سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
استشمام اموزه های فراماسونری درجریان انحرافی

نشانه‌های فراماسونری در جریان انحرافی - بخش سوم
تأکید بیش از حد بر ناسیونالیسم سؤال بر انگیز است

قاسم روان‌بخش

اشاره: در شماره قبل درباره یکی دیگر از مبانی فراماسونری یعنی ناسیونالیسم بحث کردیم و مقررشد که در این شماره سخنان جریان انحرافی دولت را در این باره با این مبانی مطابقت دهیم. اکنون بخش دوم این مبحث تقدیم خوانندگان محترم می‌گردد.

ب. تطبیق آرای جریان انحرافی و نفوذی در دولت بر اصل ناسیونالیسم فراماسونری

تطبیق نظریات جریان انحرافی با آرای ماسون‌ها یک روش کاملا مستند و علمی است. اسفندیار رحیم مشایی در این راستا در همایش ایرانیان خارج از کشور، مکتب ایران را به جای مکتب اسلام نشانده، می‌گوید:"من اصرار دارم برمکتب ایران، بعضی‌ها ممکن است بر من خرده بگیرند که تو چرا نمی‌گویی مکتب اسلام، مکتب اسلام دریافت‌های متنوعی از آن وجود دارد. دریافت ناب از حقیقت ایمان و حقیقت توحید و حقیقت اسلام، مکتب ایران است؛ باید از این پس ما مکتب ایران را به دنیا معرفی کنیم"(سایت شورای عالی ایرانیان،14/5/89)

پس از آن که علما و بزرگان دین از جمله آیت ا... مصباح درباره این اظهارات غیر اصولی و منحرف موضع گرفته تصریح کردند" کسانی که بی شرمانه شعار مکتب ایران را می‌دهند خودی نیستند" درصدد توجیه و تاویل سخنان خود بر آمده می‌گوید" این حرف من (مکتب ایرانی ) حرف جدیدی نبود بلکه حرف امام است. امروز حرف‌های مختلفی در دنیا به نام اسلام زده می‌شود؛ آیا ما قبول داریم؟ بلکه اسلامی را قبول داریم که در ایران مستقر است "( سایت استقامت17/8/2010)

به دنبال این توجیهات، رئیس جمهور نیز به کمک وی آمد و گفت: منظور رحیم مشایی مکتب اسلام ناب محمدی(ص) است که امروز کانون آن ایران است.

ولی موضع گیری‌های بعدی، نشان داد که توجیهات فوق به دلیل ترس از افکار عمومی و افشا نشدن اهداف پشت پرده آن است. بی تردید مبدع مکتب ایران امام(ره) نیست؛ بلکه این یک اتهام ناجوانمردانه است. امام(ره) همواره بر مکتب اسلام ناب محمدی(ص) تاکید می‌فرمود و مطرح کنندگان جمهوری ایرانی و مکتب ایران را عمال خارجى می‌دانست: " این‌ها مى‏خواهند که این جمهورى اسلامى که از آن مى‏ترسند و اربابانشان هم از همین جمهورى اسلامى، از اسم اسلام، مى‏ترسند [نباشد] ولهذا عمالشان به این راه افتادند که لازم نیست جمهورى «اسلامى» باشد، خوب، «جمهورى» باشد؛ «جمهورى ایرانى» باشد؛ «جمهورى دمکراتیک» باشد. این براى این است که این‌ها از اسلام مى‏ترسند، از اسلام آن چیزهایى که باید نبینند دیدند، اسلام تودهنى به آن‌ها زد و بیرونشان کرد از مملکت! این‌ها از این مى ترسند. ولهذا کوشش مى‏کنند خودشان و عمالشان، که به هر صورت هستند، آن هایى که به هر صورت هستند، کوشش مى‏کنند که این کلمه «اسلام» تو کار نباشد؛ هرچه مى خواهد جایش باشد. این‌ها راضى هستند که هرچه جاى کلمه «جمهورى اسلامى» هرچه مى‏خواهید بگذارید؛ اسلام نباشد؛ دیگر هرچه مى‏خواهد باشد ( صحیفه نور، ج‏8، ص: 44 )

مبدع مکتب ایران کیست؟

مبدع مکتب ایران یک مورخ یهودی به نام "ریچارد فرای" است. وی از زمره مورخانی است که در سده اخیر درباره تاریخ باستان و اسلام و ایران به تحقیقات پرداخته است. این دسته از مورخان که فارغ از ملیتشان، همگی یهودی هستند، منبع اصلی ایران شناسی شناخته می‌شوند به گونه‌ای که بدون استناد به کسانی مانند فرای، پوپ، کریستن سن، اشمیت، آستروناخ، کخ، گیرشمن و... نمی‌توان در باره ایران باستان سخن گفت. این افراد که همگی هویتی مشکوک دارند، عامل اصلی شناساندن تاریخ ایران بخصوص دوره باستان آن شناخته می‌شوند تا حدی که آن‌ها تاریخ ایران را بهتر از مردم کشورمان می‌شناسند. این تاریخ سازی که با دامن زدن به ناسیونالیسم ایرانی در سایه تحریف و یا اغراق در باره وقایع گذشته انجام شده، ریشه بسیاری از مشکلات کنونی به‌ ویژه در بین روشنفکران ایرانی به شمار می‌آید و همزیستی مسالمت آمیز مردم ایران را که سال‌ها در پناه آموزه‌های قرآن به خوبی با همسایگان مسلمانشان زیسته اند، هدف قرار داده است. درباره سوابق "فرای" کافی است گزارش وزارت اطلاعات در سال 1376 در کتاب "هویت" ملاحظه شود؛ در صفحه 131 این کتاب آمده است: «ریچارد فرای چندی پیش به دعوت و تلاش برخی روشنفکران داخلی به ایران سفر کرد و در طول اقامت خود در تهران با استفاده از برخی عناصر نا آگاه اقدام به جمع‌آوری گسترده اطلاعات محرمانه کرد. ریچارد فرای که همکاری به ظاهر علمی او با سیا امری آشکار است، در این سفر تا آن جا پیش رفت که حتی برای جذب برخی مدیران اجرایی و آموزشی کشور اقدام کرد که البته این تلاش با برخی هوشیاری‌ها ناکام ماند.

وی همچنین نویسنده کتاب "عصر زرین فرهنگ ایرانی" و بنیانگذار مرکز مطالعات خاورمیانه در آمریکا می‌باشد. فرای در مصاحبه‌ای با شبکه امریکایی CNN در پاسخ به سؤال جهت‌دار مجری این شبکه (آسیه نامدار)، مبنی بر این که "ایرانی که شما از آن صحبت می‌کنید زیر سلطه ملاها و آیت الله‌ها قرار دارد"، اظهار داشت که مردم خوب و مردم بد در همه جای جهان وجود دارند و حکومت مذهبی در ایران نیز از بین می‌رود و همه چیز تغییر می‌کند. این آمد و شد حکومت‌ها در گذشته نیز بارها وجود داشته است." (سایت رجا نیوز، 18 آبان 89) فرای از اعضای هیات مشاوران بنیاد مطالعات ایران وابسته به اشرف پهلوی بوده و همکاری به ظاهر علمی او با سازمان سیا پس از جنگ جهانی دوم در قالب مؤسساتی چون "اداره خدمات استرات‍‍ژیک" وابسته به این سازمان امری آشکار است. وی با دعوت رحیم مشایی در همایش ایرانیان خارج از کشور شرکت کرد و با پیشنهاد مشایی خانه مجللی در شهر اصفهان از سوی رئیس جمهور برای اقامت به او اهدا گردید! اکنون روشن می‌شود که منادیان مکتب ایران، از ابداع چنین اصطلاحی چه هدفی را دنبال می‌کنند.

