سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حماس: غزه را به گورستان صهیونیست ها تبدیل می کنیم

بسمه تعالی

پایگاه اینترنتی صهیونیستی «دبکا فایل» اعلام کرد، نیروهای مقاومت فلسطین اکنون ده ها فروند دیگر موشک دوربرد فجر در اختیار دارد. دیگر منابع صهیونیستی نیز با هراس از قدرت موشکی مقاومت سخن می گویند. در همین حال، گردان های قسام شاخه نظامی حماس اعلام کرد موشک هایی با برد 80 کیلومتر در اختیار دارد. این در حالی است که فاصله تل آویو با نوار غزه تنها 60 کیلومتر است.

حماس: غزه را به گورستان صهیونیست ها تبدیل می کنیم
50 هزار فلسطینی، 5000 شهادت طلب آماده دفاع از غزه 

در پی تهدید رژیم صهیونیستی مبنی بر حمله زمینی به نوار غزه، جنبش حماس اعلام کرد 50 هزار رزمنده و 5000 شهادت طلب منتظر ورود نظامیان اشغالگر صهیونیست به غزه هستند.
به گزارش خبرگزاری فارس، در پی فراخوان ارتش رژیم صهیونیستی برای حمله به نوار غزه و تهدید سران این رژیم در مورد اینکه حمله فوق طی روزهای آتی صورت خواهد گرفت، «علی برکه» نماینده جنبش حماس در لبنان اعلام کرد هم اکنون 50هزار مبارز فلسطینی به همراه 5000 نیروی استشهادی برای مقابله با هرگونه حمله زمینی اسرائیل به نوار غزه آماده هستند. آنها قطعا این منطقه را گورستان نظامیان صهیونیست خواهند کرد.
وی افزود «بنیامین نتانیاهو» از این به بعد باید هزینه های زیادی را بپردازد و دورانی که تنها ما قربانی می شدیم، گذشته است. وی گفت: نتانیاهو (با حمله به غزه) ریسک بزرگی کرد و الان باید تاوان آن را بپردازد.
این اظهارات در واکنش به رجزخوانی سران رژیم صهیونیستی صورت گرفت و همزمان با آن موشکباران فلسطین اشغالی، از جمله تل آویو ادامه دارد. مبارزان فلسطینی در تازه ترین حملات موشکی خود تل آویو، سدروت، شاعر هنیگف، عسقلان، اسدود، بئرالسبع، نقب غربی، نتیفوت، اشکول و دیگر مناطق و شهرهای فلسطین اشغالی و همچنین پایگاه های هوایی رژیم صهیونیستی در حنسریم و تسلیم را هدف قرار دادند. شمار موشک های شلیک شده از غزه به فلسطین اشغالی تا عصر دیروز به 724 فروند رسیده است. سران رژیم صهیونیستی که حتی در بیت المقدس اشغالی و تل آویو نیز از حملات موشکی در امان نیستند، اکنون سردرگم شده اند. حزب سوسیال دموکرات اسرائیل به همراه برخی مقامات و شخصیت های صهیونیست خواستار آتش بس شدند. جنبش حماس ضمن رد این درخواست ها، اعلام کرد اکنون قواعد بازی عوض شده است.
هرچند که رژیم صهیونیستی رسانه ها را در مورد پوشش شمار تلفات و خسارات فلسطین اشغالی شدیدا سانسور می کند، خبرها حاکی است سه موشک حماس به فرودگاه «بن گورین» در تل آویو اصابت کرده است. صهیونیست ها همچنین اعتراف کردند در پی سرنگونی یک فروند جنگنده آنها در نوار غزه، دو خلبان صهیونیست به اسارت مبارزان فلسطینی درآمدند.
گزارشگر شبکه تلویزیونی المنار از فلسطین اشغالی گزارش داد، سران رژیم اسرائیل به خاطر اصابت موشک های «فجر-5» در شوک به سر می برند. این موشک ها همچنین زندگی عادی صهیونیست ها را در تل آویو، بیت المقدس و سایر مناطق مختل و میلیون ها نفر را روانه پناهگاه ها کرده است. خیلی از شهرک نشینان نیز به مناطق دوردست فرار کرده اند. شهر عسقلان نیز خالی از سکنه شده است.
پایگاه اینترنتی صهیونیستی «دبکا فایل» اعلام کرد، نیروهای مقاومت فلسطین اکنون ده ها فروند دیگر موشک دوربرد فجر در اختیار دارد. دیگر منابع صهیونیستی نیز با هراس از قدرت موشکی مقاومت سخن می گویند. در همین حال، گردان های قسام شاخه نظامی حماس اعلام کرد موشک هایی با برد 80 کیلومتر در اختیار دارد. این در حالی است که فاصله تل آویو با نوار غزه تنها 60 کیلومتر است.
