سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وزن کشی ناکام فهرست حامیان مشایی در تهران (خبر ویژه)

وزن کشی ناکام فهرست حامیان مشایی در تهران (خبر ویژه)

فهرستی که از سوی حامیان مشایی در انتخابات مجلس منتشر شده بود تنها توانست به طور میانگین 15هزار نفر از بیش از 2میلیون آرای تهران را به خود اختصاص دهد.
به گزارش مشرق، انتشار فهرست 30 نفره ای تحت عنوان جبهه توحید و عدالت در تهران که در آن نام برخی چهره های سرشناس اصولگرا قرار گرفته بود، واکنش های بسیاری را از جانب جریان های مختلف اصولگرا در پی داشت، بطوری که 18 نفر از آن لیست تنها دقایقی بعد از انتشار این لیست حضور خود را تکذیب کردند و حتی از اقدام به شکایت برای تهیه کنندگان این لیست خبر دادند.
با اعلام برائت گسترده در فاصله دقایقی پس از اعلام این فهرست در تهران از همان ابتدا نیز وزن سیاسی این جبهه پیش بینی می شد اما انتشار نهایی آرای تهرانی ها این واقعیت را آشکار کرد. به نحوی که 12 عضو این فهرست توانستند به طور متوسط 15 هزار رأی را از آن خود کنند.
بهنام ملکی که در لیست های (جبهه ایستادگی، جهادگران ایران اسلامی، جنبش عدالت و مهرورزی، جبهه مردمی اصلاحات، جبهه حامیان ولایت و جبهه بصیرت و بیداری) و فرزاد سلیمانی در لیست های (جبهه ایستادگی، جهادگران ایران اسلامی، جنبش عدالت و مهرورزی و جبهه حامیان انقلاب اسلامی) نیز بودند که بیشتر آرای آنان مربوط به حضور در لیست های فوق بود و وزن واقعی این جبهه که به جبهه حامیان دولت نیز مشهور بودند طبق اعلام رسمی فرمانداری تهران حداکثر 14هزار در تهران می باشد.
آرای اعضای فهرست جبهه توحید و عدالت به این شرح است: بهنام ملکی 56616 رای، فرزاد سلیمانی 20713 رای، محمدمهدی تسخیری 14586رای، حوریه خدایی 14340رأی، علیرضا عبدالغفاری 4267 رأی....


+ نوشته شـــده در دوشنبه 90/12/22ساعــت 7:12 صبح تــوسط عباس | نظر