سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آی علما، آی مسئولان، آی امت حزبالله، آی ائمه محترم جمعه و جماعات

بسمه تعالی
آی علما، آی مسئولان، آی امت حزب‌الله، آی ائمه محترم جمعه و جماعات! به داد اسلام برسید! به داد نظام برسید! تا دیر نشده بشتابید که...!

پایگاه خبری انصارحزب الله:1- باید بپذیریم که بی‌حجابی دیگر به یک عرف قابل قبول در مملکت تبدیل شده! کشف حجاب امری رایج و عادی است و دیگر آن زمانها که به بی‌حجابی و کشف حجاب اعتراض می‌کردیم گذشته است! باید چشم‌ها را شست و جور دیگر باید دید! 

2- دلیلش هم این است که دیگر مدتهاست کسی به وضعیت کاملا مغایر و مخالف پوشش بسیاری از زنان (و حتی مردان) با احکام بدیهی و روشن حجاب اعتراض نمی‌کند و حکم فقهی و مسلّم حجاب مدتهاست به بایگانی کتابها و ذهنها سپرده شده است! 

3- وقتی فرمانده ناجا با صراحت دستگاه‌های مسئول را به کم‌کاری (بخوانید:بیکاری) در حوزه عفاف و حجاب متهم می‌کند (و البته دستگاه تحت امر ایشان هم از این اتهام مبرّا نیست!) وقتی به تصریح آیت‌الله احمد خاتمی دستگاه‌های متولی فرهنگ عفاف و حجاب حتی از چاپ یک بروشور خودداری کرده و می‌کنند، وقتی صدا و سیما با آن همه عرض و طول حتی یک برنامه چند دقیقه‌ای در تقبیح بی‌حجابی رایج در مملکت تولید و پخش نکرده، دیگر چرا باید توقع حجاب و عفاف و احترام به آن را در سطح جامعه داشته باشیم؟ 

وقتی مسئولان و مدیران مملکت نسبت به این واجب الهی بی‌اعتنایند مردم چگونه به این حکم خدا حساسیت نشان بدهند؟ وقتی قوه قضائیه برای پیشگیری از وقوع این جرم مشهود (که ریشه و منشاء بسیاری از جرایم دیگر مانند قتل عمد و تجاوز به عنف و... است) و مجازات مرتکبین آن برنامه‌ای نداشته و ندارد، چگونه و چرا باید از متخلفین و مجرمین حرفه‌ای (بی‌حجابان) توقع داشت که دست از جرم (بی‌حجابی) بردارند و به احکام الهی و قانون جمهوری اسلامی احترام بگذارند؟ 

4- این روزها، همین روزهایی که مهمترین دغدغه «اصولگرایان اصیل مملکت» «ریاستِ» «این» یا «آن» بر مجلس است، همین روزهایی که تمام همّ و غمّ دولت «اثبات 10 درصدی بودن نرخ تورم» شده است، روزهایی که اکثریت «دربند نقش ایوان» شده‌اند! «پای‌بست» خانه و مملکت و نظام رو به ویرانی است! آنانی که دین و فرهنگ را می‌شناسند و نقش دین و فرهنگ را در بقای (یا خدای نکرده ویرانی) یک نظام دینی می‌دانند به خوبی متوجه‌اند که در این ادعا مبالغه‌ای نیست! 

5- این روزها جهان غرب و صهیونیسم و عالم استکبار با نیشهای باز تا بنا گوش نشسته‌اند وخوردن تیشه‌های پیاپی به ریشه نظام اسلامی با تبر بی‌حجابی و بی‌عفتی را نظاره می‌کنند و برای ویرانی نظام لحظه‌شماری می‌کنند! 

6- آی علما، آی مسئولان، آی امت حزب‌الله، آی ائمه محترم جمعه و جماعات! به داد اسلام برسید! به داد نظام برسید! تا دیر نشده بشتابید که...!


+ نوشته شـــده در شنبه 91/2/30ساعــت 9:24 صبح تــوسط عباس | نظر