سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
افشای فایل صوتی مهم از مکالمه محرمانه مهدی هاشمی به گزارش رجانیو
بسمه تعالی
افشای فایل صوتی مهم از مکالمه محرمانه مهدی هاشمی + صوت
مهدی هاشمی در مکالمه محرمانه‌اش درباره رجانیوز چه گفت؟/ طرفهای من می‌فهمند که من دارم چه کاری علیه نظام می‌کنم

 

افشای یک فایل صوتی در اینترنت میان مهدی هاشمی رفسنجانی و چهره شناخته شده ضدانقلاب که اکنون در کانادا ساکن است، مشخص کرد که یک برنامه‌ریزی دقیق میان وی و جریان برانداز به منظور اعمال فشار به ارکان نظام برای کوتاه آمدن در برابر فتنه‌گران وجود داشته است که نقشه آن توسط جریان ضدانقلاب در خارج از کشور طراحی می‌شده و توسط خانواده هاشمی در ایران پیاده می‌شده است. بخشی از این فایل صوتی به دلیل توهین های رکیک و مجرمانه مهدی هاشمی به مقامات عالی کشور، تقطیع شده است. فایل کامل صوتی مهدی هاشمی بر روی سایت هایی مانند یوتیوپ موجود است.

 

 

 

به گزارش رجانیوز، مهدی هاشمی که بنا به اعتراف مجرمان آشوب‌های خیابانی سال 88، لیدر اصلی طراحی و برنامه‌ریزی این آشوب‌ها بوده و برای شکل‌گیری اغتشاشات در هر منطقه از تهران، مبالغ هنگفتی را هزینه کرد، در این گفتگوی تلفنی با نیک آهنگ کوثر، کاریکاتوریست سابق نشریات زنجیره‌ای اصلاحات و سردبیر فعلی سایت ضداسلامی «خودنویس»، از تلاش برای بالا بردن فشار به مسئولان نظام از سوی پدرش اشاره می‌کند و سخنان اکبر هاشمی رفسنجانی در آن مقطع (سال 88) را در راستای خواسته‌های جریان فتنه معرفی می‌کند.

این مجرم امنیتی در بخشی از این گفتگو اعلام می‌کند: «ما داریم رو بازی می‌کنیم، من با بی‌بی سی و این‌ها نمی‌توانم مصاحبه کنم چون در ایران این کار جرم تعریف شده است. حرفهایی که ما‌ها می‌زنیم حرفهایی که بابای من زد، از همه حرفهای آقایون (اصلاح‌طلب) تند‌تر بوده است. ما تقسیم کار کرده‌ایم هر کسی کار خودش رو می‌کند. بابا کار خودش رو می‌کند. این‌ها به من گیر داده‌اند چون می‌خواهند وظیفه اصلی‌ام را انجام ندهم. وظیفه من به عنوان مهدی هاشمی این نیست که رسانه‌های خبری را کنترل کنم. من وظیفه‌ای برایم تعریف شده که آن را انجام می‌دهم.»

او همچنین به اخلالگری‌های خود در کشور هم اشاره کرده و می‌گوید: «کارهایی که من کرده‌ام صد برابر بد‌تر از سخنرانی‌های شما‌ها ست و نظام هم می‌داند که من دارم چه کار می‌کنم. و این‌ها هم می‌دانند اخلالهایی که در زمان رفتن رییس جمهور ایران (آقای احمدی‌نژاد) به سازمان ملل ایجاد شد توسط من بوده است و این مساله حتی به تاج‌زاده و بهزاد نبوی و رضا خاتمی و این‌ها هم بر خورده است. من خبر دارم. من هم نگفتم کار ما بوده و وارد این بازی نشدم ولی طرفهای من می‌فهمند که من کیم و می‌فهمند من دارم چه کاری علیه نظام می‌کنم و با من بد هستند.»

