سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسمه تعالی:مبارزه با داعش از تهران تا دمشق /دلیل عقدهگشایی مزدور
کینه میرحسین موسوی و سایر مزدوران آمریکا از شهید همدانی عجیب نیست چراکه آن شهید عزیز سوابق مبارزاتی با رژیم طاغوت، حضور در جبهه‌های دفاع مقدس، مبارزه با منافقین و گروهک‌های ضدانقلاب و دفاع از حرم، مقابله با آشوبگران و اغتشاشگران در فتنه 88 را در کارنامه خود داشت.
 
 
 
سرویس سیاسی-
 
«سردار همدانی از چند روز قبل، از شهادتش مطمئن بود. آخرین لحظه‌ای که شهید همدانی را دیدم، چند ساعت قبل از شهادتش بود... یک حالت جوانی در او دیدم، در لحظه آخر خیلی بشاش بود و با خنده به من گفت بیا یک عکس بگیریم شاید آخرین عکس من باشد.... وقتی این حرف را زد این شعر به ذهنم آمد که «رقص و جولان بر سر میدان کنند، رقص‌اندر خون خود مردان کنند/ چون رهند از دست خود دستی زنند، چون جهند از نقص خود رقصی کنند...»
این بخشی از روایت شهید حاج قاسم سلیمانی درباره ساعاتی قبل از شهادت شهید همدانی است (مهرماه 95 و در اولین مراسم سالگرد شهادت سردار همدانی).
سردار شهید حاج حسین همدانی، مدافع حرم و سفیر صلح و آسایش، شامگاه 16 مهرماه 94 در حال انجام عملیات مستشاری در حومه حلب سوریه به شهادت رسید.
بیانیه وقیحانه میرحسین موسوی
و اهانت به سردار مدافع حرم و امنیت
حالا 7 سال از شهادت او گذشته است؛ با اینکه داعش از بین رفته و نظام سلطه به شکست خود در برابر گروه‌های مقاومت و عمق راهبردی نظام اسلامی ایران اعتراف کرده است اما مزدوران آمریکا و جریانی که سال‌های 88 و 89 در تلاش برای براندازی نظام اسلامی ناکام ماندند، به دلیل مجاهدت‌های سردار شهید حاج حسین همدانی در شکست داعش، تأمین امنیت ایران و مهار فتنه، هنوز کینه‌توزانه در کمین تیغ کشیدن بر نظام اسلامی و هتک حرمت شهدای مدافعان حرم هستند.
میرحسین موسوی، سردسته فرقه فتنه در سال‌های 88 و 89 در ادامه همان اقدامات رادیکالی و غیرقانونی سابق خود، دو روز پیش با انتشار مطلبی که حاکی از مأموریتی دیکته‌شده برای او بود، به حمایت آشکار از اسرائیل و داعش پرداخت.
او در بخشی از هرزه‌گویی خود، ضمن اینکه سیاست‌های منطقه‌ای ایران را «کج‌روی»، «شوم» و «ننگین‌ترین جرائم» نامیده، با ادبیاتی وقیحانه و بی‌شرمانه به ساحت سردار شهید حاج حسین همدانی اهانت روا داشته و نوشته است «آن سردار بی‌افتخار جانش در غربت به قربانی مستبدی دیگر تلف شد!»
انتشار این مطلب توهین‌آمیز، واکنش‌های فراوانی را در افکار عمومی، رسانه‌های داخلی و کاربران شبکه‌های اجتماعی به‌دنبال داشت و حتی برخی از هواداران دیروز میرحسین موسوی هم از جهل و پلشتی او به ستوه آمدند و بر او تاختند اما چه کسی است که نداند مبارزه شهید همدانی با داعش از تهران تا دمشق، دلیل کینه‌توزی و عقده‌گشایی مزدوران آمریکا علیه آن شهید بزرگوار است.
کینه مزدوران آمریکا از شهید همدانی 

+ نوشته شـــده در پنج شنبه 101/5/20ساعــت 11:4 صبح تــوسط عباس | نظر