سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسمه تعالی رهبر انقلاب: خداوند شهید حججی عزیز را حجتی در مقابل چ
رهبر انقلاب:
  • شهید حججی عزیز حجـت خـداوند در مقابل چشم همگان شد/لزوم پشتیبانی و تقویت جریان انقلابی از سوی مسئولان فرهنگی

رهبر معظم انقلاب اسلامی، صبح دیروز در دیدار جمعی از مسئولان و فعالان فرهنگی از استانهای یزد و همدان با تأکید بر لزوم تقویت روحیه انقلابی در نسل جوان، شهید حججی را نمونه‌ای درخشان از رویش‌های انقلاب خواندند و خاطرنشان کردند: مسئولان فرهنگی موظفند روحیه و جریان انقلابی را در محیط‌های مختلف تقویت و از آن پشتیبانی کنند.
حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای در این دیدار با‌اشاره به بسترهای فراوانی که در دنیای امروز در جهت گمراه کردن نسل جوان ایجاد شده است، افزودند: در مقابل این تبلیغات مضرّ و صداهای گمراه‌کننده، ظرفیت‌های بزرگی در جهت هدایت و رویش جوانان وجود دارد.
رهبر انقلاب اسلامی، شهید حججی را نمونه‌ای درخشان از رویش‌های اسلامی و انقلابی خواندند و گفتند: شهید حججیِ عزیز در دنیایی که روزنه‌های اغواگر صوتی و تصویری فراوانی وجود دارد، چنین درخشید و خداوند او را همچون حجتی در مقابل چشم همگان قرار ‌داد.
ایشان با‌اشاره به درخواست‌های فراوان جوانان برای حضور در جبهه‌های مبارزه با دشمن، افزودند: امروز بسیاری از جوانان با انگیزه بالا و ایمان باورنکردنی، به‌دنبال آنند که از زندگی، خانواده و راحتی خود بگذرند و با عشق به جهاد و دفاع از ارزش‌ها با دشمن مبارزه کنند که باید قدر این رویش‌های جدید و ارزشمند را 
دانست.
حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای، تقویت روحیه انقلابی و جهادی را مهم‌ترین وظیفه مسئولان و دست‌اندرکاران فرهنگی خواندند و خطاب به آنان خاطرنشان کردند: باید همه تلاش خود را مصروف تربیت دینی و انقلابی جوانان کنید و بدانید اخلاق نیز همراه با تقویت روحیه انقلابی و دینی و حرکت جهادی و میل به جهاد در راه خدا، ایجاد و ماندگار می‌شود.
رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند: مسئولان باید جریان عظیم نیروی انقلاب را که خوشبختانه در بین جوانان جریان دارد، تقویت کنند و به گونه‌ای عمل نکنند که جریان انقلابی، تضعیف و جریانِ مقابل آن در محیطهای فرهنگی، دانشگاهی و تبلیغات دینی تقویت شود.

+ نوشته شـــده در سه شنبه 96/5/31ساعــت 4:57 عصر تــوسط عباس | نظر
بسمه تعالی همه نگران لفاظیهای ترامپ علیه پیونگیانگ نشریه ویک:آقا
همه نگران لفاظی‌های ترامپ علیه پیونگ‌یانگ