علاوه بر موشک های فجر و «گراد»، نتانیاهو نگرانی خود را در مورد هواپیماهای بدون سرنشین حماس ابراز کرده است.
شبکه الجزیره طی تحلیلی در رابطه با جنگ کنونی، از بروز نشانه های شکست رژیم صهیونیستی در این جنگ خبر داد.
اما سران رژیم صهیونیستی برای فرار از مهلکه کنونی، گفتمان تهدید را به آزمون گذاشته اند؛ وزیران خارجه و راه کابینه رژیم صهیونیستی گفتند که «اسماعیل هنیه» نخست وزیر و «محمود الزهار» از مسئولان ارشد دولت حماس در فهرست ترور اسرائیل قرار دارند.
در همین چارچوب دیروز جنگنده های رژیم صهیونیستی دفاتر و حتی منازل شماری از رهبران حماس را در شهر غزه هدف قرار دادند.
اسماعیل هنیه گفت: جنگنده های صهیونیست محل دیدار من با نخست وزیر مصر را با خاک یکسان کردند. این دیدار جمعه صورت گرفته بود. همچنین، در حمله جنگنده های اسرائیلی به منزل «ابراهیم ابوصلاح» یکی از رهبران حماس در غزه، بیش از 30 نفر مجروح شدند که حال برخی از آنها وخیم است. این حمله احتمالا شهید نیز برجای گذاشته است.
شمار حملات هوایی چهار روزه اسرائیلی ها به مناطق مسکونی نوار غزه از 500 مورد گذشت. در این حملات علاوه بر مناطق مسکونی، مساجد، بیمارستان ها، ورزشگاه ها و بناهای عمومی و دولتی نیز هدف قرار گرفته اند.
تعداد کل شهدای فلسطینی از 40 نفر فراتر رفت و شمار مجروحان نیز به بیش از 450 تن رسید. همزمان با جنگنده ها، کشتی های جنگی اسرائیلی نیز مناطق مسکونی غزه را گلوله باران می کنند. تانک ها و خودروهای زرهی اسرائیل نیز برای حمله به نوار غزه آماده می شوند.
شبکه پرس تی وی نیز اعلام کرد، بیمارستان های غزه به شدت با مشکل کمبود دارو و تجهیزات درمانی مواجه است. «مفید المحلاتی» وزیر بهداشت دولت حماس نیز اعلام کرد رژیم صهیونیستی در جنگ کنونی از سلاح های ممنوعه استفاده می کند. به گفته وی، نشانه هایی از این سلاح ها در مجروحان و اجساد شهدا قابل مشاهده است.
سایر رویدادها
¤ خالد مشعل جهت دیدار با «محمد مرسی» رئیس جمهوری مصر وارد قاهره شد. این دیدار در چارچوب فشار هرچه بیشتر بر صهیونیست ها برای توقف حمله به غزه صورت گرفته است.
¤ عمار حکیم، رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق سکوت جامعه جهانی نسبت به کشتار مردم غزه را شرم آور خواند.
¤ وزیر خارجه عراق و روزنامه القدس العربی خواستار تحریم نفتی آمریکا و غرب شدند تا از این طریق حملات به نوار غزه متوقف شود.
¤ محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، حمله اسرائیل به غزه را ضربه به پروژه ملی فلسطین دانست.
¤ هفته نامه فلسطینی المنار به نقل از یک دیپلمات اروپایی فاش کرد رژیم صهیونیستی ترور «احمد الجعبری» و حمله به نوار غزه را قبلا با مقامات آمریکایی و قطر هماهنگ کرده بود.
¤ کنگره آمریکا و آلمان از حمله اسرائیل به نوار غزه حمایت کردند. اوباما این حمله را حمایت از خود توصیف کرد!
¤ یک هیئت تونسی به ریاست وزیرخارجه این کشور برای همبستگی با فلسطینی ها به نوارغزه رفت.
¤ محمد مرسی رئیس جمهور مصر اعلام کرد: اگر کشورم را در معرض خطر ببینم، بی تردید دست به انجام اقداماتی غیرمعمول خواهم زد. وی گفت: هرگز به اسرائیل اجازه یکه تازی و عربده کشی در نوارغزه را نخواهیم داد.
¤ ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه خواستار توقف درگیری ها در نوار غزه شد.
¤ مقتدا صدر، رهبر جریان «صدر» عراق خواستار فراخواندن سفیران خارجی از تل آویو شد.
¤ شهرک های اسرائیلی در جنوب فلسطین اشغالی برای نخستین بار از صحرای سینا موشکباران شدند.


+ نوشته شـــده در یکشنبه 91/8/28ساعــت 9:22 صبح تــوسط عباس | نظر