سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برخورد با بدحجابی در یک کنسرت

بسمه تعالی

طرح تشدید برخورد با بدحجابی و مانکن‌ها در اماکن فرهنگی عصر سه‌شنبه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران و در حاشیه برگزاری یک کنسرت اجرا شد.
به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، ماموران پلیس پایتخت از عصر سه‌شنبه در ادامه اجرای طرح امنیت محله محور و امنیت اجتماعی فاز جدید طرح تشدید برخورد با بدحجابی و مانکن‌ها در اماکن فرهنگی را که پیشتر در برج میلاد و ایوان شمس برگزار شده بود را به مرحله اجرا گذاشتند.

در این طرح ماموران پلیس امنیت اخلاقی با حضوری گسترده در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران که در آن کنسرت یکی از خوانندگان قرار بود برگزار شود، ضمن برخورد با افراد بدحجاب از ورود آنها به محل کنسرت جلوگیری کردند.

از سوی دیگر برابر اعلام پلیس پایتخت اجرای این طرح در روزهای آتی در سایر اماکن هنری تهران نیز اجرا می‌شود.

سردار حسین ساجدی‌نیا، فرمانده انتظامی تهران بزرگ در آستانه فصل تابستان اعلام کرده بود که پلیس پایتخت طرح‌های مختلفی را در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی به مرحله اجرا می‌گذارد و با هنجارشکنان، مانکن ها و افراد بدحجاب و بدپوشش در این خصوص برخورد می‌کند.

به گفته وی اجرای این طرح‌ها برابر بررسی‌های صورت گرفته از قبل برنامه‌ریزی شده است و پلیس در مقاطع مختلف با سنجش وضعیت موجود نسبت به اجرای آنها در تهران اقدام می‌کند. سردار اسماعیل احمدی‌مقدم، فرمانده ناجا نیز در این خصوص گفت: آنچه که به نیروی انتظامی بر می‌گردد این است که دیده می‌شود در جشنواره‌ها و مراسم‌های رسمی ضوابط رعایت نمی‌شود و این عدم رعایت ضوابط امری عادی شده است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی موظف به اجرای قانون است تاکید کرد: اینکه نمایشگاه‌ها و جاهای دیگر به این دلیل که نیروی انتظامی تذکر نداده و مسئولان این نمایشگاه‌ها نیز به عدم‌رعایت ضوابط تذکر ندادند این رسمیت پیدا کرده است اما نباید ناهنجاری‌ها را عادی‌سازی کنیم.

سردار بهمن کارگر، معاون اجتماعی نیروی انتظامی نیز چندی قبل با بیان اینکه پلیس نمی‌خواهد در عرصه هنر وارد شود، هشدار داده بود که اما اگر جشنواره و جشن‌هایی خلاف ارزش‌های اسلامی برگزار شود، پلیس همچون جشنواره غذا آن را می‌بندد.
 
چندی پیش نیز برخی از غرفه‌های نمایشگاه مواد غذایی به دلیل بدحجابی غرفه‌داران آن تعطیل و فروشندگان آن دستگیر شدند.

پلیس پایتخت از چند هفته گذشته تا کنون طرح‌های تشدید برخورد با بدحجابی و بدپوششی در میادین، مراکز خرید و پارکها، اماکن تفریحی و کوهستان‌ها، نمایشگاه‌ها، کنسرت‌ها، رانندگان و سرنشینان بدحجاب در بزرگراه‌ها و معابر درونشهری، سگ گردانی و ایجاد آلودگی صوتی را به مرحله اجرا گذاشته است که اجرای آن‌ها همچنان ادامه دارد.

بر اساس اعلام پلیس پایتخت طی روزهای آتی نیز مراحل دیگری از طرح تشدید برخورد با بدحجابی در تهران به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

سردار احمدرضا رادان، جانشین فرمانده نیروی انتظامی نیز پیشتر با بیان اینکه پلیس با موضوع بدپوششی برخورد می‌کند، با برشمردن مصادیق بدحجابی گفته بود که لباس تنگ و چسبان، روسری که از دو سوی آن موی سر مشخص باشد، مانتوی بالای زانو و شلوار تنگ از مصادیق بدپوششی است.

