سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بزرگترین همایش جبهه پایداری با حضور بیست نفرازنامزدهای جبهه پای

 آخرین وبزرگترین همایش مردمی جبهه پایداری شهرتهران با حضور بیش از بیست نفرازنامزدهای جبهه پایداری انقلاب اسلامی
تاریخ  :  1390/12/08

 


 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جبهه پایداری انقلاب اسلامی ؛ آخرین وبزرگترین همایش مردمی جبهه پایداری انقلاب اسلامی شهرتهران باحضوربیش ازبیست نفرازنامزدهای جبهه پایداری انقلاب اسلامی با حضور اقشار مختلف مردم و امت حزب الله و همیشه در صحنه،دانشگاهیان و مردم متدین تهران و منطقه نارمک ،با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دکتر مرتضی آقاتهرانی و دکتر کامران باقری لنکرانی در روز چهارشنبه بعدازنمازمغرب وعشاء در مسجد جامع نارمک برگزار خواهد شد.
آدرس : تهران خیابان سمنگان مسجد جامع نارمک.


+ نوشته شـــده در چهارشنبه 90/12/10ساعــت 3:39 عصر تــوسط عباس | نظر
بیانیه مهم جبهه پایداری در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی

بسم الله الرحمن الرحیم
بیانیه مهم جبهه پایداری انقلاب اسلامی در آستانه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی

موج فزآینده و پرشور مردمی با آمادگی برای حضوری مؤمنانه در صحنه ای دیگر از عرصه های دفاع از انقلاب اسلامی، نوید بخش بارقه ای دیگر از تاییدات الهی این انقلاب با حمایت مردم حق طلب و انقلابی ایران اسلامی است. خدای را سپاس میگوییم که برخلاف پیش بینی ها و جوسازی های مغرضانه استکبارجهانی و رسانه های صهیونیستی که حتی بعضا خودی ها را هم متأثر کرده بود، بررسی ها حاکی از استقبال مردمی به مراتب گسترده تر از انتخابات های گذشته مجلس شورای اسلامی در این دوره است. 
شکر این نعمت برای همه کسانی که به نوعی در این انتخابات ادای تکلیف می کنند واجب بوده و انشاءالله مجریان انتخابات با عمل به قانون، همچون همیشه حافظ حرمت انتخابات و برگزار کننده انتخاباتی درخور شان ملت شریف ایران خواهند بود.
داوطلبین (و طرفداران آنها) نیز باید در این باقیمانده فرصت تبلیغات و پس از آن با پرهیز از هرگونه تنازع، رقابت سالم و اخلاق انتخاباتی را وجهه همت خود قرار دهند و اکنون که خود را برای ورود به عرصه قانون گذاری در معرض آرای عمومی قرار داده اند بیش از همیشه متعهد به قانون باشند و از رفتارهای قانون شکنانه احتمالی طرفداران خود با جدیت ممانعت کنند و انشاء الله خود نیز مروج چنین رفتاری نخواهند بود. 
مسلماً در این انتخابات همچون انتخابات گذشته، عده ای موفق به کسب آراء لازم شده و مسئولیت سنگین نمایندگی را بر عهده خواهند گرفت و این بار مسئولیت از دوش عده دیگری برداشته خواهد شد. لذا نباید این جابجایی را به برد یا باخت تلقی نمود. چراکه برنده حقیقی این صحنه آحاد ملت و همه کسانی خواهند بود که از سر اخلاص و برای ادای تکلیف به صحنه آمده و به وظیفه خود عمل نموده اند پس همه باید به نتیجه انتخابات پایبند و راضی بوده ولو بر خلاف میل آنها باشد.
جبهه پایداری انقلاب اسلامی نیز با اتکاء بر مبانی اصولگرایی و نگاه اعتقادی خود به صحنه انتخابات، اعلام می دارد:
1) از مردم شریف و شهید پرور دعوت می نماییم تا با حضور تاریخی و دشمن شکن در صفوف به هم فشرده انتخابات، بار دیگر صحنه های دل انگیز و وصف ناپذیر و به یاد ماندنی از عشق و علاقه ملت به میهن اسلامی، خط و راه حضرت امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب را به نمایش گذاشته و خط بطلان بر یاوه گویی های دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی بکشند که انشاء الله اینگونه خواهد شد.
2)مراتب قدردانی و سپاس خالصانه کلیه اعضاء، فعالین، حامیان و هواداران جبهه پایداری از رهبر معظم انقلاب اسلامی را که با رهنمودهای حکیمانه و راهگشا به عموم مردم و جریانات و گروه ها، شور و نشاط انتخاباتی مثال زدنی در کشور ایجاد کردند اعلام نموده و طول عمر با عزت و برکت ایشان را از درگاه خداوند متعال خواستاریم. 
3) رقابت انتخاباتی جبهه پایداری با سایر جبهه ها و ائتلاف ها تنها تا پایان زمان قانونی تبلیغات یعنی صبح روز پنج شنبه 11 اسفند خواهد بود و پس از پایان فرآیند انتخابات و اعلام نتایج، همراه با سایر نامزدها و جریانات و گروه های سیاسی خود را در میان امواج خروشان ملت دیده و فقط به انتخاباتی پرشور و گسترده و متجلی شدن وحدت کلمه در ایران اسلامی می اندیشد و آحاد ملت و جریانات و نامزدها را ید واحد در برابر جبهه دشمنان و استکبار جهانی می بیند که انشاء الله در این انتخابات نیز همچون انتخابات گذشته، سیلی محکم از ملت ایران خواهند خورد.
4) در این روزهای واپسین تبلیغات انتخاباتی ممکن است تحت عناوینی مانند انصراف کاندیداها یا حمایت و یا عدم حمایت بعضی از بعضی دیگر و یا... در جهت مخدوش کردن لیست های انتخاباتی و یا بعضی از نامزد ها، شایعاتی منتشر شود که این خود نیازمند مراقبت توام با بصیرت مردم شریف و جلوگیری از هرگونه سیاسی کاری و تخریب می باشد. برخی تحرکات، جهت شکستن عزم امت اسلامی ایران در انتخاب نامزد های اصلح و بصیر از طریق ایجاد تردید در تشخیص و شناسایی نامزدهای ولایی، از جمله ی بد اخلاقی های انتخاباتی است که با ابداع لیست های خلق الساعه ای با عناوین و پوشش های دروغین نظیر "اتحاد پایداری" ، "اصولگرایان اصلح" ، "ائتلاف پایدار متحد" ، "جبهه متحد پایداری" و... اقدام به انتشار لیست نموده و اسامی برخی از چهره های شاخص جبهه پایداری انقلاب اسلامی را جهت تطهیر و وجیه نمایاندن بعضی چهره های وابسته به کانون های قدرت و ثروت در لیست های خود درج نموده اند و چه بسا از شعارهایی استفاده نموده اند که علی الظاهر؛ دوری شان را از مراکز قدرت و ثروت القاء نمایند، که به نظر میرسد این هم یک نیرنگ و خدعه ای بیش نیست ؛ چرا که در لیست های مشکوک مذکور، اسامی افرادی که به طور آشکار از عناصر وابسته به مراکز قدرت و ثروت و از مرتبطین ساکتین فتنه و خواص مردود در فتنه هستند؛ دیده می شوند. فلذا بدینوسیله به اطلاع مردم بصیر و ولایتمدار میرساند که فهرست اعلامی نامزدهای جبهه پایداری انقلاب اسلامی، همان است که قبلاً منتشر شده و هیچ تغییری در آن صورت نگرفته و قابل دسترسی در پایگاه رسمی اطلاع رسانی جبهه پایداری انقلاب اسلامی ؛ به آدرس www.jebhepaydari.ir می باشد.
5 ) درشرایط حساس کنونی، همگان را به رعایت تقوی و اخلاق اسلامی توصیه نموده و تاکید می شود طوری رفتار نمایند که فردای پس از انتخابات، حلاوت و شیرینی اقدامات بر کام و یاد مردم باقی بماند.
در خاتمه با تقدیر و سپاس از عموم علاقه مندان، حامیان جبهه پایداری و علمای بزرگوار، به ویژه حضرت آیت الله مصباح یزدی و حضرت آیت الله خوشوقت که با ارشادات و هدایت های معنوی خویش جبهه پایداری را مورد حمایت قرار می دهند، بار دیگر از اقشار مختلف به خصوص جوانان و نخبگان جهت حضوری آگاهانه در پای صندوق های رای دعوت بعمل آورده و امیدواریم، نتیجه اراده و اعتماد و حمایت مردم، شکل گیری مجلسی کارآمدتر و ولایتمدارتر از دوره های گذشته باشد.
والعاقبه للمتقین
جبهه پایداری انقلاب اسلامی


