سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کارمند \همشهری\ که از گذاشتن عکس نیمه برهنه اش ابایی ندارد+تصویر

بسمه تعالی
تصویر زیر توسط یکی از کاربران پایگاه 598 برای ما ارسال شده است که مربوط به دفتر قبول آگهی روزنامه همشری شهرک اکباتان می باشد. طبق گزارش این کاربر، "با کمال تعجب حجاب کارکنان زن این موئسسه بسیار بد و غیر قابل توجیه بود؛ به طوری که این کارکنان برای بیرون رفتن از موئسسه مجبورند حجاب خود را درست کنند تا بتوانند در خیابان تردد کنند."
وی این عکس را در اتاق یکی از کارکنان زن این مؤسسه مشاهده نموده و پس از تذکر، با برخورد بی ادبانه او مواجه شده است. چنین اهمال هایی در دفاتر روزنامه ای که داعیه اصولگرایی را دارد، البته سؤال برانگیز می باشد.


پایگاه 598 آماده دریافت و انتشار اینگونه گزارشات کاربران محترم از طریق ایمیل زیر می باشد:


+ نوشته شـــده در شنبه 91/6/18ساعــت 8:50 صبح تــوسط عباس | نظر
اردوغان:آمریکا در مقابله با سوریه ما را تنها گذاشته است

بسمه تعالی

از این انگور شراب نگیرید ! (یادداشت روز) 


همین پنج شنبه گذشته، آقای اردوغان که از خیزش های پراکنده اما جدی مردم ترکیه علیه دولت خود به شدت عصبانی بود و در مقابل این پرسش که چرا دولت ترکیه همراه اسرائیل و عربستان وارد جنگ با سوریه است، بی آن که پاسخ روشنی داشته باشد و در حالتی که به گزارش فرانکفورتر آلگماینه، غیرعادی به نظر می رسید، زبان به گلایه از آمریکا گشود و گفت؛ «آمریکا در مقابله با سوریه ما را تنها گذاشته است».
-  آمریکا و اسرائیل با وارد کردن دولت ترکیه به بحران سوریه، یک پروژه دومنظوره را دنبال می کنند. اول؛ بهره گیری از مرزهای مشترک ترکیه برای ارسال اسلحه و اعزام تروریست به سوریه و دوم؛ انتقام از اسلامگرایان حزب رفاه که به حاکمیت چندده ساله لائیک ها در ترکیه پایان داده اند.
گفتنی است مرحوم نجم الدین اربکان، مؤسس حزب رفاه که چندی قبل دار فانی را وداع کرد، با مواضع چند سال اخیر اردوغان به شدت مخالف بود. ایشان در گفت وگو با یکی از دیپلمات های عالی رتبه مسلمان با ابراز نگرانی گفته بود؛ اردوغان در ابتدا مانند یک خوشه انگور، شیرین بود و من نگرانم که دشمنان ترکیه از این انگور، شراب بگیرند!
حسین شریعتمداری


ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در شنبه 91/6/18ساعــت 8:32 صبح تــوسط عباس | نظر
اهانت خواهر ندا آقا سلطان به شهید طهرانی مقدم

اهانت خواهر ندا آقا سلطان به شهید طهرانی مقدم

با عرض معذرت و عذرخواهی از خانواده معظم شهدا
هدی آقا سلطان در فیس بوک خود خطاب به شهید «طهرانی مقدم» می نویسد: «این عکس رو چند روزه در خیابان های تهران می بینیم،میدونی خوبیش چیه؟ اینکه این برادرها همون جایی نابود میشن که واسه نابودی بقیه نقشه می کشن ... سردار این آرزوی بزرگت رو همراه با سنگدلی ها و گناهات به زیر خروارها خاک بردی.می فهمی؟با خودت به ...
گویا هدی آقا سطان از اینکه از ماجرای قتل خواهرش کمال استفاده و بهره برداری را ننموده خشمگین و عصبانی است، گفتنی است نامزد ندا آقا سلطان با سوء استفاده از موقعیت بوجود آمده و بهره برداری از قتل ندا توانست ویزای کانادای خود را دریافت کند!


