سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پوستر/ رهبر انقلاب: کسانی سر کار بیایند که مصداق \ان الذین قالوا

بسمه تعالی
پوستر/ رهبر انقلاب: کسانی سر کار بیایند که مصداق "ان الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا" باشند

 

 


+ نوشته شـــده در دوشنبه 92/2/30ساعــت 8:6 صبح تــوسط عباس | نظر
مشاور هاشمی رفسنجانی فراری شد بعد از توهین های بی شرمانه مشاور

بسمه تعالی

مشاور هاشمی رفسنجانی فراری شد

ح

بعد از توهین های بی شرمانه مشاور هاشمی علیه بزرگان و علما، مردم و روحانیون مشهدی با تیمور علی عسگری درگیری فیزیکی پیدا کردند و وی مورد ضرب و شتم قرار گرفت

 

گزارشات خبرنگار بی باک از مشهد مقدس حاکی است که بعد از توهین های بی شرمانه مشاور هاشمی علیه بزرگان و علما، مردم و روحانیون مشهدی با تیمور علی عسگری درگیری فیزیکی پیدا کردند و وی مورد ضرب و شتم قرار گرفت تا اینکه نهایتا با کمک اطرافیانش از مراسم گریخت.
 
به گزارش سرویس سیاسی بی باک، تیمور علی عسگری مشاور پارلمانی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت و نماینده مجلس هفتم و یار انتخاباتی و سیاسی آقای هاشمی رفسنجانی که چندی پیش با انتشار مطلبی توهین آمیز و زننده، علامه مصباح یزدی را رهبر خوارج از قم معرفی کرده بود، بار دیگر به مشهد رفت تا به بهانه اولین جلسه انتخاباتی ستاد آقای هاشمی رفسنجانی فاز جدید توهین های خود علیه شخصیت های نظام را آغاز نماید.
 
وی که شب گذشته در تالاری در مشهد مقدس توهین های صریحی را علیه بزرگان نظام و حضرت علامه مصباح یزدی روا داشت، امشب نیز در مدرسه علمیه نواب مشهد به سخنرانی پرداخت و بار دیگر فحاشی و توهین علیه علامه مصباح یزدی را در دستور کار خود قرار داد اما طلاب و روحانیون و مردم متدین مشهد این هتاکی وی را تحمل نکردند و علیه وی اعتراض کردند.
 
گزارشات خبرنگار بی باک از مشهد مقدس حاکی است که بعد از توهین های بی شرمانه مشاور هاشمی علیه بزرگان و علما، مردم و روحانیون مشهدی با تیمور علی عسگری درگیری فیزیکی پیدا کردند و وی مورد ضرب و شتم قرار گرفت تا اینکه نهایتا با کمک اطرافیانش از مراسم گریخت.
 
گفتنی است، این روحانی هتاک چندی پیش علامه مصباح یزدی را رهبر خوارج خوانده بود و دیشب نیز در اظهاراتی هتاکانه علامه مصباح یزدی را مروج اسلام آمریکایی معرفی کرده بود.

+ نوشته شـــده در یکشنبه 92/2/29ساعــت 6:43 صبح تــوسط عباس | نظر
افشاى برنامه چندساله کودتای مخملی هاشمی رفسنجانی در آمریکا گروهی

در آمریکا گروهی به نام Task Force وجود دارد که متخصصین همه جانبه در موضوع جامعه و سیاست ایران هستند آنها وظیفه درک نکات مهم روابط ایران-آمریکا،تاریخ و اقتصاد و مردم شناسی ایرانیان را به عهده دارند. ویلیام لرز، استیفن هاینز که در بالا معرفی شدند و از مدعوین این کنفرانس در تهران بودند، از اعضای گروه مذکور می باشند. از اعضای دیگر این گروه می توان به شائول بخاش(همسر یهودی هاله اسفندیاری)، ری تکیه، الهه شریف پور(هیکس)، جیمز پلاک، سوزان مالونی، رابرت گیتس اشاره کرد.

