سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کیهان انصاف داشته باشد

با این حرفت بی استعداد بودنت را اثبات کردی!
وبلاگ " محب وصی،ولایت وطرح ولایت " نوشت :

میگند ترک عادت مرضه! ما چون به این مثل عمل کرده باشیم هنوز که هنوز بعد از اینکه فهمیدیم روزنامه کیهان نسبت به جبهه پایداری اجحاف می کند و نسبت به جبهه متحد مهربانی و محبت فراوان معمولا این روزنامه را می خریم و می خوانیم.

 چند روز پیش بود که دو جبهه اسامی و لیست نامزدهایشان را برای دور دوم انتخابات مجلس نهم معرفی کردند. که البته باز شاهد بودم در این همین روزنامه وزین بی طرفی رعایت نشده و باز طرف متحدی ها گرفته شده. یعنی مثلا که می خواست متحد را معرفی کند به طور کامل اطلاعیه جبهه متحد و نظر دو عالم حامی آن را می زند ولی به جبهه پایداری که می رسد فقط اسامی نامزدها را می زند و می نویسد جبهه پایداری هم نامزدهایش را اینگونه اعلام کرد...

 امروز (یکشنبه 21فروردین91) هم که باز کیهان را می خواندم به خبر جالبی برخوردم با این تیتر:

در نشست اقتصاددانان مجلس مطرح شد

بازبینی جدی در سیاست های کلی اصل 44

 اما وقتی ادامه خبر را می خوانم متوجه می شوم نشستی نبوده است ظاهرا فقط اقای نادران و اقای توکلی در مسجد امام صادق (ع) حضور پیدا کرده و سخنرانی و به چند سوال هم جواب داده اند.

 به این قمست خبر توجه کنید

 «احمدتوکلی رئیس مرکز پژوهش های مجلس نیز در این نشست با اشاره به تفاوت میان تخریب و انتقاد گفت: ما قسم خوردیم که اگر جایی دولت درست کار کند به آنها کمک کنیم و اگر اشتباه کرد مقابل شان بایستیم.»

  انصافا شما کی یادتان می آید اقای توکلی از یکی از کارهای دولت حمایت کرده و دفاع کرده باشد...؟! یعنی دولت کار درست نداشته است؟! توجه می کنید می گوید مقابل شان بایستیم مثلا نمی آید بگوید جلو کار اشتباه شان را بگیریم لحن صحبت ایشان را می بینید«مقابل شان بایستیم»

 و در ادامه اینگونه می خوانیم:

 «توکلی در ادامه در پاسخ به سوال یکی از حاضران در خصوص راهبرد ایجاد تفاهم ملی در کشور گفت: معتقدم که کشور بایک دسته و گروه اداره نمی شود و هر کس اهل خدمت است باید سر جای خود به مردم خدمت کند، حضور یک اقلیت در مجلس لازم است چرا که مجلس بدون اقلیت و اکثریت امکان ندارد.»

 به نظرتان این شبیه حرف های اقای باهنر نیست که از اصلاح طلبان خواهش و تمنا می کرد که حتما در انتخابات شرکت کنید ...حضور اصلاح طلبان در انتخابات ضروری است...

  و در آخر این روزنامه که مثلا باید عمومی باشد از گروهی خاص از اصولگرایان خبر می زند، اینگونه خبرش را به پایان می رساند:

 «رئیس مرکز پژوهش های مجلس در پاسخ به این سوال که چرا قدرت مجلس نسبت به گذشته کاهش پیدا کرده و دولت از مجلس تمکین نمی کند، گفت: به این موضوع اعتقاد دارم که قدرت مجلس کاهش پیدا کرده لذا اگر مردم در انتخابات با هوشیاری عمل نکنند و نیروهای با استعداد انتخاب نشوند مشکلات باقی می ماند، معتقدم رای به 25 نفر حاضر در لیست جبهه متحد می تواند مشکلات را کم کند.»

 کیهان طوری خبر را تنظیم کرده گویا دولت های گذشته همه از مجلس تمکین می کردند و فقط این دولت است که اینگونه رفتار می کند.؟!

 لحن صحبت را ببینید..اگر مردم با هوشیاری عمل نکنند...یعنی اگر به توکلی و نادران رای ندهند هوشیارانه عمل نکرده اند این مردم...!؟ انگار فقط این دو تا و دوستانشان استعدا دارند..؟!

