سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چه کسانی برخلاف توصیه آیت الله مهدوی کنی تخریب میکنند؟

بسمه تعالی
در شرایط حساس فعلی برخی بزرگان دینی که قابل احترام برای همه مردم و مومنین هستند، احساس وظیفه کردند و از باب ارشاد و دلسوزی به میدان آمدند تا علاوه بر اینکه مانع نفوذ منحرفین و فتنه گران در جریان اصولگرایی شوند، ارشادات و توصیه های لازم را نیز خطاب به نیروهای انقلاب داشته باشند.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، در این میان بزرگانی چون حضرت علامه مصباح یزدی و آیت الله مهدوی کنی بیش از دیگران وارد گود شده اند و همواره تذکرات و توصیه های لازم را خطاب به عموم و اعضای جبهه های نزدیک به خود می نمایند.

البته هیچ یک از این دو بزرگوار خدایی نکرده خود را جای ولایت یا مراجع عظام تقلید ننشانده اند تا به دیگران حکم لازم الاجرا نمایند بلکه صرفا از روی وظیفه شرعی و انقلابی خود و در حد بضاعت و تشخیص شان، ارشادات و توصیه های لازم را می نمایند و قطعا هیچ توقعی هم ندارند که مردم و دیگران به فرمایشات آنها بی چون و چرا عمل نمایند.

اینکه برخی رسانه ها از قول جناب آقای عسکراولادی گفته اند : بعد از رهبری؛ نظر آیت الله مهدوی کنی حجت است" هیچ توجیه و جایگاه عقلی و شرعی بر آن مترتب نیست و قطعا حضرت آیت الله مهدوی کنی نیز اینگونه دیدگاهی ندارد زیرا بعد از نظر ولایت مردم تنها از مرجع تقلید خود و یا نمایندگان آن بزرگواران حرف شنوی دارند و سایر نظرات از باب ارشاد و توصیه می باشد و قطعا در برخی موارد نیز می تواند برای عده ای که در شک و تردید هستند، از باب اعتنا به سخن عالمان عادل، حجت محسوب شود امّا اینکه بعد از رهبری صرفا نظر آیت الله مهدو ی کنی حجت باشد؛ از ادعاهایی است که شخص حضرت آیت الله مهدوی کنی نیز معتقدین به آن را منحرف می داند.

حضرت علامه مصباح یزدی اخیرا صریحا اعلام فرموده اند که لیدر همه ما تنها مقام معظم رهبری است و این بدین معناست که ایشان هیچ گاه از مردم توقع اطاعت پذیری بی چون و چرای عقلی و شرعی از خود ندارند مگر آنجا که بدستور ولی امر مسلمین بر امری منصوب شوند.

علامه مصباح یزدی در عموم دیدارهای اخیر ضمن تاکید بر امر وحدت از دوستان جبهه پایداری خواسته است به هیچ وجه اجازه نفوذ ساکتین و مردودین فتنه و همچنین نیروهای انحرافی در جریان اصولگرایی را ندهند و با هیچ توجیه و بهانه ای با خواص بی بصیرت از در دوستی وارد نشوند که به نظر می آید بزرگان جبهه پایداری به این توصیه عمار پایداری تا کنون جامه عمل پوشانده اند و به سخنان و توصیه های پدر معنوی خویش عمل نموده اند.

از سوی دیگر حضرت آیت الله مهدوی کنی رئس محترم مجلس خبرگان رهبری نیز هدایت و ارشاد جمع دیگری از دوستان اصولگرا را برعهده گرفته است و در مناسبتهای مختلف توصیه های به همه اعضای جریان اصولگرایی نموده اند که به نظر می رسد برخی از کسانی که ادعای حرف شنوی از این عالم بزرگوار را دارند، به هیچ وجه رهنمودهای وی را جدی نگرفته و قصد عملی کردن آنرا نداشته و ندارند.

