سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آیت الله علمالهدی در نشست چبهه پایداری: امیدوارم بتوانم خدمتگزار

 علم‌الهدی: اتفاقات قم را قبول ندارم/ نیروهای حزب الهی مورد اعتماد مردمند

 

یک عضو مجلس خبرگان رهبری درباره اتفاقات قم در 22 بهمن به ایسنا گفت: اتفاقات قم را قبول ندارم؛ چراکه روز 22 بهمن برای ما نویدبخش وحدت و انسجام ملی است و هر حرکتی که این انسجام را زیر سوال ببرد، درست نیست.

 
به گزارش ایسنا، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در حاشیه همایش جبهه پایداری انقلاب اسلامی که با عنوان 34 سال پایداری در مقابل فتنه و انحراف برگزار شد، در جمع خبرنگاران درباره نحوه ورود اصولگرایان به انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: اگر نیروهای حزب‌اللهی که مورد اطمینان مردم هستند در عرصه حضور پیدا کنند، آن‌چه که متصور است، محقق می‌شود کما این‌که در انتخابات نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز عملی شد.
 
وی درباره وحدت اصولگرایان نیز گفت: اگر اصولگرایان به وحدت برسند ایده‌آل است اما به شرط آن‌که بشود؛ اگر این وحدت محقق نشود، حرف اصلی را جریان حزب‌الله می‌زند و در عرصه می‌آید.
 
وی همچنین در پاسخ به پرسشی اظهار کرد: جریان انحرافی یک جریان نیست، این‌ها یک سری افراد هستند که به حساب پول و قدرت دور یکدیگر جمع شده‌اند. مطمئنا اگر کل قضیه بخوابد، این‌ها نیز کنار می‌کشند؛ بنابراین جریان انحرافی وجود ندارد.
 
امام جمعه موقت مشهد در پاسخ به پرسش دیگری در ارزیابی‌ از ورود جبهه پایداری به انتخابات گفت: جبهه‌ای که در راس آن دو شخصیت بزرگ و با عظمت یعنی آیت‌الله خوشوقت و آیت‌الله مصباح است را مگر می‌شود نظر غیرمثبتی درباره‌اش داشت؟
 
وی همچنین در مورد ائتلاف 1+2 نیز گفت: تاکنون که این ائتلاف محقق نشده است، حالا باید دید سرنوشت چه می‌شود، بنده نمی‌دانم که سرنوشت ائتلاف چه می‌شود در این رابطه حرف دارم؛ چراکه افرادی که در این ائتلاف هستند می‌خواهند رییس‌جمهور شوند و همه می‌خواهند با هم ائتلاف کنند.
 
وی در پاسخ به پرسشی درباره منظورش از جریانی که با پرچم امام زمان(عج) در انتخابات ریاست جمهوری ورود پیدا خواهد کرد، گفت: منظورم آن‌هاست که خیال می‌کنند با این شعار رهبری را می‌توانند را از حیز بیندازند.


+ نوشته شـــده در جمعه 91/11/27ساعــت 8:40 صبح تــوسط عباس | نظر