سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسمه تعالی درست مثل عراق و سوریه...(یادداشت روز) جوانی است متو


جوانی است متولد فرانسه. ریشه‌اش احیانا با یک یا چند نسل فاصله به کشوری آسیایی یا آفریقایی بازمی‌گردد، اما بعد از چند دهه زندگی در غرب کاملا غربی شده است. وقتی می‌خواست برای سرنگونی دولت بشار اسد به سوریه برود، کسی مانع از سفرش به این کشور نشد.  به «راحتی» رفت، سلاخی کرد و متدهای آدم‌کشی را خوب یاد گرفت. وحشی که شد به هر «سختی» که بود به زادگاهش اروپا برگشت. حالا تبدیل شده به یک حیوان صفت متعصب خونخوار که مثل آب خوردن آدم می‌کشد، سر می‌برد و به نوامیس تجاوز می‌کند. از او دلیل این همه قساوت را که حالا مهارتی هم در آن پیدا کرده اگر بپرسی، در لابه‌لای سخنان بی‌مغزش، تفکرات وهابی موج می‌زند: «هر کس مثل ما نباشد مهدورالدم است... همه مشرک و کافرند الا کسانی که مثل ما فکر می‌کنند، مثل ما لباس می‌پوشند و مثل ما زندگی می‌کنند... ما با کشتن  طفل‌های شیرخواره به آنها لطف می‌کنیم چون، مانع از بزرگ شدن آنها و تبدیل شدنشان به یک مشرک، کافر و مجوس و رافضی می‌شویم!»
این «خلاصه وضعیت» تروریست‌های چشم آبی است که وقتی به سوریه یا عراق می‌رفتند، کسی مانع از رفتنشان نمی‌شد، چون قرار بود با قتل عام مردم و ثبت و انتشار تصاویر  جنایاتش، آن هم به اسم اسلام، کاری را که استعمار طی صدها سال نتوانست با اسلام مظلوم بکند، طی چند سال به نتیجه برسانند و با سرنگونی مقاومتی که رهبری آن در دستان ایران است، اسرائیل را در حاشیه امن قرار دهند. 
ورق اما چند ماهی است که برگشته. به برکت همت و هوشیاری مردم در عراق، سوریه، لیبی و افغانستان و به برکت بسیج مردمی و مدیریت سردار عزیز ایرانی حاج قاسم سلیمانی، پروژه متوهمانه خلافت هوا شده و دیگر همچون سابق از دریدن و بریدن در جریان اشغال این شهر آن استان در غرب آسیا و آفریقا خبری نیست. در عراق فقط یک موصل در دست داعش باقی مانده و در سوریه نیز با آزاد‌سازی حلب، کار تکفیری‌ها تمام است.(انشاءالله). اینکه مدتی است حرامی‌های تکفیری، فقط روی حملات انتحاری و کشتار مردم متمرکز شده‌اند یعنی «تغییر شرایط» آنها را مجبور به «تغییر تاکتیک» کرده است. 
اما تمرکز روی حملات انتحاری-مانند آنچه اخیرا در بازار بغداد رخ داد و با قتل عام 300 غیرنظامی خونین‌ترین انفجار تروریستی تاریخ عراق را رقم زد- تنها بخش این تغییرِ راهبرد نیست. کوچ داعش از غرب آسیا به  قلب اروپا بخش اصلی این تغییرات است. داعش امروز درست مثل جولانی که در عراق و سوریه می‌داد در  پاریس، نیس، نورماندی، بروکسل، مونیخ، اوهایو و... جولان می‌دهد.
حرامی‌های بازگشته از عراق و سوریه عطش سیری ناپذیری برای کشتن دارند. گویا قتل‌عام صدها هزار انسان بی‌گناه در غرب آسیا و آفریقا عطش کشتن را در آنها خاموش نکرده است. داعش می‌گوید تا این لحظه 200 نفر را در پاریس، 84 نفر را در نیس، 54 نفر را در اورلاندو، 40 نفر را در بروکسل، 14 نفر را در سن برناردینو، 3 نفر را در نورماندی و 2 نفر را هم در سیدنی کشته و در دو شهر آلمانی آنسباخ و وورتسبورگ نیز به ترتیب 23 و 14 نفر را زخمی کرده است. این حملات به شکل انتحاری، انفجاری، تیراندازی بی‌هدف، حمله با ساتور، قمه و چاقو صورت گرفته‌ است. درست مثل عراق و سوریه... داعش گفته حملات ادامه خواهند داشت... 
حملات تروریستی حالا در کشورهای غربی آنقدر زیاد شده که دیگر کسی از شنیدن خبر این حملات تعجب نکند. درست مثل سوریه و عراق. خبر وقوع حملات تروریستی در آمریکا و اروپا هم رفته رفته در حال تبدیل شدن به یک خبر عادی است؛ طوری که مثلا اگر در حمله‌ای کمتر از 10 نفر کشته شوند، خبر زیاد مهمی محسوب نمی‌شود. درست مثل عراق و سوریه. 
تصاویر حملات تروریست‌ها به مردم بیگناه اروپا را که نگاه کنی، از رفتار پر از وحشت مردم، به اضطراب و وحشت حاکم بر جسم و روحشان می‌توانی پی ببری. مردم با شنیدن صدای یک گلوله یا چیزی شبیه به انفجار تعجب نمی‌کنند و منتظر هم نمی‌مانند. پا به فرار می‌گذارند و به دنبال جای امنی می‌گردند تا پناه بگیرند، چرا که هر لحظه احتمال وقوع حمله‌ای تروریستی را می‌دهند... درست مثل مردم عراق و سوریه!
ماجرای تروریست‌های تکفیری اما به همین جا ختم نمی‌شود. آنها امروز در اروپای مدرن سرمی‌برند. درست مثل ...