 

"عماریون"- با ورود مقامات آمریکائی به ایران تحت پوشش میهمانان بین المللی در دومین کنفرانس "گفتگوی ایران- کانادا" مورخ یکم الی چهارم اردیبهشت 87 (یعنی 9 ماه قبل از انتخابات ریاست جمهوری امریکا و یکسال قبل از انتخابات ریاست جمهوری ایران)، در تهران مرکز مطالعات روابط بین الملل وزارت خارجه برگزار گردید. هزینه کامل این کنفرانس و میهمانان آن را مانند کنفرانس قبل که 6 ماه گذشته از آن در اتاوا(کانادا) برگزار شد به عهده بنیاد برادران راکفلر، و سازماندهی آن توسط تیم دیپلماسی TRACK2     به ریاست مصطفی ز. از پرسنل سابق وزارت ا... در دهه 60 و پرسنل فعلی وزارت خارجه بود.

 

جهت پی بردن به اهمیت ورود این مقامات آمریکایی به ایران و ملاقات صورت گرفته قبل از دو انتخابات حساس در آمریکا و ایران لازم است، مقامات معروف آمریکائی مذکوربه شرح ذیل معرفی شوند: ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در شنبه 92/2/28ساعــت 6:23 عصر تــوسط عباس | نظر
3-تقابل گفتمان مقاومت و گفتمان سازش

بسمه تعالی

3-تقابل گفتمان مقاومت و گفتمان سازش


+ نوشته شـــده در شنبه 92/2/28ساعــت 9:45 صبح تــوسط عباس | نظر
یدبیر شورای نگهبان در خطبههای نمازچمعه: رئیسجمهوری که با بنز ترد

بسمه تعالی
دبیر شورای نگهبان در خطبه‌های نمازچمعه:
رئیس‌جمهوری که با بنز تردد کند و خانه آنچنانی داشته‎باشد از درد محرومین چه می فهمد!؟/ آنها که اهل تشخیص نیستند از اهل تشخیص بپرسند

ک

خطیب موقت جمعه تهران گفت: دیده می‌شود بعضی کاندیداها می‌گویند من با آمریکا مذاکره می‌کنم و مشکل تحریم‌ها را برمی‌دارم که این سخن بیشتر به جُک شبیه و خنده‌دار است‌.
 
به گزارش فارس، آیت‌الله احمد جنتی خطیب موقت نماز جمعه تهران در خطبه‌ اول خود با اشاره به فرا رسیدن ماه رجب به فرائض این ماه اشاره کرد و گفت: رجب اولین ماه خدا که حرام اعلام و جنگ و خونریزی تحریم شده است و در این ماه بندگان خدا به عبادت می‌پردازند. ادامه مطلب...
+ نوشته شـــده در شنبه 92/2/28ساعــت 8:24 صبح تــوسط عباس | نظر
چرا به آیت الله مصباح یزدی اعتماد و تکیه می کنیم امام خامنه ای:

بسمه تعالی
چرا به آیت الله مصباح یزدی اعتماد و تکیه می کنیم

 

امام خامنه ای: «از دهه 1330 تاکنون که او را می شناخته، همواره بر مدار حق بوده است» 

به آیت الله مصباح یزدی اعتماد می کنیم و به ایشان رجوع می نماییم چراکه مدالِ علم و بصیرت و تقوا را از نائب امام زمان دریافت نموده اند:

رهبر فرزانه انقلاب همچنین اظهار داشتند: بنده هم به سهم خودم قدر آقای مصباح را می‌دانم. واقعا می‌دانم که ایشان در کشور و برای اسلام چه وزنه‌ای هستند و حقا و انصافا ما امروز نظیر ایشان را – حالا به این تعبیر بگوییم – خیلی نادر نظیر آقای مصباح ممکن است وجود داشته باشد با این وزانت علمی و عمق علمی و احاطه و وسعت و با این آگاهی و بینش و صفا، رهبر معظم انقلاب تصریح کردند: این سه جهت در ایشان جمع است؛ هم علم، هم بصیرت به معنای حقیقی کلمه و هم صفا. این سه تا با هم در وجود ایشان خیلی ارزشمند است. (رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در منزل آیت الله مصباح یزدی در تاریخ 20/11/89) 

در عرصه علم و معرفت به علامه مصباح یزدی رجوع می نماییم چراکه امام خامنه ای فرمودند: به ایشان به عنوان یک فقیه، فیلسوف، متفکر و صاحب‌نظر در مسایل اساسى اسلام ارادت قلبى دارم.

2- به علامه تکیه کرده ایم چراکه رهبری فرموده اند: اگر خداى متعال به نسل کنونى ما، این توفیق را نداد که از شخصیتهایى مانند علامه طباطبایى و شهید مطهرى استفاده کند، اما به لطف خدا این شخصیت عزیز و عظیم‌القدر، خلاء آن عزیزان را در زمان ما پر مى‌کند. 