+ نوشته شـــده در جمعه 91/6/17ساعــت 8:21 صبح تــوسط عباس | نظر
باران کوثری؛ عامل برخورد زشت با بازیگر «قلادههای طلا» در تئاتر ش

بسمه تعالی

رجانیوز ماجرای برخورد فاشیستی خانم بازیگر را پیگیری کرد:
باران کوثری؛ عامل برخورد زشت با بازیگر «قلاده‌های طلا» در تئاتر شهر

 

 گروه فرهنگی: روز گذشته محمد خزاعی در گفتگو با رجانیوز در واکنش به برخورد نامناسب «کمال تبریزی» با «علی‌رام نورایی» در جمع سینماگران حاضر برای کمک به زلزله‌زدگان، پرده از برخورد فاشیستی و زشت یک بازیگر زن سینما با ستاره‌ی «قلاده‌های طلا» در محوطه‌ی تئاتر شهر برداشت و با بیان اینکه این ماجرا به شدت بدتر از برخورد «کمال تبریزی» بوده، اظهار کرد که مشغول پیگیری قضایی این ماجرای تأسف‌بار است.


ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در جمعه 91/6/17ساعــت 8:19 صبح تــوسط عباس | نظر
گفتگوی رجانیوز با حاج سعید قاسمی

بسمه نعالی

ترور دانشمندان هسته ای نتیجه خباثت غربی ها و انفعال داخلی ها بود/ خشم امریکا یعنی پیروزی ایران در اجلاس تهران

 

حاج سعید قاسمی از فرماندهان دفاع مقدس در گفتگوی با رجانیوز در خصوص اجلاس تهران ، واکنش های جهانی آن ، بیانات رهبرانقلاب در این اجلاس و دیدار دبیر کل سازمان ملل با ایشان گفت: آقا مبدع فرهنگ جدیدی در عرصه دیپلماسی بین المللی است ، بان کی مون رو می نشاند کنار خود  و به او بگوید جمع کن این بساط رو. یا می‌دانی و یا نمی دانی؟چطور تو اتاق فرمان سازمان ملل نشسته ای و این همه ظلم دارد در جهان می شود تو هم فقط سرت را تکان می دهی. حرف های محکم و خیلی قوی ای زده شد . اینها مباحث خیلی جدی و مهمی است که بیشتر باید به آنها پرداخت.
 

ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در چهارشنبه 91/6/15ساعــت 6:41 عصر تــوسط عباس | نظر
پیدا و پنهان «داود اوغلو» معمار ترکیه نوین + تصاویر

 

 

بسمه تعالی 


بسیاری او را معمار ترکیه نوین می‌دانند

 

داود اوغلو متأهل و دارای 4 فرزند می‌باشد. وی علاوه بر ترکی به سه زبان انگلیسی، آلمانی و عربی نیز تسلط کامل دارد.[3] 

کتاب‌های وی عبارتند از: "پارادایم جایگزین: تأثیر جهان‌بینی اسلامی و غربی بر نظریه سیاسی"، "دگرگیسی تمدنی و جهان اسلام" به زبان انگلیسی و "عمق استراتژیک" و "بحران‌های جهانی" به زبان ترکی.[4] گفته می‌شود که سیاست‌های تحت نظارت وی در کتاب "عمق استراتژیک" تئوریزه شده‌اند و حتی ادعا می‌شود که وی در زمان آتش‌سوزی خانه‌اش جان خود را برای بیرون آوردن پیش‌نویس‌های این کتاب که آن را حاصل عمر خود می‌داند به خطر انداخت. 