منظور مشایی از مکتب ایران

منظور از مکتب ایران در سخنان مشایی اسلام ناب محمدی(ص) نیست؛ زیرا اگر منظور وی اسلام ناب بود نیاز به جعل اصطلاح جدید نبود. شواهد و قراین و مواضع بعدی او نشان می‌دهد که مرادش از مکتب ایران، همان ناسیونالیسم ایرانی است که به برخی از آن شواهد اشاره می‌کنیم:

1. مشایی در سخنرانی خود در دوره ریاستش بر سازمان میراث فرهنگی، با تجلیل از همه کسانی که حتی در زمان طاغوت و پهلوی در راستای توسعه فرهنگ ایرانی‌گری کوشیده‌اند گفت: "مایلم قبل از هر چیز تشکر بکنم از همه کسانی که حتی پیش از انقلاب در عرصه توسعه صنعت گردشگری کشور تلاش کرده‌اند خیلی از اون‌ها الان در قید حیات نیستند همه کسانی که برای اعتلای کشور تلاش کرده‌اند اجر و مزدشون در پیشگاه خداوند محفوظ است." وی سپس افزود: "هر کسی که عشق ایران در دلش باشد این در نزد خداوند مأجور است." (سایت مشایی، مرداد 1387) معلوم نیست این جمله با این کلیت را بر اساس چه مبنایی مطرح کرده است. آیا بهاییان و دشمنان خدا نیز اگر عشق ایران در دل داشته باشد واقعا در نزد خداوند مأجورند؟!

2. مشایی در همان سخنرانی شورای ایرانیان می‌گوید: "باور دارم که واژه ایران ذکر است، ذکر است چرا ذکر است؟ شما در ذکر دنبال چه می‌گردید؟ ذکر واژه‌ای است مرتبط به روح مؤمن به جهان درون باور کرده به ارزش‌های متعالی. از ذکر چه می‌جویند ذاکران همان را بجویند از ایران. ایران ذکر است"! (سایت شورای عالی ایرانیان،14/5/89) و در ادامه می‌افزاید: "اندیشه ایرانی جوهر دارد گوهر است، بروز ظهور اندیشه ایرانی همه‌اش زیباست. مرا مظهر ایرانی نپندارید. من تلاش می‌کنم تا مظهر یک ایرانی باشم اما بدانید همان جا که زیبایی را می‌یابید آن گوهر ایران است؛ در کردار، در پندار، در رفتار، در بینش، در کنش ایران است" (همان) روشن است که این‌گونه ادبیات، جز بر اساس اعتقاد به ناسیونالیسم صادر نمی‌شود؛ ادبیاتی که خفیف‌تر از آن در زمان شاهان و سپس در زمان دولت اصلاحات ترویج می‌شد. شعار پندار نیک، کردار نیک، گفتار نیک نیز که از شعار‌های رسمی زرتشت است به نحوی در این سخنرانی برجسته شده است تا بر آموزه‌های دین ایرانی هم تاکید شده باشد.

3. به دنبال این حرکت، اجاره منشور کوروش از موزه لندن برای مدت 4 ماه و انتقال آن به ایران و انداختن چفیه بسیجی به گردن مجسمه آرش کمان‌گیر و یک سرباز هخامنشی و تجلیل فوق العاده از منشور کوروش صورت گرفت که نوعی اهانت آشکار به فرهنگ بسیج و بسیجی و شهدا تلقی می‌شد. وی در تجلیل از کوروش و ایرانیت تا آن جا پیش رفت که در یکی از اظهاراتش گفت:"امروز منشور کوروش باید نصب العین جامعه جهانی قرار گیرد"! و از این زشت‌تر به تقدیس پادشاهان پرداخت:" ملت ایران ملت بزرگی است. اگر به منشور کوروش نگاه کنید می‌توانید به این مسأله پی ببرید. امپراتوری کوروش در اوج قدرت بابل، این کشور را فتح کرده است. انوشیروان یکی از فرمانروایان مقتدر بوده و البته باید گفت اگر در این‌جا از مدیریت شاهی نیز تمجید می‌شود به خاطر نماد ملت ایران است." (روزنامه آرمان، 2/3/89، ص1)

4. گفتمان ناسیونالیسم ایرانی تا آن جا پیش رفت که همشهری ماه در شماره 47- ویژه نامه ایران شناسی تیر ماه 1389 -با چاپ عکس زیبا و مسیح‌گونه از کوروش در روی جلد خود، به حضور 189 کشور جهان به مدت شش ماه در اکسپوی جهانی شانگهای اشاره داشت که از 11 اردیبهشت آغاز شده و مسؤولان بسیاری از جمله مسؤولان رده بالای دولت از آن دیدن کرده‌اند. این نشریه در مطلبی با عنوان «مردان پارسی در سرزمین اژدها» آورده است: «زرتشت، کوروش، آرش کمانگیر، ابن سینا و حتی سربازان هخامنشی هم آمده اند، هزاران کیلومتر دورتر از ایران در آن سوی قاره کهن در گوشه‌ای از غرفه، مردان خراسانی رقص چوب می‌کنند، چند گروهی پشت دار قالی نشسته‌اند از طبقه بالا بوی شله زرد می‌آید، این جا اکسپوی 2010 شانگهای در چین است» برجسته کردن نام کسانی چون زرتشت، کوروش، آرش کمانگیر و سربازان هخامنشی در نمایشگاه شانگهای و قرار دادن مجسمه متحرکی از کوروش توسط متولیان فرهنگی کشور، نشان از حرکت تند به سوی ناسیونالیسم ایرانی است.

صیانت از انقلاب


+ نوشته شـــده در شنبه 90/2/31ساعــت 9:34 صبح تــوسط عباس | نظر
لشکرکشی عربستان به بحرین حرکت مردم را وارد فاز جهادی خواهد کرد

بسمه تعالی

این است اسلام امریکایی اشغالگران سرزمین مقدس وحی

آری؛ این است اسلام امریکایی اشغالگران سرزمین مقدس وحی (حجاز)، ملک عبداله پلید و ملک فهد به جهنم رفته ادامه . . . نامه گروهی از شیعیان بحرین به رهبر انقلاب به گزارش شیعه آنلاین، در پی بحرانی شدن اوضاع جاری در بحرین و افزایش حملات وحشیانه نیروهای رژیم بحرین که از سوی کشورهای مختلف حمایت می شوند، گروهی از شیعیان بحرینی نامه ای کوتاه خطاب به مقام معظم رهبری نوشته و نسخه ای از آن را برای پایگاه خبری شیعه آنلاین ارسال کردند. گفتنی است بر همین اساس پایگاه خبری شیعه آنلاین نیز متن کامل این نامه که به شرح ذیل است را منتشر می کند: بسم‌الله الرحمن الرّحیم محضر مبارک ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌ الله العظمی سید علی خامنه ‌ای مدظله العالی سلام علیکم .. با سلام و صلوات بر خاتم أنبیاء محمد مصطفی (ص)،‌ او که پیامبر بود و از ایشان رسالت بر دوش داشتن را آموختیم، بر علی (ع) که از ایشان عدالت وار بودن را یاد گرفتیم، بر سیده دو عالم که در ایشان ولایتمداری را یافتیم، بر سبْطیْ شباب اهل الجنّة که از ایشان صبر و فرهنگ سرخ شهادت را به ارث بردیم، ‌بر ائمّه‌ طاهرین علیهم‌ السّلام که از ایشان جهاد در راه حقّ را آموختیم و بر تک سوار آخر الزّمان (عج) که از ایشان انتظار اصلاح را به تعلم نشستیم. سلام ما بر آن امامی که در عرصه‌ی تاریک تاخت و تاز طاغوتیان قیام نمود و درود فراوان بر حضرتعالی که پرچمدار فعلی انقلاب اسلامی و ولی امر مسلمین جهان هستید. ما گروهی از شیعیان بحرین هستیم که از حضرتعالی تقلید می کنیم و سیرت و سنت جنابعالی برای ما حجت است. واقعیت این است که اکنون از ظلم و ستم آل خلیفه نزد جنابعالی شکایت می کنیم. فشار بر ما سنگین شده به حدی که برادران و خواهران و عائله ما را در مقابل چشممان می کشند، فریادرسی کمک نمی کند ما را. اجتماع می کنیم برای رضای خدا و در راه عزت مسلمین و شیعیان اما کشته می شویم. از شما درخواست می کنیم برایمان نزد خدا دعا کنید زیرا اطمینان به استجابت آن داریم. و در ثانی کوچک تر از آنیم که درخواستی کنیم، مع ذلک رنج این آلام و مصیبت ها را که از طرف ما را احاطه کرده، جز با حضرتعالی با چه کسی در میان بگذاریم؟! هر طور که صلاح می دانید ما مقلدان و فرزندان خود در بحرین را یاری دهید. سخنرانی عربی جنابعالی در خصوص انقلاب مصر، برادران مصری ما را منصور گردانید و موجب توفیق و نصرت آنان شد، ما نیز در رنج و عذابیم و جز مقاومت و آمادگی برای شهادت چیزی نداریم و خداوند متعال فتح و نصرت را مسئلت می کنیم.. والنصر قادم إنشاءالله جمعی از مقلدان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در بحرین

