سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اقای فالیباف همچنان در خط لیبرال غربی می تازد

لیبرالهای ریشو، شهرداری تهران بنیان گذار جمهوری لیبرالی ایران
طرفداران آیت الله خامنه‌ای و طرفداران احمدی‌نژاد یک فرق اساسی با هم دارند، طرفداران آیت الله خامنه‌ای اصلن اهل دختر بازی نیستند ولی طرفداران احمدی‌نژاد هنوز مانده‌اند دختربازی بکنند یا نه؟ برای هم‌این از احمدی‌نژاد به خالیباف رسیدند. قالیباف بهترین جا برای حزب الله‌ برندپوش است. حزب‌اللهی‌های روشنفکر، حزب‌اللهی‌های لیبرال. 


آقای قالیباف لاله اسکندری کجای اسلام، انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی است؟

چقدر بد کسی جمهوری اسلامی قبول نداشته باشند ولی به خاطر پول حاضر باشند در سازمان‌های وابسته به جمهوری اسلامی کار بکند، در حال حاضر خیلی از کسانی که در شهرداری تهران، موسسه همشهری و گروه مجلات همشهری در حال کار هستند هیچ وابستگی نه به اسلام دارند و نه علاقه‌ای به انقلاب اسلامی و نه جمهوری اسلامی. 

چرا این افراد ضد انقلاب باید در موسسه‌ای کار بکنند که زیر مجموعه جمهوری اسلامی است؟ سردار لیبرال چرا شما دارید جای پای کرباسچی می‌گذارید؟ شهرداری تهران و سازمان‌ها و موسسات زیر مجموعه‌اش یک نهاد وابسته به نظام جمهوری اسلامی است و قانونن فعالیت‌های آن باید متناسب با اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی باشد. 

مدتی است که سازمان زیباسازی شهرداری تهران اقدام به پاکسازی تصاویر شهدا در سطح شهر کرده است، و به جای آن طرح‌های شاد! لاله اسکندری به پیمانکاری شهرداری تهران را جایگزین کرده است، آقای قالیباف لاله اسکندری کجای اسلام، انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی است؟

این روزها از بزرگراه شهید همت تقاطع بزرگراه شهید ستاری رد شده‌اید؟ برادر لاله اسکندری و مدیرعامل شرکت اجراکننده طرح‌های شادسازی در این باره 
می‌گوید: این طرح‌ها از اغتشاش بصری جلوگیری می‌کند و می‌تواند به شهروندان آرامش بدهد. به نظرم شهرداری در این دو سه سال اخیر در این حوزه خیلی خوب فعالیت کرده است.

لطفن از خانم لاله اسکندری و شرکای خانوادگی‌‌شان بخواهید یک سری هم به جنوب تهران بزنند و چند طرح نیز با حمایت شهرداری لیبرال تهران در انجا کار کنند چون شهرداری قالیباف اینا فقط به فکر بالاشهری‌ها است و توجهی به جردن جنوبی ندارد. کجاست غیرتی تا ببینید که شهرداری چه جفایی به مردم پایین شهر می‌کند حتا یک لامپ موشی مگر چقدر هزینه دارد که کوچه‌های جنوب شهر از داشتن آن در ابر شهری چون تهران از آن بی‌نصیب هستند و برای راه رفتن در شب باید مردم دستشان را به دیوار بگیرند تا زمین نخورند؟

آقای قالیباف دارید چه کسانی را به استخدام شهرداری تهران در آورده‌اید؟ یکی دیگر از این نقاشی‌های دیواری، تصاویر مربوط به شهدای عملیات شهادت‌طلبانه رزمندگان سپاه در خلیج فارس بود که شهرداری تهران اقدام به بازسازی این نقاشی دیواری واقع در سه راه افسریه کرد. 

هرچند تصویر اولیه این نقاشی نیز چندان چنگی به دل نمی‌زد و معلوم بود با کمترین انگیزه کار شده‌اند، اما اقدام به بازسازی آن توسط شهرداری تهران عجیب‌تر بود، چراکه پس از انجام این کار دیدیم که تصاویر کمترین شباهتی با شهدای مربوطه نداشتند. البته اقدام به پاک‌ کردن تصاویر شهدا از روی دیوارهای شهر تهران و جایگزینی تصاویری از طبیعت و یا نمادهای مختلف در گذشته نیز مسبوق به سابقه بوده است. 

برای مثال می‌توان به تصویر دیواری چند تن از زنان شهادت طلب فلسطینی واقع در خیابان شهید بهشتی اشاره کرد که در‌‌ همان موقع بسیار مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. اما مدتی بعد در حالی که این تصاویر (که به صورت بنر و نه نقاشی بودند)، بر اثر گذشت زمان نیازمند بازسازی جدی شدند ولی باز شهرداری تهران تصمیم گرفت تا با انجام عملیات پاکسازی، تصاویری مینیاتوری از طبیعت را جایگزین آن‌ها کند. 