 یک سوال جدی: مگر خود آقای نادران و توکلی و تعدادی دیگر از همین نامزدهای متحد در همین مجلس هشتم نبوده اند که الان توکلی دارد از آن انتقاد می کند و می گوید مشکلات باقی می ماند...خب این مشکلات در کدام مجلس بوده است؟!

آیا آنها در مجلس غیر از همین مجلسی که الان هستند بوده اند؟!

 آیا رای دادن به کسانی که در همین مجلس بوده اند و نتوانسته مشکلات را حل کنند عاقلانه است؟

 مثل این می ماند که رئیس جمهوری که خودش الان رئیس جمهور است بگوید اگر به من رای ندهید مشکلاتی که الان هست باقی می ماند. خب مردحسابی تو با این حرفت بی استعداد بودن خودت را اثبات کردی و اینکه توانایی نداشتی برای حل مشکلات!! چطور الان هم می گویی به تو رای دهیم تا مشکلات کم شود...

آیا توکلی و نادران از نیروهای بااستعداد هستند که در مجلس هشتم (با همان یاران متحدشان که آنها هم در مجلس بودند ) نتوانستند مشکلات مردم را کم کنند؟!

 آیا همین حرف ایشان کافی نیست بر رای ندادنمان به این دو(حداقل)...

چون این قسمت صحبت های نادران را کیهان نیاورده بود ولی جالب بود که بدانید آوردم:

 «وی در مورد تفاوت دیگر جبهه متحد اصولگرایان با جبهه پایداری گفت: جبهه متحد با استناد به جامعه مدرسین و جامعه روحانیت مبارز شکل گرفته و مجموعه‌ای از سیاست‌مدارانی که در حوزه اصولگرایی امتحان پس داده‌اند در این بجهه حضور دارند، اما در جبهه پایداری بخشی از افرادی که وجود دارند امروز با پشتیبانی فکری در موسسه امام خمینی(ره) حضور یافتند.»

توجه کنید می گوید «مجموعه ای از سیاست مدارانی که در حوزه اصولگرایی امتحان پس داده اند...»

  تکلیف نادران و توکلی که هم در این نوشته و حرف های کوچک زاده که در پایین همین مطلب لینکش را داده ام مشخص شدو اما دیگر سیاست مداران حتما باهنر را می گوید که شما می شناسید خود توکلی هم اعتراف کرده که وجود بعضی ها مثل باهنر باعث رای نیاوردن لیست متحد شد...شاید بادمچیان را می گوید که هنوز مردود شدن هاشمی و موثر بودن او را در فتنه قبول نکرده اند...

 و اقای نادران در ادامه می گوید جبهه پایداری پشتیبان فکری شان موسسه امام خمینی (ره) است» آیا به نظر نادزان موسسه امام خمینی کم جایی است.؟! به ایشان توصیه می کنم برود بیانات رهبری در باره این موسسه را بخواند و همچنین تمجیدهای که چندین با که تا حال حاضر هم از مدیر این موسسه یعنی علامه مصباح ادامه دارد، بخواند...

 تجلیل از فضل، اخلاص و تقوای آیت‌الله مصباح یزدی

در جریان سفر تاریخی مقام معظم رهبری به قم در سال 89 مدیر، مسئولان و اعضای هیئت‌های علمی مؤسسه آموزشی، پژوهشی امام خمینی با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار با ابراز خرسندی فراوان از تلاش‌های عمیق مؤسسه آموزشی، پژوهشی امام خمینی ابراز داشتند: «این مؤسسه خوب، جامع و کامل می‌تواند از لحاظ تلاش پیگیر، خستگی ناپذیر، خالصانه و عالمانه الگویی برای حوزه باشد.»ایشان با تجلیل از فضل، اخلاص و تقوای آیت‌الله مصباح یزدی، وجود این کمالات را در مدیریت یک موسسه موجب افزایش برکات الهی خواندند و افزودند: «خدمات و تلاش‌های این مؤسسه، به شکل صحیح اطلاع رسانی شود.»(پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری)



+ نوشته شـــده در جمعه 91/2/1ساعــت 7:44 صبح تــوسط عباس | نظر