3- با روشنای فکری ایشان راه را طی می کنیم چراکه مقام معظم رهبری با اوصاف متعالی زیر ایشان را معرفی نموده اند: از برجستگان رجال علمى و چهره‏هاى موجه عالم تشیع؛ از برکات ماندگار حوزه‏ ى علمیه‏ ى قم و از چهره‏هاى موصوف و معروف به علم و عمل و جد و ابتکار مى‏باشید، دارای احاطه و نکته‏دان. ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در جمعه 92/2/27ساعــت 7:25 عصر تــوسط عباس | نظر
صرفا جهت اطلاع بزرگان شورای نگهبان تصاویر/هاشمی از نگاه مردم بدو

بسمه تغالی
"خیبرآنلاین" - امام خامنه‌ای: مطمئن باشید که روز نهم دىِ امسال هم در تاریخ ماند؛ این هم یک روز متمایزى شد. شاید به یک معنا بشود گفت که در شرائط کنونى که شرائط غبارآلودگىِ فضاست، این حرکت مردم اهمیت مضاعفى داشت؛ کار بزرگى بود. هرچه انسان در اطراف این قضایا فکر می کند دست خداى متعال را، دست قدرت را، روح ولایت را، روح حسین بن على(علیه السّلام) را مى‌‌‌بیند. این کارها کارهائى نیست که با اراده‌‌‌‌ى امثال ما انجام بگیرد؛ این کار خداست، این دست قدرت الهى است؛ همان طور که امام در یک موقعیت حساسى که من بارها این را نقل کرده‌‌‌‌ام، به بنده فرمودند: «من در تمام این مدت، دست قدرت الهى را در پشت این قضایا دیدم». درست دید آن مرد نافذِ بابصیرت، آن مرد خدا.


رهبر حیکم انقلاب ادامه دادند: اینکه من عرض میکنم روز نُه دى در تاریخ ماندگار است، به خاطر این است. مردم بیدارند؛ همین است که کشور شما را نگه داشته است عزیزان من! همین است که انقلابتان را حفظ کرده است؛ همین است که جرأت سران استکبار را از آنها گرفته است که بخواهند به ملت ایران حمله کنند؛ میترسند. حالا در تبلیغات، زید و عمرو و بکر را میکشند جلو، بمباران تبلیغاتى میکنند؛ اما حقیقت قضیه چیز دیگرى است. دشمن حقیقى آنها ملت ایران است، دشمن حقیقى آنها ایمان و بصیرت ملت ایران است، دشمن حقیقى آنها همین غیرت دینى جوانهاست که میجوشد. یک وقتى هم دندان روى جگر میگذارند، صبر هم میکنند، باید هم بکنند؛ اما یک وقت هم آنجائى که وقت حضور در صحنه است، مى‌‌‌‌آیند توى صحنه.


امام خامنه ای فرمودند : کار نهم دى ماهِ امسال هم همین جور بود. شناختن موقعیت، فهمیدن نیاز، حضور در لحظه‌ى مناسب و مورد نیاز؛ این اساس کار است که مؤمن باید این را هم با خود همراه داشته باشد تا بتواند وجودش مؤثر بشود؛ آن کارى را که باید انجام بدهد، بتواند انجام بدهد. خوب، الحمدلله شوراى هماهنگى تبلیغات این خصوصیت را داشته است، نشان داده است؛ هم در دهه‌ى اول، در اوضاع و احوال گوناگون آن دهه - در دوران دفاع مقدس، قبل از دفاع مقدس، بعد از دوران دفاع مقدس - هم بعد از رحلت امام در مناسبتهاى مختلف که قله‌هائى را در تاریخ ما به وجود آورد. یکى از این قله‌هاى فراموش نشدنى، همین نهم دى امسال بود.








































































نظرات بینندگان
غیر قابل انتشا


+ نوشته شـــده در جمعه 92/2/27ساعــت 7:36 صبح تــوسط عباس | نظر
کسانى سر کار بیایند که مصداق: «انّ الّذین قالوا ربّنا اللّه ثمّ