تشدید لفاظی‌های آمریکا و کره شمالی علیه یکدیگر موجب واکنش‌ها و ابراز نگرانی‌های زیادی از سوی کشورها، مقامات و رسانه‌های مختلف جهان به ویژه علیه ترامپ شده به نحوی که نشریه «ویک» با لحنی نامتعارف از رئیس‌جمهور آمریکا خواسته از تهدید کردن کره شمالی دست بردارد و جلوی دهان گشادش را بگیرد! چرا که این لفاظی‌ها می‌تواند به جنگ اتمی بین دو کشور و کشته شدن میلیون‌ها نفر منجر شود.
تنش‌ها میان کره شمالی و آمریکا بیش از هر زمانی بالا گرفته و «زنگ خطر» آغاز جنگی هسته‌ای را به صدا درآورده است. این تنش‌ها و لفاظی‌ها هم در داخل آمریکا و هم در خارج آن با واکنش‌های زیادی رو به رو شده است. تا جایی که ژنرال بازنشسته «مایک مولن»، رئیس‌ پیشین ستاد مشترک ارتش آمریکا اظهار داشته نسبت به تنش فزاینده بین کره شمالی و آمریکا «شدیدا نگران» است. وی حتی تاکید کرده، «چنین لحن و زبانی از سوی رئیس‌جمهور، فضای مانور وی را از بین می‌برد و ممکن است بحران واقعا و به سرعت از کنترل خارج شود.»
«جو لومباردو»، عضو گروه آمریکایی ‹ائتلاف متحد ‏ضد جنگ» ‏نیز در گفت وگو با ایرنا گفته: ‏«دونالد ترامپ سیاست تحریک‌کننده‌ای علیه کره شمالی ‏در پیش گرفته است. او زبانی را به کار می‌برد که به ‏آتش دامن می‌زند ولی مردم آمریکا از جنگ خسته ‏هستند و نمی‌خواهند کشورشان وارد جنگ دیگری شود.» ‏
«مایک پمپئو» مدیر سیا نیز اما در مصاحبه با فاکس نیوز درباره «احتمال درگیری آمریکا و کره شمالی» گفته «امروز هیچ چیز قریب‌الوقوع نیست.» 
نشریه انگلیسی «ویک» هم طی یادداشتی درباره بالا گرفتن جنگ لفظی میان واشنگتن و پیونگ‌یانگ، به ترامپ توصیه کرده از تهدید کره شمالی دست بکشد.
ترامپ نالایق‌ترین قلدر
به گزارش فارس، «ویک» به قلم «رایان کوپر» با لحنی نامتعارف از «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا خواسته از تهدید کردن کره شمالی دست بردارد. در متن یادداشت آمده: رئیس‌جمهور ترامپ نالایق‌ترین، نادان‌ترین و بی‌مسئولیت‌ترین قلدری است که تاکنون این سمت را بر عهده داشته است. او باید به دنیا لطفی کند و آن دهان گشاد چاقش را ببندد. در این یادداشت همچنین تصریح شده، «در دوران ریاست‌جمهوری باراک اوباما روابط با کره شمالی، اگر هم باثبات نبود، دست‌کم با این سرعت به نقطه بحرانی نرسید. از 2008 تا 2016، تقابل و تنش‌های زیادی بود، اما همواره از رسیدن به بدترین وضعیت، جلوگیری شد. اما ترامپ، به واسطه اینکه آشکارا اگر نه از زوال عقل، دست‌کم از افول عقلی ناشی از کهولت سن رنج می‌برد و به دلیل آنکه او ذاتا قلدر و بزدل است و از آنجا که جمهوری‌خواهان محافظه‌کار عموما ستیزه‌جو و جنگ‌افروز هستند، این مسئله را درک نکرده‌اند. رئیس‌جمهور آمریکا ذاتا یک بچه مهدکودکی متوهم است که مدام دنبال سر به سر گذاشتن کسی به مراتب کوچک‌تر و ضعیف‌تر از خود است. بنابراین، آقای رئیس‌جمهور! از جانب شهروندان آمریکایی که هر روز بیشتر وحشت‌زده می‌شوند، تمنا می‌کنم: حوله‌، پرده، ظرف کی‌اف‌سی یا هرچیز دیگری که اطرافت پیدا می‌کنی را بردار و در دهانت بگذار!»
مسکو: نگرانیم، بحران جدی است
سخنگوی وزارت خارجه روسیه نیز هشدار داده که احتمال یک درگیری مسلحانه میان کره شمالی و آمریکا «بسیار زیاد» است.
«ماریا زاخاروا»، سخنگوی وزارت خارجه روسیه که با شبکه یک تلویزیون روسیه گفت‌وگو کرده می‌گوید: «واشنگتن به طور کامل پیامدهای یک درگیری مسلحانه در منطقه را درنظر نگرفته است. سناتورهای آمریکایی در تلاشند تا به مردم خود بگویند که نیاز نیست نسبت به این مسئله نگران باشند چراکه مردم در آمریکا کشته نخواهند شد بلکه در کشورهای دیگر از جمله کره شمالی و همچنین کره‌ جنوبی مردم جان خواهند باخت.»
همچنین جرمی کوربین، رهبر حزب کارگر انگلیس به دولت کشورش هشدار داده از هرگونه مداخله نظامی در کره شمالی اجتناب کرده و همچنین از دولت «جنگ‌طلب و دمدمی‌مزاج» دونالد ترامپ پیروی نکند. کوربین این را هم گفته که «جهان بار دیگر با تهدید یک جنگ هسته‌ای فاجعه بار روبه‌رو شده است.»

