سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صدیقی:قدر پرچمی را که یک فیلسوف بصیر برافراشته بدانید

بسمه تعالی

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی:


قدر پرچمی را که یک فیلسوف بصیر برافراشته بدانید


حجت‌الاسلام صدیقی امام جمعه موقت تهران که در همایش پرشور جبهه پایداری خوزستان  سخنرانی می کردند با تأکید بر اینکه «مجلس باید ‌آزاد و ولایت‌مدار باشد»، درباره انتخابات مجلس نهم نیز گفت: باید افرادی را انتخاب کنیم که بعداً پشیمان نشویم.

به گزارش فارس حجت‌الاسلام و المسلمین صدیقی در اولین همایش بزرگ جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان خوزستان با مشاهده حضور پرشور جوانان اهوازی گفت: شما جوانان با این چهره‌های نورانی ‌دوران انقلاب و دفاع مقدس را ندیده‌اید ولی امروز نائب امام زمان(عج) بر این باور است که بصیرت شما از نیروهای اول انقلاب بیشتر است.

این معلم اخلاق در تفسیر آیه آخر سوره مبارکه آل عمران که می‌فرماید «یا ایهالذین آمنوا اصبروا و صابروا و رابطوا و اتقوالله لعلکم تفلحون» اظهار داشت: خداوند دستور می‌دهند کسانی که ایمان آورده‏اید قدم به قدم زندگی در این عالم حضور در جبهه و مبارزه با موانعی است که در سر راه شما با خداوند است، «اصبروا» دستور صبر، پایداری و استقامت است، دستور مقابله با ترفندهای نفس اماره در مقابل گناهان است.

وی در اهمیت ولایت فقیه نیز با بیان اینکه قبل از انقلاب نیز این مراقبت‏های فردی وجود داشت، ولی مبارزه با طاغوت وجود نداشت، افزود: این برکت به واسطه ولایت فقیه است که با وجود نوساناتی که روسای جمهور داشته‌اند، آن کسی که خیمه انقلاب را برپا و مردم را پرحرارت و با قدرت در صحنه نگاه داشت، ولایت فقیه بود.

صدیقی با برشمردن ویژگی‌های یک مجلس مطلوب اظهار داشت: یکی از مصادیق حرکت‏های جمعی ساختن مجلسی آزاد و ولایت‌مدار است به گونه‏ای که توانایی نظارت بر دولت را داشته باشد یا نمایندگانی مانند مجلس ششم نباشند که در متن مجلس بیانیه آمریکا خوانده شود تا مجلس به بلندگوی آمریکا و محل تحصن و آشوب علیه ملت تبدیل شود. صدیقی با بیان اینکه دوران اصلاحات و فتنه اخیر یک امتحان بود، اظهار داشت: بسیاری از چهره‌ها برای شما روشن شده است و مومن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی‏شود، بنابراین کسانی را انتخاب کنید که بعدا پشیمان نشوید. سخنران همایش جبهه پایداری خوزستان خطاب به حاضران گفت: الحمدلله این پرچمی که به دست یک فیلسوف بصیر برافراشته شده که مورد اعتماد رهبری و مردم است، قدرشان را می‏دانید.

صدیقی با تاکید بر اینکه در قدم اول انتخابات اصل حضور مردم مهم است، افزود: قدم دوم توجه به این است که چه کسانی به پایگاه‌های قدرت و ثروت وصل هستند و اینکه چه کسانی هزینه‏های زیادی می‏کنند، از کجا آورده‏اند و با چه کسانی همراهند در افزایش بصیرت موثرند.  «خداوند وعده داده است»اتقواالله یعلمکم الله» تقوا داشته باشید، خداوند به شما تعلیم و بصیرت می‌دهد.» صدیقی در ادامه سخنان خود جبهه پایداری انقلاب اسلامی را یک جبهه امید بخش دانست و خطاب به اجتماع مردم خوزستان گفت: بنده در این جمع شما، حضور یافتم تا انرژی کسب کنم و این اتحاد و هم‎دلی را به جاهای دیگر که می‌روم، منتقل کنم.

 


+ نوشته شـــده در دوشنبه 90/12/22ساعــت 8:33 صبح تــوسط عباس | نظر