سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
لبخند بزنید

بسمه تعالی

لبخند بزنید

روزی مردی به سفر میرود و به محض ورود به اتاق هتل ، متوجه میشود که هتل به کامپیوتر مجهز است . تصمیم میگیرد به همسرش ایمیل بزند . نامه را مینویسد اما در تایپ ادرس دچار اشتباه میشود و بدون اینکه متوجه شود نامه را میفرستد . در این ضمن در گوشه ای دیگر از این کره خاکی ، زنی که تازه از مراسم خاک سپاری همسرش به خانه باز گشته بود با این فکر که شاید تسلیتی از دوستان یا اشنایان داشته باشه به سراغ کامپیوتر میرود تا ایمیل های خود را چک کند . اما پس از خواندن اولین نامه غش میکند و بر زمین می افتد . پسر او با هول و هراس به سمت اتاق مادرش میرود و مادرش را بر نقش زمین میبیند و در همان حال چشمش به صفحه مانیتور می افتد:

گیرنده : همسر عزیزم

موضوع : من رسیدم

میدونم که از گرفتن این نامه حسابی غافلگیر شدی . راستش انها اینجا کامپیوتر دارند و هر کس به اینجا می اد میتونه برای عزیزانش نامه بفرسته . من همین الان رسیدم و همه چیز را چک کردم . همه چیز برای ورود تو رو به راهه . فردا میبینمت . امیدوارم سفر تو هم مثل سفر من بی خطر باشه . وای چه قدر اینجا گرمه  !!




+ نوشته شـــده در دوشنبه 89/10/13ساعــت 9:45 صبح تــوسط عباس | نظر
آقای امامی کاشانی؛ بصیرت داشته باشید

 آقای امامی کاشانی؛ بصیرت داشته باشید

جمعه 3/دی/1389 آقای امامی کاشانی در نماز جمعه تهران فتنه 88 را اختلاف سلیقه دانست و همه ان چیزی که در باره فتنه گران برانداز ویوم الله 9 دی گفت این بود که: پارسال هم که 9دی نزدیکش هستیم ،همین تاسف هم هست که چرا جامعه با این تشتت مواجهه شد. همچنین ایشان در

جمعه ??/آذر/???? در حالی که صدها هزار نفر از مردم مومن و انقلابی تهران برای تجدید میثاق با ارمانهای امام راحل و بیعت با رهبر مظلوم انقلاب به نماز جمعه تهران امده بودند خطبه ای بسیار ضعیف شل و بی بصیرت ارائه داد.

ایشان با بکار بردن عناوین بسیار محبت آمیز برای آشوب طلبان ، به ملت انقلابی حمله کرد که خود را کنترل و مطالب تند نگویند؟؟

ضمن صبح بخیر گفتن به ایشان که الحمد الله ازخواب بیدار شده ا ند خدمت ایشان عرض میکنیم که اگر بر سبیل پیروی از ولایت فقیه هستند به سخنان مقام معظم رهبری مراجعه کنند تا متوجه شوند که این اختلاف سلیقه و تشتت نبود بلکه فتنه بود انهم فتنه براندازی.

ایشان گویا نبوده و یادش رفته پس از انتخابات فتنه گران چه بر سر تهران چه اوردند؟

آقای آیت الله ، رییس مدرسه عالی شهید مطهری یاد تان هست که نگذاشتید طلاب در محکومیت هتک حرمت به امام در مدرسه  شما تجمع کنند ؟

فکر می کنید اگر خدای ناکرده نظام سقوط کند آشوب طلبها به خاطر اینکه رفیق گرمابه و گلستان اکبر هاشمی هستید به شما رحم می کنند؟

حضرت آیت الله

شما باید در خط مقدم دفاع از ولی امر مسلمین باشید

موسوی و کروبی کمر به نابودی ولایت بسته اند

مگر خود آقا این را نفرمودند؟

مگر آیت الله لاریجانی نگفت شک نکنید که سران فتنه اگر می توانستد ولایت فقیه را بر می چیدند؟

مگر سردار جعفری از جلسات مخفیانه موسوی بجنوردی محمد خاتمی میرحسین موسوی و مهدی کروبی که کمر بر نابودی ولایت فقیه بسته بودند نگفت؟

شما که خدای نکرده این موها را در آسیاب سفید نکرده اید؟

چرا این قدر از ملت فاصله دارید؟

این ملت جانش را برای ولی فقیهش می دهد. هاشمی شخص است. هاشمی اکنون فقط به فکر خانواده اش است. به دامان ملت بیایید. سینه سپر کنید و سران فتنه را شدیدا محکوم کنید نه اینکه از جامعه روحانیت استعفا دهید.

فردای قیامت چگونه به روی امام و شهدا نگاه می کنید ؟؟؟


+ نوشته شـــده در شنبه 89/10/4ساعــت 10:58 صبح تــوسط عباس | نظر