بسمه تعالبی
کسانى سر کار بیایند که مصداق: «انّ الّذین قالوا ربّنا اللّه ثمّ استقاموا» باشند/ از افرادى که ممکن است ما را هدایت کنند کمک بخواهیم/خودمان را به حجت شرعى برسانیم/ اگر انسان بر طبق حجت شرعى کار کرد، چنانچه بعداً غلط هم از آب دربیاید، سرفراز است

 

صبح امروز رهبر حکیم انقلاب اسلامی در جمع اقشار مختلف مردم سخنان مهمی ایراد فرمودند که مشروح این سخنان در ادامه می آید

بسم‌اللّه‌الرّحمن‌الرّحیم‌

خوشامد عرض میکنم به همه‌ى برادران و خواهران عزیز؛ مردم مؤمن، جوانان پر شور، علماى اعلام، بالخصوص به خانواده‌هاى معظّم شهیدان که از راههاى دور تشریف آوردید و امروز به جمع ما، به حسینیه‌ى ما نورانیت و صفا بخشیدید. از خداوند متعال مسئلت میکنیم که فضل و رحمت و لطف و عنایت ویژه‌ى خود را که در این ماه شریف شامل حال بندگان و مؤمنان و مخلصان میفرماید، شامل حال همه‌ى شما برادران و خواهران عزیز، و همه‌ى مردم آن استانهائى که زحمت کشیدید از آن استانها تشریف آوردید، و همه‌ى ملت ایران بفرماید.
 اولاً لازم میدانم برادران و خواهران عزیز را، مخصوصاً جوانها را توجه بدهم به اهمیت ماه رجب. از این مناسبتها و از این خصوصیاتِ مربوط به ایام و شهور نمیشود به‌آسانى صرفنظر کرد. بزرگان و اهل معنا و اهل  سلوک، ماه رجب را مقدمه‌ى ماه رمضان دانسته‌اند. ماه رجب، ماه شعبان، یک آمادگاهى است براى اینکه انسان در ماه مبارک رمضان - که ماه ضیافت الهى است - بتواند با آمادگى وارد شود. آمادگى به چیست؟ در درجه‌ى اول، آمادگى به توجه و حضور قلب است؛ خود را در محضر علم الهى دانستن، در محضر خدا دانستن - «سبحان من احصى کلّ شى‌ء علمه»(1) - همه‌ى حالات خود را، حرکات خود را، نیّات خود را، خطورات قلبى خود را در معرض و محضر علم الهى دانستن؛ در درجه‌ى اول، این مهم است؛ و اگر این حاصل شد، آن وقت توجه ما به کارهایمان، به حرفهایمان، به رفت‌وآمدهایمان، به سکوتمان، به گفتنمان، بیشتر خواهد شد؛ توجه میکنیم که چه میگوئیم، کجا میرویم، چه اقدامى میکنیم، علیه چه‌کسى حرف میزنیم، به نفع چه‌کسى حرف میزنیم. وقتى انسان خود را در محضر الهى دانست، بیشتر متوجه کارها و حرکات و رفتار خود میشود. ادامه مطلب...
+ نوشته شـــده در پنج شنبه 92/2/26ساعــت 6:37 صبح تــوسط عباس | نظر
امام جمعه موقت تهران در خصوص کاندیناهای انتخاباتی گفت: امرورراس

بسمه تعالی
انتقاد صدیقی از مانورهای انتخاباتی زودرس
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 فروردین 1392 ساعت 12:30
 
امام جمعه موقت تهران گفت: عده‎ای پیشاپیش و در یک حرکت زود رأس مانور انتخاباتی می‎دهند، اشخاص گمنام و مبهم را به حلقوم مردم تلقین می‎کنند؛ از امکانات وسیع استفاده کرده و چه بسا عده در این میان جو ساز باشند که اگر جو در کشور ایجاد شود کنترل آن مشکل است.
انتقاد صدیقی از مانورهای انتخاباتی زودرس
به گزارش جهان به نقل از رسا، حجت‎الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران شب گذشته در یادواره 126شهید مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع) قم، با اشاره به آیات قرآن کریم گفت: خدا براساس رحمت و حکمت خود عالم را خلق کرده تا محیط رشد و تربیت افراد باشد.

 
وی ادامه داد: قلب مؤمن عرش رحمان است، خدا اگر به زمین جلوه کند زمین نابود می‎شود و اگر به آسمان جلوه کند آسمان فرو می‎ریزد؛ تنها موجودی که ظرفیت فوق کائنات دارد بشر است، بشر با استعداد خدادادی که دارد می‎تواند به مقام شهور و حضور دست یابد.

