سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آیا نمایندگان مجلس یک اخم به انگلیس خواهند کرد

                          بسم تعالی

آیا نمایندگان مجلس یک اخم به انگلیس خواهند کرد

در کوران جنگ نرم سال گذشته بعد از اینکه مشخص شد سفارت انگلیس به نیابت از سفارت امریکا و همه گروههای معاند خارج از ایران با تمام توان از فتنه گران برانداز حمایت کرده ، و حتی به کارمندان محلی سفارت دستور شرکت در تظاهرات خیابانی و تخریب اموال عمومی را داده است ، 35 نفر از نمایندگان مجلس طرحی را تقدیم هیئت رئیسه مجلس می کنند که براساس آن طرح ، به دلیل دخالت های بی جای دولت استعمار انگلیس در امور ایران ، دولت موظف به کاهش رابطه با دولت انگلستان شده بود . امّا سخنگوی کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بهانه های زیادی را در رابطه با این کاهش روابط بر می شمرد که از آن جمله حجم بالای سفرهای مسئولین به این کشور و همچنینی حجم بالای دانشجویان ایرانی در انگلستان را نام می برد . و در نهایت بعد از مدتی طبق گفته آقای مهدی کوچک زاده این طرح بصورت غیرعادی از دستور کار مجلس خارج می گردد و چنانچه شیطنت اخیر انگلیس در حمایت از نسرین ستوده و همچنین آشکار شدن نقش موساد و سازمان اطلاعات انگلیس MI6   در ترور دانشمندان هسته ای نبود شاید هرگز مجلس به سراغ این طرح انقلابی نمی رفت ولی به نظر می رسد که بعد از این اتفاقات مجلس ناچار شده است که سراغ این طرح برود . چرا که حجت الاسلام سبحانی نیا عضو کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفته با تمام شدن بحث رسیدگی به لایحه پنجم توسعه ، کمسیون امنیت ملی خواستار این است که بار دیگر مسأله طرح کاهش رابطه با انگلیس در دستور کار قرار گیرد البته مشابه طرح بالا در کارنامه مجلس می توان از طرحی که براساس آن دولت مکلف شده بود که 20 میلیون دلار برای افشای نقض حقوق بشر توسط آمریکا و انگلیس در جهان اختصاص دهد ، می باشد که این طرح بعد از تصویب مجلس به شورای نگهبان می رود و شورای نگهبان به دلیل داشتن ایراداتی از قبیل افزایش هزینه عمومی و عدم طریق تامین بودجه آن به مجلس عودت می دهد و مجلس هم به جای اینکه ایرادات شورای نگهبان را برطرف نماید و این طرح انقلابی را به نتیجه برساند به بایگانی می سپارد با این ترتیب انتظار مردم این است که همانطور که امام (ره) گفته که مجلس در رأس امور است ، مجلس در رأس و نوک پیکان مبارزه با استکبار و فتنه گران برانداز باشد و طرحهای انقلابی ضد استکباری را با سرعت و قاطعیت به نتیجه برساند که ای بسا اگر مجلس طرح کاهش سطح روابط با انگلیس را در دی ماه سال گذشته مشابه طرح دانشگاه آزاد تصویب کرده بود امروز ما شاهد رجزخوانی های بی شرمانه سایمون گس، سفیر انگلیس در ایران نبودیم .

عباس ارباب 


+ نوشته شـــده در سه شنبه 89/9/30ساعــت 5:51 صبح تــوسط عباس | نظر
دستخط منتشرنشده ازمهدی هاشمی درباره القای تقلب درانتخابات+متن سن

نمایندگان میرحسین موسوی و مهدی کروبی دو نفر از نامزدهای انتخابات دهم ریاست جمهوری به دنبال جلسه مشترکی که در ششم فروردین 88 داشتند برای تشکیل کمیته صیانت از آرا به توافق رسیدند و سید علی اکبر محتشمی پور از ستاد مهندس موسوی و مرتضی الویری از ستاد مهدی کروبی به عنوان رؤسای کمیته‌های صیانت از آرا انتخاب شدند.

به گزارش  شبکه ایران نوشت، طی 30 سال گذشته تمامی انتخاباتی که در ایران برگزار شده در صحت و سلامت بوده است و اگر در موارد نادری هم انتقادی وجود داشته خیلی زود به پایان رسیده است. چنین سابقه درخشانی اجازه نمی‌داد تا اگر در مقطعی اعلام شود در انتخابات تقلب شده، افکار عمومی به راحتی آن را بپذیرد؛ پذیرش مردمی این موضوع نیازمند مباحثی به عنوان پیش زمینه بود.
 