+ نوشته شـــده در سه شنبه 96/5/24ساعــت 9:32 صبح تــوسط عباس | نظر
بسمه تعالی رمز شهادت پاسدار شهید محسن حججی از نگاه فرخنژاد + عکس

حمید فرخ نژاد، هنرمند عرصه سینما، تلویزیون و تئاتر کشور، در صفحه اینستاگرامش، از راز شهادت محسن حججی نوشت.

حمید فرخ نژاد از شهید مدافع حرم پاسدار محسن حججیبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمید فرخ نژاد، هنرمند کشورمان در پستی اینستاگرامی مقام شهید مدافع حرم، پاسدار محسن حججی را ستود. فرخ نژاد با عباراتی آشنا در عرفان، که اتفاقا بخشی از آن در وصیتنامه صوتی این شهید بزرگوار هم دیده می‌شود، از مراتب عرفانی عشق به خدا و خلوص در این راه گفت، راهی که از شناخت خدا آغاز شده و به عشق الهی ختم خواهد شد و خداوند خود بهای آن را خواهد پرداخت.

حمید فرخ نژاد در اینستاگرام خود نوشت:

"من طلبنی وجدنی و من وجدنی عرفنی و من عرفنی احبنی و من احبنی عشقنی و من عشقنی عشقته و من عشقته قتلته و من قتلته فعلیّ دیته و من علیّ دیته فانا دیته / آن کس که مرا طلب کند، من را می‌یابد و آن کس که مرا یافت، من را می‌شناسد و آن کس که مرا شناخت، من را دوست می‌دارد و آن کس که مرا دوست داشت، به من عشق می‌ورزد و آن کس که به من عشق ورزید، من نیز به او عشق می‌ورزم و آن کس که من به او عشق ورزیدم، او را می‌کشم و آن کس را که من بکشم، خون‌بهای او بر من واجب است و آن کس که خون‌بهایش بر من واجب شد، پس خود من خون‌بهای او هستم".

 

حمید فرخ نژاد از شهید مدافع حرم پاسدار محسن حججی


+ نوشته شـــده در سه شنبه 96/5/24ساعــت 8:28 صبح تــوسط عباس | نظر
بسمه تعالی دو چشم و دو نگاه(یادداشت روز) چشمها معمولا بیهیچ کل

.

