بسمه تعالی:اعلام موجودیت «مقاومت بحرین» با شلیک پهپاد به بندر ای
 کاریکاتور/ بازی خطرناک آل خلیفه!- گرافیک و کاریکاتور کاریکاتور تسنیم |  Tasnim
 
 
گردان‌های موسوم به «الاشتر»، وابسته به مقاومت اسلامی بحرین با انتشار ویدئویی از حمله پهپادی به بندر ایلات در سرزمین‌های اشغالی، اعلام موجودیت کرد. این گروه تازه‌ترین جبهه گشوده شده محور مقاومت علیه رژیم آپارتاید اسرائیل است.
«گردان‌های الاشتر» بحرین با انجام یک عملیات علیه رژیم صهیونیستی از خاک عراق، اعلام گشایش جبهه جدیدی در نبرد محور مقاومت علیه اسرائیل کرد. وبگاه نشریه «نیوزویک» آمریکا با اشاره به این موضوع نوشت: «شبه‌نظامیان مستقر در جزیره بحرین مسئولیت اولین حمله خود به اسرائیل را برعهده گرفتند که نشان‌دهنده پنجمین جبهه گشوده شده توسط نیروهای ائتلاف محور مقاومت همسو با ایران از زمان آغاز جنگ غزه است.»
این گروه که به گردان‌های الاشتر (سرایاالاشتر) معروف است و خود را «مقاومت اسلامی در بحرین» معرفی می‌کند، روز پنج‌شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که شنبه گذشته مقر شرکت صهیونیستی Enterprises را با پهپاد هدف قرار داده است، شرکتی که گفته می‌شود مسئول حمل‌ونقل زمینی سرزمین‌های اشغالی در شهر بندری ایلات در جنوب اسرائیل که ام‌الرشراش نیز نامیده می‌شود. به گفته این گروه، این حمله در حمایت از آرمان فلسطین و در حمایت از مردم در حال مقاومت در غزه انجام شد.
به نوشته نیوزویک: «این بیانیه کاملاً منعکس‌کننده زبانی است که از دیگر جناح‌های محور مقاومت از جمله حزب‌الله لبنان، مقاومت اسلامی عراق و سوریه مستقر در عراق و جنبش انصارالله یا حوثی‌های یمن صادر می‌شود. گردان‌های الاشتر همزمان ویدئویی به شدت سانسور شده را به اشتراک گذاشتند که مدعی بود فیلمی از آماده‌سازی و اجرای حمله علیه بندر ایلات در مکانی نامعلوم (احتمالاً از عراق) را نشان می‌داد.»
سفارت بحرین در آمریکا گزارشی از خبرگزاری دولتی بحرین را با نیوزویک به اشتراک گذاشت که در آن به نقل از «محمد العباسی»، سخنگوی مرکز ارتباطات ملی رژیم بحرین، آمده است که دولت منامه گردان‌های الاشتر را یک سازمان تروریستی می‌داند که خارج از بحرین فعالیت می‌کند. گفتنی است، برخی از رسانه‌ها مدعی هستند گردان‌های الاشتر یک گروه نظامی شیعه است که با نظام پادشاهی رژیم آل‌خلیفه که اقلیت سنی حاکم بر اکثریت شیعه کشور بحرین است، مخالف است. این خبر حتماً برای صهیونیست‌ها، خبر بدی است!
انه‌ها مدعی هستند گردان‌های الاشتر یک گروه نظامی شیعه است که با نظام پادشاهی رژیم آل‌خلیفه که اقلیت سنی حاکم بر اکثریت شیعه کشور بحرین است، مخالف است. این خبر حتماً برای صهیونیست‌ها، خبر بدی است!

+ نوشته شـــده در یکشنبه 103/2/16ساعــت 7:27 صبح تــوسط عباس | نظر