سخنان برخی از جمله ‌هاشمی رفسنجانی در سال 87 در خصوص تردید سلامت انتخابات و احتمال تقلب در آن، زمینه خو گرفتن افکار عمومی با موضوع تقلب در انتخابات را فراهم می‌ساخت.

وی که در جمع اعضای شورای مرکزی خدمتگزاران‌سازندگی و نیز اعضای‌سازمان اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد منطقه 9 سخن می‌گفت، با تأکید دوباره بر لزوم سلامت انتخابات، خطاب به ناظران و مسئولان برگزارکننده انتخابات گفت: «اگر ناظران و مسئولان برگزاری انتخابات رأی مردم را ضایع کنند و اعلام قیمومت کنند و نگذارند آنچه مردم می‌خواهند اعلام شود، این کار خیانت و مستوجب عذاب الهی است.»

هاشمی افزود: «حتی اگر بر اساس مصلحت برخی بگویند این فرد نباید انتخاب شود، اشتباه است و منتهی به استبداد می‌شود و این اتفاق شومی خواهد بود.»

اظهارات تردیدآمیز نسبت به سلامت انتخابات و تذکر رهبر انقلاب

در کنار این سخنان، برخی از سران جبهه دوم خرداد نیز اظهارات تردیدآمیزی را نسبت به سلامت دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ابراز می‌داشتند.

این نوع سخنان در نهایت عاملی شد برای این‌که مقام معظم رهبری در آغاز سال 88 در جوار مرقد شریف رضوی در سخنرانی خود به این بحث بپردازند و نسبت به آن ابراز گلایه کنند. معظم له در این باره فرمودند: «انتخابات به فضل الهی و به حول قوه الهی انتخابات سالمی است. من می‌بینم بعضی‌ها در انتخاباتی که دو سه ماه دیگر انجام خواهد گرفت، از حالا شروع کرده‌اند به خدشه کردن. این چه منطقی است؟‌این چه فکری است؟ این چه انصافی است؟ این همه انتخابات در طول این 30 سال انجام گرفته است، مسئولان وقت در هر دوره‌ای رسماً متعهد شده‌اند و صحت انتخابات را تضمین کرده‌اند، و انتخابات صحیح بوده است؛ چرا بی‌خود خدشه می‌کنند، مردم را متزلزل می‌کنند، تردید ایجاد می‌کنند؟»


مهدی هاشمی یکی از اعضای اتاق فکر کمیته به اصطلاح صیانت از آرا بود.

او با تجربه انتخابات خبرگان چهارم، استراتژی القای شبهه تقلب را ماه‌ها پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در دستور کار قرار داده بود.

سندی که مشاهده می‌کنید، دستخط مهدی هاشمی درباره استراتژی القای تقلب است که در آن این استراتژی به سه بخش قبل از انتخابات، در هنگام انتخابات و بعد از انتخابات تقسیم شده است. در بخش دیگری از این سند اشکالات عمده این‌گونه توضیح داده شده که 1- امکان رأی دادن چند باره 2- اشکال تیم شمارش3- پرداخت از شهرداری به مدیران مدرسه و مساجد 4- احمدی‌نژادخودش این تیم را درست کرده است و...

اما مهمترین بخش این یادداشت، آنجا است که مهدی هاشمی تیم نظارت شورای نگهبان و وزارت کشور را یکی می‌داند و از این مسئله «عدم انتخابات سالم» را نتیجه می‌گیرد.

این دست‌نوشته ماه‌ها قبل از انتخابات نوشته شده و از آن می توان حجم توطئه «تقلب» را ارزیابی کرد.


اما عده‌ای گوش شنوایی برای شنیدن این اظهارات روشنگرانه نداشتند و با کار کردن روی موضوع «کمیته صیانت از آرا» به عنوان گام دوم و طرح بحث تقلب در انتخابات، عاملی شدند تا بخشی از مردم واقعاً باور کنند که گویا قرار است در انتخابات اتفاقی بیفتد و آن بخش از مردم هم که به این باور نرسیده بودند از نظر ذهنی آماده می‌شدند تا شاهد انتخاباتی متفاوت با برخی جنبه‌های منفی باشند


+ نوشته شـــده در پنج شنبه 89/9/25ساعــت 8:8 صبح تــوسط عباس | نظر
اعتراض حجة الاسلام والمسلمین روح الله حسینیان به رویکرد قوه قضای

به گزارش جهان، در ادامه واکنش ها درباره برخورد قوه قضاییه با حسین قدیانی، وبلاگ نویس و طنزپرداز، حجة الاسلام روح الله حسینیان در سایت مرکز اسناد انقلاب اسلامی نسبت به رویکرد قوه قضاییه در این خصوص اعتراض کرد. 

