سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تنشهای بیهوده اثر «نفس» است .حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی،

بسمه تعالی

واکنش تامل برانگیز آقاتهرانی به تنش های لفظی این روزها میان مسئولین نظام/
تنش‌های بیهوده اثر «نفس» است

 

شرایط خاص کشور در عرصه بین المللی و لزوم انسجام در برخورد با تهدیدهای خارجی، موجب شده است تا مردم و بسیاری از دلسوزان انقلاب اسلامی، از رفتار این روزهای سران قوا در علنی کردن اختلافات حاشیه ای و به تشنج کشیدن فضای سیاسی کشور، ابراز گلایه و ناراحتی کنند. موضوعی که با وجود تصریح رهبر معظم انقلاب، در دعوای لفظی روسای قوای مجریه و قضائیه در رسانه ها قابل مشاهده است.

به گزارش ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در چهارشنبه 91/8/3ساعــت 7:40 عصر تــوسط عباس | نظر
گروه تروریستی به نام حرکت انصار ایران مسئولیت حادثه تروریستی امر
بسمه تعالی
اعمال شب عرفه/ شبی که دعاها مستجاب می‌شود

شب عرفه از شب‌های مبارک و بافضیلت است که عبادت، توبه، راز و نیاز با حضرت حق در آن بسیار پرارزش است.

 

به گزارش سرویس دین و اندیشه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در روایتی از رسول خدا (ص) نقل شده است که فرمود: شب عرفه، شبی است که دعاها در آن مستجاب است و کسی که آن شب را به عبادت بپردازد، پاداش سال‌ها عبادت را دارد و این شب، شب مناجات و توبه است.

 

برای این شب، اعمالی نقل شده است:

 

 

اول

ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در چهارشنبه 91/8/3ساعــت 7:33 عصر تــوسط عباس | نظر
در حاشیه دفاع علی لاریجانی از عملکرد سیاسی اش در ایام فتنه/آنچه

بسمه تعالی

در حاشیه دفاع علی لاریجانی از عملکرد سیاسی اش در ایام فتنه/
آنچه علی لاریجانی درباره فتنه می‌گوید؛ آنچه رهبر انقلاب در این باره فرمودند

 

رییس مجلس شورای اسلامی به فاصله چند روز پس از حضور در دانشگاه قم، این بار به دانشگاه علم و صنعت رفت و به سوالات دانشجویان پاسخ داد اما وجه اشتراک این دو دیدار را باید در تکرار برخی مواضع لاریجانی درباره برخی سوالات دانشجویان دانست.

به گزارش رجانیوز، لاریجانی در این دیدار نیز به دفاع از عملکرد خود در فتنه 88 پرداخته و با بیان اینکه عده‌ای در فتنه 88 قصد شعله‌ور کردن آتش را داشتند گفت: در همان موقع برخی می‌گفتند که لاریجانی صحبت‌هایی که در شبکه دو مطرح کرد حق را تنها به یک عده خاص داد. صحبت‌های آن روز در تلویزیون موجود است و می‌توانید آن را بشنوید.

لاریجانی افزود: بنده زمانی با شبکه دو صحبت کردم که عصر تا شب آن روز در میدان انقلاب برخوردهای شدیدی صورت گرفته بود. به عنوان وظیفه شرعی و ملی‌ام احساس کردم که باید فضا را آرام کنم. دنبال تجارت نبودم و می‌خواستم با روشنگری فضا را آرام کنم همان‌طور که مقام معظم رهبری در نماز جمعه همان دوران نیز ضمن احترام به کاندیداها و بیان سوابق‌شان، راه درست را به این افراد نشان دادند.

این اظهارات در حالی مجددا از سوی آقای لاریجانی مطرح شده است که به نظر می رسد همچنان درک مشترکی از تعبیر "فتنه" میان نیروهای انقلاب و رییس مجلس شکل نگرفته است و از همین رو، ایشان با دفاع تمام قد از سخنان خود در روزهای پر التهاب پس از انتخابات، دیگران را متهم به شعله ور تر کردن آتش می کند.