منبع : تابناک رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس: انقلاب اسلامی مردم بحرین وارد مرحله جهادی شد رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گفت: با ورود نیروهای متجاوز عربستان و امارات به بحرین انقلاب اسلامی مردم این کشور وارد مرحله جهادی شد. ه

هشدار شدید‌اللحن آیت‌الله صافی گلپایگانی به سران سعودی و بحرین حضرت آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید در بیانیه‌ای به حکام عربستان و کشورهای اسلامی عربی منطقه در خصوص لشگرکشی عربستان سعودی و امارات به کشور بحرین به شدت هشدار داد .

واکنش آیت الله سیستانی به جنایت‌ها در بحرین خبرگزاری فارس: آیت الله سیستانی مرجع شیعیان عراق در قبال جنایت های رژیم بحرین و نیروهای سعودی ضد مردم و تظاهر کنندگان این کشور واکنش نشان داد. کفن‌پوشان ورامینی آماده دفاع از کفن‌پوشان بحرین هستند کشتار مردم بحرین خلاف موازین شرعی و بین‌المللی است

 

در گفت‌وگو با فارس اعلام شد؛ آمادگی اعضای تشکل‌های دانشجویی برای اعزام به بحرین خبرگزاری فارس: اعضای تشکل‌های دانشجویی برای اعزام به بحرین به منظور حضور در کنار مردم این کشور برای مقابله با جنایت‌های آل‌سعود و حکام بحرین اعلام آمادگی کردند.

رایزنی صالحی با سفرای اسلامی برای متوقف‌ کردن کشتار مردم بحرین عضو مجمع نمایندگان روحانی مجلس گفت که در جلسه امروز این مجمع با وزیر خارجه، صالحی از رایزنی وزارت امور خارجه با سفرای مقیم تهران برای جلوگیری از قتل عام مردم بحرین توسط نظامیان سعودی خبر داد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ‌در گفت‌وگو با فارس: عربستان در صورت عدم توجه به هشدار ایران قطعاً پشیمان می‌شود عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه آل‌سعود هشدار تهران را جدی نگیرد، ایران پشیمانش می‌کند، گفت: اگر آتش سعودی‌ها در بحرین خاموش نشود، تهران برای تامین امنیت در منطقه وارد عمل خواهد شد و کشورهای متجاوز را در نطفه و در کمترین زمان ممکن خفه خواهد کرد. ‌جوانی در گفت‌و‌گو با فارس: عربستان به نمایندگی از غرب و آمریکا با مسلمانان بحرین می‌جنگد یک کارشناس مسائل سیاسی ‌با اشاره به اینکه ‌غرب و آمریکا نه تنها با ‌تجاوز و لشکرکشی سعودی‌ها و امارتی‌ها به بحرین ‌مخالفت نکردند ‌بلکه آن‌را ‌توجیه کردند، گفت: عربستان به نمایندگی از غرب و آمریکا با مسلمانان بحرین می‌جنگد.

بیانیه 10 هزار نفر از اعضای بسیجی هیئت علمی دانشگاه‌ها: نمایندگان عربستان، امارات و بحرین از مجمع عمومی سازمان ملل اخراج شوند 10 هزار نفر از اعضای بسیجی هیئت علمی دانشگاه‌های کشور با صدور بیانیه‌ای تأکید کردند: مجمع عمومی سازمان ملل متحد ضمن اخراج نمایندگان عربستان، امارات و بحرین به تشکیل جلسه فوری پرداخته و از قتل و عام مردم بی‌دفاع بحرین جلوگیری کند.

اردوغان: درگیری‌های بحرین کربلای دیگری را بوجود می‌آورد نخست وزیر ترکیه با یادآوری حادثه کربلا، به رژیم سعودی در خصوص اعزام نیروی نظامی به کشور بحرین هشدار داد.

در حاشیه جلسه هیئت دولت صورت گرفت؛ هشدار وزیر دفاع در خصوص دخالت نظامی عربستان در بحرین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در خصوص دخالت‌های نظامی عربستان در امور داخلی بحرین، گفت: اینگونه اقدامات موجب افزایش تنش و مخدوش شدن ثبات و امنیت منطقه خواهد شد. 8 -9/12/25 14:24:38

آیت‌الله مکارم‌ شیرازی: لشکرکشی به بحرین برای عربستان و امارات گران تمام می‌شود خبرگزاری فارس: یکی از مراجع تقلید قم با محکوم کردن لشکرکشی عربستان و امارات به بحرین برای سرکوب مردم این کشور گفت: آنها باید بدانند که این لشکرکشی برای آنها بسیار گران تمام می‌شود.

احمدی‌نژاد در جمع خبرنگاران: آنها که به بحرین قوای نظامی فرستاده‌اند از سرنوشت صدام عبرت بگیرند رئیس‌جمهور با اشاره به اعزام نیروهای نظامی عربستان به بحرین گفت: به آنهایی که قوای نظامی در بحرین آورده‌اند متذکر می‌شوم که در گذشته نیز برخی در منطقه بودند به کشور همسایه لشکرکشی کردند و باید از سرنوشت صدام عبرت بگیرند

آیت‌الله سبحانی با محکوم کردن کشتار مردم بحرین: سازمان کنفرانس اسلامی جلسه فوق‌العاده تشکیل دهد آیت‌الله سبحانی با صدور پیامی از سازمان کنفرانس اسلامی خواست تا برای رسیدگی به وضعیت کشور بحرین و دیگر کشورهای اسلامی جلسه فوق‌العاده تشکیل دهد. 

 


+ نوشته شـــده در شنبه 90/2/24ساعــت 10:35 صبح تــوسط عباس | نظر
نشست جنجالی عاملان آشوب و بی ثباتی سوریه در پاریس

fبسمه تعالی

نشست جنجالی عاملان آشوب و بی ثباتی  سوریه در پاریس

خبر دیگر اینکه عبدالحلیم خدام معاون فراری رئیس جمهوری سوریه با هدف متشنج کردن اوضاع این کشور، نشستهایی را با برخی مقامات سعودی و سیاستمداران لبنانی وابسته به جریان ?? مارس در پاریس برگزار می کند. به گزارش العالم، یک منبع نزدیک به عبدالحلیم خدام گفت : در نشستی با حضور خدام و شاهزاده سعودی بندر بن سلطان که در پاریس برگزار شد دو شخصیت که یکی لبنانی از جریان موسوم به میانه ‌رو یعنی جریان مرتبط به آمریکا و دیگری یک سوری از اعضای گروه اخوان المسلمین در خارج سوریه بود حضور داشتند. این نشست به درگیری شدید درباره اوضاع در سوریه انجامید به طوری که بندر سیلی‌ به صورت خدام زد و گفت : اطلاعات و گزارشهای تو دروغ است و تو در سوریه هیچ گونه حضوری نداری و مستحق پولهایی که به تو داده می شود، نیستی. بندر سپس خطاب به خدام گفت: تو گفته بودی که رژیم سوریه در مدت دو هفته سقوط خواهد کرد و تو همه چیز را آماده کرده ای، تو ما را فریفتی و اینک چه اتفاقی افتاده است.. جز این است که در باتلاق فرو رفته‌ایم و همه برگهای برنده‌‌مان رو خواهد شد. بندر سپس فوراً منزلی را که جلسه در آن برگزار شده بود به همراه افسری فرانسوی ترک کرد