او در مطلبی با عنوان "فأین تذهبون؟" نوشت: خبر احضار نویسنده ی توانا و حزب اللهی آقای حسین قدیانی را توسط دادسرای تهران شنیدیم. نویسنده ای که قلمش چون شمشیر مالک در دفاع از رهبر خویش سرها را پایین می اندازد و کمرها را خم می کند. نویسنده ای که وارث شهیدی از تبار مومنینی است که صدقوا ما عاهدوالله علیه.... 

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در متن اعتراضی خود ادامه داد: دستگاه قضایی به کجا می رود؟ دستگاهی که سربازان و افسران جنگ نرم را هدف قرار داده و تیغ به زنگی مست سپرده. روزی مدیر مسئول کیهان با شکایت زنی خود فروخته به میز محاکمه کشیده می شود و روزی مدیر ایران به اتهام گفتن بالای چشم آقازاده ی فراری ابروست محاکمه می گردد و روزی حسین قدیانی عزیز احضار میشود که چرا از قوه قضاییه انتقاد کردی.

نمی دانم این تصمیمات توسط چه کسی گرفته میشود ولی این رفتار جز بر شاخه نشستن و بن بریدن هیچ تفسیر دیگری ندارد. این نابردباری در مقابل مدافعان انقلاب و تسامح در مقابل دشمنان انقلاب جز خودسوزی نیست. چه حکمت آمیز گفته اند که آله الریاسه سعه صدر.

دستگاه قضایی همان گونه که با متهمین فتنه بردبارانه عمل میکند باید در مقابل مدافعین انقلاب نیز عادلانه عمل کند.

قوه قضاییه همانطوری که در مقابل انتقادات از قوه مجریه روا داری نشان می دهد در برابر انتقادات از رئیس قوه قضاییه و فامیل محترم نیز با تسامح و تساهل رفتار کند.

قوه قضاییه باید مطمئن باشد با احضار مدافعان انقلاب نه تنها خود را از انتقاد مخالفان حفظ نخواهد کرد بلکه طمع آنان را برای ایجاد اختلاف و درگیری بین وفاداران نظام بیشتر خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: حضرت آیت الله لاریجانی ترجیح دهید هزاران نقد و نیش از دوستان بشنوید و یک تمجید از دشمنان نشنوید که هزار بد آنانی که از سر درد می گویند شیرین تز از یک لبخند فریب کارانه دشمن است.

حضرت آیت الله به خدا از سر دلسوزی می گویم، این اقدامات نه تنها بر عظمت قوه ی قضاییه نمی افزاید بلکه روز به روز آن را از چشم مومنان خواهد انداخت و زبان ها را گستاخ تر خواهد کرد و آنانی را که هزار انتقاد از این دستگاه دارند روزی بر خواهد انگیخت.

حضرت آیت الله، استاد بزرگوار! بر شما باد سعه ی صدر، سعه ی صدر، سعه ی صدر.


+ نوشته شـــده در پنج شنبه 89/9/25ساعــت 7:53 صبح تــوسط عباس | نظر
چرا این نعش ها ی گندیده را دفن نمی کنید؟!

بسمه تغالی

چرا این نعش ها ی گندیده را دفن نمی کنید؟!

 

وقتی در منزل یکی از شخصیتهای سیاسی با حضور خاتمی و موسوی و عارف و شخصی که انسان شرم می کند اسمش را بیاورد نقشه برای نابودی خیمه ولایت فقیه کشیده می شد مردم ایران زمین امورات روزمره خود را می گذراندند نه خبری از رقابتهای سیاسی بود نه میرحسین برای نجات کشور احساس خطر کرده بود!

زمانی که در محفل یاد شده ، سیمای جمهوری اسلامی سخنرانی رهبر معظم انقلاب را پخش می کرد و خاتمی با کنایه می گفت دیگر چیزی برای پایان موضوع ولایت فقیه نمانده حاضران به جای تقبیح این سخن شخص دیگری را با چشم و اشاره به خاتمی نشان می دادند که حواست باشد!

باز مردم مشغول کشاورزی و کارمندی و دیگر امورات روزمره بودند و از ماجرا ها و نقشه های سران فتنه و خوابهایی که برای جوانان این مرزو بوم دیده بودند اطلاعی نداشتند!

این محفل ها ادامه یافت تا اینکه موسوی برای به حاشیه رفتن آرمانهای امام احساس خطر کرد! موسوی ارزشهای انقلاب و اسلام و امام را در خطر دید و برای جلو گیری از قانون شکنی های احمدی نژاد! وارد کارزار شد.

کارزاری که فقط مردم ناظر ظاهر آن بودند و دیگر ماجرا در باغ فیض و برخی محافل داخلی و خارجی تدارک دیده شده بود.