 روز سه‌شنبه گذشته بود که خبر رسید، جوان 19 ساله‌ای به کمک دوستانش در شهر «سنت آتین دورووره» فرانسه و داخل کلیسای نورماندی(منطقه‌ای واقع در 125 کیلومتری شمال غربی پاریس) حین گروگانگیری، سر کشیش نگون‌بخت را گوش‌تا‌گوش برید در حالی که فریاد زد: «من یک داعشی هستم». این خبر اما برخلاف حملات قبلی که در غرب شده بود، خبر عادی نبود. نکته‌ای که این خبر را-به رغم کم بودن تعداد تلفات حادثه- خبر مهمی کرد این بود که، داعش در این حادثه، به قول روزنامه دیلی میل، اقدام به سلاخی قربانی خود کرده بود. کاری که قطعا هیچ مقام غربی طی 5 سال گذشته که از هیچ کمکی - تاکید می‌شود هیچ کمکی-  به تروریست‌های تکفیری دریغ نکرده‌اند، در مخیله‌شان هم نمی‌گنجید.
 وقتی گزارش رویترز مبنی بر اینکه «تروریست‌ها مراکز اطلاعاتی غرب را به چالش کشیده‌اند» را می‌خوانیم و آن را در کنار اظهارات مکرر مقامات رسمی اروپا مبنی بر این که« صدها تروریست بازگشته از عراق و سوریه در کشور‌های مختلف اروپایی حضور دارند و در حال طراحی حمله‌اند» کنار هم قرار می‌دهیم و بلافاصله می‌شنویم که دولت انگلیس می‌گوید، قطعا حملات مشابهی را در انگلیس هم شاهد خواهیم بود، متاسفانه نتیجه این می‌شود که، باید منتظر حملات وحشیانه دیگری در اروپا بود. غرب امروز درست مثل عراق و سوریه دیگر، بحرانش فقط اقتصادی نیست، امنیتی است.
این تازه آغاز کار است. خدا می‌داند ریشه‌کن کردن چنین جانوران زبان نفهمی چقدر زمان و هزینه  برای غرب خواهد تراشید. مسئله‌ای که رهبر انقلاب حدود 3 سال قبل و زمانی که اصلا خبری از این‌گونه حملات تروریستی در غرب نبود، درباره آن بارها هشدار دادند: «در آینده‌ای نه چندان دور این گروه‌ها بلای جان همان کشورهای حامی خواهند شد و درنهایت مجبور خواهند بود که با هزینه زیاد، آن‌ها را از بین ببرند.» (12 خرداد 1393 دیدار با امیر کویت)
غرب همچنین در مواجهه با این بحران خودساخته،  نمی‌تواند همچون گذشته موضوع را مدیریت کرده و با هدایت آن به سمت اسلام‌هراسی، تهدید را به فرصت بدل نماید. هرگونه تلاشی جز مقابله جدی و واقعی با همه جریان‌های تروریستی تکفیری، نتیجه عکس خواهد داد و این تهدید را به تهدید بزرگتری تبدیل خواهد کرد. افزایش 8 برابری حملات نژادپرستانه در کشور آلمان، یکی از نتایج همین سیاست غلط غرب در مواجهه با بحران ناامنی است. تلاش برای بهره‌برداری سیاسی از حملات تروریستی در جهت گسترش اسلام هراسی از این به بعد نتیجه عکس خواهد داد و بحران را پیچیده‌تر و ناامنی‌ها را نیز بیشتر خواهد کرد.
راه حل اما در بمباران منبج یا لشکرکشی به لیبی و عراق هم نیست. غرب اگر در امور این کشورها دخالت نکند، بزرگترین کمک را به آنها کرده است. همین بسیج مردمی و نیروهای نظامی که کشورها در اختیار دارند برای شکست تکفیری‌های باقی مانده کفایت می‌کند.  غرب برای دور کردن این خطر از خود، می‌بایست اول از خود شروع کند. تروریست، خوب و بد و سیاه و سفید ندارد و همه تروریست‌ها سیاهند.  چاره کار قطع حمایت‌ها و کمک‌ها از همه تروریست‌هاست. تروریست با انتخاب عناوین جذاب مثل «دوستان سوریه» یا« ارتش آزاد» هم خوب نخواهند شد. آن کودک 11 ساله و بیمار فلسطینی را که التماس می‌کرد، حداقل به جای بریدن سرش، با گلوله جانش را بگیرند، همین تروریست‌های خوب سر بریدند.
 غرب در مرحله بعد باید سراغ متحدین مرتجع خود برود. افزایش فشار‌ها به آل‌سعود و آل‌ثانی و دیگر آل‌ها می‌تواند در تضعیف بیشتر این تکفیری‌ها موثر باشد. جمع آوری مدارس مروج تفکرات تکفیری اقدام دیگری است که می‌تواند جلوی بازتولید تروریست‌های تکفیری را بگیرد. آگاهی دادن به جوانان  خداجو و تشنه معرفت در سرتاسر جهان از جمله غرب نیز می‌تواند در این امر نقش ویژه و برجسته‌ای داشته باشد، همان اقدام خداپسندانه‌ای که رهبر معظم انقلاب با ارسال نامه خطاب به جوانان اروپایی بر آن تاکید ورزیدند.
و اما داعش اصولا برای ماندن ساخته نشده است، لذا دیر یا زود از بین خواهد رفت. هدف اصلی از راه انداختن غائله داعش، ایجاد حاشیه امن برای رژیم صهیونیستی بود. بنابر این تا وقتی رژیم صهیونیستی هست، بحران‌هایی مثل داعش باز هم تولید شده و باز هم به غرب سرایت خواهند کرد. راه نجات کشورهای غربی هم درست مثل عراق و سوریه، نابودی اسرائیل است.
جعفر بلوری