+ نوشته شـــده در شنبه 90/2/24ساعــت 9:32 صبح تــوسط عباس | نظر
جزئیات بیشتری از دستگیری یک جن گیر . سرکرده این فرقه انحرافی همچ

بسمه تعالی

جزئیات بیشتری از دستگیری یک جن گیر

سرکرده این فرقه مدعی است ما به مقام خدایی می‌رسیم، عوالم را طی کرده و به ملکوت می‌رسیم و جهان موازی و بی‌نهایت ناسوتی داریم. سرکرده این فرقه انحرافی همچنین معتقد است؛ پیامبر خودش قرآن را نوشته و العیاذ بالله قرآن پر از تناقض است رئیس فرقه کیهانی که اخیرا و برای سومین‌بار به اتهام ارتداد،ساب النبی و افساد فی الارض دستگیر و در بازداشتگاه اوین به سر می برد؛قبلا دوبار دستگیر و هشدارهای لازم به وی داده شده بود. به گزارش البرز یک مقام مطلع به خبرنگار فارس گفت: رئیس فرقه کیهانی بار اول در اوایل اردیبهشت و بار دوم حدود سه هفته قبل به مدت 24 ساعت دستگیر و سپس آزاد شد اما از آنجایی که از اقدامات الحادی دست بر نداشت و به قوانین و مقررات تن نداد و خود را اصلاح نکرد برای سومین‌بار دستگیر شد. وی اظهار داشت:‌ رئیس فرقه انحرافی کیهانی بار اول به دلیل دایر کردن دفاتر متعدد و ترویج افکار انحرافی و ادعای دروغین درمانگری دستگیر شد؛ درحالی که برای فعالیت هیچ مجوزی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نداشت. بر همین اساس به نامبرده برای شفاف کردن فعالیت‌ها دو ماه مجوز داده شد اما نامبرده همچنان دست از ارتداد و قانون‌شکنی برنداشت. وی اظهار داشت: سرکرده گروه ادعاهای کفر‌آمیزی دارد. شیطان را معلم اول انسان می‌داند، او را موحدترین فرد خلقت می‌داند، معتقد است شیطان رکوردار عبادت بوده است و العیاذ بالله عقیده دارد شیطان اگر سجده هم می‌کرد، خدا می‌خواست او را از درگاهش بیرون کند. وی یادآور شد: سرکرده این فرقه مدعی است ما به مقام خدایی می‌رسیم، عوالم را طی کرده و به ملکوت می‌رسیم و جهان موازی و بی‌نهایت ناسوتی داریم. سرکرده این فرقه انحرافی همچنین معتقد است؛ پیامبر خودش قرآن را نوشته و العیاذ بالله قرآن پر از تناقض است. مقام آگاه اضافه کرد: وی به فعالیت‌های خود ادامه داد و از یکی از کشورهای آسیای میانه دکترای افتخاری دریافت کرد که از نظر وزارت علوم این مدرک فاقد اعتبار و ارزش است. پیرو این سفر تعدادی از مدیران نزدیک به خود را ظرف یک هفته به خارج فرستاد و عده‌ای برای دوره فرادرمانی از کشور خارجی مجوز دریافت کردند که این حرکت بعد از دستگیری مشکوک به نظر می‌رسید. وی تاکید کرد: این فرقه انحرافی عقیده دارد ارمنستان پایگاه ادیان مختلف در شرق کره زمین است و هر دینی در آینده در آن کرسی خواهد داشت و ما بایستی سریع کرسی مورد نظر خود را در این کشور کسب کنیم. منبع مطلع تصریح کرد: رئیس فرقه انحرافی کیهانی حتی نتوانسته دیپلم خود را کسب کند و با مدرک دکترای افتخاری که پس از تخلفاتش دریافت کرده سعی می‌کرد مردم را فریب دهد. با اینکه به وی مهلت داده شد تا برای دوره روان‌شناسی و فرادرمانی مجوزهای لازم را از وزارتخانه‌های ذی‌ربط از قبیل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و کشور دریافت کند، هیچ اقدامی انجام نداد و مخالفین خود را با عنوان مافیای دارو تخطئه می‌کرد. وی اظهار داشت: این فرقه انحرافی به هشدارها توجه نکرد و در نتیجه یکی از افراد وابسته به آن که مدارک، کتاب‌ها و سی‌دی‌های انحرافی و گمراه‌کننده فرقه ضاله را توزیع می‌کرد، دستگیر شد. این فرقه افراد دیگری را برای توزیع محصولات انحرافی به کار گماشت که 5 روز قبل سه نفر این افراد بازداشت و روانه زندان شدند. همچنین کتاب‌های ضاله و سی‌دی‌های گمراه کننده نیز ضبط گردید. مقام آگاه افزود: برخی از مردم که متوجه فریب این گروه شده بودند با استفتائاتی از مراجع تقلید در مورد این گروه ضاله جویا شدند که پاسخ علما و مراجع، تعطیلی جلسات این فرقه ضاله و انحرافی و برخورد قضایی با مسئولان آن بود. بنابر اعلام مراجع ذی‌ربط نامبرده همچنین دارای سوابق گروهکی بوده و مدعی عرفان اسلامی - ایرانی می‌باشد. همچنین ادعای درمان بیماران با اتصال به روح‌ القدس (فرادرمانی) را دارد. وی همچنین در زمینه گناه تسخیر اجنه نیز فعالیت دارد. منبع مطلع همچنین به اقدامات تروریستی این گروهک اشاره کرد و گفت:‌ فرقه کیهانی طی 2 سال گذشته، 2 فقره ترور تشکیلاتی داشته که شاکیان پیگیر شکایت خصوصی از وی هستند. وی اضافه کرد:دو تن از مریدان اولیه این گروه که پس از مدتی پی به انحراف آنها بردند و پیگیر روشنگری و محکومیت این فرقه در دادگاه بودند از سوی عوامل این فرقه تهدید و مورد ترور قرار گرفتند. یکی از این افراد وقتی متوجه شد که نامبرده دیپلم و سواد آنچنانی ندارد و همسرش با القای این افراد از نزد وی فرار کرده و به نزد اعضای فرقه رفته و اسیر این فرقه شده از آنها شکایت کرد و فرد دیگر که با دایر کردن کلاس‌های جدید انحرافات این فرقه را برملا می‌کرد، مورد ترور قرار گرفتند. نامبرده اخیرا از حادثه ترور به طرز معجزه‌آسایی نجات پیدا کرده و شکایت از کسانی را که او را از طریق پیامک تهدید کرده بودند؛ در دستگاه قضایی پیگیری می‌کند. جزییات بیشتر از اتهامات این فرقه طی روزهای آینده منتشر خواهد شد.


+ نوشته شـــده در شنبه 90/2/24ساعــت 8:27 صبح تــوسط عباس | نظر
مؤمنین باید تسلیم محض رسول خدا وولی فقیه باشند.
یادداشت تحلیلی محمد سعید ذاکری/
برخورد گزینشی؛ اراده‌ای محکوم به شکست

خبرگزاری فارس: دور زدن فرامین ولایت ، برخورد گزینشی با آن و یا تبدیل آن به عنوان چماقی برای منکوب ساختن مخالف سیاسی،احداث جاده فرعی برای پیشبرد همان راه به بن بست خورده و خالی کردن مجموعه های نظام از دلسوزان و مسئولین مومن و خدوم اقدامی نابه جا و انحرافی است که به طور قطع به شکست منجر خواهد شد.

شیعه را پیرو گفته‌اند برای آنکه در برابر ولایت از خود مقاومتی نداشته و فرمان و امر ولی را بر نظر و رأی خود مقدم می‌دارد. این پیروی نه تنها در عمل و اجرا که حتی در رأی و نظر نیز مورد تأکید منابع دینی و روایی ما بوده و از افراد مختلف با عیار میزان "تبعیت " از امام جامعه اسلامی به وصف بلند "شیعه " بودن نائل می‌آمدند.