+ نوشته شـــده در چهارشنبه 90/12/10ساعــت 3:27 عصر تــوسط عباس | نظر
20 توصیه انتخاباتی رهبر معظم انقلاب



بسمه تعالی

 20توصیه انتخاباتی رهبر معظم انقلاب

1. برداشتهای جناحی نباید در انتخابات تاثیر بگذارد
ممکن است کاندیداهای انتخابات، وابسته به جناحهای مختلف سیاسی باشند، یا خواهند بود - ایرادی هم ندارد - ممکن است با هم تنافس هایی داشته باشند؛ اما هیچ مسؤولی از مسؤولان، به هیچ وجه نباید اجازه بدهد که برداشتهای خطی، برداشتهای جناحی و گرایشهای گروهی، اندکی در این کار تأثیر بگذارد. این کار باید ان شاءاللّه سالم و خالص و بدون اندکی خدشه انجام بگیرد؛ این است که مردم را دلگرم خواهد کرد.
بیانات در دیدار با وزیر و مسؤولان وزارت کشور و استانداران
27/09/1370
2. بی بند و باری مالی ممنوع!
مسؤولان وظیفه دارند که به شکایات اشخاص در هر مورد با کمال دقت و اهتمام رسیدگی کنند و اگر در گوشه یی از کشور به کسی ظلم شده باشد احقاق حق نمایند. همچنین مسؤولان ذی ربط موظفند به گزارشهایی که حاکی از بی ملاحظگی در برخی از مخارج تبلیغاتی است با دقت رسیدگی کنند و اگر کسانی خدای نخواسته در مصرف پول برای تبلیغ و معرفی نامزد ها دچار بی بند و باری و دست اندازی به بیت المال شده باشند، آنان را برای تعقیب قانونی به مراجع ذی ربط معرفی کنند و نتایج اقدام خود را به این جانب گزارش دهند.
پیام تقدیر از ملت عظیم الشأن بخاطر حضور شکوه مند 
در انتخابات مجلس 25/12/1374
3. باید معیار ها را درست فهمید
نظارت شورای نگهبان در مسائل انتخابات، یکی از مهم ترین کارهائی است که انجام می دهد؛ کار بسیار مهمی است، کار بسیار لازمی است. به جوسازی هائی که علیه این کار می شود، ابداً نباید اعتناء کرد. البته کار را باید درست انجام داد. به همان اندازه که کار مهم است، به همان اندازه سلامت کار مهم است. یعنی باید معیار ها را درست فهمید، و فقط بر اساس این معیار ها قبول کرد یا رد کرد. از این معیار ها نباید تخطی شود، کوتاهی هم نباید بشود، غفلت هم نباید بشود.
معیار عبارت است از مقررات و قانون. سلائق نباید دخالت کند. گرایش سیاسی، گرایش گروهی، گرایش جناحی نباید دخالت کند. سفارش و توصیه نباید دخالت کند. معیار بایستی بین خود و خدا، همان معیار قانونی باشد.
بیانات در دیدار اعضای شورای نگهبان قانون اساسی و مسئولین بخشهای نظارتی 20/04/1386
4. مجلس جای فتنه گر ها نیست!
شما [اعضای هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات] به عنوان یک ابزار اطمینان، نگذارید که خدای ناکرده در این طریق اختلالی به وجود بیاید. اگر کسی فاسد است - فساد مالی، یا فسادهای گوناگون اخلاقی، یا فساد عقیدتی و سیاسی - اگر کسی فتنه گری می کند، نظام را تضعیف می کند و کارایی دستگاه ها را از آن ها می گیرد - به تعبیر رسایی که بین مردم رایج است: چوب لای چرخ دستگاه می گذارد - واقعاً نمی تواند در آن تریبون به آن عظمت حضور پیدا کند؛ او نباید وارد مجلس بشود. آن کسانی که واقعاً رفتار و اعمال و گفتار آن ها حاکی از این است که برای خاطر هر انگیزه یی - یا به انگیزه های سیاسی، یا به انگیزه های شخصی و خصلتی - با نظام مقابله دارند، این ها نباید وارد مجلس بشوند؛ از این جهت بایستی خیلی رعایت کرد.
بیانات در دیدار با اعضای هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات 
چهارمین دوره ی مجلس شورای اسلامی 04/12/1370
5. شورای نگهبان حق مردم را ادا کند
شورای نگهبان هم با کمال دقّت و امانت باید مراقب باشد که هیچ گونه تخلّفی در انتخابات نشود. حقّ مردم است که شورای نگهبان نگذارد بدخواهان این ملت به قوّه مقنّنه راه پیدا کنند. شورای نگهبان باید حقّ مردم را ادا کند و مانع شود از این که بدخواهان این ملت، بدخواهان این انقلاب، بدخواهان امام، وارد قوّه مقنّنه کشور امام شوند.
بیانات در دیدار اقشار مختلف مردم 13/11/1378
6. مجریان انتخابات پایبندی خود به قانون را نشان دهند
هم مجریان، هم ناظران، باید پایبندی خودشان را به قانون نشان دهند. ملاک، قانون است؛ سلایق افراد ملاک نیست. آن قانونی که در مجلس شورای اسلامی تصویب و در شورای نگهبان تأیید شده است، برای همه معتبر و حجت است؛ چه کسی که آن قانون را می پسندد، چه کسی که آن قانون را نمی پسندد. قانون تا قانون است، همه موظّفند به آن عمل کنند.
بیانات مقام معظم رهبری در خطبه های نماز عید سعید فطر 18/10/1378
7. بازخوانی آراء با امانت و دقت
دست اندرکاران انتخابات باید با هوشیاری تمام، کار خودشان را طوری به انجام برسانند که هیچ خدشه ای در کار آن ها وارد نشود؛ یعنی قانون را رعایت کنند. من، هم از وزارت کشور دفاع می کنم، هم از شورای نگهبان دفاع می کنم؛ هر دو دست اندرکاران نظام اسلامی اند و هر کدام وظیفه ای دارند. وزارت کشور باید دقیقاً برطبق قانون عمل کند و نگذارد به آراء مردم خیانت شود. آراء مردم را تا آن جا که وسع و قدرت دارند، گردآوری کنند و با امانت و دقّت تمام، این آراء را بازخوانی کنند، تا نتیجه معلوم شود.
بیانات در دیدار اقشار مختلف مردم 13/11/1378
8. هیچ چیز از قانون عزیز تر نیست
باید سعی کنند انتخابات سالم باشد؛ این به عهده ی مجریان است؛ چه مجریان در دولت و وزارت کشور، چه در دستگاه شورای محترم نگهبان.باید مراقبت کنند. هیچ چیزی از قانون بالا تر و عزیز تر نیست.