سردار احمد روزبهانی، رییس پلیس امنیت اخلاقی ناجا نیز چندی قبل با بیان اینکه شرع میزان حجاب را مشخص کرده است، گفته بود ما به کسانی که آرایش مو و صورتشان خلاف عرف و شرع جامعه است اما افرادی که مانکن‌گونه هستند و به مکتب، ارزش‌ها و انقلاب به نوعی دانسته یا نادانسته دهن‌کجی می‌کنند برخورد می‌کنیم و ضمن انتقال آنان به مقر پلیس با خانواده آنان تماس گرفته و از آنان می‌خواهیم که لباس مناسبی برای آنان بیاورند.

وی با بیان اینکه پلیس از این افراد تعهد می‌گیرد تاکید کرده بود که اگر این افراد مجددا اقدام به تکرار رفتارهای ناهنجار خود کنند برای برخورد قضایی به مقام قضایی معرفی می‌شوند.


+ نوشته شـــده در چهارشنبه 91/3/31ساعــت 7:40 عصر تــوسط عباس | نظر
مرحبا به غیرت نیروی انتظامی دلاور/خدایا از دست برخی مسئولان دنیا

بسمه تعالی
خدایا از دست برخی مسئولان دنیاپرست به داد ملت برس/ مرحبا به غیرت نیروی انتظامی دلاور

خدایا از دست برخی مسئولان دنیاپرست به داد ملت برس/ مرحبا به غیرت نیروی انتظامی دلاور

ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در چهارشنبه 91/3/31ساعــت 7:32 عصر تــوسط عباس | نظر
رایزنی های بین المللی واشنگتن برای افزایش فشارها به دولت سوریه

رایزنی های بین المللی واشنگتن برای افزایش فشارها به دولت سوریه

در پی به تعلیق درآمدن ماموریت ناظران بین المللی در سوریه، آمریکا در تلاش است با رایزنی و تحت فشار قرار دادن کشورهای دیگر به ویژه روسیه و چین زمینه دخالت بیشتر و اعمال فشار بر نظام بشاراسد را فراهم آورد.

ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در سه شنبه 91/3/30ساعــت 7:9 صبح تــوسط عباس | نظر
پیروزی مرسی قطعی شد/ ارتش چه خواهد کرد؟

 

 

 


چنانچه ارتش به‌دلیل نگرانی از تبعات دست‌کاری در نتایج انتخابات از این اقدام صرف‌نظر کند، باز هم به نظر می‌رسد نباید پیروزی مرسی را پایان دیکتاتوری و تسلط 60 ساله نظامیان بر سرزمین اهرام ثلاثه دانست، چرا که سه روز پیش، ارتش مصر، پارلمان این کشور را منحل کرد و شورای نظامی در بیانیه‌ای اعلام کرده که تا زمان تشکیل پارلمان، اختیارات آن به این شورا واگذار شده است.

 

 

ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در سه شنبه 91/3/30ساعــت 6:40 صبح تــوسط عباس | نظر
پیروزی مرسی قطعی شد/ ارتش چه خواهد کرد؟

 

 

 


چنانچه ارتش به‌دلیل نگرانی از تبعات دست‌کاری در نتایج انتخابات از این اقدام صرف‌نظر کند، باز هم به نظر می‌رسد نباید پیروزی مرسی را پایان دیکتاتوری و تسلط 60 ساله نظامیان بر سرزمین اهرام ثلاثه دانست، چرا که سه روز پیش، ارتش مصر، پارلمان این کشور را منحل کرد و شورای نظامی در بیانیه‌ای اعلام کرده که تا زمان تشکیل پارلمان، اختیارات آن به این شورا واگذار شده است.

 

 

ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در سه شنبه 91/3/30ساعــت 6:38 صبح تــوسط عباس | نظر
نگار من که به مکتب نرفت وخط ننوشت/به غمزه مسئلهآموز صد مدرس شد

 

وقتی خورشید از غار حرا پایین آمد، جهان روشن شد 27 رجب روز برانگیخته شدن آخرین سفیر الهی به پیامبری و بزرگترین عید مسلمانان به شمار می‌رود.

فارس، 27 رجب روز عید بزرگ مبعث مسلمانان یعنی روزی که پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد (ص)‌ از جانب خداوند به پیامبری مبعوث شد و اولین آیات نورانی قرآن (اقراء باسم ربک الذی خلق) در بیت‌المعمور و قلب نازنین پیامبر نازل شد.

