نظر
سخنان تندوتیز دانشجویان و پاسخ های تکراری لاریجانی

بسمه تعالی

دانشجویی پرسید وقتی دانشجویی از شما در وبلاگش انتقادی را مطرح می‌کند، او را دستگیر می‌کنند یا شما به دلیل برخی انتقادات از سایت رجانیوز از مدیر‌مسئولش شکایت می‌کنید و چند روزی او را بازداشت می‌کنند، چرا قوه قضائیه نسبت به شما تا این حد حساسیت دارد؟ شما در انتخابات جزو جبهه متحد اصولگرایان بودید، بعد از انتخابات اصولگرایان که یک فراکسیون در مجلس دارند، شما عضو آن فراکسیون نشدید و در فراکسیون رهروان عضو شدید، آیا شما بالاخره اصولگرا هستید یا نه؟ اگر هستید چرا گفته می‌شود شما اصولگرایان را دور زده‌اید؟ 

دانشجو یی سوال کرد: وظیفه اصلی مجلس قانونگذاری و نظارت است، آقای لاریجانی آیا این مجلس در راس امور است یا نه،اینکه می‌گویید 80 درصد مشکلات اقتصادی سوء مدیریت بوده است، به ما بگویید مجلس در این زمینه چه کاری انجام داده است؟ آیا مجلس مقصر نیست؟ برای بنده ثابت شد که شما دکترای فلسفه دارید و درباره ولایتمداری به نحوی پاسخ دادید که ما نفهمیدیم ولایتمدار هستید یا نه؟ درباره طرح وقف اموال دانشگاه‌ آزاد که در مجلس هشتم مطرح شد، گفتند رهبری فتوایی داده که شما گفتید درست است فتوای رهبری را به رای می‌گذاریم؟ ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در دوشنبه 91/8/8ساعــت 9:11 صبح تــوسط عباس | نظر
جزئیات تازهای از حملات رژیم صهیونیستی به سودان

بسمه تعالی

هشت جنگنده اسرائیلی چند منظوره از نوع اف -15 در ساعات اولیه روز 24 اکتبر مجتمع اسلحه سازی الیرموک را هدف حملات خود قرار داده اند.

روزنامه انگلیسی بیان کرد: چهار فروند از این هواپیماها بمبهایی را که وزن هرکدام یک تُن بود،حمل می کردند و چهار فروند دیگر وظیفه تامین عملیات را بر عهده داشتند.
این روزنامه مدعی شد: اینگونه که از قرائن بر می آید این حمله در واقع آزمایشی برای حملات احتمال به تاسیسات هسته ای ایران بوده است ادامه مطلب...
+ نوشته شـــده در دوشنبه 91/8/8ساعــت 8:8 صبح تــوسط عباس | نظر
بودایی های افراطی میانمار یک منطقه مسلمان نشین را با خاک یکسان ک

بسمه تعالی

افشاگری یک سازمان حقوق بشر در نیویورک 
بودایی های افراطی میانمار یک منطقه مسلمان نشین را با خاک یکسان کرده اند 

 یک سازمان حقوق بشری آمریکا فاش کرد که یک منطقه بزرگ مسلمان نشین در ایالت راخین میانمار با خاک یکسان شده است.
به گزارش فارس به نقل از رویترز، یک سازمان حقوق بشر آمریکایی مستقر در نیویورک تصاویر ماهواره ای را منتشر کرده است که نشان می دهد خانه های یک منطقه ساحلی در ایالت مسلمان نشین راخین میانمار در طول یک هفته خشونت به خاکستر تبدیل شده است.
بر اساس این گزارش تصاویر منتشر شده تقریبا نابودی کامل بخش های عمدتا مسلمان نشین میانمار را نشان می دهد. این سازمان حقوق بشر در گزارش خود اضافه کرده است که بیش از 811 منزل مسکونی فقط در منطقه «کیاک پیو» با خاک یکسان شده است و مسلمانان این منطقه در حال مهاجرت از این منطقه هستند. خبرگزاری رسمی چین نیز روز جمعه گزارش داد که در پاکسازی های نژادی اخیر که از یکشنبه هفته گذشته در ایالت مسلمان نشین راخین شروع شده است دست کم 112 نفر توسط ارتش بودائیان افراطی کشته شده اند. در این نسل کشی بیش از 1900 خانه به آتش کشیده شده است.گزارش بی بی سی حاکی است بعد از انتشار تصاویر ماهواره ای اخیر توسط این گروه حقوق بشر مستقر در نیویورک، سخنگوی رئیس جمهور میانمار تایید کرد که در تمام روستاهای ایالت مسلمان نشین راخین و در برخی از شهرهای این منطقه این حوادث اتفاق افتاده است.سخنگوی این گروه به بی بی سی گفت: برخی شهرها و تمام روستاهای این منطقه سوخته اند. مقامات رسمی تعداد کشته های آشوب اخیر را 64 تن اعلام کرده اند ولی گزارش های منتشره آمار کشته ها را بسیار بیشتر از این اعلام می کند.