حضرت آیت الله مهدوی کنی در بخشی از بیانیه 9 دی خود صریحا اعلام کردند:

اینجانب ضمن تبریک به بصیرت الهی ملت مسلمان ایران و بزرگداشت یوم الله 9 دی نکاتی را در زیر یادآور می شوم:

1- حوادث تلخی در سال 88 به مناسبت دهمین دوره رقابت‌های ریاست جمهوری به وقوع پیوست، عده‌ای با عبور از خطوط قرمز نظام به ملت و رهبری مظلوم انقلاب بی‌مهری کردند و متاسفانه با دشمنان قسم خورده نظام همصدا شدند. این‌ها کید و مکر شیطان بزرگ را نادیده گرفتند و در زمین دشمن بازی خطرناکی را علیه امنیت و مصالح ملی آغاز کردند که هنوز آن را خاتمه نداده‌اند.

اینجانب از باب خیرخواهی به آن‌ها می‌گویم تا فرصت باقی است به دامن ملت برگردند و روز 9 دی را روز بازگشت به مردم و انقلاب بدانند.

2- از همان ابتدای فتنه سال 88 معلوم بود که ولایت فقیه و موجودیت انقلاب اسلامی هدف اصلی دشمنان قرار گرفته است همین مهم کافی بود که برخی می‌فهمیدند موضوع جنگ نرم دشمن علیه نظام جدی است و از همراهی با نامحرمان انقلاب پرهیز می‌کردند، اما علی‌رغم هشدارهای مقام معظم رهبری عده‌ای با ژنرال‌ها و افسران جنگ نرم دشمن همراهی کردند و از سوی مردم لقب ساکتین و مردودین را گرفتند. مردم قصور آنان را فراموش نکرده‌اند به همین دلیل در راهپیمایی عظیم 9 دی تبری خود را از آنان اعلام کردند.

ایشان در بخش دیگری از این بیانیه تاکید کردند: حرف اصلی ملت ایران در روز 9 دی از زبان جوانان پاکباخته و شجاع این مرز و بوم اعلام شد. حرف این بود که تا جان داریم پای اسلام، انقلاب، امام و رهبری ایستاده‌ایم و شرارت دشمن را به هر شکلی که باشد – چه سخت و چه نرم- دفع خواهیم کرد.

در این بیانیه حضرت آیت الله مهدوی کنی صریحا اعلام کرده اند که برخی ساکتین فتنه هنوز هم در زمین دشمن بازی می کنند و به فتنه گریهای خود خاتمه نداده اند از همین رو حرف ملت ایران در 9 دی این بود که که شرارت دشمن اعم از سخت و نرم را دفع خواهد کرد.

امّا برخی از اعضای جبهه متحد اصولگرایان نه تنها حاضر به مرزبندی شفاف با فتنه گران و ساکتین فتنه وطرد آنها از جبهه خودی نشده اند بلکه صریحا به دفاع و توجیه عمکلرد آنها پرداخته اند.

ساکتین و مردودین فتنه که هنوز به فتنه گریها و بازی کردنهایشان در زمین دشمنان نظام و انقلاب خاتمه نداده اند نه از حضرت علامه مصباح یزدی حرف شنوی دارند و نه از حضرت ایت الله مهدوی کنی و این امر عجیبی نیست زیرا که آنان ننگ مقابله با ولی امر مسلمین جهان را در کارنامه خویش دارند و ابن ملجم و عمروعاص و معاویه همگی از یک کرباسند و ساده لوحی است اگر کسی به مسجد رفتن ابن ملجم در سحرگاه نوزدهم ماه مبارک رمضان را دلیلی بر زهد و دینداری آن جرسومه فساد بداند.

موضوع دیگری که اخیرا حضرت آیت الله مهدوی کنی به آن اشاره کرده اند، بحث نهی از تخریب نیروهای انقلاب و رعایت به اخلاق در رقابتهای انتخاباتی می باشد که این امر نیز متاسفانه از جانب برخی اعضا و رسانه های حامی جبهه متحد اصولگرایان تاکنون نادیده گرفته شده است.