وقتی پیامبر(ص) که طبق عادت گذشته برای راز و نیاز تنهایی به غار حرا در کوه نور مراجعه می‌کردند، این بار انگار بار سنگینی بر دوش داشته و وقتی به خانه خدیجه همسر مهربان رسید، احساس خستگی شدید و عرق کردگی در چهره مبارک رسول خدا پیدا بود و وقتی علت سؤال شد، پیامبر فرمودند فرشته وحی آیات الهی را نازل کرده و از جانب خداوند به پیامبری برانگیخته شده‌اند.

آنچنان بود که خداوند خواست در سرزمینی که مردم آن به عادت قبایل بدوی زندگی می‌کردند و تنها هنر آنها علاقه به شعر، شتر و شمشیر بود، اما در این میان پیامبر رحمة للعالمین از بین همه مردم برانیگخته شد که قبل از آن نزد هیچ استاد و در هیچ مدرسه‌ای درس نخوانده بود، اما وقتی آیات نورانی بر قلب مبارک پیامبر نازل شد، راهنما و پیامبر میلیون‌ها انسان در سراسر جهان شده و هنوز چراغ هدایت بشریت را روشن نگه داشته اند.

لسان‌الغیب شیرازی حافظ در این زمینه می‌گوید:

ستاره‌ای بدرخشید و ماه مجلس شد/ دل رمیده ما را انیس و مونس شد

نگار من که به مکتب نرفت و خط ننوشت/به غمزه‌ای مسئله‌‌آموز صد مدرس شد

پیامبر گرامی اسلام در زمانی به رسالت مبعوث شدند که جاهلیت بدوی سراسر سرزمین حجاز را فرا گرفته، به گونه‌ای که داشتن دختر را ننگ می‌دانسته و وقتی خانواده‌ای صاحب فرزند دختر می‌شد، چهره در هم کرده و ناراحت می‌شدند، تا اینکه این دختر در سنین کودکی طی یک مراسم جاهلی و غلط همراه پدر به بیابان رفته و زنده به گور می‌شد، اما در این شرایط ،خداوند به رسول گرامی اسلام دختری عطا کرد که در قرآن از آن به کوثر یاد می‌شود و نام او را فاطمه نهاد که فرمود فاطمه پاره تن من است و او مادر پدرش است و هرکس او را خشنود کند، مرا خشنود کرده و هرکس مرا خشنود کند، خدا را خشنود کرده است.

امروز با گذشت 1433 سال از آن زمان، نور هدایت پیامبر اسلام هر روز فراگیرتر شده و مسلمانان سراسر دنیا به رقم یک میلیارد و 500 میلیون نفر رسیده است.

در واقع با نزول قرآن آخرین کتاب آسمانی دین خدا نیز کامل شد و سلسله نورانی پیامبران به پایان رسیده و پیامبر خاتم علاوه بر اینکه همه ادیان آسمان قبلی را تأیید کردند، علاوه بر آن مهر خاتمیت بر سلسله پیامبران نهادند.

امانت گرانقدر الهی که به کوهها عرضه شد و از پذیرفتن آن خودداری کردند، اما بر قلب پیامبر نازل شده و این رسالت الهی را بدون کم و کاست به انجام رسانید و امروز فریاد دعوت به حق و توحید از پس قرن‌ها به گوش میلیون‌ها مسلمان در جهان می‌رسد.

امروز نام مبارک حضرت محمد (ص) بیشترین فراوانی در بین مسلمانان جهان دارد و میلیون‌ها انسان به نام محمد و سایر القاب و کنیه‌های رسول خدا در سراسر جهان نامیده شده‌اند.

هر سال که حدود 3 میلیون زائر از سراسر دنیا در موسم حج تمتع به سرزمین وحی مشرف می‌شوند، به مدینةالنبی مشرف شده و مرقد نورانی رسول خدا نیز زیارت می‌کنند و این از برکت همان بعثت و نزول قرآن بر قلب پیامبر است که هر روز عشق به رسول خدا در دل مسلمانان بیشتر می‌شود.