برخی  نخست وزیر امام را در حال نجات کشور از برخی نا ملایمات پنداشتند و به خاطر دلخوری از مواضع معاون احمدی نژاد در مورد رژیم صهیونیستی راه خود را به سمت نخست وزیر امامی که اسرائیل را غده سرطانی معرفی فرموده بود کج کردند.

داستان ادامه داشت و باز مردم از پشت ماجرا بی خبر!

مدل گرجستان و اکراین در ایران در حال پیاده شدن بود و موسوی به بهانه سید بودنش که تا الان هیچ سندی برای آن ارائه نکرده است رنگ سبز را در مقابل پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی علم نمود و از آن نشان سیادت و عشق ! به اهل بیت (ع) نام برد!

باز مردم بی خبر بودند از اتفاقی که قرار است بیفتد.

پارچه سبز فراتر رفت و از گردن سگهای خانگی برخی سرمایه داران که محبتشان را از میان حیوانات جستجو می کردند آویزان شد و دخترکان بزک کرده ای که نام اهل بیت (ع)را حتی در کتابهای درسی هم به اکراه مرور می کردند یک آن اهل بیتی شده! و به سبز مزین گشتند و توهین ها با نرمی خاصی به مقدسات شروع شد و باز مردم ...

خواص فرقه نفاق ، برنامه ها را یکی یکی از بنیاد سوروس و محافل خصوصی به عوام منتقل کردند و محله های بالا شهر  تهران یکپارچه سبزی شدند و عاشق اهل بیت(ع)!

و باز عوام بی خبر از خبرهای پشت داستان !

انتخابات انجام گرفت و قشر مرفه بی درد  به تبعیت از مولایشان بی بی سی و اسرائیل و انگلیس و آمریکا موسوی را در برگه های رای شان نوشتند ولی مردم ولایت مدار ایران با خدای خود معامله نموده و بر ادامه دولت مردمی احمدی نژاد اصرار ورزیدند.

این بود که فتنه آغاز شد.

شعور بالای سیاسی مردم برای قشر مرفه بی درد  گران تمام شد وزخم های  خود بزرگ بینی این قشر سر باز کرد.

همه رای خود را داده و در دموکراسی واقعی نقش ایفا کرده و همانند گذشته به دنبال کاروزندگی خود رفته بودند ، رمز تقلب که از چندین ماه پیش در آن دمیده می شد رنگ و بوی دیگری گرفت.

هندوانه سربسته متوهم شده بود و این توهم داشت به بدنه جامعه سرایت می کرد.

مجمع مثلا روحانیون روز شنبه مردم را به کف خیابانها کشید و برخی ضعیف النفس ها هم متوهم شدند که گویا خبری هست! قالیباف با عیار خود تعداد افراد شرکت کننده را سنجید ! رضایی به کمک سایت های وابسته به خود هر روز یک ادعا مطرح و فردایش انصراف داد! اما برای ادامه اعتراضها به شخصی نیاز بود که خوب بازیچه شود! به جای  عقل از فکش استفاده کند کسی که پول حرام و نان حرام قلبش را کدر ساخته وشهوت قدرت طلبی کورش کرده  باشد، چه کسی برای این ماموریت بهتر از کروبی ؟! چون تجربه نشان داده بود او همان است که می خواهند.

سطل های آشغال توسط اوباش با رهبری کروبی مورد هجوم قرار گرفت فتواهای اینترنتی شروع شد ! آشوب طلب ها که روزی تقلید را کاری میمون وار می دانستند به یاد استفتاء و کسب تکلیف از مراجع افتادند !

وقتی سئوالی صورت می گرفت نیم ساعت بعد جواب استفتاء در خروجی خبرگزاری ها قرار می گرفت!

فتنه در اوج بود و خواص در امتحان سختی دست و پا می زدند و ...

مسجد " لولاگر "به دست فرقه موسوی آتش گرفت و کسی چیزی نگفت.

منافقین به صورت مسلح در خیابان آزادی جولان دادند و وزیر اطلاعات وقت به مردم وعده می داد که اوضاع تحت کنترل است!.

به پایگاه بسیج حمله شد ، همه نظاره گر بودند!

چادر از سر زن محجبه آنهم پیش همسرش پایین کشیده شد مدعیان غیرت در مرگ سکوت گرفتار شدند .

آشوبگران ، فرزندان بسیجی این ملت را از تیغ گذراندند و نیروی انتظامی به جای قدرت عمل نقش یک خبرنگار را بازی کرد و به مردم گزارش داد!.

همچنان برخی خواص بوی کباب به مشامشان رسیده و فرداهای بعد از انتخابان و حاکمیت ری را انتظار می کشند!

روز قدس در دامن اسرائیل لولیدند و مدعیان خط امامی فرمایشات امام یادشان رفت ! گویی به موزه رفتن اندیشه های امام را باور کرده بودند!

