سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زوار خارجی با پیشانی بند یا مهدی ادرکنی

به نام خدای مهدی عج

 

زوار خارجی با پیشانی بند یا مهدی ادرکنی

توجه: تصاویرمربوط  به نوروز 1391 میباشد

فکه بودیم

داشتیم با خاک ها و ماسه بادی ها و در اصطلاح با وجود شهدا انس میگرفتیم ...

که با کاروانی جالب بر خوردیم.

کاروانی که تقریبا تمام اعضای آن خارجی بودند ...

تاجیکستان و ازبکستان ولبنان و کشور های شمالی و مالزی و  کشور های آفریقایی و ...

 

نمیدانم اینان اینجا چه میکردند ...

چیزی اینجا جا گذاشته بودند که به دنبال گمشده خود میگشتند ؟؟؟

مگر مانند ؛ خواهران و یا برادران همراه کاروان ما برادر شهیدی ؛ فرزند شهیدی ؛ فامیل شهیدی ؛ آشنا شهیدی و یا کلا مدیون شهیدی بودند؟؟؟

تازه یک چیز دیگر خیلی ؛ خیلی برام جالب بود ...

پیشانی بندشان...

یا مهدی ادرکنی ... !!!

ای امام زمان مرا دریاب ...

اینان با روحیه  امام زمانی اینجا چه میخواهند ...

براستی آیا انرژی نورانی که شهدا در منطقه منتشر کرده اند که در خاورمیانه و یا در حقیقت در دنیا ایجاد کرده اند ؛ اینان را به اینجا کشانده ؟؟؟

اینان با این روحیه و ظاهر و نما در این خاک ها ؛ برای چه آمده اند ؟؟؟

چه چیز اینها را به اینجا کشانده ؟؟؟

آیا  ...

آیا اینان همان یاران آخر الزمانی مهدی فاطمه هستند؟؟؟

به واقع دیدن اینچنین چهره ها چه زیبا است و آدم را یاد ظهور می اندازد ...

یا مهدی ادرکنی ...

 

 





 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



+ نوشته شـــده در یکشنبه 91/1/13ساعــت 8:11 صبح تــوسط عباس | نظر
جزئیات توافقهای ضد ایرانی ملک عبدالله و کلینتون در ریاض

بسمه تعالی

جزئیات توافق‌های ضد ایرانی ملک عبدالله و کلینتون در ریاض

 

 

هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه امریکا بحث‌های مفصلی در مورد اعمال فشارهای بیشتر علیه ایران و سوریه در مذاکرات خود  با ملک عبدالله پادشاه عربستان در جریان سفر به ریاض داشته است.

به گزارش رجانیوز، کلینتون که از روز گذشته وارد ریاض شده و قرار است پس از دیدارهایی به آنکارا برود تا در نشست "دوستان سوریه" که در واقع با پخت و پز ایالات متحده برگزار می‌شود، شرکت کند، طرح "سپر دفاع موشکی خلیج فارس علیه ایران" را با خود به عربستان برده و از رژیم سعودی خواسته است که این طرح را در اجلاس شورای همکاری کشورهای حاشیه خلیج فارس نیز مطرح کند.

سیاست "ایران هراسی"، "شیعه و سنی کردن فضای روابط منطقه‌ای" و درگیر کردن ایران با همسایه‌هایش جزو سیاست‌های ثابت دولت امریکا در طول سال‌های پس از انقلاب اسلامی بوده و برخی از این کشورها نیز که به‌رغم دارا بودن منابع عظیم نفت و گاز صرفاً به‌عنوان پادوی منطقه‌ای دولت ایالات متحده عمل می‌کنند، در این زمینه اقدام‌هایی کرده‌اند.

بر اساس گزارشی که سایت میدل ایست آنلاین از دیدار عبدالله و کلینتون منتشر کرده است، در این دیدار در مورد طرح سپر موشکی علیه ایران و راه‌های افزایش فشار به ایران به‌عنوان اصلی‌ترین متحد سوریه بحث و گفت‌وگو شده است.

کلینتون همچنین پس از دیدار روز گذشته‌اش با عبدالله، امروز (شنبه) با همتایان خود از عربستان و پنج کشور همسایه عربش نیز در قالب شورای همکاری کشورهای حاشیه خلیج فارس دیدار و گفت‌وگو کرد.

وزیر خارجه امریکا در دیدارهای دیروز و امروز خود یک محور ثابت برای فضاسازی علیه ایران دارد: ایران یک تهدید بالقوه هسته‌ای و یک تهدید بالفعل موشکی برای کشورهای منطقه است که برای دولت بشار اسد سلاح ارسال می‌کند تا او مخالفانش را سرکوب کند و در این شرایط، دولت امریکا در نقش یک منجی قصد دارد روابط امنیتی دو جانبه با عربستان را به سطح منطقه‌ای ارتقا دهد و با ایجاد یک فضای جدید، اولین انجمن همکاری‌های استراتژیک بین ایالات متحده و شش کشور شورای همکاری خلیج فارس را راه‌اندازی کند که این انجمن طرح سپر دفاع موشکی علیه تهدید ایران را اجرایی می‌کند.

یک مقام امریکایی از همراهان کلینتون که به شرط عنوان نشدن نامش با خبرنگارانی که از واشنگتن به ریاض آمده‌اند، گفت‌وگو کرده، این پروژه ضد ایرانی را به این نحو بال و پر داده است: «ما به‌دنبال توسعه معماری دفاع موشکی منطقه‌ای هستیم. امروز هیچ کشوری نمی‌تواند به تنهایی از خود محافظت کند و به شریکانی نیاز دارد. ایران نیز به وضوح یکی از مهم‌ترین تهدیدهایی است که کشورهای منطقه با آن روبرو هستند و ایجاد یک سیستم دفاع موشکی، اولویت ما برای همکاری با کشورهای شورا همکاری خلیج فارس است.»