 


دکترین سیاست خارجی ترکیه در دوران داوداوغلو 

همانگونه که قبلا نیز اشاره گردید سیاست خارجی ترکیه در دوران زامداری حزب عدالت و توسعه با نام داوداوغلو عجین بوده است. وی دکترین سیاست خارجی خود را در چندین نوشته، منجمله کتاب "عمق استراتژیک" (2001) تشریح نموده است. بکارگیری دکترین سیاست خارجی داوداوغلو باعث گشته سیاست خارجی ترکیه متحول گشته و اهمیت نقش دیپلماتیک ترکیه بالاخص در منطقه خاورمیانه افزایش یابد.[5] البته این دکترین در برخی حوزه‌ها دچار چالش‌هایی جدی نیز گشته که مهمترین آنها را می‌توان موضوع سوریه دانست، رویدادی که در داخل نیز با انتقادهای گسترده‌ای مواجه بوده است.

 

سیاست خارجی مدنظر داوداوغلو چیست؟

اگرچه جغرافیای سیاسی یکی از چارچوب‌های کلیدی اندیشه استراتژیک داوداوغلو است اما توسط عناصر دیگری چون قدرت نرم، حل و فصل منقشات و ترویج راه‌حل‌های "برد-برد" تکمیل می‌گردد. وی در "عمق استراتژیک" بیان می‌دارد که ترکیه بنا بر موقعیت تاریخی و جغرافیای خود دارای "عمق استراتژیک" بوده و بنابراین در زمره "قدرت‌های مرکزی" قرار می‌گیرد. وی معتقد است که ترکیه نباید تنها قانع به نقشی منطقه‌ای در بالکان یا خاورمیانه باشد زیرا نه تنها یک قدرت منطقه‌ای بلکه قدرتی مرکزی است. بنابراین باید نقشی راهبردی در چندین منطقه ایفاء نموده و بدین ترتیب اهمیت استراتژیک و جهانی خود را نیز ارتقاء بخشد.[6]

 


 

دو عامل مدنظر داوداوغلو برای موفقیت ترکیه

داوداوغلو دو شرط برای موفقیت ترکیه در جاه‌طلبی‌های استراتژیک جهانی خود برمی‌شمارد. شرط اول اشاره به موقعیت داخلی ترکیه دارد، در حالیکه شرط دوم در حوزه روابط با همسایگان این کشور مطرح می‌گردد. در جبهه داخلی، ترکیه باید مسأله کردها را حل و فصل نماید و همچنین پلی بین شکاف فزاینده بین عناصر سکولار و اسلام‌گرا در جامعه ترکیه ایجاد نماید.

 

ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در چهارشنبه 91/6/15ساعــت 11:29 صبح تــوسط عباس | نظر
جلسه پنهانی ترکیه، اسرائیل، عربستان و آمریکا علیه مردم سوریه

بسمه تعالی

جلسه پنهانی ترکیه، اسرائیل، عربستان و آمریکا علیه مردم سوریه 

نشست سری مسئولان اطلاعاتی ترکیه، رژیم صهیونیستی، عربستان و آمریکا در آنکارا برای افزایش خشونت و درگیری در سوریه فاش شد.
به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی، روزنامه فلسطینی «المنار» فاش کرد، «هاکان فیدان»، رئیس سرویس اطلاعات ترکیه در مقر اطلاعاتی این کشور میزبان یک نشست سری با حضور «بندر بن سلطان» همتای عربستانی خود، چند عضو برجسته سازمان جاسوسی موساد و دو مقام ارشد امنیتی آمریکا بود. به گفته منابع مطلع، محور اصلی بحث این افراد، چگونگی اعزام عناصر تکفیری و القاعده از کشورهای لیبی، یمن و پاکستان به سوریه بوده است.
بندر بن سلطان گفت اگر سلاح های بیشتری از اسرائیل خریداری شود و از طریق ترکیه و لبنان وارد سوریه گردد، دولت ریاض از این طرح پشتیبانی مالی می کند.
چگونگی حملات نامنظم تروریست ها به مناطق مسکونی سوریه، عملیات آدم ربایی، راه اندازی کشتارهای فجیع و سپس گرفتن انگشت اتهام به سمت دولت دمشق، نحوه مسلح کردن تروریست ها به سلاح های پیشرفته تر از جمله موضوعاتی بودند که در این نشست مورد بررسی قرار گرفته و هر سه طرف بر روی آنها به توافق رسیدند.