روز ?? آبان برای قاتلان مردمان این مرزو بوم خوش رقصی کردند و باز قوه قضائیه هشدار می داد و نیروی انتظامی گزارش!

اما این بار مردم آگاه بودند و از اتفاقات پشت صحنه با خبر!

موسوی مانده بود و اراذل اجیری اش ، تا اینکه عکس امام عزیز را آتش زدند و ایران یکپارچه برای این ماجرا گریست ولی وااسفا آنکه باید خون می گریست صدا وسیما را محکوم کرد و رخت سفر بست !

و اما این بار عاشورا بود و زمین و زمان در غم عزای سالار شهیدان.

آدمکان خودباخته که بویی از غیرت نبرده اند و هنوز هم که هنوز است حسین (ع) را حتی به اسم هم نشناخته اند حرمت عاشورا شکستند و با حمایت سران فتنه که نرمی دستان دختران ایتالیا را به سختی دفاع از غیرت و دین و وطن ترجیح می دهند هم آوا با یزیدیان زمان به پایکوبی و رقص و ... پرداختند.

این بار باز نیروی انتظامی گزارش می دهد!

به راستی این همه حرمت شکنی و قانون شکنی و آشوبگری فرقه موسوی جواب قاطع از سوی مراکز امنیتی و قوه قضائیه را نمی طلبد؟!

مردم تا کی باید شاهد نعش های بو گرفته سران فتنه باشد و کسی برای دفن این نعش های کثیف که کشور را به گند کشیده اند کاری نکند؟!

چقدر مدارا؟! چقدر خویشتن داری؟! آیا حکومت رسول الله و حضرت امیر (ع) دافعه نداشت؟!

به هر حال الان پایان خط فرقه اموی است و مردم منتظرند تا ...


+ نوشته شـــده در شنبه 89/9/20ساعــت 9:8 صبح تــوسط عباس | نظر
آقای هاشمی در موقع رأی دادن از اطرافیان میپرسد کد آقای موسوی چند

انتقاد ذوالنور از هاشمی

چهارشنبه, 18 فروردین 1389

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر امروزه 4نفر آمدند و به رهبر ایراد گرفتند که باید کنار برود، مگر ولایت برای خودشان است که کنار بکشند؟ مگر دلبخواهی است که کنار بکشند؟،ولایت که وکالت نیست که کنار بروند. به گزارش ایلنا از قم، حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی ذالنور دوشنبه شب در مراسمی با عنوان نشست بصیرت که در مسجد اهل بیت قم برگزار شد