خبر شهادت محسن حججی


چشم‌ها معمولا بی‌هیچ کلامی حرف می‌زنند. عظمت یا ذلت نهفته در چشم‌ها، ترجمان روح بلند یا حقیر صاحب چشم است‌. چشمی که همه دارند‌، ولی با روحی متفاوت و بخاطر همین است که هر چشمی، نگاهی دارد خاص خود و در لحظه‌، پیامی از صاحبش را منتقل می‌کند و اگر رسانه‌ای در کار باشد، پیامی به دنیا و به تاریخ می‌فرستد‌.
 جنس چشم همه یکسان است‌، اما جنس روح است که به نگاه‌ها رنگ می‌زند. 
آخرین نگاه عزتمند و مقتدری که دیدیم، نگاه «محسن حججی» بود. نگاهش از آن نگاه‌ها بود که به ما عزت می‌دهد‌، که ما را به فکر فرو می‌برد، که خدا را به یادمان می‌آورد. 
شهید حججی لحظاتی پس از آنکه در چنگال دژخیمان داعش گرفتار شد، با غروری برآمده از علو طبع و عزت نفس، زل زد به چشم دوربین و به ما پیام شرف و شجاعت داد و به اهریمنان پیام تحقیر شدن و عجز!
تنها به فاصله یک گام پشت سر او، چشمان دیگری در تصویر است که عجز و ترس و حقارت، یگانه پیام آن است! او ظاهرا فاتح است و اسیری در دست دارد، اما این اسیر از کاروان آن اسرایی است که غافله‌سالارشان گفته بود: «ما رایت الا جمیلا» 
این همه شکوه، این همه عظمت و این همه رفعت جاه از کجا ناشی می‌شود!؟ چرا او که در دستان دشمن اسیر است، عزت دارد و خیلی‌ها که به ظاهر آزاد و در مسند و جایگاه هستند، از آن عزت محرومند!؟
محسن حججی‌، پای در راهی گذاشته که ساحت پیشوایان آن‌، از هر‌گونه ضعف و ذلتی به دور است‌. پیشوایانی که سرشان به عرش خدا می‌رسد. ادامه مطلب...
+ نوشته شـــده در شنبه 96/5/21ساعــت 10:28 صبح تــوسط عباس | نظر
بسمه تعالی عملیات مشترک داعش و آمریکا علیه حشدالشعبی 40 نفر شهید
نظامیان آمریکایی همسو با تروریست‌های تکفیری با گلوله‌باران نیروهای بسیج مردمی در منطقه مرزی عراق و سوریه، 40 نفر از اعضای بسیج را به شهادت رساندند.

کاریکاتور/ به گل نشستن آمریکا در عراق!


«گردان سیدالشهدا» وابسته به بسیج مردمی عراق با صدور بیانیه‌ای، اعلام کرده، نیروهای آمریکایی که پیش از این به بسیج مردمی هشدار داده بودند به مناطق مرزی سوریه نزدیک نشوند، صبح دوشنبه مواضع بسیج را در این منطقه با توپخانه به شدت گلوله‌باران کردند.
به گزارش فارس، در این بیانیه آمده است «نیروهای آمریکایی پایگاه‌های گردان سیدالشهدا را با بمب‌های هوشمند و توپخانه هدف قرار دادند.»
گردان سیدالشهدا در پایان بیانیه خود درباره پیامدهای این اقدام ارتش آمریکا هشدار داده و اعلام کرده که به آن پاسخ خواهند داد و در قبال آن سکوت نخواهند کرد.
گردان سیدالشهدا از دولت عراق نیز خواسته تا تحقیقات خود را درباره این حمله نظامیان آمریکایی که به شهادت 40 نفر از اعضای این گردان منجر شد، آغاز کند. سخنگوی این گردان هم درباره این حملات چنین موضع گرفت که «امروز آمریکا و داعش علیه حشدالشعبی عملیات مشترکی برگزار کردند.»
واکنش آمریکا
اما در مقابل، سخنگوی ائتلاف آمریکایی ضد داعش مدعی شده که گزارش‌ها در مورد کشته شدن اعضای بسیج مردمی «دقیق نیست.»(!)
کارشناسان می‌گویند، اگر بغداد در برابر این اقدام آمریکایی‌ها، واکنش قاطعی نشان ندهد، حملات مشابه نظامیان آمریکایی طی هفته‌ها و ماه‌های آتی تکرار خواهد شد.
منطقه مرزی عراق و سوریه مدتی است که تحت کنترل بسیج مردمی قرار دارد. این منطقه بسیار راهبردی است و محور مقاومت را از ایران تا لبنان به هم پیوند می‌زند.
«احمد المکصومی» معاون دبیر کل گردان سیدالشهدا همچنین در این‌باره گفته، «نیروهای بسیج مردمی پاسخ کوبنده‌ای به متجاوزان آمریکایی خواهند داد.» اما مقامات دولتی عراق تا عصر دیروز به این حمله آمریکایی‌ها، واکنشی نشان نداده‌اند.

