سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ماجرای کشتی تفریحی مهدی هاشمی

بسمه تعالی

ماجرای کشتی تفریحی آقازاده فراری + عکس

 

درست در زمانیکه کشور درگیر فتنه بود و فتنه گران و وابستگان سیاسی به غرب درحال پی گرفتن مقاصد سیاسی خود بودند نام هایی به عنوان لیدرهای فتنه گران بر سر زبان ها افتاد که بسیار تعجب برانگیز و جای سوال داشت.مهدی هاشمی تبدیل به نامی پرتکرار در دادگاه های مربوط به متهمین آن روزها شد. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران، نام مهدی هاشمی به عنوان متهم اولین بار در دادگاهی مطرح شد که حمزه کرمی و مسعود باستانی از عوامل فتنه به جرایم خود اعتراف می کردند. 

مسعود باستانی که به اعتراف خودش با رادیو بیگانه چکاوک ارتباط داشت و مستقیما از این رادیو حقوق دریافت می کرد، در خصوص اقدامات مهدی هاشمی گفت: «سایت جمهوریت زیر نظر مهدی هاشمی رفسنجانی اداره می‌شد و من به عنوان عضو شورای سردبیری شیفت بعدازظهر زیر نظر افرادی چون کرمی و نوربخش کار می‌کردم.


    

 


ادامه مطلب...
+ نوشته شـــده در جمعه 91/6/31ساعــت 7:54 عصر تــوسط عباس | نظر
لیست سفرهای خارجی خانواده هاشمی در سال 91

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فاطر، امارات متحده عربی بیشترین سهم را در سفرهای خارج از کشور خانواده هاشمی رفسنجانی داشته است.

فرانسه، پاراگوئه، ترکیه، آلمان عراق، مالزی، قبرس و انگلیس دیگر مقصدهای خانواده هاشمی رفسنجانی بوده است.

لیست این سفرها به شرح ذیل است:

 

نام                                            مقصد             تاریخ رفت              تاریخ برگشت             توضیحات

عفت مرعشی                          امارات              91/6/6                 91/6/27             به مکه هم رفته است

فاطمه هاشمی                           امارات             91/1/7                   91/1/13

فاطمه هاشمی                           امارات              91/2/12                 91/2/16

فاطمه هاشمی                          فرانسه                91/3/5                   91/3/26           بازگشت از انگلیس

فاطمه هاشمی                          امارات               91/6/6                   91/6/27

فاطمه هاشمی                          امارات              91/6/29                   مشخص نیست

محسن هاشمی                        پاراگوئه               90/12/29             91/1/12             بازکشت از قطر

محسن  هاشمی                      ترکیه                    91/1/30                 91/2/5               بازگشت از لبنان

محسن هاشمی                        آلمان                     91/4/18                91/4/29

محسن هاشمی                        امارات                  91/5/15                  91/5/18

محسن هاشمی                         آلمان                   91/5/26                    91/6/21

یاسر هاشمی                           آلمان                    90/12/19                91/1/13

یاسر هاشمی                          عراق                       91/1/17                 91/1/19

یاسر هاشمی                          امارات                     91/2/3                    91/2/14

یاسر هاشمی                           امارات                    91/2/23                  91/3/1

یاسر هاشمی                           امارات                     91/4/10                91/4/21

یاسر هاشمی                           مالزی                        91/5/17                91/5/21

یاسر هاشمی                           امارات                       91/6/6                  91/6/27

یاسر هاشمی                          امارات                        91/6/29                 فعلا بازنگشته است

فرشته هاشمی                       ترکیه                               91/2/5                   91/2/11                     بازگشت از امارات

فرشته هاشمی                       آلمان                                    91/4/18             91/5/8

فرشته هاشمی                      امارات                                91/5/24               91/5/25

فرشته هاشمی                      امارات                           91/6/7                        91/6/22

فائزه هاشمی                         آلمان                              90/12/27                  91/1/11

فائزه هاشمی                         قبرس                            91/4/22                        91/4/29             بازگشت از ترکیه