+ نوشته شـــده در یکشنبه 91/8/7ساعــت 10:4 صبح تــوسط عباس | نظر
گاردین: آمریکا و انگلیس در سوریه شکست سختی خورده اند (خبر ویژه)

بسمه تعالی

سیاست آمریکا و انگلستان و عربستان در سوریه شکست سنگینی خورده است و غرب باید به راه حل سیاسی با حضور ایران و روسیه بازگردد.»
روزنامه گاردین با تحلیل اوضاع سوریه نوشت: تنها راه حل بحران در سوریه، راه حل سیاسی است که ایران و روسیه هم در آن مشارکت داشته باشند و جنگ متوقف شود. دیپلماسی غرب در قبال این بحران فاجعه بار بوده است. بان کی مون خواستار آتش بس و تحریم تسلیحاتی گروه های درگیر شده، چیزی که چالشی دیگر در برابر سیاست سردرگم غرب است.آمریکا و انگلیس و فرانسه و متحدان آنها (عربستان، ترکیه و قطر) باید این واقعیت را بپذیرند که قرار نیست هیچ طرفی از طرف های درگیر در ناآرامی های سوریه، پیروز میدان معرفی شود.
ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در یکشنبه 91/8/7ساعــت 9:54 صبح تــوسط عباس | نظر
سردار سعید قاسمی در مراسم سالیانه قبلتین در زنجیر/

بسمه تعالی

داستان حج خونین مقوله ایست که نباید بدست فراموشی سپرده شود، چرا که خود حضرت امام (ره) بر زنده نگاه داشتن آن تأکید داشتند و همواره بر آن اهتمام داشتند. امام در این باره فرمودند : " شکستن کعبه مسئله ای نیست که بشود ازش همین طور گذشت. اگر از مسئله قدس بگذریم ، اگر از صدام بگذریم ، اگر ما از همه کسانی که به ما بدی کردند بگذریم، نمی توانیم از مسئله حجاز بگذریم. مسئله حجاز یک باب دیگری است، غیر ( مسائل) دیگر. و لازم است زنده نگه داشتن این روز؛ روزی که خیانت شد به اسلام." ( صحیفه امام، ج20، ص 369) ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در یکشنبه 91/8/7ساعــت 9:1 صبح تــوسط عباس | نظر
رویای آمریکایی کیسینجر و رابطه آن با تحریم ایران

بسمه تعالی

هنری کسینجر، استراتژیست صهیونیست و آمریکایی برای استعمار کشورها سه دوره قائل می شود؛ دوره اول استعمارگران مستقیماً با نیروی نظامی، کشورها را اشغال می کردند که با بیدار شدن ملت ها، دولت های غربی مجبور به ترک این راهبرد شدند و استعمار وارد مرحله دوم شد؛ در مرحله دوم عواملی را از بین خود ملت ها انتخاب می کردند و به قدرت می رساندند؛ این مرحله نیز طی دهه های گذشته در بین ملل مختلف کم رنگ شد و در مرحله سوم که حال حاضر جهان است، به عقیده کیسینجر باید طوری عمل کرد که ملت های جهان آرزوی حاکمیت غرب را بر خودشان داشته باشند .
ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در شنبه 91/8/6ساعــت 9:22 صبح تــوسط عباس | نظر
حمله رژیم صهیونیستی به سودان حلقه میانی