اهمیت این موضوع از ‌آنجاست که در روایات مختلف از ائمه معصومین(علیهم السلام) و نیز در آیات قرآن کریم مراتب گوناگونی از "ایمان " ترسیم شده که شدت تسلیم‌پذیری نسبت به فرمان اولی‌الامر و پیامبر(ص) - و براساس سایر روایات - ولی فقیه عادل، این ایمان به درجات مختلف تقسیم‌بندی شده است.

در همین رابطه قرآن کریم از اعرابی گلایه می‌کند که بدون آنکه به وصف ایمان متصف شوند، تبعیت کامل از فرمان فرستاده حق داشته و ایمان به قلب‌های‌شان راه یافته باشد خود را "مؤمن " و شیعه لقب داده و در جامعه اسلامی به واسطه این وصف بلند مرتبه، فخر فروشی می‌‌کنند. خداوند می‌فرماید:

" قالت الاعراب امنا قل لم تومنوا ولکن قولوا اسلمنا ولما یدخل الایمان فی قلوبکم " (سوریه مبارکه حجرات آیه14) ای پیامبر برخی از عرب‌ها ادعای مؤمن بودن داشته و می‌گویند که ما ایمان آورده‌ایم در حالیکه تو به آنان بگو که شما ایمان نیاورده‌اید بلکه بایستی بگویید که ما اسلام آورده‌ایم چرا که ایمان در اعماق قلب‌های شما رسوخ نیافته است.

این بیان روشن می‌سازد که مرتبه ایمان مرتبه بالا و بلند رتبه‌ای است که به سادگی نیل به آن میسر نیست. اما راه رسیدن به آن چیست؟ خود قرآن کریم در رابطه با رسیدن به مرتبه ایمان شرط ولایت‌پذیری تام و تمام و عدم تخلف و سرپیچی حتی ذهنی از دستورات ولی جامعه اسلامی را شرط ورود به سرای عالی‌ رتبگان "مؤمن " دانسته و می‌فرماید:

"فلا و ربک لایومنؤن حتی یحکموک فیما شجر بینهم ثم لا یجدوا فی انفسهم حرجاً مما قضیت ویسلموا تسلیماً " (سوره مبارکه نساء آیه 65)
"پس قسم به پروردگارت مؤمن نیستند کسانیکه آن گاهی که ما بین شما نزاعی در گرفت و آن نزاع را برای محاکمه به نزد تو آوردند و تو قضاوتی بین آنان اعمال نمودی حتی در دل‌هایشان اندک عدم تبعیت و نافرمانی نسبت به حکم تو داشته و انگیزه سرپیچی - حتی ذهنی - در آنان پدید آید و مؤمنین باید تسلیم محض رسول خدا باشند. "
این تابلو، تابلوی شیعه و شیعه‌گری است و کسانیکه اندک عصیانی حتی در خاطر خود نسبت به فرمان ولی جامعه بیابد نخواهد توانست خود را به وصف شیعه و مؤمن متصف بداند.
رعایت این "شاقول " در جامعه اسلامی به خصوص از سوی گروهها و احزاب و مسئولین سیاسی، شاخصی جدی و مهم در شناخت جریانات مدافع و یا زاویه‌دار با رهبری معظم انقلاب است.

پی‌گیری این روند از آنجا مهم‌تر می‌شود که برخی از این جریانات با تأویل، تفسیر به رأی، مولوی و ارشادی کردن نظری یا عملی فرمایشات و رهنمودها و یا حتی دور زدن آنها درصدد به کرسی نشاندن حرف‌ها و رفتارهای باطل خود برآمده و سعی می‌کنند تا از یکسو - به دلیل هزینه‌زا بودن مواجه علنی با ولی فقیه - در جامعه خود را ولایت‌پذیر نشان داده و از سوی دیگر رفتارهای گذشته خود را همچنان تکرار نمایند.

اگر رهبری جامعه اسلامی به دلیل اشراف اطلاعاتی، بصیرت‌ الهی و عدالت و تقوا و فقاهت و دهها وصف برجسته منحصر به فرد دیگر در مقطعی فرمان "سکوت " سر داده و یا زمانی همه را به "جهاد " فرا می‌خوانند، اگر هم ایشان در برهه‌ای امر به عزل یا ابقا یا نصب فلان شخص و بهمان فرد صادر می‌کنند، اگر معظم‌له براساس منطق راهبری امت اسلامی تحلیلی ارائه و همه را به خط شدن در این تحلیل جامع و اجرای آن رهنمون می‌سازند، اگر ایشان صلاح جامعه را در جذب حداکثری و دفع حداقلی نیروهای وفادار به آرمان‌های امام و نظام برشمرده و همگان را به آن سفارش می‌نمایند و دهها نمونه مشابه آن، دیگر حجت‌ها بر آحاد جامعه تمام شده و همگان می‌بایست به جای سنگ‌اندازی و متهم‌سازی یکدیگر به نقض فرامین رهبری، خود عامل به آن بوده و وظیفه خویش را کامل و جامع عمل نمایند.

دور زدن فرامین ولایت ، برخورد گزینشی با آن و یا تبدیل آن به عنوان چماقی برای کوبیدن و منکوب ساختن مخالف سیاسی خود، اقدامی برخلاف موازین شرعی، دینی، عقلی و اجتماعی در جامعه اسلامی است.در این بین احداث جاده فرعی برای پیشبرد همان راه به بن بست خورده و خالی کردن مجموعه های نظام از دلسوزان و مسئولین مومن و خدوم به بهانه هایی نظیر ادغام‌سازی شاید در افکار عمومی به همین عبارت "دور زدن "تعبیر شود که باید از آن پرهیز کرد.این اقدام اگر با انگیزه های سیاسی صورت گیرد کاملا محکوم و محتوم به شکست بوده و به خاطر ماهیت انحرافی آن از ابتدا مورد غضب مردم واقع خواهد شد.

همگان بایستی هشیار باشند؛ آن هنگامی که رهبری معظم انقلاب - دام ظله- با براهین مختلف اعلامی و اعمالی که همگی آنها نیز بر طبق موازین عقلی، قانونی و منطقی ترسیم شده و به واقع باعث اقناع انفاس سلیم و پاک طینت می‌شود، جریانات سیاسی به نفع خود و با تفاسیر انحرافی به مخدوش سازی و دور زدن آن همت ننمایند. این نه به صلاح آن جریانات است و نه صلاح جامعه اسلامی را در برخواهد داشت.



+ نوشته شـــده در چهارشنبه 90/2/21ساعــت 10:4 صبح تــوسط عباس | نظر
از خواب که بیدار شد، خنده روی لبش بود، با مهربانی گفت: «فرشته! و

مجموعه خاطرات «منوچهر به روایت همسر شهید» با عنوان اینک شوکران ? در ?? صفحه و به قلم مریم برادران، نگاشته شده است و توسط انتشارات روایت فتح در ???? نسخه چاپ و منتشر شده است.

آنها در اوایل تابستان ???? به خانه بخت رفتند و یک ماه، همه شهرهای شمال کشور را به «ماه عسل» گذراندند. جنگ که شروع شد، تکلیف ظهور کرد، همان تکلیفی که منوچهر شرط کرده بود. اما منوچهر زخمی برگشت. با زخمی که بالاخره به شهادت او منتهی گشت . او آرزویش نماندن بود. اما فرشته تا سالها بعد به رفتنش رضایت نداد و وقتی رضایت داد؛ منوچهر به خیل عظیم شهدا پیوست.