از طرفی طبق وعده الهی که «انا نحن نزلنا الذکر و انا له لحافظون» قرآن کتاب جاوادنه و آسمانی در سراسر دنیا می‌درخشد و مسلمانان هر روز به معارف قرآن علاقه‌مندتر می‌شوند.

همان گونه که مولوی گفت «مصطفی را وعده کرد الطاف حق/گر بمیری تو نمیرد این سبق»


+ نوشته شـــده در دوشنبه 91/3/29ساعــت 10:20 صبح تــوسط عباس | نظر
عید بعثت نبی نور و رحمت (صلی الله علیه و آله) مبارک باد!

 

 

مهدی بیا که عید اعظم پیمبر است این بعثت محمد و تبریک حیدر است
در اهــتــزار پـــرچم قــــرآن هل اتی تا موسم ظهور بدستان رهبر است

عید بعثت نبی نور و رحمت (صلی الله علیه و آله) مبارک باد!

 

 

 

 کارت پستال درخواستی طراحان

 

کارت پستال درخواستی طراحان

آن روز که در غار حرا ندا بر پیامبر (ص)آمد که بخوان ؛ رسالت نبوی با پیام خروج انسان از ظلمات و حرکت به سوی نور اغاز شد .

 

بعثت پیامبر اکرم (ص)سرآغاز راهی شد تا انسان از شرک ؛ بی عدالتی ؛ تبعیض ؛ جهل و فساد بیرون آمده و به سوی توحید ؛ معنویت ؛ عدالت و کرامت حرکت کند

 

مبعث نبوی با نهضت معنوی شروع شد و انقلابی در عالم بشری ایجاد کرد که هنوز دامنه آن ادامه دارد .این تحول روحی ؛ مردم مادی بت پرست را

 

به مبدا آفرینش راهنمایی کرد و از کردار زشت برحذر ساخت و به نیکویی دعوت نمود . پیامبر (ص) پیروان خود را به این منقبت ستود که شم

 

بهترین امت من هستید و می توانید دنیای بشریت را با اجرای قانون متین قرآن به سعادت مطلوب برسانید .

 

رسول خدا (ص) در روز 27رجب در مکه مکرمه دعوت به خدا را آغاز کرد و سالها بعد در مدینه

 

حکومت اسلامی را تشکیل داد .

 

حضرت محمد(ص)دین مبین اسلام را به مردمی عرضه کرد که جملگی در آتش جهل می سوختند و

 

دعوت او چنان دلنشین بود که به سرعت دیوارهای جهل و خرافات را فرو ریخت و مردم موج موج به

 

اسلام گیدند .

 

رسول خدا در مدینه منشور حکومتی اسلام را پایه ریزی و همه مردم را در اداره حکومت شریک کرد .

 

حضرت محمد (ص) سالها به صورت پنهانی مردم مکه را به سوی خدا دعوت کرد و آن زمان ندا آمد که

 

دعوت آشکار کن ؛ دشمنان چنان عرصه را بر او تنگ کردند که به دستور خدا هجرت آغاز کرد . پیامبر گرامی اسلام پس از 13سال توقف در مکه

 

در اثر فشار و اذیت و آزار قریش از طرف خداوند مامورشد به مدینه هجرت کند ؛ هجرت پیامبر و مسلمانان به مدینه ؛ فصل تازه ای در زندگی

پیغمبر اکرم (ص)و اسلام گشود ؛ همچون کسی که از محیط آلوده و خفقان آور به هوای

آزاد و سالم پناه برد .هجرت پیامبر (ص)و مسلمانان از مکه به مدینه برای پی ریزی زندگی

اجتماعی اسلام ؛ نخستین گام بلند

 

در پیروزی و گسترش اسلام و جهانی شدن آن بود .مبعث نبی اکرم اسلام در سراسر ایران

اسلامی با شکوه خاصی گرامی داشته می شود .

 

شهروندان تهرانی نیز همه ساله به همین مناسبت مراسم و جشن هایی را در اماکن مذهبی مساجد و حسینیه ها برگزار می کنند و

سالروز بعثت پیامبر بزرگوار اسلام را گرامی می دارند .مردم با آذین بندی و چراغانی خیابانها ؛ معابر؛ مساجد و شرکت در مراسم جشن

ارادت خالصانه خود را به خاتم الانبیا حضرت محمد بن عبدالله (ص)نشان می دهند .