ادامه مطلب...
+ نوشته شـــده در چهارشنبه 91/6/15ساعــت 10:16 صبح تــوسط عباس | نظر
روایت مقامات صهیونیست از دلایل انزوای اسرائیل (خبر ویژه)

بسمه تعالی

روایت مقامات صهیونیست از دلایل انزوای اسرائیل (خبر ویژه) 

یک مقام صهیونیست راز فاصله گرفتن آمریکا از بلوف های نظامی اسرائیل علیه ایران را فاش کرد.
ژنرال دمپسی رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا اخیرا تصریح کرده بود آمریکا حاضر نیست همدست اسرائیل در حمله به ایران تلقی شود.


ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در چهارشنبه 91/6/15ساعــت 10:6 صبح تــوسط عباس | نظر
دنیا دارد خودش را برای خاورمیانه بدون اسرائیل آماده می کند.

 

بسمه تعالی

تب (گفت و شنود) 

گفت: 16 نهاد و مرکز اطلاعاتی و امنیتی آمریکا در یک گزارش 82 صفحه ای اعلام کرده اند که «اسرائیل بزرگترین خطر برای منافع ملی آمریکاست».
گفتم: خل و چل ها، تازه متوجه شده اند؟!
گفت: رئیس کمیته «وینوگراد» هم با اشاره به اقتدار ایران خطاب به نتانیاهو گفته است؛ دهانت را ببند و اینهمه درباره حمله به ایران وراجی نکن! مگر نمی بینی که آمریکا هم دارد خودش را کنار می کشد؟
گفتم: وزیر امور استراتژیک اسرائیل هم گفته بود؛ احساس می کنم دنیا دارد خودش را برای خاورمیانه بدون اسرائیل آماده می کند.
گفت: آمریکایی ها به خاطر بحران بی سابقه اقتصادی، شکست های پی درپی و سخت در ده سال اخیر، جنبش وال استریت، انقلاب های اسلامی منطقه و... توان حفظ خودشان را هم ندارند و می خواهند از شرّ اسرائیل خلاص شوند.
گفتم: یارو از شریکش پرسید؛ یادته گفته بودی  گرتو  تب کنی من مردم؟ شریکش گفت؛ آره! یادمه، چطور مگه؟! و یارو گفت؛ از تو چه پنهون که من از دیشب تا الان تب دارم!

 


+ نوشته شـــده در چهارشنبه 91/6/15ساعــت 9:56 صبح تــوسط عباس | نظر
هیه کنندهی «قلادههای طلا» در گفتگو با رجانیوز افشا کرد:

بسمه تعالی

هیه کننده‌ی «قلاده‌های طلا» در گفتگو با رجانیوز افشا کرد:
ماجرای درگیری یک بازیگر زن با«علی‌رام نورایی» در تئاتر شهر/شما پول گرفته‌اید تا خون شهدای سبز را پایمال کنید!

 

گروه فرهنگی: هفته‌ی گذشته انتشار گفتگویی از «علی‌رام نورایی» -بازیگر جوان فیلم «قلاده‌های طلا»- در یکی از سایت‌ها و اشاره‌ی او به برخورد زشت و اخراجش توسط «کمال تبریزی» در جریان حضور سینماگران برای کمک به زلزله‌زدگان آذربایجان، باعث شد تا بحث‌های زیادی پیرامون این ماجرا در رسانه‌ها درگیرد. از انتقاد تند رسانه‌های ارزشی از «کمال تبریزی» و جریان هم‌فکر او گرفته تا توجیه رسانه‌های روشنفکرنما و حامی «تبریزی» با استدلال‌های مختلف، همه و همه باعث شد تا این خبر به جنجالی‌ترین خبر سینمای ایران در روزهای اخیر تبدیل شود.

 

ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در سه شنبه 91/6/14ساعــت 7:36 عصر تــوسط عباس | نظر
<      1   2   3   4   5   >>   >