مهدی هاشمی به بیان علت عدم حضور خود در رسانه‌های ضدانقلاب هم پرداخته و ضمن اذعان به این مساله که مواضع این رسانه‌ها را تایید می‌کند و حتی مواضع تندتری نسبت به جمهوری اسلامی هم دارد، می‌گوید: «من با بی‌بی سی مصاحبه کنم خیلی کارهای دیگر را نمی‌توانم بکنم و الان از ایران از بالا و پایین کشور با من ارتباط دارند و من اگر فردا با بی‌بی سی مصاحبه کنم این‌ها دیگر نمی‌توانند با من ارتباط داشته باشند. بازی من آنطوری نیست که شما بتوانید بفهمید. اینکه من الان بخواهم رو بازی کنم خیلی زود است. البته من حرفهای شما را قبول دارم که اقای هاشمی باید فتیله را بکشد بالا. ما‌ها هیچ امتیاز عملی الان نمی‌توانیم از رهبری بگیریم و خیالت راحت باشد نظام هیچ امتیازی الان به ما نمی‌دهد.»

مهدی هاشمی همچنین به نقش افشاگرانه «رجانیوز» درباره فعالیت‌های ضدانقلابی خود و همچنین ایستادگی در برابر فتنه‌گران اعتراف کرده و در واکنش به عصبانیت نیک آهنگ کوثر از تاثیرگذاری رجانیوز، مدعی می‌شود: «برنامه آنها (حامیان انقلاب اسلامی) فقط اینترنتی است. مگر سایت‌های آنها چقدر بازدید دارد؟ تابناک که سایت آنها نیست... شما برو رجا رو ببین. رجا رو من دیدم. 25 هزارتا بازدید داره. بحث اینترنتی آنها، خب ما هم مقابله می‌کنیم و فعالیت اینترنتی داریم. فحش‌هایی که مسئولان نظام می‌خورند، خیلی بیشتر از فحش‌هایی است که من می‌خورم.»

انتشار این فایل صوتی و اعتراف وی به برنامه ریزی با جریان برانداز در خارج از کشور و انتقال مطالبات و خواسته‌های آنان به پدرش در تهران، علاوه بر اینکه سندی برای اثبات جرائم امنیتی گسترده مهدی هاشمی علیه کشور و مردم به ویژه پس از انتخابات ریاست جمهوری نهم است، از برخی مواضع عجیب و معنادار اکبر هاشمی در سال‌های اخیر نیز پرده برداری می‌کند.

تلاش برای بیان خواسته‌های جریانات ضدانقلاب و همسو با طیف فتنه در کشور از تریبون‌های رسمی یکی از مواردی است که با توجه به این فایل صوتی، از آنها رمز گشایی شده است.

از سوی دیگر، محتوای این مکالمه میان مهدی هاشمی و نیک آهنگ کوثر مشخص می‌کند که ارتباط میان برخی فعالان سیاسی در داخل کشور و جریانات ضدانقلاب در خارج از ایران، به طور گسترده‌ای برقرار است و بسیاری از مواضعی که از سوی آنان در داخل کشور اتخاذ می‌شود و زمینه را برای سوءاستفاده رسانه‌های خارجی فراهم می‌کند، حاصل یک سناریوی از پیش طراحی شده و دقیق است که ابتدا یک مساله از سوی آنان در ایران مطرح شود و سپس رسانه‌ها که از پیش آمادگی بسط دادن آن را دارند، به هیاهو و جنجال درباره آن مساله بپردازند.

به نظر می‌رسد با توجه به انتشار گسترده این فایل صوتی در فضای وب و آشکار شدن بخشی از پشت پرده فعالیت‌های خیانتکارانه مهدی هاشمی علیه ایران، دستگاه قضایی که تاکنون نیز رویکرد بسیار مناسبی در زمینه پرونده او داشته و اجازه نداده تا تبلیغات رسانه‌ای، تاثیری بر روی این پرونده بگذارد، باید هر چه سریع‌تر به اقدامات مجرمانه مهدی هاشمی رفسنجانی رسیدگی کند تا بخش‌های جدیدی از اقدامات مجرمانه او برای مردم نیز مشخص شود.

به گزارش رجانیوز، مهدی هاشمی که بنا به اعتراف مجرمان آشوب‌های خیابانی سال 88، لیدر اصلی طراحی و برنامه‌ریزی این آشوب‌ها بوده و برای شکل‌گیری اغتشاشات در هر منطقه از تهران، مبالغ هنگفتی را هزینه کرد، در این گفتگوی تلفنی با نیک آهنگ کوثر، کاریکاتوریست سابق نشریات زنجیره‌ای اصلاحات و سردبیر فعلی سایت ضداسلامی «خودنویس»، از تلاش برای بالا بردن فشار به مسئولان نظام از سوی پدرش اشاره می‌کند و سخنان اکبر هاشمی رفسنجانی در آن مقطع (سال 88) را در راستای خواسته‌های جریان فتنه معرفی می‌کند.

این ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در یکشنبه 91/9/19ساعــت 8:34 صبح تــوسط عباس | نظر
گره های امنیتی سوریه

بسمه تعالی

اگر خبرهای مربوط به سوریه را طی هفته اخیر مرور کنیم درمی یابیم که حجم فشار به سوریه برای «پذیرش دگرگونی» زیادتر شده و در این بین سهم فشارهای نظامی و عملیات روانی مبتنی بر اقدام نظامی بیشتر شده است. از یک سو مخالفان تمرکز زیادی روی پایتخت داشتند. همین پریروز تروریست ها با حمله خمپاره ای به یک مدرسه در دمشق نزدیک به 20 دانش آموز را به شهادت رساندند، حمله خمپاره ای به حرم حضرت زینب(س) ، اعدام نزدیک به 10 نفر از اعضای یک خانواده هوادار بشار اسد در «درعا»، تحویل سه سامانه موشکی «پاتریوت» از سوی ناتو به ترکیه برای استقرار در خطوط تماس مرزی سوریه و خبرهای دیگری که همه از تأکید بیشتر روی مداخله نظامی در سوریه دلالت دارند، نشان می دهد که بعد از برگزاری چندین نشست سیاسی و اعمال فشار بر ایران و روسیه و به نتیجه نرسیدن این فشارها، بار دیگر «راه حل نظامی» به عنوان تنها راه حل «تغییر در سوریه» مطرح می شود. اما البته مانند اکثر مواردی که تاکنون تجربه شده، میان این «تهدیدنمایی» تا «عملیاتی کردن تهدید» فاصله فراوانی است. در این خصوص نکات قابل ملاحظه ای وجود دارد.
ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در پنج شنبه 91/9/16ساعــت 7:49 صبح تــوسط عباس | نظر
رهبر انقلاب به همسر کروبی چه گفتند

بسمه تعالی

در طراحی‌های جریان فتنه 88به ستادها اعلام شده بود؛ شنبه بعد از انتخابات چه برده باشیم، چه باخته باشیم، تو خیابانیم.

شنبه صبح یه جلسه برگزار می‌شه تو جماران. آقایان؛ هاشمی، خاتمی، سیدحسن خمینی و میرحسین موسوی اون جا صحبت می‌کنن، که؛ آقا چه باید کرد؟!

تعبیر یکی از آقایون این بوده که، «اگه بتونیم یک ماه مردم رو کف خیابون نگه داریم، آقای خامنه‌ای کسی است که اهل آرامشه و نمی‌خواد کشور به اغتشاش بیفته، حتماً عقب‌نشینی می‌کنه».

برنامه شونو می‌ذارن به این که مردم یک ماه تو خیابون باشن، آقای موسوی بعد از ظهر همون روز بیانیه می‌ده، می‌گه نیازه مردم تو صحنه باشن، بنده هم تسلیم این قضیه نمی‌شم و از این شرایط خطرناکی که تو نظام داره به وجود میاد عقب‌نشینی نمی‌کنم»، یعنی اعلان جنگ!

ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در چهارشنبه 91/9/15ساعــت 10:23 صبح تــوسط عباس | نظر
با این قانون رجایی هم نمی تواند کاندیدا شود!/کسی جز رئیس مجلس با

بسمه تعالی

تاریخ انقلاب ما بارها ثابت کرده است که خواص بیش از مردم عوام دچار اشتباه و لغزش می‌شوند و این را به عینه در فتنه سال 88 مشاهده کردیم که نماینده‌ای با افتخار از گذشتن میان جنبش سبز حرف می‌زد و اینکه او را تشویق کردند و اینکه سران فتنه را مقصر 8 ماه تباهی کشور نمی‌دانست!

مشاهده کردیم که خیلی از خواص مواضع محکم و در راستای مواضع رهبری عزیز انقلاب در مورد فتنه نگرفتند و با این حال خود را رهرو ولایت می‌دانند!

