سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
موساد چگونه جاسوس هایش را شکار می کند

 بسمه تعالی

عامل رژیم صهیونیستی ؛ موساد چگونه جاسوس هایش را شکار می کند

سرویس سیاسی -
دادگاه 13 تن از متهمان جاسوسی برای رژیم اسرائیل روز گذشته برگزار و احکام آنها ابلاغ شد.
به گزارش خبرنگار کیهان، قاضی پرونده 13 متهم جاسوسی برای سرویس اطلاعاتی موساد گفت: متهمان دستگیر شده با برقراری ارتباط از طریق فضای مجازی و جذب از طریق شبکه های ماهواره ای و مراجعه حضوری به سرکنسولگری رژیم صهیونیستی برای سرویس اطلاعاتی موساد جاسوسی می کردند. قاضی صلواتی در جلسه ابلاغ حکم این 13 متهم افزود: در این جلسه تعدادی از جاسوسان و مرتبطان سرویس جاسوسی موساد که با تلاشها و هوشمندی سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات دستگیر شدند حضور دارند.
وی گفت: تعدادی از این متهمان با حضور وکلا و نمایندگان دادستان در شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی تهران محاکمه و حکم قانونی برای آنان صادر شده است. قاضی این پرونده افزود: بقیه این افراد نیز در آینده نزدیک محاکمه خواهند شد. وی گفت: این افراد پس از جذب از طریق فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای و مراجعه حضوری به سرکنسولگری های رژیم صهیونیستی در برخی کشورهای همسایه با وعده های پوشالی افسران اطلاعاتی موساد مواجه شدند و به تناسب توانایی ها و ظرفیت های افراد آموزش هایی به آنها داده شده است. 
قاضی پرونده افزود: این افراد را سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی با پرداخت وجوه و امکانات ماموریت های عملیاتی و غیرعملیاتی به آنها واگذار و حتی برای آنان دوره های آموزشی در اسرائیل برگزار کرده است. وی گفت: این متهمان با برقراری ارتباط با کارکنان مراکز حساس در کشور اقدام به جاسوسی در زمینه های مختلف کرده اند.
قاضی پرونده افزود: رژیم صهیونیستی به زعم خود می پنداشت با این گونه اقدامات اقتدار جمهوری اسلامی ایران را زیر سوال می برد، هرچند ملت شهید پرور ایران در صحنه های مختلف به آمریکا و رژیم صهیونیستی ثابت کردند که با اقداماتی از جمله ترور دانشمندان هسته ای و جنایات آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی دست از ارکان و ارزش های والای انقلاب اسلامی برنخواهند داشت.
وی گفت: این دادگاه با استعانت از پروردگار متعال و رهنمودهای مقام معظم رهبری و رئیس قوه قضائیه در برخورد قاطع و انقلابی با جاسوسان و خائنان به کشور درنگ نکرده و آنها را به اشد مجازات محکوم کرده است.
اولین متهم درباره وعده های سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی به خود گفت: به من وعده ویلا، خانه مجلل و زندگی مرفه دادند و در عین حال تهدید کردند اگر با آنها همکاری نکنم، کاری می کنند که توسط وزارت اطلاعات دستگیر شوم.
وی در ادامه افزود: علی رغم تمام وعده هایی که به من دادند، تنها هزینه یک ماه اقامت در اسلامبول را پرداخت کردند.
یکی دیگر از متهمان با اشاره به دروغین بودن وعده های داده شده به خود گفت، من پیش از هر اقدام عملی توسط وزارت اطلاعات دستگیر شدم.
متهم بعدی با اشاره به نحوه جذب خود توسط موساد، گفت: آنها با استفاده از تبلیغات ماهواره ای و اینترنت از طریق سفارت تل آویو در آنکارا من را در دام انداختند. آنها به من آموزش نقشه برداری داده و از من خواستند نقشه برخی نقاط نظامی را برای آنها بفرستم.
وی در ادامه افزود: من طی سه جلسه ملاقات حضوری 6000 دلار از رابط خود دریافت کردم.
متهم بعدی که فردی دانشجو بود انگیزه خود را از جاسوسی برای موساد، اخذ ویزا و ادامه تحصیل در خارج عنوان کرد.
وی که در ترکیه به دام موساد افتاده بود، گفت: پس از جذب، جلسات بعدی ملاقات در بمبئی هند انجام شد و آنها از من خواستند چند عکس را شناسایی کنم. وی افزود: آنها مرا تهدید کردند در صورت عدم همکاری، خانواده ام با خطر جانی مواجه خواهند شد.
یکی دیگر از متهمان در دادگاه گفت: یکی از اقوامم در سازمان انرژی اتمی مشغول به کار است. آنها از من خواستند برادر این فرد را به ترکیه برده و به آنها وصل کنم تا از طریق وی به مقاصد خود برسند.
این متهم درباره وعده های داده شده به خود گفت: آنها وعده ماهی 5000 دلار به من داده بودند در حالی که در مجموع تنها 1600دلار بیشتر پرداخت نکردند.
متهم بعدی مدعی شد، من تا زمانی که دستگیر شدم نمی دانستم موساد چیست. وی محل به دام افتادن خود را شمال عراق عنوان کرد.
یکی دیگر از متهمان در تشریح فعالیت های خود گفت: در ترکیه یک خانم پس از زمینه چینی به من نزدیک و با شگردهای زنانه مرا به دام خود انداخت و پس از آن با وعده کار مرا با خود به بلژیک برد. در آنجا بود که گفت مامور موساد است و باید با وی همکاری اطلاعاتی کنم.


+ نوشته شـــده در دوشنبه 91/2/25ساعــت 9:26 صبح تــوسط عباس | نظر