سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
روحانی: مردم از شعارهای بی محتوا خسته اند، می خواهیم با جهان تعا
بسمه تعالی
روحانی: مردم از شعارهای بی محتوا خسته اند، می خواهیم با جهان تعامل سازنده داشته باشیم
آقای روحانی! پاسخ 3 سال قبل رهبر انقلاب به ادعای امروزتان را به یاد آورید: «بعضی‌ها خودشان خسته شده‌اند، میگویند مردم خسته‌اند!»

 

این اولین بار نیست که آقای روحانی تلویحا از خستگی مردم نسبت به شعارهای انقلاب سخن می گوید بلکه پیش از این در مهرماه سال 91 نیز شبیه همین مواضع را را بیان داشته بود اما در آن برهه به فاصله 24 بعد رهبر انقلاب فرمودند: «متأسفانه بعضی از تریبون‌دارهای...گروه سیاسی- رجانیوز: صبح امروز حسن روحانی در جمع فرمانداران سراسر کشور از «خسته بودن» مردم از شعارهای بی محتوا سخن گفت و اعلام کرد: «ما ملت صلح طلب و آشتی هستیم و می‌خواهیم با جهان تعامل سازنده داشته باشیم.»
 
به گزارش رجانیوز، این  اظهارات در حالی از سوی رییس جمهور بیان شد که طی یک سال و نیم گذشته دولت یازدهم تمام همت خود را نسبت به گسترش همه جانبه رابطه با آمریکا بکار گرفته اما تاکنون نه تنها نتوانسته از این طریق مشکلی از مشکلات کشور را حل کند بلکه در عرصه های مختلف مشکلات جدیدی را نیز بوجود آورده است.
 
با این حال، این اولین بار نیست که آقای روحانی تلویحا از خستگی مردم نسبت به شعارهای انقلاب سخن می گوید بلکه پیش از این در مهرماه سال 91 نیز که در آن برهه مسئولیت مرکز بررسی های استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام را برعهده داشت، شبیه همین مواضع را را بیان داشته بود.
 
اما نکته جالب اینکه در آن برهه به فاصله 24 ساعت پس از اظهارات وی، رهبر معظم انقلاب در جریان سفر به شهرستان شیروان با واکنش نسبت به این اظهارات، فرمودند: «متأسفانه بعضی از تریبون‌دارهای داخل هم بر طبق میل دشمن - نمیگوئیم عمداً؛ غفلتاً - حرف میزنند. "بعضی‌ها خودشان خسته شده‌اند، میگویند مردم خسته‌اند!" مردم خسته نیستند. مردم در میدان و در صحنه حاضرند؛ آماده‌ی کارند. باید میدان را برای مردم آماده کرد، باز کرد، آن وقت می‌بینید که مردم هر جائی که احساس کنند وظیفه‌ای وجود دارد، با چه انگیزه‌ای، با چه اهتمامی، با چه عزم راسخی وارد میشوند؛ همچنان که امروز هم وارد شده‌اند.»
 
با این حال امروز بعد از سه سال، آقای روحانی بار دیگر شبیه همان مواضع خود را تکرار کرده است، مواضعی که بسیاری از کارشناسان معتقدند در راستای توجیه سیاست کلان دولت یازدهم برای ایجاد و گسترش رابطه با آمریکا در سطوح عالی بیان شده است. 

+ نوشته شـــده در یکشنبه 94/3/10ساعــت 8:59 صبح تــوسط عباس | نظر