زلف آشفته او ... (یادداشت روز)
«آشفتگی» در نگاه اول خوشایند به نظر نمی آید، اما در این نوشته که «بعثت رسول خدا(ص)» و «جایگاه کنونی ایران اسلامی و عزیز ما» موضوع آن است، سخن از «زلف آشفته»ای در میان است که به قول حافظ «در دست صبا افتاده» و هر جا که دلی یافته، به خود مبتلا ساخته. با نگاه از این زاویه، باید باز هم با خواجه شیراز همزبان شد که؛ زلف آشفته او باعث جمعیت ماست چون چنین است، پس آشفته ترش باید کرد چند سال قبل، حضرت آقا از انقلاب اسلامی با عنوان «بعثت دوباره» یاد کرده و در تفسیر آن فرمودند؛ «عین همان بعثت با یک تفاوت در جامعه ما و در زمان ما به وجود آمده است. آن تفاوت این است که بعثت آن روز به معنای بیدار شدن یک انسان و پیغمبر شدن او بود و در بعثت امروز، دیگر رسالت در آن نیست، بلکه بعثتی در راستای بعثت پیامبر(ص) است». در این باره گفتنی ها فراوان تر از آن است که حتی «مثنوی هفتاد من کاغذ» هم تاب فهرست آن را داشته باشد، از این روی در محدوده این نوشته محدود به چند نمونه از قول دیگران اشاره می کنیم. مگر نه آن که «الفضل ما شهدت به الاعداء»؟ و «بهتر آن باشد که سرّ دلبران، گفته آید در حدیث دیگران»؟ این نوشته، فقط روایتگر است. قضاوت با شماست. بخوانید؛ 4 چند ماهی از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته است، روزنامه انگلیسی «تایمز» در تفسیری با اشاره به آنچه در ایران جریان دارد، می نویسد «خبر انقلاب اسلامی در ایران به سرعت سراسر جهان را درنوردیده است. در پاییز سال 1979- سال پیروزی انقلاب- غرب بار دیگر اسلام را کشف کرده است. اسلامی که پس از ده ها قرن سکوت دوباره در اوج استقبال مردمی به میدان آمده است.» 4 همان سال، میشل جانسون، استراتژیست صاحب نام آمریکایی در نشریه «ژئوپولتیک» می نویسد؛ «انقلاب اسلامی در ایران، تجدید حیات دوباره اسلام است. در این انقلاب هیچیک از «ایسم»های متداول نظیر ناسیونالیسم، کاپیتالیسم، کمونیسم و سوسیالیسم کمترین نقشی نداشته است. دنیای غرب باید درک کند با اسلامی روبروست که قرن ها در میان مسلمانان فراموش شده بود... آیا می دانید «الله اکبر» یعنی چه؟ یعنی خدا بزرگ است. این همان شعار مسلمانان در آغاز ظهور اسلام است.» 4 خبرگزاری ایتالیایی «انسا» در گزارشی از ایران می نویسد؛ «اسلام نه فقط از صحنه بیرون نرفته است، بلکه در نقاط مختلف جهان از مرزهای جغرافیایی عبور کرده و به یک نظام قانونمند و پرطرفدار برای زندگی در دنیای بحران زده کنونی تبدیل شده است... رنسانس اسلامی آغاز شده است.» 4 «آلوین تافلر» استراتژیست آمریکایی در کتاب «موج سوم» هشدار می دهد که «خمینی نه فقط جهان اسلام را علیه نظام لیبرال دموکراسی حاکم برانگیخته است بلکه دنیای دین باوران را نیز متحول کرده و این تحول و برانگیختگی می تواند در آینده غرب جای پا داشته باشد.» 4 در همان ایام، امام راحل ما- رضوان الله تعالی علیه- خطاب به مسلمانان جهان می فرمایند؛ «از هیاهوی قدرتمندان نهراسید که این قرن به خواست خداوند قادر، قرن غلبه مستضعفان بر مستکبران و حق بر باطل است» و در پیام دیگری تأکید می فرمایند و اطمینان می دهند که اسلام سنگرهای کلیدی جهان را یکی پس از دیگری فتح خواهد کرد. حالا چند سال جلوتر می آئیم باز هم بخوانید؛ 4 خانم کاندالیزا رایس، وزیر امور خارجه دولت بوش در گزارش خود به کنگره می گوید؛ «ایران به یک قطب قدرتمند در منطقه تبدیل شده است. انگار هرکول شرق است که در میانه میدان خاورمیانه ایستاده و فریاد می کشد و برای ورود به کریدورهای خاورمیانه از آمریکا باج می خواهد.» 