سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مرحبا به غیرت نیروی انتظامی دلاور/خدایا از دست برخی مسئولان دنیا

بسمه تعالی
خدایا از دست برخی مسئولان دنیاپرست به داد ملت برس/ مرحبا به غیرت نیروی انتظامی دلاور

خدایا از دست برخی مسئولان دنیاپرست به داد ملت برس/ مرحبا به غیرت نیروی انتظامی دلاور

به گزارش اول نیوز به نقل از جهان به نقل از «خراسان رضوی»، آیت ا... سیداحمد علم الهدی روز گذشته در خطبه های نماز جمعه مشهد مقدس که در رواق امام خمینی(ره) و دیگر اماکن متبرکه حرم مطهر امام علی بن موسی الرضا(ع) برگزار شد، با بیان این که دشمن می خواهد مقاومت ما را از راه های مختلف همچون تحریم، حصر اقتصادی و ایجاد تنگنا بشکند، افزود: این مردم، مردمی هستند که 33 سال همه مشکلات را پشت سر گذاشتند. بدن تکه تکه فرزندانشان را از جبهه آوردند، مادر شهید لبخند زد و پدر شهید حاضر نشد پیراهن مشکی به تن کند. 

وی با اشاره به این که دشمنان، مردم ما را می شناسند و مگر می توانند مقاومت را بشکنند، ادامه داد: آنان برای این که بتوانند این مقاومت را در هم بشکنند، می خواهند فحشا را در این کشور توسعه دهند و در حال توسعه بی بند و باری هستند. 

امام جمعه مشهد تصریح کرد: خدایا! به داد این ملت از دست بعضی مسئولان دنیاپرستی که به ناحق در بعضی موقعیت ها جا گرفته اند، برس. 

وی افزود: شما ببینید برای سینمایی که حالا مردم به دلیل فیلم های ضد اخلاقی آن به سینما نمی روند و سینمادار ورشکسته شده، برای پخش ورزش یورو 2012 مجوز صادر می کنند تا زن و مرد بروند آنجا، دختر و پسر به هم بلولند و هورا بکشند. دشمن از این راه وارد شده است و می خواهد مقاومت ما را بشکند. 

آیت ا... علم الهدی ادامه داد: یک عده افراد ناآگاه نیز در راس بعضی مسئولیت ها قرار گرفته اند، یک ژست اباحی گری و بی بند و باری به خود گرفته اند و خیال می کنند با این ژست بی بند و باری، جریان لائیک و بی دین این کشور به آنان وابسته می شود. مرحبا به غیرت نیروی انتظامی دلاور که به عنوان اداره اماکن نیروی انتظامی، جلوی سینماهای تهران را گرفت و اعلام کرد که نمی گذاریم اینجا مرکز فحشا بشود و این غیرت مندی نیروی انتظامی بزرگ ترین نعمتی است که خدا به ما داده است. 

وی افزود: با شهامت، مردانگی و غیرتی که نیروی انتظامی در برچیدن مراکز فساد و فحشا و از بین بردن جریان ناامنی اخلاقی، بی بند و باری و بی حجابی انجام می دهد، استکبار نیز در مقاومت شکنی ما ناکام خواهد بود.امام جمعه مشهد در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با عرض تسلیت سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع)، گفت: سیره سیاسی پیغمبر(ص) و ائمه معصومان(ع) به ما خط راهبردی سیاسی را آموزش می دهد. 

وی افزود: در سیره سیاسی امام هفتم(ع)، به بعضی نقاط برخورد می کنیم که به عنوان یک درس روشن، خط سیاسی ما را در موقعیت خاص امروز زندگانی مان در بستر سیاست بین الملل و سیاست جهانی مشخص می کند. 

آیت ا... علم الهدی ادامه داد: یکی از نقاط برجسته آموزش سیاسی سیره حضرت امام موسی بن جعفر(ع)، مسئله مقاومت در عین پیشرفت است و این ویژگی دقیقا در سیره این امام همام مشخص بوده است. 