بیانات در دیدار مردم قم به مناسبت سالروز 19 دی 19/10/1390
9. دستگاههای دولتی نقش داور را ایفا کنند
دستگاههای دولتی مراقب باشند که نقش داور را ایفا کنند. در یک بازی ورزشی داور نقش مشخّصی دارد. اگر هر یک از دو تیمی که با هم مسابقه می دهند، پیروز شوند، در حقیقت داوری که خوب داوری کرده، پیروز شده است؛ اما اگر داور رفت سراغ یکی از دو تیم - رفت سراغ این جناح یا آن خط - چه آن تیم پیروز شود، چه شکست بخورد، داور شکست خورده است. دستگاههای دولتی نقش داوری خود را حفظ کنند و مراقب باشند گرایش به این حزب و آن حزب و این جناح و آن خط پیدا نکنند.
قانون را مخلصاً، خالصاً رعایت کنند؛ همه چیز درست خواهد بود؛ مردم هم قدرت انتخاب پیدا می کنند. البته کسانی که به عنوان نامزد انتخابات به مردم معرفی می شوند، معنایش این است که این ها صلاحیت دارند و این معرفی، امضای صلاحیت اینهاست. دستگاه ها بایستی مراقب باشند که این امضاء بیهوده، خلاف و دروغ نباشد. این دروغ گفتن به مردم است؛ هم رد کردن آدم صالح، هم پذیرفتن آدم ناصالح؛ هر دو بد و هر دو خلاف است. دستگاه ها مراقب باشند که این خلاف ها انجام نگیرد.
بیانات در دیدار اقشار مختلف مردم قم در آستانه سالروز
19 دی 18/10/1382
10. فریب دشمن را نخورید!
مسئولان از توطئه ی دشمن در کار انتخابات غافل نشوند. آن کسانی هم که در انتخابات رأی نمی آورند، مواظب باشند آن کلاهی که بر سر رأی نیاوردگان سال 88 رفت، بر سر آن ها نرود؛ فریب نخورند.
خطبه های نماز جمعه تهران 14/11/1390
11. تبلیغ به دور از دروغ؛ شرط سلامت انتخابات
فضای انتخابات، باید فضای سالمی باشد؛ فضای تبلیغات، باید با فضای پروپاگاندهای معمول دنیا تفاوت داشته باشد.
امروز در دنیا، دموکراسی، یک دموکراسی حقیقی نیست؛ زیرا فشار تبلیغات پر زرق و برق توخالی، با سخنان فریب آمیز، آن چنان بر ذهن مردم سنگینی می کند، که امکان انتخاب درست را به مردم نمی دهد؛ نمی گذارند مردم فکر کنند. هر کس که مقداری از کارهای انتخاباتی کشورهای به اصطلاح دموکراتیک را مشاهده کرده باشد، این معنا برایش واضح است. حرفهایی که می زنند، وعده هایی که می دهند، قیافه هایی که می گیرند، تملقهایی که از بعضی از قشر ها یا گروه ها می گویند، ارتباطهایی که با جناحهای خاصی برقرار می کنند تا نظر آن ها را جلب بکنند، این ها کارهای سالمی نیست؛ کارهایی است که وقتی در یک مجموعه ی مردمی انجام گرفت، فضا را مسموم می کند و قدرت فکر کردن به آن ها نمی دهد.
تبلیغ، صحیح و حق است؛ اما با معنای واقعی کلمه، با حفظ حدود شرعی کلمه، به دور از فریب، به دور از کارهای دروغین و نمایشی، به دور از متهم کردن این و آن. نمی شود ما بگوییم که مسؤولان انتخابات، نسبت به این قضیه هیچ مسؤولیتی ندارند؛ این شرط سلامت انتخابات است.
بیانات در دیدار با وزیر و مسؤولان وزارت کشور و استانداران 27/9/1370
12. پرهیز از تهمت، تخریب و هتک آبرو
از طرف علاقه مندان به نامزدهای انتخاباتی گوناگون، بداخلاقی های انتخاباتی، شایسته ی ملت ما نیست؛ تهمت زدن آدمهای مؤمن را، مصونیت دار از لحاظ اسلامی و شرعی را؛ در معرض هتک آبرو قرار دادن در شبنامه ها، در مطبوعات، در پایگاههای اینترنتی و غیره، این ها اصلاً مصلحت نیست. من به طور جد از همه ی کسانی که نسبت به نامزدهای مختلف علاقه مندی ای دارند، درخواست می کنم، اصرار می کنم که این علاقه مندی خودتان را از راه تخریب دیگران، اهانت به دیگران، متهم کردن دیگران نشان ندهید. هرچه می خواهید، از نامزد مورد علاقه ی خودتان تمجید کنید، تعریف کنید؛ اما دیگران را تخریب نکنید. این علامت بدی است.
بیانات در اجتماع عظیم مردم یزد 12/10/1386
13. تحریک عصبیت ها با انتخابات اسلامی سازگار نیست
معمولاً قبل از انتخابات جنجالهایی در کشور به وجود می آید که غالباً هم ماهیّت تبلیغاتی دارد. من از همه ی قوای سه گانه - نمایندگان مجلس، مسؤولان در دولت، مسؤولان در قوّه ی قضاییّه - خواهش می کنم سعی کنند فضای سیاسی کشور را متعادل نگه دارند تا مردم در یک فضای متعادل به موسم انتخابات برسند.
مردم به انتخابات علاقه دارند. آنچه مردم را می رماند، برخی از صحنه های ناخشنود کننده ای است که در سطوح ما به چشم آن ها می آید. فضا باید متعادل، منطقی و عقلایی باشد. گفت وگوی انتقادی اشکالی ندارد؛ اما گفتگو با های و هوی فرق دارد. در مردم سالاری اسلامی، گفت وگو با عربده کشی و چاقوکشی در بعضی از دموکراسی ها تفاوت دارد. این جا گفت وگو می کنند؛ به قول امام، مثل مباحثه های طلبگی.
در مجلس و جاهای دیگر مباحثه کنند، حتّی بر سر مسأله ای دعوا کنند؛ اما کینه از هم به دل نگیرند؛ بعد هم پهلوی همدیگر بنشینند و با هم صحبت کنند. نگذارند اختلاف نظر به تنازع برسد. این تنازع موجب فشل و ضعف قوا خواهد شد. دروغ، اهانت، دستگاه ها یکدیگر را متّهم کردن، شایعه پراکنی، افتراء به رقیب، تحریک عصبیّتهای گوناگون؛ این ها هیچکدام با انتخابات اسلامی سازگار نیست. این خطاب به همه ی جناحهاست؛ خطاب به اشخاص یا جناح معیّنی نیست؛ این وظیفه ی همه ی ماست. همه ی جناح ها باید این چیز ها را رعایت کنند. همه هم در چارچوب قانون حرکت کنند.
بیانات در دیدار کارگزاران نظام 15/5/1382
14. انتخابات امتحان الهی است