+ نوشته شـــده در پنج شنبه 95/5/7ساعــت 11:5 صبح تــوسط عباس | نظر
بسمه تعالی لیست قیمت قطعات آسانسور در تاریخ 95/01/15 یکشنبه, 15

لیست قیمت قطعات آسانسور در تاریخ 95/01/15

قیمت قطعات و اجرای آسانسور- قیمت قطعات و اجرای آسانسور
آیا دنبال برآورد درستی از قیمت قطعات و هزینه اجرای آسانسور ساختمان خود هستید؟
یکشنبه, 15 فروردین 1395، 01:20 ق.ظ

لیست قیمت قطعات آسانسور در تاریخ 95/01/15

ردیفلیست قیمت(به تعداد)قیمت(تومان)
1 گاورنر آسان شایان                  145000
2 لاستیک تخت                         900
3 قلاب بکسل معمولی                 8000
4 قلاب پرشیا                             13000
5 قلاب کوثر                              10000
6 پیچ 12                              300
7 پیچ 8                                 150
8 پیچ10                              200
9 پیچ موتور                             1200
10 کرپی 10                             600
11 کرپی 6                                400
12 فنر درب                                     3000
13 بست تراول معمولی                1000
14 روغندان ماتا                             5000
15 روغندان رویال                          3500
16 روغندان یاشار                       3500
17 لیمیت یاشار                            33000
18 لیمیت شهاب                            36000
19 لیمیت کریستال                       31000
20 ان اف غلطکی                          5000
21 پایه ان اف                             2500
22 لقمه مبین                         450
23 براکت ورق 4                       2800
24 تراول تمام مس دت وایر                7000
25 تراول تمام مس دت وایلر                  7200
26 تراول آکیش                                    7800
27 سیم 6زوجی                            600
28 سیم 75 استاندارد                         200
29 سیم 4استاندارد                                  1000
30 داکت 3_                                           1200
31 داکت 9_                                        2700
32 داکت فلزی                                1000
33 داکت 2 _                                       700
34 فلکه پرشیا                                 96000
35 فلکه کوثر                                         78000
36 لامپ 100_                                           1200
37 سنسور رویال                                  20000
38 پیشرو                                      20000
39 فتوسل ناسیس                                 45000
40 فتوسل رویال                       35000
41 فتوسل هاسکار                       30000
42 فتوسل وکو                               27000
43 بافر آلسن                                18000
44 روغن گیر                               4000
45 چراغ تونلی                              4000
46 نکهدارنده زنجیر جبران                         115000
47 پاراشوت شایان                                 165000
48 پاراشوت پارس اسا                          170000
49 دیکتاتور انسا                                   12000
50 دیکتاتور آلیفت                                     12000
51 دیکتاتور دلتاتک                                15000
52 دیکتاتور جان لیفت                               38000
53 قفل جانلیفت                                    58000
54 قفل فوپا                                         65000
55 قفل تاپ                                     27000
56 قفل پارس                                  27000
57 قفل ایستا                                    27000
58 قفل بهران                                   32000
59 گاورنر رامند                              140000
60 سیم بکسل 10                             2200
61 سیم بکسل 6                                 550
62 سیم بکسل 8مغز فولادی                       3600
63 سیم بکسل 11                                   3600
64 باطری کره                                            42000
65 آژیر                                              4500
66 شاسی                                           20000
67 پنل تا 8توقف                                        120000
68 جعبه 3فاز                                         55000
  انواع ریل  
69 ریل چین گرم                                          165000
70 ریل ایتالیا قدیم                                        265000
71 ریل ایتالیا جدید                                         320000
72 ریل مارازی                                               310000
73 ریل چین سرد                                        190000
74 ریل فالکون                                                      255000
75 ریل سوپر ساورا                                             335000
76 ریل t16 چین                                               230000
77 ریل t16ایتالیا                                           440000
  انواع موتور  
78 موتور گیربکس الکو                                          4080000
79 یاران                                                 4650000
80 بهران                                                     4700000
81 یاران 7/5                                            5600000



