سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نیویورک پست: برگزاری نشست تهران آخرین میخ بر تابوت سیاست های ضدا

بسمه تعالی


نیویورک پست: برگزاری نشست تهران آخرین میخ بر تابوت سیاست های ضدایرانی آمریکا است

تهران- روزنامه امریکایی "نیویورک پست" برگزاری شانزدهمین اجلاس غیرمتعهدها را در تهران به منزله "فرو رفتن میخ آخر به تابوت سیاست های کاخ سفید در قبال ایران و زوال حیثیت و اعتبار بین المللی واشنگتن" توصیف کرد.

نیویورک پست: برگزاری نشست تهران آخرین میخ بر تابوت سیاست های ضدایرانی آمریکا است

نیویورک پست روز دوشنبه در گزارشی به قلم "بنی آونی" با اشاره به شکست فشارهای گسترده آمریکا و رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از حضور شخصیت های بین المللی و سران کشورها با هدف محدود کردن نشست تهران نوشت: دوستان هم اندیش ایران و رهبران کشورهای عرب، چند شخصیت غربی و دبیر کل سازمان ملل متحد در اجلاس تهران حاضر می شوند.

این نشریه افزود: به نظر می آید این رخداد یک هفته ای که به ضرر غرب و اسراییل خواهد بود، از تغییر در جهت گیری قدرت جهانی خبر بدهد که البته برای آمریکا آزاردهنده است و نمی تواند طرفی از آن بگیرد.

نیویورک پست همچنین با اشاره به ظهور قدرت های جدید برای تصدی نقش رهبری، ایران را یکی از این قدرت های جدید خواند که با نظر مساعد جامعه بین المللی در حال کسب تفوق و سلطه بر منطقه مطابق راهبردهای ایران است.

این روزنامه ادامه داد: از میان مقام های 120 کشور و دولت جهان که این هفته میهمان تهران هستند، 50 رییس یا دولت کشورهای مختلف حضور دارند که این رقم به هیچوجه بر انزوای دیپلماتیک تهران دلالت نمی کند.

مترجمام ** 2044**


+ نوشته شـــده در سه شنبه 91/6/7ساعــت 10:42 صبح تــوسط عباس | نظر