انتخابات یک عرصه ی ظهور و بروز وحدت ما، عقلانیت ما، شعور ملی ما می تواند قرار بگیرد. بعضی خیال می کنند انتخابات، زمزمه های انتخابات، فضای انتخاباتی، مایه ی اختلاف است؛ نه، می تواند مایه ی اتحاد باشد؛ می تواند تشجیع کننده ی به سرعت عمل و پیشرفت باشد؛ با رقابت مثبت. هر گروهی سعی کنند برای خدمتگزاری به این ملت، سهم متناسب با خودشان را که لایق خودشان می دانند، به دست بیاورند؛ هیچ اشکالی ندارد.
این رقابت مثبت به جامعه نشاط می بخشد، ما را زنده دل می کند، روح جوانی را بر جامعه ی ما حاکم می کند. در همین انتخابات اگر بد عمل بکنیم، به هم بد بگوییم، با هم کینه ورزی کنیم، به یکدیگر تهمت بزنیم، برخلاف قوانین و مقررات رفتار کنیم، می تواند وسیله ی سقوط و ضعف و انحطاط باشد؛ دست خود ماست؛ امتحان الهی است.
بیانات در دیدار کارگزاران نظام در روز عید سعید فطر 21/7/1386
15. به اختلافات دشمن شادکن دامن نزنید
توصیه این جانب به جریان ها و گروه ها و احزاب سیاسی آن است که بحث دل آزار برنده و بازنده را به کنار بگذارند و به اختلافات دشمن شاد کن دامن نزنند، برنده ی این انتخابات ملت است و همه ی کسانی که در انتخاب شرکت داشته اند اعم از آن ها که خود یا نامزد مورد علاقه شان رای آورده یا نیاورده اند، همه برنده اند، بازنده ی این انتخابات، امریکا و صهیونیسم و دشمنان ملت ایرانند همه با همدلی به یکدیگر و به دولت خدمتگزار کمک کنید تا گره ها یکی پس از دیگری گشوده شود.
پیام تشکر در پی حضور پرشکوه مردم در انتخابات دوره هفتم مجلس 2/12/1382
16. انتخابات وسیله ناامیدی دشمن
من خواهش می کنم همیشه، در همه ی دوران ها، انتخابات ها را وسیله ای قرار بدهید برای قوت ملی، برای افزایش اقتدار ملی؛ نه برای تضعیف نظام و تضعیف آبروی ملت. جنجالهائی که بعضاً از طرف بعضی از احزاب و گروه ها و جریانهای سیاسی و جناحهای بداخلاق در اطراف انتخابات می شود، تضعیف کننده ی کشور و ملت و نظام است. جناحهای مختلف، جریانهای مختلف، گرایشهای مختلف، با شوق و ذوق و علاقه مندی همه ی عواملشان را بسیج کنند و انتخابات را به عنوان یک هدف عالی، هدف خوب، هدف شیرین مورد توجه قرار بدهند و به دعوا و جنجال و اهانت و پنجه به روی هم کشیدن قضایا را نکشانند. انتخابات را وسیله ای بکنید برای اینکه دشمنان را ناامید بکنید و ان شاءاللّه این انتخابات هم مثل بقیه ی انتخابات ها مایه ی عزت روزافزون اسلام باشد.
بیانات در دیدار مسئولان و کارگزاران نظام 31/6/1386
17. فعالین سیاسی با دشمن مرزبندی کنند
انتخابات مال ملت ایران است، مال جمهوری اسلامی است، مال اسلام است؛ مرز هاشان را با دشمن مشخص و متمایز کنند. من بار ها به بعضی از افراد سیاسی که فعالیتهائی دارند و گاهی یک مخالف خوانیهائی می کنند، تذکر داده ام، نصیحت کرده ام؛ گفته ام مواظب باشید مرزهای میان شما و دشمن کمرنگ نشود؛ پاک نشود. مرز وقتی کمرنگ شد، احتمال اینکه کسانی از این مرز عبور کنند یا دشمن از این مرز عبور کند و بیاید این طرف یا دوست و خودی غافل شود و از مرز عبور کند و برود به دامن دشمن، زیاد خواهد بود. مرز ها را روشن کنید؛ مشخص کنید.
بیانات در دیدار هزاران نفر از مردم قم به مناسبت
سالروز قیام 19 دی ماه 19/10/1386
18. نامزد ها حرفهای واقعی بزنند!
من از نامزدهای انتخاباتی خواهش می کنم در تبلیغات، حرفهای واقعی بزنند و کارهایی که می توانند انجام دهند و آنچه واقعاً عقیده شان هست، آن را به مردم بگویند. مردم را آزاد بگذارند تا هرکس را خواستند، انتخاب کنند. در این تبلیغات، خرج و اسراف هم نشود. بنده گمان می کنم اگر کسی برای خدا از اسراف در تبلیغات و کارهای ناباب اجتناب کرد، خدای متعال به او کمک خواهد کرد و او را در مقصودی که دارد، موفّق خواهد گرداند.
بیانات در خطبه های نماز جمعه تهران 24/11/1382
19. وعده های غیرعملی ملاک نیست
مردم توجه باید داشته باشند که تبلیغات رنگین و متنوع ملاک نیست؛ وعده های غیر عملی ملاک نیست. من با خود نماینده های محترم در دوره های مختلف وقتی مواجه شدم، به این ها گفتم: آقایان و خانمهای نماینده! وظیفه ی نماینده این نیست که وعده ی عمرانی و فلان پروژه، فلان کار را در منطقه ی انتخابی خود به مردم بدهد؛ این ها کار اجرائی است، کار دولت است.
وظیفه نماینده این است که بتواند قانون مورد نیاز کشور را پیدا کند، آن قانون را جعل کند. وقتی قانون شد - یعنی قاعده ای گذاشته می شود - دستگاههای اجرائی و قضائی مجبورند برطبق قانون عمل بکنند و عمل می کنند. وعده های غیر عملی دادن، وعده های بزرگ دادن، این ها ملاک نیست؛ باید مردم توجه کنند؛ گاهی علامت منفی هم هست.
بیانات در اجتماع عظیم مردم یزد 12/10/1386
20. اثبات خود نه نفی دیگران!
انتخابات باید سالم باشد، رقابتی باشد. رقابت غیر از خصومت است، رقابت غیر از تهمت زنی متقابل است؛ این ها را باید همه مواظب باشیم. رقابت این نیست که کسی اثبات خود را متوقف بر نفی دیگری بداند. رقابت این نیست که کسانی بیایند برای جلب نظر مردم، وعده های خلاف قانون اساسی، خلاف قوانین عادی بدهند؛ این ها نباید باشد. کسانی که وارد عرصه ی انتخابات می شوند، چه از طرف مجریان و مسئولان، چه از طرف کسانی که نامزد می شوند، بایستی به آداب و شروط یک حرکت عمومی سالم پایبند باشند، متعهد باشند؛ این لازم است.
بیانات در دیدار مردم قم به مناسبت سالروز 19 دی 19/10/1390