4 رابرت گیتس- وزیر دفاع پیشین آمریکا- در گزارشی به کمیته خارجی «سنا» می گوید؛ «مشکل ما با ایران، آن است که از تهدید نمی ترسد و از ما نیز چیزی نمی خواهد. کسی که از ما چیزی نمی خواهد، چیزی هم به ما نمی دهد.» 4 روز بیست و چهارم از جنگ 33 روزه اسرائیل و حزب الله لبنان است. جرج بوش رئیس جمهور وقت آمریکا می گوید؛ در لبنان جنگ میان ایران و آمریکا جریان دارد، اسرائیل به نمایندگی از آمریکا و حزب الله به نمایندگی از ایران. فردای آن روز، خبرگزاری دویچه وله در تفسیری می نویسد؛ وقتی رهبر حزب الله لبنان در کنفرانس سران در تهران دست رهبر ایران را می بوسد، باور نکنید که ایران در سوی دیگر این جنگ نیست. بعد از پایان جنگ 33 روزه، «زئیف شف» ژنرال بازنشسته و استراتژیست اسرائیلی می گوید؛ باید بپذیریم که در مقابله با حزب الله که فقط یکی از شاخه های منطقه ای ایران است پیروز نبوده ایم و چند ماه قبل رهبر معظم انقلاب با صلابت اعلام می کنند که در جنگ های 33 روزه و 22 روزه دخالت داشته ایم. 4 انقلاب های منطقه با سه ویژگی اسلامی بودن، ضد استکباری بودن و مردمی بودن آغاز شده است. کارتر رئیس جمهور اسبق آمریکا می گوید؛ آنچه امروزه در خاورمیانه و شمال آفریقا می بینم و می شنوم برایم آشناست. آن را در انقلاب 1979 ایران شنیده ام. 4 نتانیاهو در مصاحبه با نیویورکر، می گوید؛ به هر سو می نگرم، خمینی و خامنه ای را می بینم که پشت مرزهای اسرائیل(!) خیمه زده اند. 4 مجله آمریکایی نشنال ریویو- 9 تیر90/ 30 ژوئن 2011- می نویسد؛ «بهار انقلاب های عربی، بهار ایران و بهار اسلام آیت الله خامنه ای است.» 4 روزنامه فرانسوی لوموند- آذرماه 90/ دسامبر 2011- با ناامیدی می نویسد و شاهد و نشانه می آورد که «امروزه ایران پرچم آمریکا را در جهان به حالت نیمه افراشته درآورده است و در حالی که آمریکا و اروپا درگیر بحران های سخت هستند، ایران در حال درو کردن محصولات بهار خاورمیانه است.» 4 واشنگتن پست می نویسد «انقلاب ایران به رهبری آیت الله خامنه ای هر روز قدرت آمریکا را بیشتر تحلیل می برد و انقلاب های خاورمیانه را که ادامه راه آیت الله خمینی است در اختیار دارد.» در همین روزهاست که حضرت آقا از پیچ بزرگ تاریخ خبر می دهند و این در حالی است که علاوه بر جهان اسلام، آمریکا و کشورهای اروپایی نیز با جنبش وال استریت روبرو هستند. جنبشی که با شعار ما 99 درصدیم نظام های سرمایه داری حاکم را به چالش جدی کشیده و براندازی نظام های کاپیتالیستی- تاکید می شود براندازی و نه اصلاح- را دنبال می کند. 4 روز 12 آذرماه 1390/ 13 دسامبر 2011 خبرگزاری آلمانی دویچه وله از نشست سالانه