+ نوشته شـــده در چهارشنبه 96/5/18ساعــت 7:43 صبح تــوسط عباس | نظر
بسمه تعالی AGHA MAHDI IR, [26.07.17 23:59] [Forwarded from عشق ف

AGHA MAHDI IR, [26.07.17 23:59]

راز های شگفت انگیز سلامت و تندرستی

?? همه میدانند که شستن ظرفها با مایع ظرفشویی روزی حداقل 10 گرم از این مایع را وارد بدن میکند اما کسی حاضر نیست یک سوم سرکه به آن اضافه کند

 

???? آب شرب شهری دارای نیتریت و نیترات و کادمیوم و آرسنیک و کلر است اما کسی حاضر نیست یک کوزه ده هزار تومانی بخرد ومیرود دستگاه تصفیه آب 400 هزار تومانی میخرد

 

???? همه میدانند که درنمک یددار ید وجود ندارد بلکه یدات وجود دارد و از روزی که مردم نمک یددار خور شدند کم کاری و پرکاری تیروئید بیداد میکند و فشارخون و نارسایی کبد و کلیه و الزایمر هم روش .. اما کسی حاضر نیست از سنگ نمک استفاده کند

 

???? همه میدانند که تمام روغن های نباتی جامد و مایع پالم است و تراریخته اما کسی حاضر نیست دستور موکد قرآن به استفاده از روغن پیه و دنبه را مصرف کند ( روغن پیه و دنبه هم لاغر کننده است وهم صورت را زیبا میکند و هم تری گلیسیرید و کلسترول را تنظیم میکند

 

???? همه میدانند که مرغ ، خوک پرندگان است و بو علی سینا 16 بیماری لاعلاج را علتش را مصرف گوشت گاو و گوساله میداند اما متاسفانه  درخریدن گوشت مرغ و گاو در قصابی ها از همدیگر پیشی میگیریم

 

???? همه میدانیم که آب لیموی بازاری آب کاه است با ترکیب جوهر لیمو اما متاسفانه آبلیموی بازاری  را میخریم 

 

?? همه میدانیم که رب بازاری دارای 10 درصد سرب است اما وقتی فروشگاه اتکا رب میدهد سیل مردم و نظامیان صف میکشند

 

???? همه میدانیم هیچ حیوانی به بوته چای نزدیک نمیشود اما ما روزی بین 3 الی 10 لیوان چای میخوریم

 

???? همه میدانیم اغلب نانها دارای جوش شیرین است که عامل اصلی تمام مشکلات گوارشی است اما حاضر نیستیم از کسی که درخانه نان خانگی میپزد حمایت کنیم

 

???? سس مایونز سم اصلی کبد است اما تمام سالادهایمان را با سس و ماست سوپری تزئین میکنیم 

 

???? ترکیب سوسیس + آرد و تفاله سویا و بنزوات سدیم و گوشت حیوانات تلف شده است

 

???? چه راحت دانشجوی ما ساندویچ سوسیس و کالباس میخورد

 

???? به جای ریختن نخود و کشمش درجیب فرزندانمان یا انجیر خشک یا توت خشک و یا خرمای برنی در جیب آنان شکلات و کیک و کلوچه است خوب فکر کنید ببینید دارید چکار میکنید 

 

? لطفا استانداردهای کثیف خطر بیوتروریسم غذایی را در تمام کانالها و گروهها گسترش دهید مشکل امروز ما دارو و درمان نیست ، غذاست


+ نوشته شـــده در پنج شنبه 96/5/5ساعــت 10:4 صبح تــوسط عباس | نظر
بسمه تعالی روزنامه لوموند درباره سرلشکر سلیمانی قویترین مرد خاور
روزنامه لوموند درباره سرلشکر سلیمانی قوی‌ترین مرد خاورمیانه نوشت او نگهبان ایران است.