اقدام به بازسازی در دیگر نقاشی‌های دیواری نیز هرجا که عکس شهیدی بوده با بی‌سلیقگی تمام و هرکجا که عکس طبیعت و دار و درخت بوده با زیبایی هرچه تمام‌تر صورت گرفته است. سازمان زیباسازی (که باید برای زیباسازی سطح پایتخت ام‌القرای اسلام تلاش کند)، در جدید‌ترین اقدام خود به سراغ یکی از زیبا‌ترین نقاشی‌های دیواری شهر در خیابان انقلاب رفته است. 

نقاشی‌ای که در آن پرتره زیبایی از شهید حسین فهمیده به همراه امام خمینی (ره) دیده می‌شود. هرچند ممکن است در حالت خوش‌بینانه، سازمان زیباسازی شهرداری تهران بخواهد اقدام به بازسازی و نه پاکسازی آن نماید، اما این ترس نیز وجود دارد این بازسازی به بد‌ترین شکل صورت بگیرد و مانند موارد مشابه (مثلن در مورد تصویر شهید فتحی شقاقی در خیابان فلسطین و یا تصویر شهید بهشتی و قدوسی در خیابان سمیه) طراحان بسیار زبده سازمان زیباسازی!! خلاقیت‌های بدیع خود را!! به کار بگیرند و پس از اجرای آن، به جای حسین فهمیده شاهد عکسی باشیم که برای ما کاملن غریب است. 

به هر حال زمان زیادی تا اجرای عملیات بازسازی یا جایگزین‌سازی نقاشی شهید حسین فهمیده در خیابان انقلاب باقی نمانده است و ما از این بابت احساس خطر جدی کرده و داد می‌زنیم که جماعت! به داد این نقاشی برسید. قبلن هم داد زدیم که به داد طرح برجسته واقع در وسط میدان انقلاب برسید که البته این فریاد به جایی نرسید و به بهانه ایجاد نورگیر برای ایستگاه مترو، تنها نماد انقلابی شهر تهران برای همیشه حذف شد و صدای هیچ‌کس هم درنیامد. 

به این ترتیب این ماموریت مهم که سال‌ها، حضرات دوم خردادی در پی اجرای آن بودند، در زمان حاکمیت یک فرمانده لشکر سابق سپاه بر شهرداری تهران به سرانجام رسید. چشم سردار قالیباف روشن، البته هنوز یادمان نرفته است که چندی پیش نیز طرح یکسان‌سازی قبور شهدا در بهشت زهرا از سوی شهرداری تهران در دست اقدام بود که با اعتراض خانواده معظم شهدا، این طرح مشعشع و خارق‌العاده متوقف شد.

چرا بین شمال تهران و جنوب تهران فرق می‌گذارید؟ تا حالا اتوبوس‌های شوش سوار شده‌اید؟ چرا به تمیزی اتوبوس‌های بالای پارک وی نیست؟ 250 گرم عشق ته قلبم بود که آن هم وارد بطن چپ شد و به سیاهرگ راه یافت، وزن کم کرده‌ام، کاش ترازوی زندگی دیجیتالی بود تا مجبور نشویم عقل را در کفه‌ای و احساس را در کفه‌ی دیگر قرار دهیم، هر کدام وزن خودش هرکدام جای خودش، اینجا صد‌ها سال پیش است و ترازو‌ها دو کفه دارند.

سردار سابق سایت ضد انقلابی دیگربان عکس‌های شما را در زمان مهار رودخانه کن پوشش داده است، و از شما به عنوان رییس حمهوری بعدی ایران نام برده است، برادر از سیلاب طبیعی تا سیلاب بی‌تقوایی و سیاسی کاری راهی نیست، نگاه نکنید آنها دارند برای شما کف و سوت می‌زنند، آنها سالهاست در کف سرنگونی جمهوری اسلامی مانده‌اند. 

آقای قالیباف سال هشتاد و چهار زنان بالای شهر تهران بیشترین رای را به شما دادند، بالاخره کت، شلوار و کلاه خلبانی، عینک ری‌بن، ایستادن کنار هواپیما کار خودش را کرد، ولی برادر این همه‌ی حقیقت نیست، هنوز که هنوز است وقت خواندن سخنان شورانگیز سردار قاسمی در جمع دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) سال هشتاد و هشت می‌خوانم دلم پر می‌کشد به دهه سخت شصت. 

"اعتراضات کسانی که در مناطق بالای پارک‌وی می‌نشینند، چندان مهم نیست، ولی اگر روزی دیدیم که اهالی شوش و... هم پشت سر ما نبودند باید فرار کنیم." آقای قالیباف رای و حمایت کسانی که در مناطق بالای پارک‌وی می‌نشینند، چندان مهم نیست، ولی اگر روزی دیدیم که اهالی شوش و... هم پشت سر ما نبودند باید فرار کنیم.


+ نوشته شـــده در یکشنبه 91/2/3ساعــت 10:47 صبح تــوسط عباس | نظر