 در بخشهایی از این کتاب می خوانیم: ? از خواب که بیدار شد، خنده روی لبش بود، با مهربانی گفت: «فرشته! وقت وداع است، بگذار برایت خوابم را بگویم خودت بگو اگر جای من بودی می‌ماندی توی دنیا؟» دستش را گرفتم، شروع به صحبت کرد :«خواب دیدم ماه رمضان است و سفره‌ی افطار پهن است همه‌ی شهدا دور سفره نشسته بودند به آنها حسرت می‌خوردم یک نفر به شانه‌ام زد نگاه کردم شهید عبادیان بود گفت: «باباکجائی؟» ببین چقدر مهمان را منتظر گذاشته‌ای» بغلش کردم و گفتم: من هم خسته‌ام ،عبادیان دست گذاشت روی سینه‌ام، گفت:«با فرشته وداع کن بگو دل بکند آن وقت می‌آیی پیش ما ولی به زور نه». همانطور نگاهش کردم ادامه داد:«اگر مصلحت باشد خدا خودش راضیت می‌کند» گفتم:«قرار ما این نبود، بغض تلخی بر جانم نشست، شبهای آخر حیاتش بود، آنژیوکت از دستش درآمده بود خون بسیاری روی زمین ریخت پرستار را صدا زدم، صدای اذان که در اتاق پیچید آماده نماز شد، وضو گرفت با یک لیوان آب غسل شهادت کرد، نگاهم کرد برای آخرین بار گفت:« تو را به خدا تو را به جان عزیز زهرا (س) دل بکن، دلم نمی‌خواست او را از دست بدهم، اما او زجر می‌کشید ». لبخندی مهربان بر گوشه لبش بود، تشنگی بر او غلبه کرد آب ریختم در دهانش، اما نتوانست قورت بدهد، آب از گوشه لبش ریخت، اما «یاحسین» تشنگی زینت بخش لبان ترکیده‌اش شد. ? سالهای آخر حیات منوچهر بود، یک روز به من گفت:« وقتی من را گذاشتید توی قبر، یک مشت خاک بپاش به صورتم»، پرسیدم:«چرا؟» گفت:«برای اینکه به خودم بیایم ببینم دنیایی که به آن دل بسته‌ بودم، و به خاطرش معصیت می‌کردم یعنی همین، گفتم:«مگر تو چقدر گناه کرده‌ای؟» گفت:«خدا دوست ندارد، بنده‌هایش را رسوا کند خودم می‌دانم چه کاره‌ام». باورم نمی‌شد در نظر من او تمام کارهایش بر موازین دین اسلام بود حتی یادم هست یکبار مرا از منطقه جنوب به شهر آورد پول بنزین و استهلاک ماشین را حساب کرد، گفتم:«تو که برای ماموریت آمدی و باید برمی گشتی حالا من هم با تو برمی‌گردم، چه فرقی دارد؟» ابروانش را در هم کشید و گفت:«فرقی دارد». حالا او اینگونه به من که اسیر دنیا هستم وصیت می‌کند، خدایا ما را از وسوسه‌های شیطان نجات بده. ? فرشته هم نمی توانست ببخشد. هر چیز که منوچهر را می آزرد، او را بیشتر آزار می داد. انگار همه غریبه شده بودند. چه قدر بهش گفته بود گله کند و حرف هاش را جلوی دوربین بگوید. هیچ نگفت . اما فرشته توقع داشت؛ توقع داشت روز جانباز از بنیاد یکی زنگ بزند و بگوید یادشان هست. چه قدر منتظر مانده بود. همه جا را جارو کشیده بود. پله ها را شسته بود . دستمال کشیده بود میوه ها را آماده چیده بود و چشم به راه تا شب مانده بود، فقط به خاطر منوچهر که فکر نکند فراموش شده. نمی خواست بشنود «کاش ما هم رفته بودیم.» نمی خواست منوچهر غم این را داشته باشد که کاری از دستش بر نمی آید، که زیادی است. نمی خواست بشنود «ما را بیندازند توی دریاچه نمک، نمک شویم، اقلا به یک دردی بخوریم!» ? یک روز از تلویزیون آمدند خانه‌مان. از منوچهر خواستند خاطراتش را بگوید که بک برنامه بسازند. منوچهر هم گفت. دو- سه ماه خبری از پخش برنامه نشد. می‌گفتند «کارمان تمام نشده» یک شب منوچهر صدام زد تلویزیون برنامه‌ای را از شهید مدنی نشان می‌داد. از بیمارستان تا شهادت و بعد تشییعش را نشان داد. او هم جانباز شیمیایی بود. منوچهر گفت«حالا فهمیدم. این‌ها منتظرند کار من تمام شود» چشم‌هاش پر اشک شد. دستش را آورد بالا، با تاکید رو به من گفت: «اگر این بار زنگ زدند، بگو بدترین چیز این است که آدم منتظر مرگ کسی باشد تا ازش سوژه درست کند، هیچ وقت بخشیدنی نیست!»


+ نوشته شـــده در دوشنبه 90/2/19ساعــت 10:3 صبح تــوسط عباس | نظر
وظیفه حزب الله چیست؟