بر اساس گزارش میدل ایست آنلاین به نقل از یکی دیگر از مقام‌های بی‌نام و نشان وزارت‌خارجه امریکا، در مذاکرات عبدالله و کلینتون که سعود الفیصل وزیر خارجه سعودی و مقام‌های دیگر نیز حضور داشته‌اند، دو طرف در مورد راه‌هایی برای تشدید تحریم‌ها علیه ایران بر سر برنامه هسته‌ای کشورمان نیز گفت‌وگو کرده‌اند و کلینتون بر نقش اساسی عربستان در حفظ عرضه قوی نفت جهانی تأکید کرده است.

در طی ماه‌های گذشته دولت امریکا از عربستان خواسته است که به‌منظور جبران قطع واردات نفت ایران به اروپا از ماه ژوئیه (تیر ماه) که در راستای تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه کشورمان است، تولید نفت خود را افزایش دهد.

بر اساس این گزارش، کلینتون در مورد مذاکرات 13 آوریل (25 فروردین) ایران و کشورهای عضو گروه 1+5 نیز به سعودی‌ها اطلاعات جدیدی داده است.

نکته جالب دیگر در این دیدار درخواست وزیر خارجه امریکا بر افزایش ارسال کمک‌های بشر دوستانه از عربستان به سوریه و حمایت از تلاش‌های مخالفان برای ارائه چشم‌انداز سیاسی متحد و فراگیر تأکید کرده است. همچنین دو طرف بر تقویت اجماع امریکا، اروپا، کانادا، اعراب و ترکیه برای اعمال تحریم‌های بیشتر علیه سوریه و متعهد بودن به اعمال این فشارها تصریح کرده‌اند.

این در حالی‌است که منظور از کمک‌های بشر دوستانه ارسال سلاح‌های سنگین و نیمه سنگین برای مخالفان دولت سوریه به‌منظور انجام اقدام‌های خراب‌کارانه تروریستی و بمب‌گذاری است که در ماه‌های گذشته بارها تکرار شده است.

نکته مضحک دیگر در این دیدار، گفت‌وگو در مورد "اصلاحات در عربستان و نقش زنان" بوده که به‌طور گذرا از آن عبور شده است و هیچ تعریض خاص بیشتری به نقش حقوق انسانی و دیکتاتوری در رژیم سعودی و سایر کشورهای عربی که امروز مدعی نقض حقوق بشر و دموکراسی در سوریه هستند، نشده است.

مقام‌های ایالات متحده انتظار دارند که عربستان سایر اعضای شورای همکاری خلیج فارس را برای نشست روز یکشنبه آنکارا با عنوان "دوستان سوریه" آماده کند و کلینتون نیز نهایت تلاش خود را برای این نشست به‌کار خواهد گرفت. با این حال، در میان اعراب برای نحوه‌ی مواجهه با سوریه اختلاف نظرهای جدی وجود دارد، به‌طوری که عربستان و قطر به صورت علنی اقدام به مسلح کردن جریان موسوم به "ارتش آزاد سوریه" می‌کنند اما در اجلاس اتحادیه عرب که روز سه‌شنبه در بغداد برگزار شد، هرگونه راه حل نظامی از سوی دو طرف رد شد و به این مسئله تأکید شد که همه‌ی طرف‌ها باید برای شکل‌گیری "گفت‌وگوهای جدی ملی" کمک کنند.


+ نوشته شـــده در یکشنبه 91/1/13ساعــت 8:0 صبح تــوسط عباس | نظر
واین بودحکایت یونس پیامبر (س)

یونس پیامبر


تاریکی او را به اسارت کشیده بود.


هیچ روزنی نبود تا نوری براو بتابد،خاموشی مطلق.


مدتها بود که در همان حال بسر میبرد.نمیدانست که چه وقت روز و کی شب است.


اصلا نمیدانست زمستان است یا تابستان یا شاید هم بهار.دیگر حساب سال و ماه از دستش رفته بود.


خاطرات از جلو چشمش میگذشت.


از دیار خود بار بسته بود و از قومش رنجیده و آنها را ترک گفته بود.


قهر کرده بود از مردمی که گفته هایش را به تمسخر گرفته بودند و پندهایش را نپذیرفته بودند .


از کسانی که هراس نداشتند از وعده عذابی که از جانب خداوند داده بود.


میخواست برود به هر کجا که او را نشناسند؛ میخواست از آنها دور شود.


مدام این حادثه جلو چشمانش بود که ماهی بزرگ جلو کشتیشان را گرفته بود و او را طعمه ای برای نجات جانشان کرده بودند.


و اکنون سالها مهمان تاریکی مطلق شکم ماهی بود.


و تنها امیدش به خداوند بود ،زیرا میدانست او خالق بینا،شنونده و تواناییست.


و هنوز در آن حال، قوم گنهکارش را دعا میکرد و از خدا برای آنان طلب نجات داشت.


کسانی که خداوند به برکت دعاهای او از عذاب رهانیده بود.


سرانجام ماهی به ساحل دریا رفت و او از دهان ماهی به بیرون راه یافت.


واو بسیار سجده شکر گذاشت .


یونس پیامبر


سپس از جانب پروردگار ندا آمد:


و ما یونس رااز تاریکی و غم رهانیدیم.


و اگر استغفار نمیکرد تا ابد در شکم ماهی تنها میماند.


و خداوند بخشنده و مهربان؛ و قادرِ تواناست.


و همانا راست گفت خداوند بلند مرتبه و بزرگ.


+ نوشته شـــده در چهارشنبه 91/1/2ساعــت 9:37 صبح تــوسط عباس | نظر
<      1   2   3   4