بسمه تعالی

رژیم صهیونیستی در همان ساعتی که به گفته «آموس گیلاد»- یک مقام ارتش- آتش بس در حمله به غزه را با میانجیگری مصر پذیرفته، به منطقه ای نظامی در پایتخت سودان حمله کرده است. خبرهای موثق بیانگر آن است که چهار فروند جنگنده اسرائیل در فاصله ساعات 10 تا 12 شب روز چهارشنبه از نقطه ای نزدیک به خلیج عقبه به پرواز درآمده و پس از طی مسافت نسبتا طولانی به «مجتمع نظامی الیرموک» حمله کرده و این تاسیسات را به آتش کشیده و سپس به پایگاه خود در جنوب فلسطین اشغالی بازگشته اند. این رژیم اگرچه با صراحت از پذیرش مسئولیت این اقدام طفره رفته اما آن را رد هم نکرده و این در حالی است که وزیر اطلاع رسانی سودان با صراحت این جنگنده ها را متعلق به رژیم صهیونیستی دانسته و البته هیچ تردیدی هم در این موضوع نیست. در خصوص رخدادهای نظامی امنیتی میان رژیم صهیونیستی و سودان و غزه تاملاتی وجود دارند:
1- سلسله حملات زمینی و هوایی اخیر رژیم صهیونیستی به غزه یکی دو روز پس از اعلام رسمی سیدحسن نصرالله مبنی بر پرواز پهپاد حزب الله بر فراز منطقه نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی صورت گرفت. این موضوع که در 60 سال اخیر بی سابقه بود و به قول غالب قندیل اسرائیل را از موضع تهاجمی به موضعی دفاعی کشاند، حیثیت اسرائیل را در سطح داخلی و خارجی تضعیف کرد و از آن طرف نقش زیادی در افزایش موقعیت مقاومت داشت.
ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در شنبه 91/8/6ساعــت 8:43 صبح تــوسط عباس | نظر
پیام ولی امر مسلمین به کنگرهحج:ما مخالف هرگونه دخالت خارجى درسور
بسمه تعالی
آنان با کمک عوامل خود در منطقه، در سوریه بحران مى‌آفرینند تا ذهن ملتها را از مسائل مهم کشورهاى خود و خطراتى که در کمین آنها است، منصرف ساخته و به ماجراى خونینى که خود تعمداً به‌وجود آورده‌اند، معطوف کنند. جنگ داخلى در سوریه و کشتار جوانان مسلمان به دست یکدیگر، جنایتى است که به‌وسیله‌ى آمریکا و صهیونیسم و دولتهاى مطیع آنان آغاز شده و در آتش آن دمیده میشود. چه کسى میتواند باور کند که دولتهاى حامى دیکتاتوریهاى سیاه در مصر و تونس و لیبى، اکنون حامى دموکراسى‌خواهى ملت سوریه شده‌اند؟ ماجراى سوریه، ماجراى انتقامگیرى از حکومتى است که سه دهه به‌تنهائى در برابر صهیونیستهاى غاصب ایستاده و از گروههاى مقاومت در فلسطین و لبنان دفاع کرده است.
 
ما طرفدار ملت سوریه و مخالف هرگونه تحریک و دخالت خارجى در آن کشوریم. هرگونه اصلاح در آن کشور باید به‌وسیله‌ى خود ملت و با روشهاى کاملاً ملّى‌صورت گیرد. اینکه سلطه‌طلبان بین‌المللى به کمک دولتهاى منطقه‌اىِ گوش‌به‌فرمان، در کشورى به بهانه‌اى بحران بیافرینند و آنگاه به دستاویز وجود بحران، خود را به ارتکاب هر جنایتى در آن کشور مُجاز شمارند، خطرى جدى است که اگر دولتهاى منطقه بدان نپردازند، باید منتظر فرارسیدن نوبت خود از این خدعه‌ى استکبارى باشند.
 

ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در شنبه 91/8/6ساعــت 8:11 صبح تــوسط عباس | نظر
<      1   2   3   4   5   >>   >