+ نوشته شـــده در چهارشنبه 90/12/10ساعــت 9:25 صبح تــوسط عباس | نظر
جبهه پایداری علمدار پیروی ازولایت در مجلس هشتم

بسمه تعالی

جبهه پایداری علمدار پیروی ازولایت در مجلس هشتم

دو صد گفته چون نیم کردار نیست،اصولاً برای اینکه گروهی یا حزبی را مورد ارزیابی قرار دهیم بهترین ملاک این نیست که به ببینیم آنها چه می گویند بلکه باید به بینیم که چگونه عمل می کنند هر چند که عمل کردن هم نمی تواند ملاک قطعی باشد بلکه باید ببینیم چه نیتی دارند . لذا برای شناخت گروهها و جریانات باید عملکرد و نیت آنها را مورد مداقه قرار دهیم . یکی از ملاکاتی که در سنجش گروهها و جریانات می تواند مورد ارزیابی قرار گیرد ، توجه به شایسته سالاری و اصلحیت برای انتخاب کاندیداها می باشد یعنی اگر هدف گروههای و جریانات اصولگرائی ، پیروی از ولایت باشد و به این هدف مؤمن و معتقد باشند باید تمام کاندیداهائی را که در حوزه نمایندگی کاندید شده اند با معیار اصولگرائی و پیروی از ولایت مورد ارزیابی قرار دهند و کاندیداهای اصلح را انتخاب نمایند امّا با توجه به اینکه در حال حاضر تعداد زیادی از کاندیداهای مطرح برای نمایندگی مجلس نهم کاندیداهای فعلی مجلس هشتم می باشند ، پس بهتر است که عملکرد چهار ساله نمایندگان مجلس هشتم را مورد ارزیابی قرار دهیم . البته ارزیابی کامل عملکرد مجلس هشتم مد نظر نسبت بلکه بعضی تصمیم گیریها که نقطه عطفی برای مجلس می باشد می توانیم مورد ارزیابی قرار دهیم . یکی از تصمیم گیریهای مجلس در رابطه با دانشگاه آزاد بود که می تواند ملاکی برای ارزیابی نمایندگان باشد ، که به تعبیر آقای سروری از نمایندگان مجلس وقف دانشگاه آزاد نقطه سیاه مجلس هشتم بشمار می آید که این مصوبه وقف دانشگاه آزاد با 129 رأی موافق 69 رأی مخالف و 2 رأی ممتنع تصویب می گردد یعنی دو سوم نمایندگان به این طرح رأی دادند ، که طرح آن توسط عباسپور تهرانی نماینده تهران که از اقوام جاسبی می باشدبه تائید 62 نفر از نمایندگان مجلس ارائه می میشود و نقطه سیاه مجلس را رقم می زند. مورد دیگری که بعنوان کارنامه منفی مجلس از آن می توانیم نام ببریم رأی 155 نفر از نمایندگان مجلس هشتم به استعفای علی مطهری می باشد که در صحن علتی مجلس آقای پرشکیان نماینده اقلیت و آقای مصباحی مقدم کاندیدای جبهه متحد در مخالفت با استعفای علی مطهری صحبت میکنند ، که در نتیجه155 نفر از نمایندگان رأی مخالف و 31 نفر رأی موافق و 12 نفر رأی ممتنع میدهند که چنانچه بخواهیم این آراء مجلس را تفسیر کنیم می توانیم بگوئیم که تقریباً فراکسیون انقلاب اسلامی کد فعلاً چهره های شاخص آن در جبهه پایداری حضور دارند با استعفای مطهری موافق بوده وبقیه مجلس بااستعفای مطهری مخالف بوده اند . با این ترتیب می توان نتیجه گرفت نمایندگانی که باعث نقطه سیاه و کارنامه منفی مجلس شده اند . نمی توانند به عنوان کاندیدای اصلح قلمداد شوند و با این استدلال می توانیم کاندیداهای مطرح در دولیست جبهه متحد و جبهه پایداری را باهم مقایسه کنیم و میزان رعایت شایسته سالاری هر یک از لیستها را در دو جبهه به دست آوریم

عباس ارباب


+ نوشته شـــده در چهارشنبه 90/12/10ساعــت 8:49 صبح تــوسط عباس | نظر
برگی ازچهل حدیث امام رحمه الله

بسمه تعالی

سفر خیلی خطرناک است

ارسال‌کننده : محمد

 

کتاب چهل حدیث امام رحمه الله که روی میز استاد بود را دیدم و با خود گفتم یک مشاوره ای هم از روح بلند امام عزیز بگیرم. کتاب را باز کردم و با صفحه ای روبرو شدم که در عمرم خاطره ای بس به یادماندنی پدید آورد. گویی حضرت امام در همان لحظه با من سخن گفت. سخنانی بسیار آرامبخش و نورانی و در عین حال بسیار بیدارگر که متن آن به شرح زیر است:

 

اى عزیز، اى مطالعه کننده این اوراق، عبرت کن از حال این نویسنده که اکنون در زیر خاک و در عالم دیگر گرفتار اعمال زشت و اخلاق ناهنجار خویش است، و تا فرصت داشت به بطالت و هوى و هوس عمر عزیز را گذاراند و آن سرمایه الهى را ضایع و باطل کرد، تو ملتفت خود باش که نیز روزى مثل مایى و خودت نمى‏دانى آن چه روز است، شاید الان که مشغول قرائتى باشد. اگر تعللى کنى، فرصت از دست مى‏رود. اى برادر من، این امور را تعویق نینداز که تعویق انداختنى نیست. چه قدر آدمهاى صحیح و سالم با موت ناگهانى از این دنیا رفتند و ندانیم عاقبت آنها چیست؟ پس فرصت را از دست مده و یک دم را غنیمت شمار که کار خیلى اهمیت دارد و سفر خیلى خطرناک است. دستت از این عالم، که مزرعه آخرت است، اگر کوتاه شد، دیگر کار گذشته است و اصلاح مفاسد نفس را نتوانى کرد، جز حسرت و حیرت و عذاب و مذلت نتیجه نبرى. اولیاى خدا آنى راحت نبودند و از فکر این سفر پر خوف و خطر بیرون نمى‏رفتند. حالات على بن الحسین، علیهما السلام، امام معصوم، حیرت انگیز است. ناله‏هاى امیر المؤمنین، علیه السلام، ولىّ مطلق، بهت آور است. چه شده است که ما این طور غافلیم؟ کى به ما اطمینان داده جز شیطان که کارهاى ما را از امروز به فردا مى‏اندازد. مى‏خواهد اصحاب و انصار خود را زیاد کند و ما را با خلق خود و در زمره خود و اتباع خود محشور کند. همیشه آن ملعون امور آخرت را در نظر ما سهل و آسان جلوه دهد و ما را با وعده «رحمت خدا» و «شفاعت شافعین» از یاد خدا و اطاعت او غافل کند. ولى افسوس که این اشتهاى کاذب است و از دامهاى مکر و حیله آن ملعون است .

 

رحمت خدا الآن به تو احاطه کرده: رحمت صحت و سلامت و حیات و امنیت و هدایت و عقل و فرصت و راهنمایى اصلاح نفس. در هزاران رحمت گوناگون حق تعالى غوطه‏ورى و استفاده از آنها نمى‏کنى و اطاعت شیطان مى‏کنى. اگر از این رحمتها در این عالم استفاده نکنى، بدان که در آن عالم نیز بى‏بهره هستى از رحمتهاى بى‏تناهى حق و از شفاعت شفیعان نیز محروم مانى. جلوه شفاعت شافعان در این عالم هدایت آنهاست، و در آن عالم باطن هدایت شفاعت است. تو از هدایت اگر بى‏بهره شدى، از شفاعت بى‏بهره‏اى، و به هر قدر هدایت شدى، شفاعت شوى. شفاعت رسول اکرم، صلّى اللّه علیه و آله، مثل رحمت حق مطلق است، محل قابل باید از او استفاده کند. اگر خداى نخواسته شیطان با این وسایل‏ ایمان را از چنگ تو ربود، دیگر قابلیت رحمت و شفاعت نخواهى داشت. بلى، رحمت حق سرشار است در دو دنیا، تو اگر طالب رحمتى، چرا از این رحمتهاى پیاپى که در این عالم مرحمت فرموده و بذر رحمتهاى عوالم دیگر است برخوردار نمى‏شوى. این همه انبیا و اولیاء خدا تو را دعوت کردند به خوان نعمت و مهمانخانه الهى، نپذیرفتى و با یک وسوسه خنّاس و القاء شیطانى همه را کنار گذاشتى .

 

محکمات کتاب خدا و متواترات احادیث انبیا و اولیا و ضروریات عقول عقلا و براهین قطعیه حکما را فداى خطرات شیطانى و هواهاى نفسانى کردى. اى واى به حال من و تو از این غفلت و کورى و کرى و جهالت !


+ نوشته شـــده در چهارشنبه 90/12/10ساعــت 6:43 صبح تــوسط عباس | نظر
حمایت صریح علامه مصباح یزدی از جبههپایداری؛جبهه پایداری را بر سا


بسمه تعالی


+ نوشته شـــده در سه شنبه 90/12/9ساعــت 10:11 عصر تــوسط عباس | نظر
آیت الله مصباح:یزدی اینجانب جبهه پایداری رابه سایرگروه های سیاس

بسمه تعالی
 حضرت آیت الله علامه مصباح یزدی برای چندمین بار؛ مجدانه از جبهه پایداری انقلاب اسلامی و گفتمان حاکم بر آن حمایت کردند
تاریخ  :  1390/12/09
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جبهه پایداری انقلاب اسلامی؛ حجت الاسلام والمسلمین دکتر مرتضی آقا تهرانی در گفتگو با خبرنگار ما؛ به نقل از حضرت علامه مصباح یزدی تاکید کرد که؛ حضرت علامه صراحتا فرمودند" اینجانب جبهه پایداری انقلاب اسلامی را به سایر گروه های سیاسی ترجیح میدهم و نسبت به لیست جبهه پایداری انقلاب اسلامی هم انتقادی نداشته ام"

 


 

پیرو انتصاب بعضی مطالب به حضرت آیت الله مصباح یزدی دامت برکاته در خصوص نظر معظم له نسبت به جبهه پایداری و لیست نامزدهای آن جبهه برای انتخابات مجلس از ایشان سوال شد مشروح سوال و جواب از قرار زیر است :
سوال : نقل شده است که حضرتعالی نسبت به لیست جبهه پایداری انقلاب اسلامی انتقاد داشته اید و در صدد تهیه لیست دیگری بوده اید؛ لذا مستدعی است نظر خودتان را در این خصوص بیان فرمایید؟
جواب: اینجانب جبهه پایداری انقلاب اسلامی را به سایر گروه های سیاسی ترجیح میدهم و نسبت به لیست جبهه پایداری انقلاب اسلامی هم انتقادی نداشته ام 
به نقل از حجت الاسلام والمسلمین دکتر مرتضی آقا تهرانی


+ نوشته شـــده در سه شنبه 90/12/9ساعــت 9:8 عصر تــوسط عباس | نظر
کرسی آزاد اندیشی جبهه پایداری با موضوع انتخابات و اقتصادبا حضور

بسمه تعالی
 کرسی آزاد اندیشی با موضوع انتخابات و اقتصادبا حضور دکتر دهقانی و حجت الاسلام خلیلیان در دانشکده علوم اقتصادی برگزار خواهد شد
تاریخ  :  1390/12/08
 جلسه تبیین مواضع و اصول جبهه پایداری انقلاب اسلامی در شهر ریبا حضور آقایان دکتر محمود دهقانی و حجت الاسلام و المسلمین جمال خلیلیان برگزار می گردد.

