سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سخنگوی جبهه پایداری در گفتگو با صابرنیوز حضور تیم همراه لنکرانی

بسمه تعالی

سخنگوی جبهه پایداری در گفتگو با صابرنیوز

حضور تیم همراه لنکرانی هنگام ثبت نام یعنی بیعت با ایشان/ در سال حماسه سیاسی باید مردم را به انتخاب کاندیدای اصلح دعوت کنیم

آیت‌الله رجبی قائم مقام موسسه امام خمینی،‌ پرویز داوودی معاون اول دولت نهم، حجت‌الاسلام علی مصباح یزدی، حجت‌الاسلام نبویان،‌ صادق محصولی، علی اصغر زارعی، دکتر سلیمانی، حجت الاسلام حسینیان، مسعود میرکاظمی و... وی را همراهی می کردند.

 

به گزارش صابرنیوز، با آغاز ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری، کامران باقری لنکرانی در اولین ساعات ثبت نام، در معیت افرادی به وزارت کشور مراجعه و در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد. 

 

امیرحسین قاضی زاده، سخنگوی جبهه پایداری در گفت و گو با خبرنگار صابرنیوز، با اشاره به ثبت نام لنکرانی در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: 

«هدف از این حرکت ایجاد شور  و اعلام حضور در این عرصه می باشد.»

وی سپس به تبیین همراهی این افراد با لنکرانی هنگام ثبت نام پرداخت و گفت: «این دوستانی که آقای لنکرانی را همراهی کردند، معنای حداقلی کارشان این است که ما با ایشان در انتخابات بیعت کرده ایم و این همراهی به عنوان حمایت است. اما یک انعکاس دیگر دارد و این که اقشار مختلف باید بیایند و در عرصه انتخابات حضور پیدا کنند و این حضور یک نوع نمایندگی اقشار مختلف در حمایت از آقای لنکرانی است.»

وی اسامی همراهان دکتر لنکرانی را اینگونه عنوان کرد: «چهره هایی نظیر آیت‌الله رجبی قائم مقام موسسه امام خمینی،‌ پرویز داوودی معاون اول دولت نهم، حجت‌الاسلام علی مصباح یزدی، حجت‌الاسلام نبویان،‌ صادق محصولی، علی اصغر زارعی، محمد سلیمانی، حجت الاسلام حسینیان، امیرحسین قاضی زاده، مسعود میرکاظمی، دکتر سیم‌فروش،‌ حافظی،‌ ابوالقاسم جراره، میثم نیلی و خانم طبیب زاده وی را همراهی می کردند«.


+ نوشته شـــده در چهارشنبه 92/2/18ساعــت 9:33 صبح تــوسط عباس | نظر