آقای لاریجانی در آن برنامه می گوید:

«اگرچه شورای نگهبان را افراد متدینی تشکیل می‌دهند اما کاش برخی اعضای آن به نفع یک کاندیدای خاص وارد میدان نمی‌شدند.» وی همچنین با اشاره به اینکه حساب اکثریت مردم از عده‌ای آشوب طلب جداست به نیروی انتظامی و بسیج گفت که با مردم مهربان باشند. لاریجانی گفت: «صدا و سیما نباید به گونه‌ای رفتارکند که موجب تحریک احساسات مردم باشد. مسئولان باید فضایی را ایجاد کنند که مردم احساس کنند می‌توانند حرفشان رابزنند. مسئولان باید فضایی غیر از خیابان‌ها را برای تجمع در اختیار معترضان قرار دهند و ضمنا صداوسیما فرصت را به منتقدان بدهد.» ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در سه شنبه 91/8/2ساعــت 3:13 عصر تــوسط عباس | نظر
مقاومت لبنان در برابر فتنه

بسمه تعالی

 به گمان آمریکا اگر شرایط لبنان بحرانی شود از یک سو اقتدار حزب الله - که به درد بی درمان آمریکا و اسرائیل طی سه دهه اخیر تبدیل شده- در محیط داخلی دچار مشکل می شود و از سوی دیگر از سرریز شدن توان یکسره کنندگی حزب الله در سوریه به نفع مردم این کشور جلوگیری می شود. ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در سه شنبه 91/8/2ساعــت 12:32 عصر تــوسط عباس | نظر
نه، پشت قامت این شهر خم نخواهد شد

 

یسمه تعالی

محمدصادق شهبازی

تحریم‌های اعمال شده علیه کشور به خاطر ایستادگی در سیاست خارجی، عدم کوتاه آمدن در موضوع هسته‌ای و پیشرفت‌های علمی و ارائه‌ی الگوی امکان زندگی آزاد و مستقل بدون دخالت و وابستگی به ابرقدرت‌ها شرایط خاصّی پدید اورده است، که دشمن همه‌ی تلاش خود را برای محدود کردن نظام اسلامی به کار بگیرد. این برنامه متضمّن بسته‌های مختلف تحریم‌ها (مالی، تجاری، اطلاعاتی)، زیست محیطی (تلاش برای به هم ریختن وضعیت زیست محیطی جمهوری اسلامی از طریق ایجاد بحران زیست محیطی و نیز خشکسالی تحمیلی)، نظامی و انتظامی (از طریق ایجاد ناامنی و آشوب و ترور)، آپارتاید علمی (جلوگیری از رشد علمی)، اقتصادی (از طریق از بین بردن امنیت اقتصادی)، تبلیغاتی (ایجاد بد بینی متقابل و جدا کردن مردم- نظام – نخبگان نیز جهان اسلام و عدالتخواهان و آزادی خواهان جهان با جمهوری اسلامی)، اختلاف اندازی (قومیتی، مذهبی، مسئولین کشور) و از آن مهم‌تر در آخرین تعبیر امام خامنه‌ای از جنگ نرم، «تلاش برای تغییر محاسبات نظام – نخبگان و مردم» سامان یافته است: «در جنگ نرم و جنگ روانى – که جنگ روانى یکى از بخش‌هاى جنگ نرم است – هدف دشمن این است که محاسبات طرف مقابل را عوض کند.» (1391/05/16) در مورد بسیاری موارد مربوط تا کنون بحث‌های مفصلی صورت گرفته است، اما مورد آخر که از همه‌ی موارد مهم‌تر نیز هست مورد کم‌توجهی واقع شده است. ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در سه شنبه 91/8/2ساعــت 9:4 صبح تــوسط عباس | نظر
جورچین توطعه علیه ایران

بسمه تعالی

به رنگ شطرنجی !

شماری از اتفاقات و اقدامات روزهای اخیر در پهنه سیاست خارجی حاکی از آن است که در اکتبر 2012، جبهه استکبار یک تقسیم کار توطئه آمیز علیه ایران در دستور کار قرار داده است.
این تقسیم بندی در اضلاع مختلف طراحی شده و در قالب یک پازل چیده شده است تا در ماه های آتی و با نزدیک شدن به فضای انتخاباتی در ایران مورد پیگیری و بهره برداری قرار گیرد.
ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در دوشنبه 91/8/1ساعــت 8:27 صبح تــوسط عباس | نظر
<   <<   6