وی با تشریح چگونگی دستگیرشدن حضرت امام موسی کاظم(ع) توسط هارون خلیفه وقت، گفت: امام موسی کاظم (ع) 14سال در زندان در زیر شکنجه دستگاه هارونی بودند و آنچه در مقاومت امام موسی بن جعفر(ع) برای ما بسیار قابل توجه است، مقاومت در برابر توطئه و مقاومت در عین پیشرفت است. 

آیت ا... علم الهدی بااشاره به مراسم تشییع پیکر مطهر حضرت امام موسی کاظم (ع) و آزاد اعلام کردن شرکت در این مراسم از سوی «سلیمان بن جعفر»، افزود: مورخان نوشته اند که در مراسم تشییع پیکر مطهر حضرت امام موسی بن جعفر (ع) در بغداد، حدود یک میلیون و 500هزار نفر شرکت کردند که این رقم در آن زمان زیاد است. 

وی با بیان این که با مقاومت حضرت امام موسی کاظم (ع) مذهب شیعه گسترش یافت، ادامه داد: مقاومت امام هفتم (ع)، دستگاه عباسی را به زانو درآورد و کار را به جایی رساند که مامون نیز پس از هارون نتوانست خلافت را ادامه دهد، جز با آن شگرد شیطانی که برای امام رضا(ع) پیش آورد اما حضرت رضا(ع) شگرد او را خنثی فرمود. 

امام جمعه مشهد تصریح کرد: امروز دنیای استکبار در مسئله مقاومت ما، به دلیل این که آمیخته با پیشرفت است، این قدر مستاصل شده است. 

وی افزود: اگر ما پس از 33سال که در برابر آمریکا و استکبار مقاومت کردیم، امروز یک ملت بدبخت،عقب افتاده، محتاج و نیازمند به علم، دانش و فناوری آن ها بودیم، آمریکا این قدر با ما نمی جنگید و مبارزه نمی کرد. آیت ا...علم الهدی ادامه داد: این ها دارند می بینند که دنیا در حال تماشای ماست که 33سال مقابل استکبار مقاومت کردیم و امروز در عرصه توسعه دانش و فناوری ، همپای کشورهای پیشرفته دنیا قرارگرفته ایم. 

وی خطاب به مسئولان و مردم اظهار داشت: باید بدانیم آمریکا و استکبار می خواهند جلوی پیشرفت ما را بگیرند و مقاومت ما را در هم بشکنند. 

خطیب نماز جمعه مشهد افزود: دشمن برای جلوگیری از پیشرفت ما تا اینجا پیش رفته که در حال اجرای جنایتی در روی کره زمین است که در تاریخ بشریت بی سابقه بوده و آن جنایت دانشمندکُشی و عالم کُشی است. 

وی ادامه داد: مرحبا بر غیرت، حمیت و مردانگی سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت غیور اطلاعات که عناصر جاسوس دشمن را شناسایی کردند و آن ها را به جزای خود می رسانند و دانشمندکُشی و عالم کُشی به وسیله آمریکا و اسرائیل را در این مملکت از بین خواهند برد. 

آیت ا... علم الهدی با اشاره به مذاکرات 1+5 با ایران، گفت: یک روز در ترکیه، یک روز در بغداد و دو روز دیگر هم در مسکو، همه اینها برای این است که جلوی پیشرفت ما را بگیرند. 

وی افزود: آن روزی که امام (ره) این انقلاب را به پیروزی رساندند، دکتر جلیلی و دکتر باقری (دبیر و معاون شورای عالی امنیت ملی) در بستر این انقلاب با تربیت امام (ره) به گونه ای بزرگ شدند که امروز مقابل دنیا بایستند و عزت این نظام و عظمت این انقلاب را تضمین کنند و دشمن را در پای میز مذاکره به زانو درآورند؛ دو بچه شیعه ای که برای اقامه نماز اول وقت، نمایندگان 5 کشور بزرگ دنیا را پشت در اتاق معطل نگه می دارند. ببینید که اگر فرزندان ما به دنبال دین بروند، چگونه دنیا را تکان می دهند. سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه روز گذشته مشهد، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران و رئیس شورای عالی استان ها بود.


+ نوشته شـــده در چهارشنبه 91/3/31ساعــت 7:32 عصر تــوسط عباس | نظر