ضمن تأکید بر لزوم داشتن بصیرت، اظهار داشت: در بسیاری از موارد خیلی از خواص و دانشمندان به علت نداشتن بصیرت لازم دچار لغزش می‌شوند اما یک روستایی که حتی نمی‌داند اینترنت چیست، بصیرت دارد.
ذالنور گفت: جریان مخالف گاهی آنچنان تشکیلاتی عمل می‌کند که باید به آن‌ها نمره 20داد، چرا که از کمترین امکانات، بیشترین استفاده‌ها را کرده‌اند؛ همیشه پشت هم بوده‌اند و برای خود شهید درست کردند. وی با ذکر این نکته که ما در زمینه بصیرت در جامعه خوب عمل نکرده‌ایم، گفت:ما توانستیم که یک فوتبالیست را به مردم خود بشناسانیم اما نتوانسته‌ایم رهبری را آن طور که باید معرفی کنیم؛ هنوز هم بعد از 20سال بعضی سؤال می‌کنند که چگونه شد که رهبر انقلاب که حجت‌الاسلام و المسلمین بود، یک شبه آیت‌الله العظمی شد؟ ما می‌گوییم که آیا تأیید 80مجتهد خبرگان برای تأیید اجتهاد یک شخص کافی نیست؟ جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با تأکید دوباره بر اهمیت داشتن بصیرت در جامعه گفت: اگر بصیرت شما نبود، که دیگران در دوران اصلاحات همه چیز را برده بودند.
در بخش دوم این مراسم که با پرسش و پاسخ همراه بود، ذالنور در پاسخ به سوالی در مورد برخورد دستگاه قضایی با فرزندان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، گفت: اگر زور پدر زور باشد، گاهی آقایان زیر بار زور می‌روند و در هر صورت ما امیدواریم که قوه قضاییه به وظیفه خود عمل کند. وی ادامه داد: ما خوشحال نیستیم فرزندان آقای‌هاشمی محکوم شوند ولی خوشحال می‌شویم که آنها محاکمه شوند تا وضعیت آنها روشن شود. جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: اگر پاک بودن فرزندان ‌هاشمی در دادگاه ثابت شود ما هم دفاع خواهیم کرد، ولی اگر آنها مشکل دارند چرا باید در فضایی قرار بگیرند که مردم روحانیت را زیر سئوال ببرند، ما می‌‌گوییم آقای ‌هاشمی دفاع خود را از فرزندانش بردارد تا ما بگوییم که گناه فرزندان ربطی به پدر ندارد. وی خاطرنشان کرد: اگر به پرونده فرزندان ‌هاشمی رسیدگی شود مردم هم امیدوار خواهند شد و دیگر استخوان لای زخم نخواهند ماند، چرا که امروز آبروی افراد از نظام بالاتر نخواهد بود و البته کسی خوشحال نمی‌شود که فردی محکوم شود ولی وضعیت آنها باید روشن شود.
وی گفت: ما نه تنها از سقوط آقای هاشمی، بلکه از سقوط موسوی و کروبی هم نگرانیم و معتقدیم که سقوط‌شان به نفع نظام نیست، چرا که یک نفر از انقلاب جدا و به اردوگاه دشمن ملحق می شود و ما همه دعا می کنیم که این‌ها روشن شوند. جانشین نماینده ولی فقیه درسپاه پاسداران در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه نظرش در ارتباط با مواضع دکتر لاریجانی چیست، خاطرنشان کرد: ما از مواضع آقای لاریجانی گله داریم و ناراحت هستیم. وی تصریح کرد: وقتی رهبری می‌‌گوید که خواص مواضع خود را شفاف بگویند یعنی اینکه آقای لاریجانی طوری صحبت کند که کسانی که علیه جمهوری اسلامی شعار می‌‌دهند علیه آقای لاریجانی نیز پر رنگ شعار دهند. ذوالنور در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه چرا با سران فتنه برخورد نمی‌شود، تصریح کرد: برخورد با سران فتنه فقط پای قوه قضائیه نیست بلکه شورای امنیت ملی هم می‌‌تواند نقش داشته باشد، این توپ باید از زمین قوه قضائیه خارج شود.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهارداشت: اگر ما در آن زمان با این افراد برخورد می‌‌کردیم آتش فتنه حقیقت را می‌‌سوزاند.
ذوالنور گفت: اگر الآن هم این‌ها را زندانی کنیم، بعد از یک هفته حس ترحم در جامعه شروع می شود.وی با طرح سوالی مبنی بر اینکه مگر نمی‌دانید که موسوی و کروبی اکنون در زندان هستند؟، گفت: امروز سران فتنه به مرده‌های سیاسی تبدیل شده‌اند و امروز آنها در زندان هستند، ولی این زندان به وسعت همه ایران است و زندانبانان آنها مردم هستند، امروز آنها هر کجا که می‌‌روند از مردم کتک می‌‌خورند. وی درباره بر موضع‌گیری‌های‌ هاشمی رفسنجانی اظهار داشت:آقای ‌هاشمی را ما نباید با موسوی و کروبی مقایسه کنیم، همه می‌‌دانند که «اصلاحات» مرهون دولت ‌هاشمی است و «مشارکت» فرزند نامشروع کارگزارانی بود که در دامن دولت‌ هاشمی شکل گرفت، نگرانی ما زمانی است که ‌هاشمی به ستون خیمه ضد انقلاب‌ها تبدیل شود.ذوالنور با اشاره به سخنان آقای‌هاشمی در مشهد گفت: آقای ‌هاشمی گفت که اگر مردم رهبری را نخواهند باید کنار برود، من از آقای‌هاشمی می پرسم که مگر مردم در انتخابات بین شما و آقای احمدی‌نژاد او را انتخاب نکردند، پس چرا شما کنار نرفتید ؟وی گفت: آنها از این سخن پیامبر(ص) به امام علی(ع) استفاده می‌کنند که اگر مردم تورا نخواستند خود را به مردم تحمیل نکن، اما این سخن برای قبل از قبول ولایت است و زمانی که ولایت را کسی قبول کرد که نباید کنار برود.
وی با اشاره به اینکه آقای هاشمی 3روز قبل از انتخابات بر اساس مناظره‌های رئیس جمهور به رهبری نامه نوشت، اظهار داشت: آقای هاشمی، اگر هم احمدی‌نژاد اشتباه کرده چرا از او شکایت نمی کنید؟،شما که نفوذتان در قوه قضاییه کم نیست.ذالنور ادامه داد: آقای هاشمی در موقع رأی دادن از اطرافیان می‌پرسد کد آقای موسوی چند است؟ و آن وقت می‌گوید من در انتخابات دخالت نکردم؛ یا همسر آقای هاشمی به همه می‌گوید که من به موسوی رأی دادم و اگر هرکس غیر از آقای موسوی انتخاب شود تقلب است؛ خبرنگار از ایشان می پرسد که اگر این گونه شود مردم باید چه کنند؟ که ایشان از همان جا فرمان آشوب و حضور مردم در کف خیابان‌ها را می‌دهند.وی در پاسخ به سئوالی در ارتباط با مواضع سید حسن خمینی، خاطرنشان کرد: البته آنگونه که آقایان می‌‌خواستند نشد، آنها می‌‌خواستند که از سید حسن آقا استفاده ابزاری داشته باشند ولی آنگونه که توقع داشتند نشد و سید حسن آقا در دهه فجر با رهبری در مرقد امام (ره) حاضر شدند و همچنین با تماسی که رهبری داشتند رئیس جمهور را نیز همراهی کردند.