سؤال ما از هیئت رئیسه و رئیس مجلس این است که آیا آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های نظام اسلامی آنها را به این نتیجه رسانده است که رئیس ‌جمهور را وامدار 100 نماینده کند؟

از چه رو و از کدام بخش انقلاب به این نتیجه رسیدند که رئیس‌ جمهور باید 8 سال نماینده و یا وزیر و وکیل باشد؟ با چنین طرح‌های ضدعدالتی قطعا شخصی مثل شهید رجایی که الگوی تمام رؤسای ‌جمهور بوده و خواهد بود هم نمی‌توانست به ریاست ‌جمهوری برسد؟

ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در سه شنبه 91/9/14ساعــت 10:37 صبح تــوسط عباس | نظر
جادهای که علی لاریجانی برای برنامههای هاشمی صاف میکند
بسمه تعالی
آقای لاریجانی در انتخابات دهم ریاست جمهوری هم جاده صاف کن برنامه های آقای هاشمی شده بود. در سال 87 وقتی رئیس مجلس با عجله طرح اولین همایش سی سال قانونگذاری را در مجلس پیاده کرد و همه عناصر مطرود و مردود انقلاب تا آن روز را به این اسم کنار هم جمع کرد، بخش هایی از پازل دولت وحدت ملی هاشمی چیده شد. آن روز این کار مقدمه ای برای ایده دولت وحدت ملی هاشمی در انتخابات سال 88 بود و امروز هم طرح اصلاح موادی از قانون ریاست جمهوری و گنجاندن اخذ امضا از شخصیت های سیاسی و مجلسی، مقدمه ای برای شعار دولت وحدت ملی در انتخابات سال 92 است.

ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در یکشنبه 91/9/12ساعــت 7:35 عصر تــوسط عباس | نظر
اقای هاشمی تا توبه نکرده ای به رفسنجان نیا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بسمه تعالی

به گزارش سرویس سیاسیبی باک، اگرچه رسانه های استان کرمان از چندی پیش خبر حضور هاشمی در زادگاهش را منعکس کردند و حتی طراحان این سفر بصورت گسترده تبلیغاتی در این راستا انجام داده بودند اما مردم و جوانان انقلابی کرمان و رفسنجان به این موضوع و اهداف پشت پرده آن واکنش نشان دادند و ضمن هشدار به عواقب این سفر اعلام کردند؛ در صورتی که آقای هاشمی و سایر اصلاح طلبان به شهرشان سفر کنند، مردم کفن پوش شده و در اعتراض به حضور هاشمی و سایر اصلاح طلبان به خیابانها خواهند آمد و به عملکرد نامناسب وی و خانواده اش و کینه توزی برخی اصلاح طلبان علیه نظام و انقلاب اعتراض خواهند کرد.

+ نوشته شـــده در یکشنبه 91/9/12ساعــت 4:47 عصر تــوسط عباس | نظر
تفرقه بین شیعه وسنی از نوع انگلیسی بااستفاده ازمزدوری بنام الحبی

بسمه تعالی

«پس از مدّت ها انتظار هیئت خدّام المهدی مبادرت به چاپ مجدّد کتاب «الفاحشه؛ الوَجهُ الآخَر لعائشه» نموده است. علّت عدم اعلام چاپ اوّل کتاب این بوده که چاپ نخست، صرفاً به دلیل توزیع بین علماء اعلام بوده است. کتاب مذکور بیش از هزار صفحه می باشد و حجیم ترین کتابی است که تا امروز در رسواساختن دشمن خدا، عایشه بنت أبی بکر تألیف شده است. کتاب دارای هفت فصل است، که حسّاس ترین آن ها فصلی است که ارتکاب زنا توسّط عایشه را بیان می کند! و شیخ در این فصل به بیان ادلّه پرداخته و به اعتراضات و ایرادات، پاسخ گفته اند.
ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در یکشنبه 91/9/12ساعــت 3:56 عصر تــوسط عباس | نظر
برد احمدینژاد در 88 برای این بودکه رقابت بین خود و موسوی رابه رق