برگرفته شده از karshenaserasmy.blog.ir


+ نوشته شـــده در سه شنبه 95/5/5ساعــت 10:41 صبح تــوسط عباس | نظر
بسمه تعالی صاحبان اصلی انقلاب باید بدانند 27میلیون تومان برای 2
صاحبان اصلی انقلاب باید بدانند

ز 

حقوق های نجومی مدیران, فیش حقوقی مدیران


در شرایطی که بسیاری از آحاد ملت با مشکلات متعدد اقتصادی و معیشتی روبرو هستند، اسناد انتشار یافته از ولخرجی‌های یک مدیر دولت تدبیر و امید نشان می‌دهد وی فقط برای 2شب اقامت خود در هتل 27میلیون تومان هزینه از جیب ملت پرداخت کرده است!
به گزارش تسنیم، اخیرا سازمان اطلاعات سپاه علی رستگار سرخه‌ای مدیر چند هفته پیش بانک ملت که گفته می‌شود ارتباطات نزدیکی با حسین فریدون برادر رئیس‌جمهور دارد را به دستور مرجع قضایی و به اتهام فعالیت گسترده در یک باند سازمان یافته فساد بانکی بازداشت کرد. 
بنابراین گزارش برخی اسناد جدید‌، نشان می‌دهد علی رستگار سرخه‌ای در مسافرت‌های خارج از کشور و برخی مأموریت‌های بانکی به صورت اشرافی و با سوء استفاده از بیت‌المال در هتل‌های گران‌قیمت و لوکس اقامت داشته و از جیب ملت هزینه‌های گزافی پرداخته است.
بر اساس این اسناد هزینه بیش از 944 میلیون ریالی رستگار سرخه‌ای برای اقامت در هتل‌های مجلل و خریدهای میلیونی، اقامت در اتاق 500 متری  در هتل مجلل Presidential Suite (هر شب 5 هزار دلار) اجاره خودرو لیموزین و بادیگارد شخصی از جیب مردم و بیت‌المال تنها گوشه‌ای از زندگی اشرافی این مدیر دولتی است.
همچنین طبق یک فاکتور که ریز حساب اقامت رستگار سرخه‌ای و ناصر شاهین‌فر معاون وی در تاریخ دوم تا چهارم سپتامبر 2015(یازدهم تا سیزدهم شهریور 1394) در هتل پنج ستاره
 GRand Hyatt دوبی است وی فقط برای برخی وعده‌های غذایی خود نزدیک به 600 هزار تومان! هزینه کرده است.
طبق یک سند دیگراقامت آقای رستگار سرخه‌ای در هتل پالاس دوبی از تاریخ 12 اکتبر 2015 تا فردای همان روز 18079 درهم هزینه داشته  است؛ این رقم با احتساب درهم 9700 ریالی، مبلغی معادل 175 میلیون و 536 هزار و 630 ریال می‌شود!
پیش از این نیز رسانه‌ها با انتشار اسنادی دریافتی‌های رستگار سرخه‌ای از دو شرکت در خارج کشور طی سال گذشته را  منتشر کردند. بر اساس این اسناد، وی 125 هزار دلار(437500000 تومان) و 200 هزار پوند دریافت کرده بود که مجموعاً به پول ایران بالغ بر یک‌ میلیارد و 400 میلیون تومان می‌شد.

+ نوشته شـــده در شنبه 95/5/2ساعــت 7:27 صبح تــوسط عباس | نظر
<      1   2