 


+ نوشته شـــده در دوشنبه 89/9/15ساعــت 8:19 صبح تــوسط عباس | نظر
سخنرانی

                              بسم تعالی

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا ذوالنور جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بمناسبت روز مجلس و سالروز مباهله در مسجد انصار الحسین شهرک شهید محلاتی در موضوع بصیرت سخنرانی داشتند

ایشان طی سخنرانی خود فرسودند بعضی ها بصیرت را مدارک تحصیلی میدانند و بعضی ها بصیرت را داشتن امکانات ارتباطاتی می دانند و بعضی ها تجربه و تخصص را بصیرت می دانند ولی اینها در تولید بصیرت مفید هستند ولی بصیرت در هر زمانی تعریف خاص خود را دارد ایشان با اشاره به حدیثی از حضرت علی علیه السلام که فرموده نداشتن چشم بهتر است از نداشتن بصیرت ،در ادامه صحبتشان به دو ملاک بصیرت از امام راحل (ره) اشاره کردند اول اینکه امام (ره) فرمودند آن روزی که دشمن از شما تعریف کند آن روز عزای شماست دوم اینکه روزی که دشمن از شما عصبانی بود یقین بدانید که مسیر شما درست است .

حضرت حجت الاسلام المسلمین حاج آقا ذوالنور در پاسخ به سوألی در مورد آقای هاشمی رفسنجانی فرمودند منظور شما کدام هاشمی است؟ یک هاشمی داریم مربوط به قبل از انقلاب،آن هاشمی که از زندانی به زندانی و از تبعیدگاهی به تبعیدگاهی می چرخید آن هاشمی به عنوان اسوه و الغوی آن زمان بود خدا انشاءالله جزای خیرش بدهد یک هاشمی اوّل انقلاب داریم از شعارهای محوری به جز حزب اللهی بود که درود برسه یاور خمینی (ره) هاشمی و دو سید حسینی ، آن هاشمی هم روی چشم ماست یک هاشمی داریم مربوط به دوران جنگ آن هاشمی زمان جنگ را دیگر نمی توانیم بگوییم روی چشم ماست آقای هاشمی زمان جنگ در خاطرات سیاسی خودش می گوید که من در مورد جنگ نظرم با امام متفاوت بود یک نظر آقای هاشمی بود و مشابه نظر هاشمی که می گفتند جنگ را باید تمام کرد به این صورت که باید عملیات بزرگی انجام شود وبا دست پر پای میز مصالحه بنشینیم و یک دید هم دید امام (ره) بود که صلح بین اسلام و کفر معنا ندارد پس ما بایدیا نظر امام (ره) را قبول کنیم یا نظر آقای هاشمی را، طبیعی است که نظر امام (ره) مورد تأئید ماست پس می گوئیم در جنگ صد در صد آقای هاشمی تأئید نمی شود

دوران سازندگی

در دوران سازندگی کارهای برزگی انجام شد ولی باید به پذیریم که آقای هاشمی از دغدغدهای امام و مقام معظم رهبری نسبت به روح و جوهره انقلاب و مسائل معنوی و فرهنگی دور شده بود چون سیاستگذاران امور سیاسی و فرهنگی و اقتصادی آقای هاشمی کارگزاران بودند که کاملاَ مبانیشان سرمایه داری و غربی بود. آقای هاشمی می تواند انکار کند که دوّم خرداد بوجود آورنده اش کارگزاران بودند آیا کسی می تواند رابطه کارگزاران و مشارکت را انکار کند که فرزند نامشروعی بنام مشارکت در دامان ناپاک کارگزاران درست شد آیا کسی می توان ارتباط کارگزاران و هاشمی را انکار کند

و لذا تندترین تعابیر مقام معظم رهبری در خصوص مسائل فرهنگی در دوران آقای هاشمی بوده هجوم فرهنگی تهاجم فرهنگی قتل عام فرهنگی غارت فرهنگی شبیخون فرهنگی این حرفها و فرمایشات آقا در دوران آقای هاشمی بوده . دوران اصلاحات ،همه ما می دانیم که مقام معظم رهبری در دوران اصلاحات باهمه وجود آمدند به میدان امدند و هیچ یک از آرمانهای و امام و انقلاب نبود که مورد هجوم قرار نگیرد 