شورای راهبردی آتلانتیک- کشورهای دو سوی اقیانوس اطلس- در واشنگتن خبر می دهد. این نشست با حضور برژینسکی، جیمز جونز و اسکوکرافت مشاوران امنیت ملی دولت های کارتر، فورد، بوش و اوباما تشکیل شده است و در آن دیوید پترائوس(رئیس سازمان سیا)، تامیر پاردو(رئیس موساد)، جان ساورز(رئیس MI6) نیز حضور دارند. دویچه وله با عنوان نتیجه نهایی- TOP RESULT- و از قول برژینسکی، دبیر اجلاس آورده است؛ «جهان در یک نقطه عطف تاریخی بعد از فروپاشی شوروی سابق قرار دارد که تحولات فراگیر خاورمیانه و شمال آفریقا و رخدادهای غیرمنتظره در آمریکا و اروپا نشانه های آن است. ما با چالش پیچیده ای روبرو هستیم و تاریخ در حال تغییر مسیر است.» دویچه وله در ادامه می نویسد «برژینسکی گفت حمله نظامی آمریکا به ایران فاجعه آمیز است» و این نشان می دهد که شورای آتلانتیک در بن بست مورد نظر خود، ایران اسلامی را نقش آفرین می داند. 4 5 خرداد 1390/ 26 می2011 است. بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا سخنرانی می کند. او پس از اشاره به پیشرفت های فنی و علمی ایران و ابراز نگرانی از انقلاب های اسلامی منطقه می گوید؛ «6 ماه قبل که پشت همین تریبون ایستاده بودم درباره خطر ایران هسته ای هشدار دادم. اکنون زمان دیگری است. امروز از تنگه خیبر در عربستان تا تنگه جبل الطارق در مراکش، تحول و دگرگونی عمیقی در حال وقوع است و همه جا به لرزه افتاده است. این لرزه، کشورها را متلاطم و دولت ها را متلاشی کرده است و همه ما همچنان شاهد این نوسانات هستیم. صحنه های استثنایی در تونس و قاهره، خاطرات برلن و پراگ 1989- بعد از فروپاشی شوروی- را زنده نمی کند که امیدوارکننده باشد. این لرزه ویرانگر(!) یادآور انقلاب 1979 ایران است. باید قبول کنیم نیروی قدرتمندی وجود دارد که با الگوی مورد نظر ما برای اداره جهان مخالف است. در رأس این نیروی قدرتمند، ایران خمینی و خامنه ای قرار دارد. من هشدار می دهم که لولای تاریخ- HISTORY HINGE- در حال چرخیدن است. کسانی که ایران و خطر آن را نادیده می گیرند، سر خود را در شن(!) فرو کرده اند.» 4 بعد از عقب نشینی نظامی آمریکا از عراق، روزنامه آمریکایی فوربز خطاب به بوش و اوباما می نویسد «از حمله نظامی و 9 سال حضور در عراق چه به دست آورده ایم؟ 4500 سرباز خود را از دست دادیم، بیش از 3هزار میلیارد دلار از جیب مالیات دهندگان آمریکایی هزینه کردیم و... نهایتا دشمنان آمریکا و دوستان ایران را در عراق روی کار آوردیم و بازگشتیم.» 4 همان روزها، واشنگتن پست با ملامت نوشت؛ عراق را در سینی طلایی تقدیم ایران کردیم. ... و این همه که اندکی از «همه» است در حالی است که ایران اسلامی از نخستین روزهای پس از پیروزی انقلاب تاکنون آماج سخت ترین و سهمگین ترین فشارهای بیرونی و فتنه انگیزی های درونی بوده است... اوج هنرنمایی یک ناخدا در مقابل طوفان سهمگین و همه جانبه، آن است که به جای پرتاب شدن به دوردست ها و فرو رفتن در اعماق دریاها، برجای بایستد و مقاومت کند، اما، ناخداهای باخدای ما- امام راحل و خلف حاضر او- نه فقط کشتی طوفان زده را از بد حادثه در امان داشته اند، بلکه هزاران هزار گره دریایی را نیز، در کشاکش طوفان ها و صاعقه ها به جلو رانده اند. انگار طوفان سهمگین به «باد موافق» تبدیل شده و صاعقه به جای سوزاندن، نورافشانی کرده و راه نموده است. جل الخالق! حالا، بار دیگر، نیم نگاهی- فقط یک نیم نگاه- دیگر به اطراف خود و آنچه در جای جای جهان جریان دارد بیندازید. آیا با پیروزی انقلاب اسلامی، بعثت دیگری آغاز نشده است؟ و این بار از ایران، و به قول آقا، نه آن که دین جدید یا دعوتی بیرون از حلقه بعثت رسول خدا(ص) باشد... گویی باز هم رسول خداست که امیر کاروان است و هست. حسین شریعتمداری
بسمه تعالی
مردم پشت سر هاشمی نماز نمیخوانند
* به عقیده من اینطور نیست که در نظام ما هرکس رییسجمهور شد، پس از پایان دوره فعالیتش به عنوان اپوزیسیون شناخته شود، بلکه آنچه موجب این اتفاق میشود خود این افراد هستند. عملکرد روسای جمهور، نخستوزیر سابق، برخی از روسای مجلس یا دیگر مسوولان قبلی باعث شد تا آنها به ورطه اپوزیسیون شدن بغلتند. نمونه آن مقام معظم رهبری هستند که پس از پایان دوره ریاستجمهوری، توسط خبرگان رهبری به عنوان ولی فقیه انتخاب شدند و بیش از 23 سال است که به بهترین شکل در حال رهبری این کشور و حتی جهان اسلام هستند. این نشان میدهد که نظام بنایی برای حذف روسای جمهور از عرصه سیاسی ندارد.
* بعد از ایشان آقای هاشمی رییسجمهور شد و پس از پایان دوره ریاستجمهوریشان به عنوان رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شد و هنوز هم در این جایگاه قرار دارد. علاوه بر این ایشان در انتخابات مجلس ششم هم انتخاب شد که به دلیل تخلفات انتخاباتی دولت اصلاحات و اعلام شدن نامش به عنوان نفر سیام و مسائلی که پیش آمد از نمایندگی مجلس انصراف داد. بعد از آن هم در انتخابات مجلس خبرگان در حوزه تهران شرکت کرد و انتخاب شد و پس از درگذشت آیتالله مشکینی به ریاست مجلس خبرگان رهبری رسید. پس نظام بنا نداشت ایشان را اپوزیسیون کند. اما آقای هاشمی در انتخابات سال 88 تکیهگاه فتنه شد. برخی اعضای خانوادهاش نیز در این ماجرا حضور داشتند. ماجرای نامه سرگشاده به رهبری که منشا آن فتنه شد را از یاد نمیبریم. به همین دلیل هم مردم ایشان را از امامت جمعه حذف کردند. یعنی نظام تریبون نماز جمعه را از ایشان نگرفته است بلکه مردم دیگر پشت سر آقای هاشمی نماز نمیخوانند. در مجلس خبرگان هم این نمایندگان مردم بودند که دیگر به ریاست ایشان رای ندادند و آیتالله مهدویکنی به جای ایشان رییس مجلس خبرگان شد. این درحالی است که نظام هنوز هم بنای حذف ایشان را ندارد و باز هم ایشان به عنوان رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام ابقا شد.حتی بالاتر از این، آقای میرحسین موسوی هم بعد از پایان نخستوزیریشان توسط رهبری در مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شد و بعد از سال 88 هم رهبری ایشان را حذف نکردند تا دوره عضویتشان در مجمع به پایان رسید. نظام حتی بنای کنار گذاشتن ایشان را هم نداشت. ولی موسوی با عملکردی که در فتنه داشت جزو سران فتنه شناخته شد و از قطار نظام پیاده شد.