بسمه تعالی

وظیفه حزب الله چیست؟

حجت‌الاسلام حمید رسایی حزب الله از جمله واژگانی است که از روزهای نخست انقلاب با نظر خاص حضرت امام(ره) وارد ادبیات سیاسی - اعتقادی کشورمان شد. از همان روز جماعت حزب اللهی به پیروی از رهبر خود شدند نیروهایی که در هر زمان و مکانی، وقتی انقلاب نیاز به پرداخت هزینه داشت، پیش قدم بودند و بی توقع. مفهوم این واژه البته در دهه اخیر در قامت دیگری و با اصطلاح اصولگرایی وارد ادبیات سیاسی کشور شد. در این سال‌ها هم مانند دوره خمینی، مدعیان اصولگرایی کم نبودند و پیروان حقیقی آقا هر جا که پرداخت هزینه لازم بود، پیش قدم بودند و بی توقع. اصولگرایی و اصلاح طلبی از جمله واژگانی اند که در کش و قوس‌های پس از دوم خرداد 76 بر سر زبان‌ها رایج شد. شیوخ اصلاح طلب هر چند در تعریف واژه اصلاح طلبی نتوانستند به وحدت نظز برسند، ‌اصولگرایان اما از همان ابتدا در تعریف اصولگرایی به نقطه مشترکی رسیدند و در ظاهر چاره ای جز پایبندی به آن نداشتند. اصولگرایی را در یک کلمه باید " تکلیف گرایی" معنا کرد. به همین دلیل هیچ اصولگرایی را نمی یابیم که برای رفتار خود پشتوانه ای با تعریف تکلیف مدارنه آماده نکرده باشد. حتی آنها که با انگیزه های سیاسی، حزبی یا شخصی وارد این میدان می شوند، رنگ تکلیف گرایانه به کار خود می دهند. اما مهم تر از تعریف اصولگرایی، این نکته است که چه کسی برای اصولگرایان تکلیف را تعیین می کند، رای اکثریت؟ احزاب و گروه های سیاسی؟ شخصیت های اصولگرا و آنها که سابقه ای دیرینه در این میدان دارند؟ فراکسیون هایی که به این نام تشکیل شده اند؟ کدام یک؟ واقعیت این است که هیچ یک از اینها مشروعیت تعیین تکلیف برای نیروهای جریان اصولگرا را ندارند و به تعبیر دقیق تر هیچ یک از این عوامل، قدرت اقناع نیروهای اصولگرا را ندارد هر چند هر یک از آنها در جای خود از اهمیت برخوردارند. تنها عاملی که در این زمینه می تواند نقش آفرین باشد، در دوره حضور امام معصوم،‌ شخص ایشان است و در دوره غیبت امام معصوم بر اساس مبانی و دستوراتی که از ایشان به ما رسیده،‌ جایگاه ولایت فقیه است. با این تعریف مشترک اما همچنان شاهدیم که جریان اصولگرایی در مواقعی به وحدت نظر نمی رسند و هر یک باز هم با استناد به همان مبنای تکلیف گرایی،‌ مسیری را به عنوان تکلیف خود بر می گزینند! به نظر می رسد این اختلاف در برخی موضوعات امری اجتناب ناپذیر و البته در مواقعی نیز امری تعجب آور است! واقعیت آن است که رهبری معظم انقلاب به دلیل برخی شرایط اجتماعی و یا بنا بر مصالحی که تشخیص می دهند،‌ در مورد برخی از موضوعات جامعه اسلامی به صراحت اعلام نظر نمی کنند بلکه با بیان برخی ویژگی ها و ملاک ها، ‌تشخیص مصداق را به پیروان‌شان واگذار می کنند. در این مواقع به دلیل این که هر یک از ما مصداق سخن ولی امر را چیزی می دانیم،‌ به صورت طبیعی به اختلاف نظر می رسیم. در مقابل اما دوراهی هایی را در برابر خود می بینیم که رهبری معظم انقلاب به دلیل فراهم بودن شرایط اجتماعی و یا بنا بر مصالحی که تشخیص می دهد، ‌در مورد برخی از موضوعات جامعه اسلامی به صراحت اعلام نظر می کند و مشخصا مصداق یک موضوع را بیان و مسیری که باید طی شود را تعیین می کند و حتی برای تحکیم این رای،‌ به بیان دلایل آن می پردازد. بدیهی است که در این مواقع، اقتضای اصولگرایی اطاعت بدون چون و چرا از رهبری است. اما آیا شخصیت های جریان اصولگرایی -و نه بدنه عمومی این جریان- در برابر تمام مصادیقی که از سوی رهبری با ادبیاتی روشن و شفاف بیان شده است،‌ همین گونه عمل کرده اند؟‌ سوگمندانه باید گفت نه! در دوره فتنه 88 شاهد بودیم که هر گاه از خیمه ستون انقلاب فریاد أین عمار بلند شد، برخی از همین دوستان اصولگرا گوش‌های خود را گرفتند یا سکوت کردند و یا با حرف‌های دوپهلو بیشتر بر آتش فتنه دمیدند! در روزهای اخیر موضوع تغییر وزیر اطلاعات و حواشی پس از آن به شکل دیگری برخی از خواص ما را در زمره خواص مردود قرار داد. با این همه در ابتدای هفته گذشته اما بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع مردم استان فارس و سپس یک روز بعد در جمع عوامل نیروی انتظامی، به صراحت تکلیف نحوه برخورد با این موضوع را برای جریان اصولگرایی مشخص کرد. رهبر انقلاب در این دو دیدار مهم ضمن بیان نقش آگاهانه رهبری در مقابله با انحرافات، به صراحت اعلام کردند که کسی نباید به دشمن بهانه بدهد، و به دلیل دلخوری از این و آن، قهر خود را به مردم نشان دهد. فرمودند که رسانه ها موظف‌اند به امنیت روانی جامعه آسیب نزنند. اما متاسفانه شاهدیم که برخی از دوستان‌مان بدون در نظر گرفتن این تدبیر حکیمانه تلاش می کنند تا آنچه خود می پندارند درست است را به کرسی بنشانند! از یاد نبریم که شهید رجایی درباره وظیفه حزب الله هوشمندانه فرمودند: حزب‏الله آنهایی هستند که گمنام، بی‏توقع، بی‏ادعا هم در میدان نبرد حاضرند و جان خودشان را تقدیم می‏کنند و هم در کارخانه تا پاسی از شب گذشته، تلاش می‏کنند، در پشت میز آن قدر کار می‏کنند که فرصت و ساعت به آنها سرزنش کند. حزب‏الله آنهایی هستند که به فرمان امام اگر لازم باشد، سکوت می‏کنند و اگر لازم باشد فریاد می‏کشند. حزب‏الله آنهایی هستند که آگاهانه مراقب انقلابند، پاسدار انقلابند و لیاقت دارند، انقلابی را که خودشان به وجود آوردند، خودشان حفظ کنند، حزب‏الله دارای سازمانی نظیر سازمان‌های احزاب نیستند، حزب‏الله به فرمان امام، به فرمان روحانیت متعهد حرکت کردند، انقلاب کردند و پاسدار و یار انقلاب هستند. اگر بخواهیم بدانیم که حزب‏الله چه صیغه‏ای است، باید کمی این روند انقلاب را از 15 خرداد 42 تا 22 بهمن57 بررسی کنیم و نیز از آن به بعد ببینیم که حزب‏الله نه تنها توقعی از انقلاب ندارد، بلکه هنوز هم خودش را بدهکار به انقلاب می‏داند، هنوز هم وقتی به جبهه می‏رود، از شنیدن نام امام، تمام وجودش به لرزه در می‏آید. درست است! بعضی‏ها وقتی نیروی شگرف حزب‏الله را دیدند، شروع کردند به مارک زدن و بدنام کردن. اگر چهار نفر را یکی دیدند که با شعارهای نامتناسب و منحرف فریاد می‏کنند، آنها را حزب‏الله نامیدند و به عنوان چماقدار آنها را معرفی کردند. من و همه ملت ما که حزب‏الله را می‏شناسند، از آنهایی که حزب‏الله را چماقدار معرفی کرد گله‏ای نداریم برای این که به عقیده ما، آنها حزب‏الله را نشناختند، آنها الله را هم نشناختند تا حزب‏الله را بشناسند. پس دوست حزب اللهی من، اگر خواص مردود را دیدی که نتوانستند به درستی وظیفه خود را در بزنگاه های حساس تحلیل کنند، تو این چنین نباش و از یاد نبر که همیشه وظیفه حزب الله فریاد کشیدن نیست بلکه گاهی سکوت و خون دل خوردن هم وظیفه ماست همانطور که شهید رجایی گفت : حزب‏الله آنهایی هستند که به فرمان امام خود اگر لازم باشد، سکوت می‏کنند و اگر لازم باشد فریاد می‏کشند و امروز ظاهرا وظیفه ما خون دل خوردن است مانند آقا... برچسب ها: حجت‌الاسلام حمید رسایی


+ نوشته شـــده در یکشنبه 90/2/18ساعــت 6:27 عصر تــوسط عباس | نظر
حضور احمدی نژاد در مراسم بیت رهبری