 

کارت پستال درخواستی طراحان


+ نوشته شـــده در دوشنبه 91/3/29ساعــت 8:42 صبح تــوسط عباس | نظر
نقشه سیا در رابطه با فرهنگ عاشورا

بسمه تعالی

نقشه سیا در رابطه با فرهنگ عاشورا

اخیرا کتابی به نام «نقشه ای برای جدایی مکاتب الهی» در امریکا انتشار یافته که در آن گفتگوی مفصلی با دکتر مایکل برانت یکی از معاونان سابق سیا (سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا ) انجام شده است.1 او در این زمینه می گوید: «بعد از مدت ها تحقیق، به این نتیجه رسیدیم که قدرت رهبر مذهبی ایران و استفاده از فرهنگ شهادت، در انقلاب ایران تاثیر گذار بوده است. ما همچنین به این نتیجه دست یافتیم که شیعیان بیشتر از دیگر مذاهب فعال و پویا هستند. در این گرد همایی تصویب شد کهبر روی مذهب شیعه تحقیقات بیشتری صورت گیرد و طبق این تحقیقات،برنامه ریزی هایی داشته باشیم. به همین منظور، چهل میلیون دلار بودجه برای آن اختصاص دادیم و این پروژه در سه مرحله به ترتیب زی انجام شد... پس از نظر سنجی ها و جمع آوری اطلاعات از سراسر جهان، به نتایج مهمی دست یافتیم، متوجه شدیم که قدرت مذهب شیعه در دست مراجع و روحانیت می باشد... این تحقیقات مارا به این نتیجه رساند که به طور مستقیم نمی توان با مذهب شیعه رودررو شد و امکان پیروزی بر آن بسیار سخت است و باید پشت پرده کار کنیم. ما به جای ضرب المثل انگلیسی «اختلاف بیانداز، حکومت کن!» از سیاست « اختلاف بیانداز، نابود کن!»  استفاده کردیم و در همین راستا-این قسمت در نوشته اصلی وجود ندارد- حمایت از افرادی که با مذهب شیعه اختلاف نظر دارند و ترویج کافر بودن شیعیان به گونه ای که در زمان مناسب علیه آنها توسط دیگر مذاهب اعلام جهاد شود. همچنین باید تبلیغات گسترده ای را علیه مراجع و رهبران دینی شیعه صورت دهیم تا آنها مقبولیت خود را در میان مردم از دست بدهند.

یکی دیگر از مواردی که باید روی آن کار می کردیم، موضوع فرهنگ عاشورا و شهادت طلبی بود که هر ساله شیعیان با برگذاری مراسمی این فرهنگ را زنده نگه میدارند. ما تصمیم گرفتیم با حمایت های مالی برخی سخنرانان و مداحان و برگذار کنندگان اصلی اینگونه مراسم که افراد سودجو و فرصت طلب هستند،عقاید و بنیان های شیعه و فرهنگ شهادت طلبی را سست و متزلزل کنیم و مسائل انحرافی در آن به وجود آوریم،به گونه ای که شیعه یک گروه جاهل و خرافاتی در نظر آید. در مرحله بعد، باید مطالب فراوانی علیه مراجع شیعه جمع آوری شده و به وسیله مداحان و نویسندگان سودجو انتشار دهیم و تا سال 1389 مرجعیت را (که سد راه اصلی اهداف ما می باشند) تضعیف کرده و آنان را به دست خود شیعیان و دیگر مذاهب اسلامی نابود کنیم و در نهایت تیر خلاص را بر این فرهنگ و مذهب بزنیم.» 2


+ نوشته شـــده در دوشنبه 91/3/29ساعــت 8:36 صبح تــوسط عباس | نظر
یارانه 28 هزار تومانی قابل برداشت شد

یارانه 28 هزار تومانی واریزی به حساب سرپرستان خانوار از فردا دوشنبه قابل برداشت است.
به گزارش بی باک به نقل از مهر، براساس جدیدترین تصمیم دولت، مقرر شد یارانه 28 هزار تومانی واریزی به حساب سرپرستان خانوار به عنوان یارانه افزایش قیمت نان برای مدت 9 ماه باشد.

سرپرستان خانوار از فردا دوشنبه می توانند این مبلغ را از حساب خود برداشت کنند.