 


 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جبهه پایداری انقلاب اسلامی؛ این نشست با حضور آقایان محمود دهقانی و حجت الاسلام و المسلمین جمال خلیلیان، نامزدهای مورد حمایت جبهه پایداری انقلاب اسلامی در تهران؛ در روز سه شنبه نهم اسفند، ساعت 12:30؛ در دانشکده علوم اقتصادی ؛ واقع در خیابان سمیه، بعد از خیابان سپهبد قرنی، برگزار می گردد.


+ نوشته شـــده در سه شنبه 90/12/9ساعــت 9:6 صبح تــوسط عباس | نظر
همایش جبهه پایداری « انتخاب بر سر یک پیچ تاریخی» با حضورحجت الاس

بسمه تعالی
 همایش « انتخاب بر سر یک پیچ تاریخی» با حضورحجت الاسلام و المسلمین روانبخش، سقای بی ریا و دکتر سلیمانی برگزار می شود
تاریخ  :  1390/12/08
 همایش « انتخاب بر سر یک پیچ تاریخی» در دانشگاه شاهد با حضور آقایان حجت الاسلام و المسلمین روانبخش، حجت الاسلام سقای بی ریا و دکتر سلیمانی برگزار می گردد.

 


 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جبهه پایداری انقلاب اسلامی؛ این نشست با حضور آقایان حجت الاسلام و المسلمین روانبخش، حجت الاسلام سقای بی ریا و دکتر سلیمانی، نامزدهای مورد حمایت جبهه پایداری انقلاب اسلامی در تهران؛ در روز سه شنبه، ساعت 14:30 الی 17؛ در طرح جامع دانشگاه شاهد مهدیه پیامبر اعظم(ص)؛ بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد، برگزار می گردد.


+ نوشته شـــده در سه شنبه 90/12/9ساعــت 8:53 صبح تــوسط عباس | نظر
اقای لاریجانی اگرعقلتان میرسیدچندماه قبل ازانقلاب مصربه دیدارحسن

یک فرمانده دفاع مقدس با طرح این سؤال که ‌علی مطهری ‌در کربلای 5 ‌کجا بود‌؟ گفت: وقتی می‌خواستم به ‌جلسه پایداری بیایم، فردی که ‌شیپورچی موسوی بود، از من خواست تا به این جلسه نیایم.


به گزارش مشرق به نقل از فارس، سعید قاسمی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و فعال فرهنگی که عصر امروز دوشنبه در جمع هزاران جوان حامی جبهه پایداری در سالن سیدالشهدا(ع) تهران سخن می‌گفت، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: شهدا کاش با شما بودیم و در صحنه بسیار سختی که شما امتحان پس دادید، ما هم مثل شما قبول می‌شدیم.


وی با تاکید بر اینکه "ما امروز باید در جبهه جدید شمشیر بزنیم"، از هزاران جوان حامی جبهه پایداری به دلیل صفوف فشرده‌شان به ویژه در حماسه یوم‌الله 22 بهمن امسال قدردانی و ابراز امیدواری کرد که این جمعیت در 12 اسفند حماسه دیگری تکرار کند.


قاسمی در ابتدای سخنان خود افزود: وقتی می‌خواستم به این جلسه بیایم، فردی که لیاقت نصیحت کردن من را نداشت و در ایام فتنه 88 شیپورچی موسوی بود، از من خواست تا خودم را برای شما‌ها خرج نکنم که البته من خاک پای شما بچه‌ حزب‌اللهی‌ها هستم.


وی سپس خداوند را به دلیل نعمت انقلاب اسلامی شکر کرد و گفت: باید از خدا ممنون باشیم که چنین حکومتی داریم و شماها امروز آمده‌اید تا برای نمایندگانتان در مجلس تصمیم‌گیری کنید.


وی با بیان اینکه حضرت روح‌الله (ره) می‌گفت سربازان من در قنداق‌هایشان هستند، یادآور شد: ای امام امروز نسل سوم قنداقه‌ای‌هایت آمده‌اند تا برای سرنوشت خود تصمیم بگیرند و خدا را از این بابت شاکریم.


این رزمنده دوران دفاع مقدس خطاب به هزاران جوان حامی جبهه پایداری یادآور شد: امروز اینجا نشسته‌اید و تجربه 33 سال حکومت اسلامی را دارید و امروز پس از هزاران سال از غیبت باید در این پیچش تاریخی که رهبر انقلاب درباره بیداری اسلامی فرمودند، تصمیم بگیرید.


وی با یادآوری سکوت خواص در ایام فتنه 88 خاطرنشان کرد: هیچ‌گاه باور نمی‌کردم در فتنه‌ای که 8 ماه دفاع آن طول کشید، از ساکتین در قم تا آمرینی در کف خیابان‌ها از جنس سردار و شیخ و آیت‌الله اینگونه عمل کنند.


قاسمی تأکید کرد: براساس این اتفاق جوانان وقتی در روز عاشورا دیدند که به امام حسین(ع) حمله می‌شود و اینها به دنبال تمام کردن اصل کار یعنی ولایت فقیه هستند، خودشان تصمیم گرفتند که در 9 دی به کف خیابان‌ها بیایند و آن حماسه زیبا را خلق کنند.


وی با اشاره به فاصله گرفتن و مردود شدن خواص در فتنه 88 تصریح کرد: برخی خواص مردود شده به دلیل مواضعشان و فاصله گرفتن از امام و رهبری و نیز سهم‌خواهی "آشغال ‌خوری" سقوط کردند.


این فعال جبهه فرهنگی انقلاب در ادامه یکی از برکات مهم فتنه 88 را حساسیت و نقش‌پذیری جوانان در سرنوشت خودشان در آینده عنوان کرد و گفت: برخی "گنده‌ها" که عناوین دکتر، سردار، آیت‌الله و استراتژیست‌من و غیره را با خود یدک می‌کشیدند، به دلیل عدم بصیرت و ولایت پذیری سقوط کردند و راه انقلاب را اشتباه رفتند که البته این‌ها همگی از فضل خداست.


قاسمی متذکر شد: سرجمع همه اینها شدن جبهه‌ای که "از گوگوش تا سروش"، "از فلانی تا ریگی"، "از مسعود رجوی تا فائزه" و غیره در یک جبهه و خاکریز علیه انقلاب قرار گرفتند که این از برکات فتنه است.


وی تصریح کرد: در بین نیروهای انقلاب دو خاکریز وجود ندارد که متأسفانه الان 14 - 13 جبهه درست شده تا جوان کلافه شود که الان وقت تصمیم است.