آیت الله مهدوی کنی در ادامه تلاشهای مستمر خود در جهت ایجاد وحدت و همگرای میان نیروهای انقلاب، گروهها و احزاب را از تخریب نهی کرده و همگان را به رعایت اخلاق در رقابتهای انتخاباتی فراخواندند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری در حاشیه مراسم بزرگداشت حاج ملا علی کنی، با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو اظهار داشت: مردم در انتخابات بیایند و نمایندگانشان را انتخاب کنند و توجه کنند که اگر کنار بروند نتیجه‌ای نخواهند گرفت.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز؛ همچنین در پاسخ به این پرسش که "آخرین پیام‌تان به جبهه پایداری چیست؟" گفت: توصیه ما این است که بیایند و با هم باشیم و اگر هم رقابت می‌کنیم، یکدیگر را خراب نکنیم.

از آنجا که امر به اخلاق مداری توصیه صریح دین مقدس اسلام و عقول سالمه می باشد، این اظهارات متین و بجای حضرت آیت الله مهدوی کنی از همان ابتدای امر از سوی دوستان جبهه پایداری انقلاب اسلامی مورد توجه قرار گرفته بود که تاکید دیگر بار حضرت آیت الله مهدوی کنی بار مسئولیت و دقت همه دوستان جریان اصولگرایی را بیش از پیش می کند.

علی رغم بداخلاقی و بی تقوایی برخی از رسانه های حامی جبهه متحد اصولگرایی در تخریب و شایعه پراکنی علیه نیروهای دلسوز و ارزشی کشور در جبهه پایداری انقلاب اسلامی، این بزرگواران هیچگاه حاضر به مقابله به مثل نشدند و راه اخلاقی مورد تاکید حضرت آیت الله مهدوی کنی را که دستور صریح دین مقدس اسلام و همه بزرگان دینی نیز می باشد را در پیش گرفتند امّا برخی رسانه های حامی جبهه متحد اصولگرایان که در شعار خود را پیرو بزرگان دینی می دانند از هیچ لجن پراکنی و تخریبی کوتاهی نکردند و از آنجا که این رسانه ها هیچ نقطه سیاه و حتی خاکستری در کارنامه اعضای جبهه پایداری انقلاب اسلامی پیدا نکردند، سعی در شایعه پراکنی و سیاه نمایی به سبک منافقین پرداختند.

در این میان رسانه های حامی ساکتین فتنه پیشگام بوده اند. یکی از سایتهای خبری منسوب به شهردار تهران با تحریف مصاحبه برخی بزرگان و نخبگان کشور و شایعه پراکنی در راستای اهداف دشمنان نظام و انقلاب از هیچ تهمت و تخریبی کوتاهی نکرد. موضوع "گرین کارت" آقا تهرانی که حتی با واکنش حجت الاسلام نواب از اعضای جبهه متحد اصولگرایان مواجهه شد ، بحث یکی دانستن جبهه پایداری با جریان انحرافی ( با اینکه اولین کسانی که به افشاگری علیه جریان انحرافی اقدام نمودند و حتی با حضور در مناظره تلویزیونی به انتقاد از این جریان اقدام نمودند، اعضای جبهه پایداری و پدر معنوی این جبهه انقلابی بوده اند) و ...

رسانه منسوب به باهنر: جریان انحرافی و جبهه پایداری از حامیان خانه نشینی احمدی نژاد!

یکی از رسانه های حامی جبهه متحد اصولگرایان که منسوب به محمدرضا باهنر می باشد و توسط اعضای جامعه مهندسی به روز می شود، تنها چند ساعت بعد از توصیه های آیت الله مهدوی کنی به رعایت اخلاق و عدم تخریب نیروهای انقلاب، در یک دهن کجی آشکار و شیطنت آمیز به نوعی جریان انحرافی و اعضای جبهه پایداری را از حامیان خانه نشینی احمدی نژاد معرفی کرد و نوشت:"آنچه در ذیل می آید موضع جریانات سیاسی اصلی کشور به ماجرای یازده روز خانه نشینی رییس جمهور است.
 
 

+ نوشته شـــده در دوشنبه 90/10/26ساعــت 11:25 صبح تــوسط عباس | نظر