  بسمه تعالی

هاشمی در انتخابات سال 88 سیاست‌ورزی غریزی را در پیش گرفت. تمایلات عاطفی منفی او علیه احمدی‌نژاد به محور رفتارهای سیاسی او در انتخابات دهم ریاست جمهوری منجر شد و این غریزه‌گرایی به مکانیسم رفتاری او نیز تعین بخشید و بر خلاف انتخابات سال 76 که موضع خود در سطح عمومی را در ابهام نگه داشته بود و از این رهگذر آثار ظرفیت منفی اجتماعی خود را مدیریت کرده بود و حتی این محدودیت را به فرصت برای هدف و تصمیم خود مبدل کرده بود، در انتخابات سال 88 به شکل آشکار و برجسته‌ای در مخالفت با احمدی‌نژاد و حمایت از موسوی به صحنه آمد و علاوه بر وی، فرزندان و همسرش نیز به طور بی‌سابقه‌ای وارد این منازعه سیاسی شدند و این درست همان چیزی بود که احمدی‌نژاد می‌خواست که رقابت انتخاباتی بین خود و موسوی را به رقابت احمدی‌نژاد- هاشمی تبدیل کند و ظرفیت منفی هاشمی را به موسوی تسری دهد که همین طور هم شد. در واقع غیر‌ از غریزه‌گرایی در هدف، وسایلی که هاشمی برای تحقق هدف خود انتخاب کرد نیز غریزی بود و وی نتوانست خود را از سیطره روابط منفی عاطفی‌اش نسبت به احمدی‌نژاد آزاد کند و فارغ از آن رفتار کند. نامه 19 بهمن وی به رهبر انقلاب از نظر محتوا و از نظر زمان انتخاب شده نیز تجلی دیگری از غریزه‌گرایی هاشمی در انتخابات سال 88 بود که به تعمیق و تثبیت بیشتر تبدیل چالش موسوی-احمدی‌نژاد به چالش هاشمی- احمدی‌نژاد منجر شد.
ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در چهارشنبه 91/9/8ساعــت 11:53 صبح تــوسط عباس | نظر
شایعه مرگ پادشاه عربستان شاهزادگان سعودی را به جان هم انداخت

بسمه تعالی

نگرانی از مرگ پادشاه عربستان، جنگ قدرت در بین شاهزادگان سعودی را افزایش داده است.
به گزارش شبکه خبری «العالم» با وجود گذشت یک هفته از عمل جراحی «ملک عبدالله بن عبدالعزیز» در مرکز پزشکی عبدالعزیز هنوز تصاویر و فیلم های مربوط به پادشاه عربستان در رسانه های جمعی این کشور منتشر نشده و سرنوشت وی به علت سانسور رسانه های طرفدار حکومت مبهم است.

ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در چهارشنبه 91/9/8ساعــت 11:18 صبح تــوسط عباس | نظر
انقلاب سوم که درفتنه 88به اوج خود رسیدمردم مخالفین ولایت فقیه را

بسمه تعالی

انقلاب اول که انقلاب اسلامی بود توانست طرفداران رژیم استبدادی را از مخالفانش جدا کند،

بسمه تعالی

انقلاب دومی که اتفاق افتاد، تسخیر لانه جاسوسی بود. تسخیر لانه جاسوسی به معنای نماد لیبرالیسم در مقابل حکومت اسلامی. به خاطر همین بود که امام از این حادثه به عنوان انقلاب دوم یاد کردند. در انقلاب اول ما طرفداران رژیم استبدادی را حذف کردیم اما در انقلاب دوم مخالفین حکومت اسلامی حذف شدند.

انقلاب سوم که به لحاظ جنبش‌های مدنی می‌توان آن را توصیف کرد اتفاقی بود که از 18 تیر سال 78 شروع شد و در طول 10 سال ادامه پیدا کرد تا اینکه در فتنه 88 به اوج خود رسید و در اینها کسانی بودند که حکومت اسلامی را قبول داشتند اما ولایت مطلقه فقیه را قبول نداشتند. یعنی اینکه آنها مردم‌سالاری را قبول دارند و طرفدار نظام استبدادی نیستند، حکومت اسلامی را هم قبول دارند اما ولایت فقیه مطلقه را نه. آنها حکومت اسلامی غیرمداخله‌گر در جزئیات را قبول داشتند و در 9دی مردم با گذر از آنها انقلاب سوم را شکل دادند.

ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در سه شنبه 91/9/7ساعــت 5:7 عصر تــوسط عباس | نظر
<      1   2   3      >