پیش از این، یارانه 28 هزار تومانی ششم فروردین ماه بابت مابه‌التفات فاز اول و دوم هدفمندی یارانه‌ها واریز شده بود اما قابل برداشت نبود.

در واقع، مبلغ یارانه نقدی که پیش از این 45500 تومان بود، با افزایش 3111 تومانی یارانه افزایش قیمت نان به 48 هزار و 611 تومان در ماه افزایش یافت.

با اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها، یارانه ماهانه یارانه نقدی باز هم افزایش خواهد یافت. دولت فعلا زمان دقیقی برای اجرای این فاز در سالجاری اعلام نکرده است.


+ نوشته شـــده در یکشنبه 91/3/28ساعــت 7:44 عصر تــوسط عباس | نظر
نقش رژیم صهیونیستی، CIA و MI6 در ترور شهدای هسته ای


نقش رژیم صهیونیستی، CIA و MI6 در ترور شهدای هسته ای

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین "حیدر مصلحی" وزیر اطلاعات روز یکشنبه در گفت‌وگویی تلویزیونی با تبریک موفقیت سربازان گمنام امام زمان(عج) در دستگیری عوامل ترور دانشمندان هسته‌ای کشور افزود: دلایل فنی و متعددی سبب عدم تشریح چگونگی و مکان دستگیری تروریست ها طی چند روز گذشته شد.

وی اضافه کرد: همیشه متهمی که بازداشت می‌شود، هدف دستگیری نیست و در بسیاری موارد از طریق او می‌خواهیم سایر مرتبطان وی را پیدا کنیم؛ از طرف دیگر در بسیاری از موارد براساس نیاز تا مدتی، ارتباط قبلی متهمان با همدستانشان، یا با شبکه مورد نظر یا با سرویس اطلاعاتی حریف را ادامه می دهیم و

به اصطلاح اطلاعاتی، فرد را سفید نگه می‌داریم و از این طریق به جمع‌آوری اطلاعات از حریف ادامه می‌دهیم یا اطلاعات فریب به خورد حریف می‌دهیم.

وزیر اطلاعات ادامه داد: وقتی طرف مقابل نداند که بازداشت‌ شدگان از چه زمانی در اختیار ما بوده‌اند، عملا به این معناست که نخواهد دانست از چه زمانی تماس‌هایی که ظاهرا با عوامل خود می‌گرفته، ما دریافت‌کنندگان پیام‌هایش بوده‌ایم؛ ضمن آنکه نمی‌داند از چه زمانی اطلاعاتی که به عنوان حاصل جمع‌آوری‌های متهمان دریافت می‌کرده، عملا اطلاعات فریبی دریافتی از ما بوده است.

مصلحی همچنین در مورد مناطقی که عوامل تروریستی در آنجا بازداشت شده‌اند، اظهار داشت: مکان و مناطق بازداشت متهمان پس از رفع محذوریت‌ها اعلام خواهد شد.

وی درباره اتهامات عوامل بازداشتی نیز گفت: به دلیل آن که در حال حاضر پرونده در دست تحقیق است، باید مدتی صبر کرد تا سایر اتهامات کاملا محرز و مستند شود اما در مجموع، اتهامات آنها بیش از آن است که در اطلاعیه اخیر وزارت اطلاعات آمده بود.

وی در این باره افزود: به طور نمونه در ترور شهید دکتر علی‌محمدی پیش از این، فقط عامل اصلی بمب‌گذاری بازداشت شده بود و در آن زمان تیم همکاران او اعم از عناصر شناسایی و پشتیبانی را دستگیر نکردیم که با پیگیری‌های بعدی و با تکمیل جمع‌آوری‌ها ، سرانجام تعدادی از همکاران معدوم "جمالی فشی" را در شبکه‌های اخیر بازداشت کردیم.

وزیر اطلاعات درباره ارتباط عوامل یک شبکه تروریستی مرتبط با رژیم جعلی اسرائیل که فروردین‌ماه امسال همراه با بمب‌های سنگین و سلاح‌های مختلف و سایر تجهیزات نظامی بازداشت شدند و درصدد انجام اقدامات خرابکارانه در کشور بودند با عوامل بازداشت‌های اخیر نیز گفت: به طور قطع این دو شبکه با یکدیگر در کشور، تماس مستقیم داشتند.