 
این استاد اخلاق حوزه علمیه تهران با اشاره به این که رسالت بشر خودسازی و خودحفاظتی است، اظهار داشت: نخست و پایان همه امور مادی با هم فرق دارند و تنها خداوند متعال است که نخست و پایانش یکی است، جلال خدا فوق درک ما است.


+ نوشته شـــده در چهارشنبه 92/2/25ساعــت 9:16 صبح تــوسط عباس | نظر
ماشاءالله،حزبالله... (یادداشت روز) 1- آوردگاه «جمل» است. آتش جن

ؤ

ب

1- آوردگاه «جمل» است. آتش جنگ فرو نشسته و امیر مؤمنان علیه‌السلام در حالی که چشم فتنه را کور کرده‌اند، با تأسف به کشته شدگان سپاه فریب می‌نگرند و در وصف جنگ‌افروزان فتنه‌گر که بعد از آنهمه رجزخوانی و خط و نشان کشیدن‌ها به سختی شکست خورده و به خاک مذلت افتاده‌اند می‌فرمایند؛
«و قد ارعدوا و ابرقوا و مع هذین الامرین الفشل ولسنا نرعد حتی نوقع و‌لانسیل حتی نمطر... اصحاب فتنه جمل چون رعد غریدند و مثل برق جرقه زده و از جای برآمدند اما، علی‌رغم آنهمه لاف گزاف، هنگام کارزار، ناتوان و ترسان بودند و از هم گسیخته و پراکنده شدند، ولی ما، خروش برنمی‌داریم مگر آن که دست به عمل می‌زنیم و هرگز نمی‌باریم مگر آن که سیل به راه می‌ اندازیم».
حضرت پیش از آغاز جنگ و هنگامی که پرچم را به دست فرزندش محمد حنفیه می‌سپرد، خطاب به او فرموده بود؛ «اگر کوه‌ها از جای کنده شدند، تو بر جای خویش بمان، دندان‌ها را بر هم بفشار، جمجمه‌ات را به خدا بسپار، پای بر زمین کوب و چشم به دور دست‌های سپاه دشمن بدوز، بیم به خود راه مده و بدان که پیروزی از جانب خداست».
2- بعد از ثبت‌نام آقای هاشمی رفسنجانی به عنوان نامزد انتخابات ریاست‌‌جمهوری یازدهم، که متأسفانه در قاب مشترک اصحاب فتنه و حلقه انحرافی صورت پذیرفت، رسانه‌ها و مقامات خارجی و دنباله‌های داخلی آنها در اقدامی هماهنگ و مانند دهها مورد مشابه دیگر، صدا به هلهله بلند کردند و صفحات اول روزنامه‌ها و خروجی سایت‌ها را از این توهم انباشتند که چه نشسته‌اید؟! کار نظام و انقلاب تمام شد! و حزب‌الله می‌رود که خانه‌نشینی پیشه کند! و...
این همه هیاهو در حالی است که وقتی به صحنه نگاه می‌کنی به وضوح می‌بینی که هیچ اتفاق تازه‌ای نیفتاده است. آمریکا به عنوان حامی رسماً اعلام شده ائتلاف فتنه و انحراف، همان آمریکاست که به قول هفته‌نامه «ویکلی استاندارد» تمامی رؤسای جمهور آمریکا از کارتر تا اوباما در یک نقطه با امام خمینی(ره) به اشتراک نظر رسیده‌اند و آن، این که «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند». مردم، همان مردم هستند که فتنه آمریکایی- اسرائیلی88 -جنگ احزاب- را علی‌رغم آنهمه برنامه‌ریزی بیرونی و ائتلاف همه دشمنان داخلی و خارجی به دیوار بصیرت 9 دی کوبیدند. همان‌ها که بعد از آنهمه رجزخوانی مشترک دشمنان بیرونی و درونی، حماسه بی‌نظیر 22 بهمن را آفریدند. همان مردمی که با وجود تحریم انتخابات مجلس نهم از سوی مدعیان اصلاحات، به مراتب بیشتر و گسترده‌تر از انتخابات‌های قبلی پای صندوق‌های رأی آمدند و... ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در دوشنبه 92/2/23ساعــت 7:12 صبح تــوسط عباس | نظر
   1   2   3   4   5   >>   >