سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
. هاشمی ذلیل بشی که ایران رادر مقابل رئیس هیئت پارلمانی اروپا ذ
شبکه خبر فیلمی از دیدار هیئت پارلمانی اروپا با هاشمی رفسنجانی که در روز دوشنبه 25 آذر برگزار شد، پخش کرد که این نماینده اروپایی هیچ احترامی برای هاشمی قائل نشد!
به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ همه ماجرا چند ثانیه بیشتر نیست و به یک دقیقه هم نمی‌رسد.

آیت‌الله هاشمی وارد اتاق می شوند. همه حاضرین به احترام ایشان از صندلی های خود برخاسته اند به جز یک نفر که از قضا در راس مجلس نیز نشسته است. آیت الله هاشمی پس از طی طول اتاق و خوش آمدگویی به هیئت میهمان، نزد رئیس فنلاندی هیئت می رسند که در صدر مجلس نشسته است.

ایشان به وی نیز خوش آمد می گویند اما صحنه های ضبط شده نشان می دهد «تارجا کرونبرگ» همچنان بر صندلی خود چسبیده و هرچند غریزه انسانی اش، به سبب سن بالای مخاطب، او را تحریک به برخاستن و ادای احترام می کند، اما گویا با دستها، پاها را وادار به سکون می کند که مبادا ناگهان، ناخودآگاه، خطایی کنند و برخیزند!  اما نه او یک انسان معمولی است و نه آن مرد مسن قابل احترام فردی عادی؛ کرونبرگ، رئیس هیئت پارلمانی اروپاست و آقای هاشمی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران. کرونبرگ می داند که در عرف دیپلماتیک هم شان میزبان نیست و البته پایین تر است، اما تعمد دارد که محکم در جای خود بنشیند و بی احترامی را علنی کند.




 


+ نوشته شـــده در شنبه 93/1/16ساعــت 10:4 صبح تــوسط عباس | نظر