General Soleimani coincides with rise in Iranian nationalism

Qassem-Suleimani

 به گزارش رجانیوز، روزنامه لوموند در تحلیلی نوشت: درعکسی که دسامبر 2016 فردای سقوط دژ شورشیان سوری در حلب از سلیمانی منتشر شده، چهره‌اش جدی و سخت است. مثل همیشه در میدان نبرد با لباس غیرنظامی ظاهر شده و یک دستار سبز رنگ دور پیشانی‌اش بسته است.
 
هفده ماه جلوتر در ژوئیه 2015 منابع آمریکایی و خاورمیانه‌ای گزارش دادند که این فرمانده ارشد ایرانی به مسکو رفته تا نقشه‌های سوریه را جلوی ولادیمیر پوتین باز کند؛ او خودش را آماده کرده بود که همراه با روسیه وارد جنگ در سوریه شود. بی‌شک بشار اسد ادامه حیاتش را مدیون اوست.
 
قاسم سلیمانی قدرتمندترین مرد خاورمیانه 37 سال با جنگ زندگی کرده است. اولین رویارویی او با جنگ به سال 1980 بر می‌گردد. زمانی که خودش را متعهد کرد تا از نظام انقلابی بسیار جوان ایران که مورد تهدید و اشغال دیکتاتور عراق صدام حسین قرار گرفته بود دفاع نماید.
 
قاسم سلیمانی در سال 2000 به عراق بازگشت اما این بار به عنوان مربی و مستشاری نظامی. در آن زمان او برای میانجی‌گری و حل و فصل اختلاف بین احزاب شیعه و دولت بغداد در عراق بسر می‌برد. ادامه مطلب...
+ نوشته شـــده در دوشنبه 96/5/2ساعــت 11:28 صبح تــوسط عباس | نظر
بسمه تعالی چهکسی مخاطب آن هشدار است؟!(یادداشت روز) «به من خبر

ت



«به من خبر رسیده که مردى از جوانان بصره تو را به سورى فرا خوانده و تو نیز بدانجا شتافته‌اى. سفره‌اى رنگین برایت افکنده و کاسه‌ها پیشت نهاده. هرگز نمى‌پنداشتم که تو دعوت مردمى را اجابت کنى که بینوایان را از در مى‌رانند و توانگران را بر سفره مى‌نشانند. ...بدان که هر کس را امامى است که بدو اقتدا مى‌کند و از نور دانش او فروغ مى‌گیرد. اینک امام شما از همه دنیایش به پیرهنى و ازارى و از همه طعامهایش به دو قرص نان اکتفا کرده است‌. البته شما را یاراى آن نیست که چنین کنید، ولى مرا به پارسایى و مجاهدت و پاکدامنى و درستى خویش یارى دهید. به خدا سوگند، از دنیاى شما پاره زرى نیندوخته‌ام و از همه غنایم آن مالى ذخیره نکرده‌ام‌. و به جاى این جامه‌، که اینک کهنه شده است ، جامه‌اى دیگر آماده نساخته‌ام ...فردا میعاد آدمى گور است‌. در تاریکى آن آثارش محو مى‌شود و آوازه‌اش خاموش مى‌گردد. حفره‌اى که هر چه فراخش سازند یا گور کن بر وسعتش افزاید، سنگ و کلوخ تن آدمى را خواهد فشرد و روزنه‌هایش را توده‌هاى خاک فرو خواهد بست‌. و من امروز نفس خود را به تقوا مى‌پرورم تا فردا، در آن روز وحشت بزرگ‌، ایمن باشد و بر لبه آن پرتگاه لغزنده استوار ماند. ادامه مطلب...
+ نوشته شـــده در دوشنبه 96/5/2ساعــت 10:8 صبح تــوسط عباس | نظر