فائزه هاشمی                         آلمان                              91/5/12                       91/5/29



+ نوشته شـــده در جمعه 91/6/31ساعــت 7:36 صبح تــوسط عباس | نظر
ظریه پرداز امریکایی: وقتی یک ویدئوی ابلهانه چنین اعتراضاتی برمی

ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در چهارشنبه 91/6/29ساعــت 10:48 صبح تــوسط عباس | نظر
در نشست سه جانبه قاهره ارائه شد

بسمه تعالی

اعلام توقف درگیری و خشونت به طور همزمان توسط طرفین، تأکید بر ضرورت حل مسالمت آمیز بحران بدون دخالت خارجی، توقف هرگونه حمایت های مالی، نظامی و آموزشی از گروه های مسلح، آغاز گفت وگو میان دولت سوریه و معارضین، تشکیل کمیته آشتی ملی با مشارکت همه جریانات و گروه ها، اعزام ناظرین از چهار کشور جهت نظارت بر روند توقف خشونت و انجام گفت وگوها، تاکید بر لزوم حفظ یکپارچگی، وحدت ملی و وحدت ارضی سوریه و کمک به روند انجام اصلاحات ریشه ای و تحقق رویکرد مردمسالاری و دموکراتیک با محوریت سوری- سوری از جمله محورهای اصلی ارائه شده توسط صالحی در نشست قاهره است.
ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در چهارشنبه 91/6/29ساعــت 10:36 صبح تــوسط عباس | نظر
حاج سعید قاسمی، سرداری برای همه عرصه های جنگ بااستکبار

بسمه تعالی

حاج سعید قاسمی، سرداری برای جنگی که هست

ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در چهارشنبه 91/6/29ساعــت 10:8 صبح تــوسط عباس | نظر
مجوزوزارت ارشاد به فیلمهای ضد اخلاقی

بسمه تعالی

هر چیزی که در مورد شش فیلم توقیفی حوزه‌ی هنری لازم است تا بدانید
از کهریزک تا هدف‌مندی یارانه‌ها؛ از خیانت‌های ضربدری تا یک هیولای چادری!

 

گروه فرهنگی: ماجراهای حوزه‌ی هنری و ممانعت از اکران فیلم‌های مسئله‌دار همچنان ادامه دارد و این برای کسانی که بعد از شنیدن خبر مصالحه‌ی وزارت ارشاد با حوزه‌ی هنری، نگران عقب‌نشینی از اکران فیلم‌های مسئله‌دار بودند، خبری خوشحال کننده است. به خصوص که این بار حوزه‌ی هنری شش فیلم شاخص جریان روشنفکری را در لیست سیاه اکران خود در سینماها قرار داده و همین موضوع هم، به شدت جریان روشنفکری را به تکاپو انداخته است؛ تا جایی که تهیه‌کنندگان این شش فیلم تمام اختلافات حاد و دیرینه‌ی خود را کنار گذاشته و با صدور یک بیانیه، به این تصمیم حوزه‌ی هنری به شدت اعتراض کرده‌اند.

ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در چهارشنبه 91/6/29ساعــت 9:22 صبح تــوسط عباس | نظر
توهین به اسلام در امریکا مصداق عربده کشی پهلوان زمین خورده است

بسمه تعالی

«توهین به پیامبر» ؛ چرا در امریکا؟

 

 وحید یامین پور

 
1. «یهودیان برای رسانیدن پیام خدا به کل جهانیان انتخاب شده اند. یهودیان حامل برترین خونها در رگهای خود هستند. آنها فرزندان خدایند. ما مسیحیان در مقایسه با آنها بیگانه ایم. همانطور که در داستان "زن کنعانی" آورده شده است ما همچون سگانی هستیم که از خرده نانهای بر زمین ریخته اربابان خود ارتزاق می کنیم.»
 