این فرمانده 8 سال دفاع مقدس با تأکید بر اینکه "جامعه باید پالایش شود"، خطاب به هزاران جوان حامی پایداری در این جلسه تصریح کرد: مراکز قدرت و ثروت در دست شما نیست و به این دلیل نتوانستید ریشه فتنه را بزنید و هم‌اکنون این عناصر به دلیل ضعف دستگاه قضا و کند عمل کردن سیستم اطلاعاتی و نفوذ برخی از این عوامل در سیستم اجرایی همچنان حضور دارند که شما باید امروز به تکلیف خود عمل کنید و حرف‌هایتان را روشن بزنید.


سعید قاسمی در ادامه یکی دیگر از برکات فتنه 88 را عوام خواص شده همچون کارگران، دانشجویان و غیره عنوان کرد و با اشاره به ساختار شکنی‌های مجلس ششم و نامه‌نگاری هتاکانه بیش از 100 نماینده آن به رهبر معظم انقلاب مبنی بر نوشیدن جام زهر رابطه با آمریکا یادآور شد: در حالی‌که مجلس، وزارت اطلاعات و دولت دستشان بود، همه‌شان رفتند "زیر یه خم نظام" که به فضل خدا، همان خدای کربلای 5، والفجر 8 و والفجر مقدماتی کاری از دستشان بر نیامد و دایره نظام حذف شدند.


وی گریزی به فتنه سال 78 زد و فتنه 88 را از آن عمیق‌تر و پیچیده‌تر عنوان کرد و گفت: به فرموده حضرت آقا در قم، روزهایی بیاید که قلم‌های آزاد شده از فتنه 88 خواهد نوشت.


این فعال فرهنگی جبهه انقلاب در ادامه تأکید کرد: بر همین اساس مکلف هستیم دور هم جمع شویم گرچه شاید عنادهای زیادی با جبهه پایداری باشد.


قاسمی با بیان اینکه "عناوین و دکتر و مهندس بودن ملاک نیست"، این سؤال را مطرح کرد که ‌علی مطهری ‌در کربلای 5 ‌کجا بود‌ و خاطرنشان کرد: باید پرسید که این افراد در فتنه 88 چه حال و هوایی داشتند و این خط و مرز است و وسطی نیز در این بین وجود ندارد چراکه همه ناموس نظام را در فتنه 88 زیر نظام بردند و چرا صدایی از شما شنیده نمی‌شد. "قم؛ چرا صدای تو در فتنه رسا نمی‌آمد".


وی تأکید کرد: مطلبی دیدم که خیلی قشنگ بود به این مضمون که روزی 300 هزار نفر در یک جبهه دور هم جمع می‌شدند اما امروز 300 نفر در 13 جبهه دور هم جمع نمی‌شود؛ بحث، بحث جبهه پایداری نیست.


قاسمی با یادآوری این جمله حکیمانه امام که فرمودند «تاریخ اسلام پر است از خیانت بزرگانش" خاطرنشان کرد: در فتنه 88 تنها انتقام تنها از رهبری نبود، انتقام از همه حزب‌اللهی‌‌ها بود و شما جوانان مسیر را به هم زدید و باید این انتقام را از شما می‌گرفتم. فائزه هاشمی رفسنجانی زمانی می‌گفت که مردم ما اسطوره‌شکن و اسطوره‌پرور هستند یعنی شما‌ها بودید که چک سفید امضاء به اینها ندادید که هر کاری دل‌شان می‌خواهند بکنند، از این رو باید از تغییر واقعی "پایداری" شود.


این فرمانده هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: فقط بحث بحث مجلس نیست. این برخوردها که امروز با پایداری می‌شود به این دلیل است که سماجت و مطالبات داخلی و خارجی شما ادامه پیدا نکند و موجب درد سر آنها نشود چراکه آنها دنبال قدرت و ثروت هستند و منفعت‌‌طلبی‌ها با مدل شما سازگار نیست که مصلحت‌طلبی کنید که البته این بر خلاف نظر حضرت آقاست که فرمودند "محافظه‌کاری قتلگاه انقلاب است"‌.


وی تاکید کرد: در چنین پیچ تاریخی که حضرت آقا می‌فرمایند، ما بیاییم نماینده‌ای به مجلس بفرستیم که جلوی جاسبی خم شود؟ این در حالی که آقا فرمودند که وامدار قدرت و ثروت نشوید.


قاسمی در ادامه به سفر رئیس مجلس و شماری از نمایندگان به مصر و دیدار با حسنی مبارک اشاره کرد و گفت: اگر عقلتان می‌رسید، چند ماه قبل از انقلاب مصر به دیدار حسنی نامبارک نمی‌رفتید و با آنان عکس نمی‌گرفتید. این در تاریخ ثبت شد و احسن به تو ای دانشجو که در وقت بامداد به فرودگاه رفتی و نسبت به چنین کاری اعلام انزجار کردی، از این رو چنین نماینده‌ای ما نمی‌خواهیم.


"معاون آن آقا آمد گفت که این سفر را با هماهنگی رفتیم، اما در کرمانشاه حضرت آقا گفت کی با من هماهنگ کردید؟"


وی خطاب به هزاران جوان حامی جبهه پایداری یادآور شد: برخی‌ها هر وقت فضا یک جور دیگری شد، "پالس‌هایی" را فرستادند از این رو شما اینجا هستید تا به این مصلحت‌گرایی‌ها نه بگویید.


این رزمنده دوران دفاع مقدس با تاکید بر اینکه ریشه انحراف را ‌آقایان دوره‌های قبلی گذاشتند و ایران‌گرایی و کورش‌گرایی ادامه همان کارهاست، خاطرنشان کرد: اگر نماینده جبهه‌تان رای نیاورد، خیالی نیست چرا‌که این جبهه خیلی وسیع است و نیاز به سربازان زیادی دارند که در آن تیر‌اندازی کنند. "خط " همان جایی است که تو هستی و اگر نماینده جبهه پایداری به داخل مجلس رفت که رفت و اگر نرفت که نرفت، این مدل حرکتی مهم است.


وی در ادامه به برخی از انحرافات در زمان هاشمی و خاتمی اشاره کرد و گفت: اگر اشتباه استراتژیک احمدی‌نژاد نبود، علرغم اینکه دوستش دارم، امروز می‌توانستیم ضربات شدیدتری به فتنه و فتنه‌گران بزنیم. پس باید حماسه انتخابات را گرم نگه داریم و باید حماسه حضور را تکرار کنیم.


قاسمی سخنان خود را با این جمله تمام کرد: هنوز هم بچه‌ها پشت لباس‌هایشان نوشته‌اند "ما در ره عشق نقض پیمان نکنیم  گر جان طلبد دریغ از آن جان نکنیم؛ دنیاگرزدشمن لبرز شود ما پشت به سالار شهیدان نکنیم".


+ نوشته شـــده در سه شنبه 90/12/9ساعــت 8:14 صبح تــوسط عباس | نظر
<      1   2   3   4      >