هیچ گاه آقای هاشمی آن طور که باید به عنوان یک سینه چاک یار امام (ره) به امام به میدان بیاید نیآمد ، در دوران ریاست جمهوری دوره نهم هم می دانید که مقام معظم رهبری بطور ویژه از دولت اصولگرا حمایت کرد، آقای هاشمی یا سکوت معنی دار داشت یا تخریب علیه دولت ،و (در آستانه انتخابات دوره دهم و تشکیل کمیته صبائت آرا )جامعه شناسان معنقدند که مهم ترین رمز بقای یک نظام سرمایه ملی است. از مصادیقی که جامعه شناسان اتفاق نظر دارند این است که اعتماد ملی و اعتبار ملی سرمایه ملی است، تشکیل کمیته صیانت از آرایعنی ضربه زدن به اعتماد ملی و اعتبار ملی ،

که مقام معظم رهبری فرمودند کسانیکه به اعتبار ملی آسیب زدند خیانت نابخشودنی کردند

کمیته صباتت ملی یعنی جار زدن، یعنی ای دنیا بدانید که نظام جمهوری اسلامی از اول بنای تقلب دارد

ما می گوئیم آقای هاشمی عزیز، آقای موسوی کاندیداست نماینده اش در کمیته ضیانت آرا می شود آقای محتشمی آقای کروبی کاندید است نماینده اش

آقای الویری است آقای هاشمی پسر شما مهدی هاشمی در کمیته ضیانت آرا چه کاره است که بعد آقای هاشمی می گوید

آقای مهدی هاشمی تجاربی در دوره قبلی خبرگان داشت رفت آنجا که این تجارب را در اختیار آن کمیته بگذارد این می شود عذر بدتر از گناه، آقای هاشمی نامه سر گشاده می دهد

آقای هاشمی چرا نامه سر گشاده می دهید مگر قراراست هر کسی مشکل دارد سراغ رهبری برود

آقای هاشمی می توانست یک نامه یک خطی صادر کند بنویسد رئیس محترم قوه قضائیه آقای احمدی نژاد حرفهائی علیه من و خانواده ما زده و ما شاکی هستیم و تا آخر هم ایستاده ایم بچه های من از پنجه خورشید پاکترند عدالت را اجراء کنید

مفهوم نامه سر گشاده به یک مسئول یعنی استیضاح سیاسی او در افکار عمومی آقای هاشمی چرا نامه را سه روز مانده به انتخابات منتشر کرد یکی از اعضای مؤثر دفتر مجمع روحانیون می گفت در جلسه ای که در آستانه انتخابات بود همه اعضاء اتفاق داشتند که احمدی نژاد برنده انتخابات است ، تمام تمرکزشان این بود که انتخابات به مرحله دوّم بکشد سناریوهای زیادی می توانستند پیاده کنند یکی از سناریوهائی که خیلی روی آن تمرکزداشتند و حتی در دیدار نمایندگان کاندیداها با آقا مطرح کردند که به مردم بگویند انتخابات کشک است رئیس جمهورهم انتصابی است رهبری همه از قبل احمدی نژاد را تائید کرده است می گوئید نه فرمایشات رهبری را در کردستان به ببینید ، که روی بیافتند به انده لج و به آقای احمدی نژاد رای ندهند این سناریوی اصلی بود

آقای هاشمی چه کرد آقای هاشمی خیلی کیس بود . آقای هاشمی شکار لحظه ها را بلد است . از خودش هم پرسیدند چرا 19 خرداد نامه را منتشر کردی

گفته بود اگر دیرتر این نامه را منتشر می کردم ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی بود این نامه بایکوت شده بود اگر زودتر منتشر می کردم فرصت برای تخریت این نامه بود پس گذاشتم دقیقه نود بعد از ظهر روز سه شنبه 19 خرداد منتشر کردم. آقای هاشمی آمد این نامه را منتشر کرد و این نامه دلها و دیده ها را متوجه رهبری کرد همه دنیا می خواهند به ببینید که آقا چه می کند

وهمه می دانیم که آقا سه روز مانده به انتخابات یک کلمه مثبت یا منفی نمی تواند حرف بزند چون اوضاع کشور تغییر می کند وقتی آقا هیچ چیزنمی فرماید خود به خود تقویت آن سناریو است که بله دیدید احمدی نژاد پشتش به کجا گرم است معلومه دیدید که رهبری هم هیچ چیز نگفت لذا آقای هاشمی انتخاب شده آمد نامه را مطرح کرد

 


+ نوشته شـــده در یکشنبه 89/9/14ساعــت 8:46 صبح تــوسط عباس | نظر