سخن فوق را دانشنامه یهود (encyclopedia judaica) از قول مارتین لوتر نقل کرده است. مارتین لوتر بنیانگذار مهمترین انشعاب تاریخ در مسیحیت است: پروتستانتیزم؛  پروتستانتیزم هرچند در ابتدا به عنوان روشی اصلاح طلبانه در برابر مفاسد اخلاقی، اقتصادی و انحراف معرفتی کلیسای کاتولیک شناخته شد، لیکن به تدریج در گذر تاریخ پستوی معرفتی منحرف خودش را در چهره ی این انشعاب گسترده نشان داد.
 
2. پروتستانتیزم، مذهبی مطابق با نفسانیت مدرن و مورد توقع بورژواهای اهل تسامح قرن هفدهم اروپا بود. اینکه پروتستانتیزم چگونه در آن تاریخ و بدون وسایل ارتباط جمعی قابل اعتنایی با آن سرعت در اروپای دین گریز منتشر می شود خود از سوالهای معنادار تاریخ است. شاید یکی از دقیقترین پاسخ ها را باید در کتاب معروف ماکس وبر: «اخلاق پروتستانی و روح سرمایه داری» بیابیم. پروتستانتیزم، همان چیزی بود که اروپاییان خسته از کلیسا، در پناه آن، اومانیته و نفسانیت خودبنیاد خود را توسعه می دادند. دست کم هزار سال تکیه ی اصلی کلیسای کاتولیک بر زندگی زاهدانه و پرهیز از استکبار در منش و معرفت بود؛ اما مذهب جدید لوتر نسبتی با معانی ریاضت، قناعت و پرهیز نداشت. این همان دینی بود که بر تن فربه شده ی اومانیست های قرن هفده اندازه شده بود. بطور مثال در تاریخ آمده است که یکی از دلایل گسترش پروتستانتیزم در انگلستان، از علاقه‌ی پادشاه آن مملکت به زنی دیگر و ممنوعیت طلاق همسر اول در کاتولیسیسم نشأت میگیرد. «تامس مور» (نویسنده‌ی کتاب معروف "اتوپیا")، کشیش دربار، راضی نشده بود که حکم طلاق همسر اول را صادر کند. او جانش را بر سر مذهب کاتولیکش گذاشت. پروتستانتیزم راه حل رسیدن پادشاه به خواسته ی نفسانی اش بود. او اعلام کرد که پروتستان شده است و دستور داد که رعیت نیز چنین باشند! آنگونه که گفته اند پروتستانتیزم کم کم راه مبادلات اقتصادی همراه با ربا را نیز هموار کرد. روشی که منطبق با شیوه های یهودی بود ونه مسیحیت.
 
3. پروتستانتیزم از طریق پیوریتن های انگلیسی به امریکا راه یافت. در واقع امریکا تنها کشور جهان است که از همان ابتدا مبتنی بر تلقی پروتستانتیستی از مسیحیت تشکیل شده است. بر همین مبنا رشد سریع ثروت و گرایش شدید به اقتصاد و تجارت در این کشور قابل تحلیل است. چیزی که در یک نگاه فرهنگی «مرکانتلیسم» (کنّازی یا روح سوداگری) خوانده می شود. حساب امریکاییان از امریکای سیاسی جدا نیست. آنچه دنیای امروز به عنوان مدرنیته ی امریکایی می بیند و لمس می کند نسبت وثیقتری با یهودیت دارد تا مسیحیت؛ در قرآن آمده است که :
 
 «لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَداوَةً لِلَّذینَ آمَنُوا الْیَهُودَ وَ الَّذینَ أَشْرَکُوا وَ لَتَجِدَنَّ أَقْرَبَهُمْ مَوَدَّةً لِلَّذینَ آمَنُوا الَّذینَ قالُوا إِنَّا نَصارى‏ ذلِکَ بِأَنَّ مِنْهُمْ قِسِّیسینَ وَ رُهْباناً وَ أَنَّهُمْ لا یَسْتَکْبِرُونَ» ؛ 
 