لسمه تعالی

حضور احمدی نژاد در مراسم بیت رهبری

+ تصاویر احمدی نژاد را پسر کوچک او، مجتبی ثمره هاشمی و بهداد معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور همراهی می‌کردند / گفتنی است قبل از اذان مغرب از تریبون مراسم از حضار خواسته شد که از بردن نام اشخاص در شعارها و نیز شعارهایی که آرامش مجلس را بهم می زند یا باعث تکدر خاطر رهبری می شود، پرهیز شود. به گزارش سرویس فرهنگی - اجتماعی بی باک، دکتر محمود احمدی نژاد در چهارمین شب عزاداری فاطمیه در حسینیه امام خمینی(ره) که در حضور رهبر انقلاب ، حضرت امام خامنه ای برگزار می شود، حضور یافت. احمدی نژاد را پسر کوچک او ، مجتبی ثمره هاشمی و بهداد معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور همراهی می‌کردند. گفتنی است قبل از اذان مغرب از تریبون مراسم از حضار خواسته شد که از بردن نام اشخاص در شعارها و نیز شعارهایی که آرامش مجلس را بهم می زند یا باعث تکدر خاطر رهبری می شود، پرهیز شود. در این مراسم پرفیض و معنوی، علاوه بر رئیس‌جمهور جمع زیادی از شخصیت‌های کشوری و لشکری از جمله علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان، محمدعلی(عزیز) جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران و آیت‌الله محمود شاهرودی عضو مجلس خبرگان رهبری و تنی چند از شخصیت‌های دیگر به همراه خیل عظیم مردمی حضور داشتند. رئیس‌جمهور پس از حضور در این مراسم در سمت چپ رهبر معظم انقلاب و در کنار آیت‌الله محمود شاهرودی نشست و همراه با حاضرین به سوگواری بانوی دوعالم پرداخت. در این مراسم با ورود رهبر معظم انقلاب به حسینیه امام خمینی(ره)، مردم یکپارچه و پرشور شعارهای « ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند»، «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده»،« ما ذوالفقار حیدریم، فداییان رهبریم» و « ابوالفضل علمدار، خامنه‌ای نگهدار» سر دادند. همچنین در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان به ایراد سخنرانی و میثم مطیعی از مداحان اهل بیت به مدیحه سرائی پرداختند. حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان با تأکید بر اینکه عدالت‌زدگی بدون ولایت کار را به جاهای خطرناک می‌کشاند، گفت که نباید عدالت را بهانه‌ای برای اقدام علیه ولایت قرار داد چرا که قطعاً ولایت بر عدالت مقدم است. به گزارش فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان استاد حوزه و دانشگاه در مراسم شام غریبان حضرت صدیقه طاهره(س) که امشب در بیت مقام معظم رهبری و با حضور رئیس‌جمهور و جمعی از شخصیت‌های کشوری و لشکری و خیل عظیم عزاداران آن حضرت برگزار شد، با تأکید بر لزوم مراقبت انسان در برابر امتحانات، خاطرنشان کرد: باید انسان‌های خوب هم مراقب باشند تا همین خوبی‌هایشان بعدها سد راه و علت انحرافشان نشود. وی در ادامه به جریان نافرمانی ابلیس پس از شش هزار سال عبادت اشاره کرد و بر اهمیت عاقبت‌ به خیری و لزوم نگرانی دائمی مؤمن برای عاقبت بخیر شدن تأکید کرد و گفت: باید همه را به عاقبت به خیری سفارش کنیم. حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان در این لحظه از سخنان خود با بیان اینکه دعای امام عادل نافذ است، دعا کرد که "الهی عاقبت همه ما را به خیر بگردان. " پناهیان از رهبر معظم انقلاب خواست تا این دعا را با آمین خود همراهی کنند. وی در ادامه سخنان خود بر تقدم ولایت بر عدالت تأکید کرد و با اشاره به مقابله معاویه با امیرالمؤمنین علی (ع)، به قرائت نامه‌ معاویه به امام علی(ع) و پاسخ بسیار پرعمق ایشان به نامه معاویه پرداخت و گفت: نباید عدالت را بهانه‌ای برای اقدام علیه ولایت قرار داد چرا که قطعاً ولایت بر عدالت مقدم است. حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان با بیان اینکه عدالت بسیار شیرین است و در برخی روایات از آن به عنوان تسکیناً للقلوب یاد شده است، تأکید کرد: با این وجود عدالت‌زدگی منهای ولایت کار را به جاهای بسیار خطرناکی می‌کشاند و خوارج نمونه بارز این موضوع هستند. وی با اشاره به جریان قتل فجیع عبدالله ابن خبّاب به دست خوارج گفت: عدالت‌زدگی بی‌ولایت گاهی کار انسان را به چنین جاهایی می‌رساند. این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه انسان‌های خوب باید بیش از دیگران مراقب خود باشند، گفت: گاهی همین خوبی‌ها سد راه انسان می‌شود. در اول انقلاب نیز برخی مبارزین و انقلابیون وجود داشتند که بعدها 180 درجه روش خود را تغییر دادند. پناهیان در ادامه با تأکید بر اینکه این امتحانات سخت، علائم نیکوئی هستند و ما باید این امتحانات را بگذرانیم، به بیان روش‌های جلوگیری از انحراف "انسان‌های خوب " پرداخت و گفت: یکی از این روش‌ها که در زیارت جامعه کبیره و آیه 16 سوره توبه آمده است، پرهیز از "ولیجه " است. ولیجه یعنی کسی که در قلب انسان نفوذ می‌کند و بر او تأثیر می‌گذارد که "فهی طاغوت! " وی خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های منحرف نشدن، پرهیز از همین ولیجه‌هاست. این استاد حوزه و دانشگاه در پایان با بیان اینکه باید از این امتحانات سخت که علائم ظهور است سربلند بیرون بیایم، به محبت ویژه خداوند به بندگانش اشاره کرد و گفت که خداوند قطعاً انسان‌ها را یاری می‌کند. پس از پایان سخنان حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان، حاضرین در حسینیه امام خمینی(ره) به سوگواری برای بانوی دو عالم، حضرت صدیقه طاهره، فاطمه زهرا(س) پرداختند.


+ نوشته شـــده در یکشنبه 90/2/18ساعــت 7:7 صبح تــوسط عباس | نظر
رئیسجمهور در مراسم عزاداری بیت رهبری

رئیس‌جمهور در مراسم عزاداری بیت رهبری www.parsine.com


+ نوشته شـــده در یکشنبه 90/2/18ساعــت 6:14 صبح تــوسط عباس | نظر
جن گیر کیست

بسمه تعالی

پرده‌برداری از واقعیتی که در مناظره‌های انتخاباتی سال 88 انکار می‌شد

 

در آن ماجرایی که آقای رضایی در تلویزیون بحث حمله به ایران را مطرح کرد همه ما این قضیه را می‌دانستیم و جالب‌تر اینکه در هیأت دولت در مورد این قضیه بحث‌های زیادی صورت گرفت اما تنها کسی که می‌گفت فعلا هیچ خطری ایران را تهدید نمی‌کند همان آقای خاص بود. آفتاب: میثم تولایی در وبلاگش نوشت: الان که دارم این مطلب را می‌نویسم از کمک کردن یا نکردن آن به اوضاع فعلی کشور بی‌اطلاعم یعنی حقیقتش نمی‌دانم این نوشته به بهتر شدن وضعیت فعلی کشور کمک می‌کند یا نه اما از لحاظ اخلاقی خودم را موظف می‌دانم تا واقعیتی را که به تازگی فهمیده‌ام بنوسیم تا در آینده همان ادعای تکراری که در مناظره آقای رضایی و احمدی‌نژاد مطرح شد، دوباره مطرح نشود و سندی شود برای آنانی که رمزعبورهای این روزهای ما را خواهند نوشت. ماجرا از یک برنامه زنده تلویزیونی شروع شد، اسم برنامه: گفت‌وگوی ویژه خبری، مجری: حیدری و مهمان... . قطعا تا الآن فهم کرده‌اید که از چه می‌گویم! از آن شبی که آقای محسن رضایی خبر از حمله آمریکا به ایران طی 20 روز آینده داد اما اکنون که 5 سال از آن شب می‌گذرد به لطف خدا و تدبیر مقام معظم رهبری چنین اتفاقی نیافتاد. احمدی‌نژاد در شب مناظره همین قضیه را مطرح کرد و از پیش‌بینی خودش حرف زد که ما می‌دانستیم هیچ اتفاقی نمی‌افتد و غیره که البته آقای رضایی اینگونه پاسخ داد که باید به مقام معظم رهبری به دلیل درایت و تدبیرشان تبریک گفت چرا که ایشان کشور را از بحران خارج کردند. اما واقعیت: جلسه‌ای را اخیرا با یکی از اخراجی‌های!(این بنده خدا آقایان صفار هرندی و لنکرانی نبودند بنابراین ذهن‌تان را برای حدس زدن این اخراجی خسته نکنید و ضمنا سوال هم نکنید که نمی‌توانم نام ببرم) دولت داشتیم که البته تعداد اندکی در این جلسه حضور داشتند. این بنده خدا ماجرایی را برای‌مان تعریف کرد که از تعجب فک چسبانده بودیم بر ارض و سقف دهان بر سماء!! او گفت: در آن ماجرایی که آقای رضایی در تلویزیون بحث حمله به ایران را مطرح کرد همه ما این قضیه را می‌دانستیم  و جالب‌تر اینکه در هیأت دولت در مورد این قضیه بحث‌های زیادی صورت گرفت اما تنها کسی که می‌گفت فعلا هیچ خطری ایران را تهدید نمی‌کند همان آقای خاص بود. این مسئول سابق گفت که ما بعدا فهمیدیم بحث غیب‌گویی آقای خاص از کجا نشات می‌گیرد اما به خاطر نظام حرفی نزدیم. خب! حالا اگر یک نفر بزرگ‌ترین رخدادهای زندگی‌تان را برای‌تان پیش‌گویی کند شما مریدش نمی‌شوید؟! این‌روزها بسیاری از دوستان تماس می‌گیرند و یا از طرق مختلف سوال می‌کنند که قضایای دو رمال و جن‌گیر چیست و آیا صحت دارد یا خیر؟ همین‌جا کوتاه می‌گویم که ماجرا صحیح است و ع.ی و ع.غ هم دستگیر شده‌اند. امیدواریم با دستگیری این ملعونین و نابودی مسحوران آنان جامعه تحت امر ولی زمان به آرامش برگردد تا امام زمان(عج) پرچم را از دست آقا بگیرند.


+ نوشته شـــده در شنبه 90/2/17ساعــت 7:21 صبح تــوسط عباس | نظر
   1   2      >