مصلحی با تاکید بر اینکه جمع‌آوری‌های اطلاعاتی در این خصوص به خارج از کشور نیز کشیده شده است، تصریح کرد: دلیل کشیده شدن جمع‌آوری‌های اطلاعاتی به خارج آن است که رژیم صهیونیستی در اقدامات تروریستی گذشته مطلقا تنها نبوده‌ است.

به گفته وی، رژیم صهیونیستی فقط نقش یک نقاب را ایفا کرده و آنها از اطلاعات، امکانات، آموزش و ارتباط دو سرویس CIA و MI6 در چند عملیات گذشته بهره برده‌اند.

مصلحی با بیان اینکه همان واقعیتی که در صحنه‌های سیاسی عملیاتی چند دهه گذشته می‌بینید، عین همان را در چند عملیات تروریستی اخیر مشاهده می‌کنید، خاطرنشان کرد که این به معنای آن است که «جنگ نیابتی» توسط یک موجودیت جعلی موسوم به اسرائیل و «نقش حمایتی» آن با حمایت تمام عیار توسط دولت‌های آمریکا و انگلیس صورت می گیرد.

وی افزود: عین این واقعیت را در جنگ‌های پنهان، نبردهای اطلاعاتی و عملیات تروریستی رژیم اشغالگر قدس مشاهده می‌کنید؛ واضح‌ترین مصداق آن را در چند عملیات انجام شده در کشور می‌بینید.

وزیراطلاعات افزود: این واقعیت را به خصوص اینکه وزارت اطلاعات مجرای نفوذی به دستگاه‌های اطلاعاتی-امنیتی رژیم اشغالگر قدس دست یافته، به عینه مشاهده می‌کنیم و در موقع لازم در این خصوص افشاگری خواهیم کرد.

مصلحی برخورداری رژیم صهیونیستی از حمایت‌های بسیار زیاد برخی کشورها را یادآور شد و گفت: آن رژیم حداکثر استفاده ممکن را از خاک و تسهیلات چندین کشور در این قبیل عملیات می‌کند.

وی اضافه کرد: در کشفیات مربوط به دو شبکه اخیر ملاحظه شد که رژیم اشغالگر قدس از خاک یک کشور همسایه مجاور خاک کشورمان، حداکثر بهره‌برداری را کرده است به طوری که حتی در آن کشور، پایگاه آموزش تروریستی و پادگان نظامی در اختیار دارند؛

ضمن آنکه ستاد عملیاتی مشترک آمریکا، انگلیس و رژیم اشغالگر قدس در همانجا مستقر است ‌و علیه کشور ما سناریوهایی را طراحی و اجرا می‌کند.

وزیر اطلاعات ادامه داد: البته یقین داریم که این وضعیت با اطلاع و با اجازه دولت کشور همسایه نیست؛ همچنین در اطلاعات جمع‌آوری شده در مورد دو شبکه اخیر مشاهده شد که تروریست‌ها به راحتی و به فراوانی از خاک یک کشور همسایه برای رفت و آمد آزادانه به سرزمین‌های اشغالی و برای نقل و انتقال اسلحه و مواد انفجاری استفاده می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: این واقعیت بسیار تلخی است که دولت‌های مورد نظر (همسایه) باید در نظر داشته باشند و راهکاری برای حل این مشکل پیدا کنند زیرا این وضعیت برای هیچ همسایه‌ای قابل تحمل نیست.

وی یادآورشد: البته پیش از این نیز بهره‌برداری مثلث خبیث آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی از خاک برخی از همسایگان کشف شده بود که قصد داریم از این پس هشدار لازم را به نحو مقتضی به آنها بدهیم.

وزارت اطلاعات 25 خرداد ماه جاری با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: عوامل اصلی ترور شهیدان "مجید شهریاری"، "مصطفی احمدی روشن" و " رضا قشقایی" شناسایی شده و طی سلسله عملیات برق آسا و مقتدرانه در مناطق مختلف دستگیر شده و به بازداشتگاه ها منتقل شدند

ایمیل مستقیم: info@598.irشماره پیامک: 3000150598

 


+ نوشته شـــده در یکشنبه 91/3/28ساعــت 7:26 عصر تــوسط عباس | نظر
   1   2   3   4   5   >>   >