 اکنون برگردید و بار دیگر سخن مارتین لوتر را در ابتدای متن مرور کنید. پروتستانتیزم روشی برای توأمان مدرن بودن و متدین بودن است! این همان مسیحیتی است که یهود می پسندد و نامی بامسمّا بر آن نهاده است: "Judaizers" دوستداران یا بردگان یهود. این اتفاق هنگامی بشتر شگفتیمان را برمی انگیزد که بدانیم طبق اسناد تاریخی، دوران قرون وسطی دوران کینه ی عمیق مسیحیان نسبت به یهودیان بوده است. یهودیان تا آنجا منزوی و منفور بوده اند که ترجیح می داده اند در سایه‌ی امپراطوری اسلامی روزگار بگذرانند تا در آتش نفرت مسیحیان اروپا بسوزند. آورده اند که یهودیان فرزندان مسیحیان اروپا را می دزدیدند، آنها را عقیم می کردند و به عنوان برده به مسلمانان می فروختند!
 
4. حدود ده سال پیش پروفسور شون برن، کاردینال مشهور اتریشی به تهران آمد و در جلسه ای با حضور برخی علمای اسلامی به گفتگو نشست. شاید مهمترین جمله‌ی او برای من این بود که «امروز اسلام و مسیحیت درد مشترکی دارند؛ این مدرنیته است که هیچ تدیّنی را برنمی تابد» و او هنگامی که از غربت مسیحیت کاتولیک در دنیای معاصر می گفت صدایش می لرزید و لحن کلامش عوض می‌شد تا شاید از سوال‌های مکرر ما راجع به اینکه بالاخره مسیحیت دین حق است یا اسلام، رها شود. امریکای امروز نسبتی با مسیحیت سنتی کاتولیک ندارد. دقیقتر آن است که بگوییم نسبتی با دین ندارد. امریکاییان دین خود را دارند. تلقی یهودیزه شده ای که تمام رفتارهای چند ده سال اخیر دولتمردان‌شان را موجه جلوه می دهد. حساب امریکایی ها را نمی توان از دولت امریکا جدا کرد. هر چند بسیاری از امریکایی ها امروز در عالم ابسورد خود از هرگونه دینداری قابل ملاحظه ای بی بهره اند لیکن با یک نگاه دقیق‌تر می توان این بی دینی و تعصب بخشی دیگر از امریکایی های انجیلی را توأمان ناشی از همین تلقی یهودیزه شده از مسیحیت دانست. امروز شورای ملی کلیسا (NCC) طبق گزاره های کلیسای انجیلی، حاکمیت یک دولت یهودی بر اورشلیم را مقدمه ای برای ظهور دوباره ی ماشیح(مسیح) می داند و این گزاره نوعی تعهد سراسری برای امریکایی ها برای حمایت از صهیونیسم و کینه توزی علیه اسلام است.
 
5. «قرآن سوزی» یا توهین به پیامبر رفتاری متناسب با مسیحیت نیست. این رفتار خاصیت دین امریکایی است. خشونت گرایی، کینه توزی و انتقام در مواجهه با اسلام و مسلمانان خصلتی صهیونیستی است و نه دینی. اما با مقدمات پیشین اکنون بهتر می توان تحلیل کرد که چرا این اتفاق در دنیای پروتستان امریکا وبه دست بردگان یهود می افتد و نه به دست مسیحیان واقعی. اما هر چه باشد تجلی این کینه توزی و حس انتقام در یک نگاه تاریخی و تمدنی معنای عربده کشی پهلوان زمین خورده ای دارد که برای پنهان کردن ضعف اش فریاد می زند. برای دریافت بهترین تحلیل در خصوص این نگاه تاریخی به افول آخرالزمانی غرب و امریکا، رجوع کنید به نگاه حکیمانه ی سید شهیدان اهل قلم، شهید سید مرتضی آوینی به جنگ خلیج فارس در دهه‌ی نود.
 


+ نوشته شـــده در چهارشنبه 91/6/29ساعــت 8:38 صبح تــوسط عباس | نظر
مجهول معادله در تفریح گاه پیدا شد (یادداشت روز)

بسمه تعالی

مجهول معادله در تفریح گاه پیدا شد (یادداشت روز)

21 ماه پس از آغاز طغیان توده ها در شمال آفریقا و جنوب خلیج فارس، گویا آتشفشان انقلاب قصد بازایستادن ندارد. مصر و لیبی روز سه شنبه به خاطر توزیع فیلم موهن جریان صهیونیسم مسیحی در آمریکا طوفانی شدند و در حالی که سفارت آمریکا در قاهره و کنسولگری این رژیم در بنغازی آماج خشم مردم مسلمان قرار می گرفت، کریستوفر استیونس سفیر واشنگتن در لیبی به هلاکت رسید. اعتراض مردم مسلمان به فیلم موهن «بی گناهی مسلمانان» (Innocence of Muslims) ساخته سام باسیل کارگردان یهودی آمریکایی است که از سوی تری جونز کشیش هتاک و آتش زننده قرآن پخش و توزیع شده است. به گزارش رویتر و وال استریت ژورنال بیش از 100 یهودی با اعطای 5 میلیون دلار به ساخت این فیلم که حاوی تمسخر و اهانت علیه پیامبر اسلام(ص) است، کمک کرده اند. گزارش ها حاکی است سفیر آمریکا در لیبی به دنبال حمله معترضان به کنسولگری بنغازی، سوار خودروی خود شده و در حال فرار به مکان امن بوده که هدف حمله قرار گرفته است. مردم خشمگین در قاهره و بنغازی پرچم آمریکا را به آتش کشیده و فریاد می زدند ما جان خود را فدای حضرت رسول(ص) می کنیم. صدای آمریکا می گوید «تظاهرکنندگان اسلامگرای مصری در قاهره از دیوار سفارت بالا رفتند و پرچم آمریکا را به پایین کشیده و آتش زدند.» آیا انقلاب دوم آغاز و بهار بیداری اسلامی وارد فاز دوم و اصلی- ابراز ماهیت ضد استعماری و ضدآمریکایی- شده است؟

ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در پنج شنبه 91/6/23ساعــت 8:2 صبح تــوسط عباس | نظر
حدیث (20) امام صادق (ع):

بسمه تعالی
حدیث (20) امام صادق (ع):

ثَلاثٌ تـُورِثُ المَحَبَّه: الـدَیـنُ وَ التَّـواضُعُ وَ البَذلُ؛

سه چیز است که محبت آورد: قـرض دادن و فـروتنـى و بخشـش.

تحف العقول، ص 316



+ نوشته شـــده در چهارشنبه 91/6/22ساعــت 7:29 عصر تــوسط عباس | نظر
حدیث ازامام صادق

بسمه تعالی

ارزش نماز

امام صادق (ع ) : اذا قام المصلی  الی الصلاة ، نزلت علیه الرحمة من اعنان السماء الی  اعنان الارض و حفت به الملائکة و ناداه ملک لو یعلم هذاالمصلی ما فی الصلاة ما انفتل

هنگامی که انسان به نماز ایستاد، رحمت خدا ازآسمان بر او نازل می شود و ملائکه اطرافش را احاطه می کنند و فرشته ای می گوید: اگراین نمازگزار ارزش  نماز را می دانست هیچ گاه از نماز منصرف نمی شد.

( اصول کافی ، ج 3، ص 265 )

 

 

علامت عامل دین

امام صادق (ع ) : قال لقمان لابنه : لکل شی ء علامة یعرف بهاو یشهد علیها و ان للدین ثلاث علامات : العلم و الایمان و العمل به ، (الی ان قال ) وللعامل ثلاث علامات الصلوة و الصیام و الزکوة

حضرت لقمان به فرزندانش فرمود:برای هر چیزی علامتی است که به وسیله آن علامت شناخته می شود و به او شهادت داده می شود، به درستی که برای دین سه علامت است : 1- علم ، 2- ایمان ، 3- عمل به ایمان تا آنجا که فرمود: برای عامل به دین سه علامت است : 1-نماز، 2- روزه ، 3- زکات .

( مستدرک الوسائل ، ج 1، ص 183 )


+ نوشته شـــده در چهارشنبه 91/6/22ساعــت 10:39 صبح تــوسط عباس | نظر
   1   2   3   4   5   >>   >