* اینکه آقای خاتمی پس از پایان ریاستجمهوری در جایگاهی قرار نگرفت، به دلیل این نبود که نظام بخواهد ایشان را تبدیل به اپوزیسیون کند. اما به هر حال عملکرد هشتساله ایشان در دولت اصلاحات مسائلی داشت نظیر عقبنشینی در بحث هستهیی، جان گرفتن جبهه ملی و نهضت آزادی و بهاییها و کار به جایی رسید که نهضت آزادی با وجودی که امام آنها را طرد کرده بود جرات پیدا کردند و در انتخابات تهران لیست دادند. هرچند که مردم به آنها رای ندادند اما به هر حال این اتفاقات افتاد ولی باز هم رهبری با وجود همه این مسائل هشت سال ایشان را تحمل کردند. بعد از پایان ریاستجمهوری هم نظام ایشان را حذف نکرد اما آقای خاتمی خودش در فتنه 88 نقشآفرینی کرد و از آنها حمایت کرد. در عین حال ایشان باز هم حذف نشد و تصمیم گرفت از اپوزیسیون فاصله بگیرد. همین که در ساعات آخر انتخابات اخیر ایشان در دماوند رای دادند نشان میدهد که آقای خاتمی میخواهد برای ایجاد تغییر و رفرم در نظام، داخل نظام باقی بماند. هرچند که به دلیل این رفتار هم مورد انتقاد دوستان اصلاحطلب خود قرار گرفت اما به هر حال اینها نشان میدهد که نظام بنا بر جذب حداکثری و دفع حداقلی دارد نه اپوزیسیونسازی.
* آقای خاتمی و آقای احمدینژاد نقدپذیر هستند و به همین دلیل از ابتدای کار دولتشان از آنها انتقاد میشد. البته در یکی، دو سال اول دولت آقای خاتمی، اطرافیان ایشان سعی میکردند مانع نقد عملکرد دولت شوند ولی ایشان تاکید داشت که نقدها بیان شود. در دولت آقای احمدینژاد هم که از زمان آغاز به کار تاکنون از سیاستهای خارجی و داخلی ایشان انتقاد شده است. اما دوران آقای هاشمی اینطور نبود و به دلیل روحیات آقای هاشمی نقد کردن دولتش امکان نداشت.
* البته این انتقادات مربوط به بعد از رفتن این افراد از مناصب اجرایی نمیشود، کما اینکه در همان دوره آقای هاشمی هم گرچه افراد نمیتوانستند نقد کنند ولی شخص مقام معظم رهبری در حضور هیات دولت و در مقابل دوربینها اشرافیگری آن دولت را نقد میکردند. ایشان میگفتند نمیشود اگر کسی کراوات زد و در کاخ نشست او را تقبیح کنیم ولی اگر کسی با ریش در کاخ نشست بگوییم چون ریش دارد، اشکالی ندارد. به هر حال مشخص بود که مخاطب این سخنان رهبری چه گروهی بودند. درباره آقای خاتمی هم از ابتدا نسبت به مبانی غربگرایانه تفکر ایشان ایراد و انتقاد مطرح بود. آقای خاتمی میگفت تنها راه پیشرفت از غرب میگذرد و برای رسیدن به پیشرفت باید خرد غربی و منش آنها را بپذیریم یعنی از فرق سر تا نوک پا باید غربی شد. در دولت آقای احمدینژاد هم بحث انحراف قبل از سال 88 کم و بیش مطرح بود. اظهارات سخیف مشایی درباره دین و ارزشهای دینی در همان اواخر ریاستجمهوری نهم مطرح شده بود. وقتی در دولت دهم بحث معاون اولی مشایی و ایستادگی احمدینژاد در مقابل حکم مقام معظم رهبری درباره معاون اولی پیش آمد، موضوع جدیتر شد. ما از همان سال نقد مشایی را شروع کردیم. بعد هم خود آقای احمدینژاد را به خاطر خانهنشینی و حمایت از مکتب ایرانی و عدم پیگیری مقوله فرهنگ نقد کردیم.
* اگر احمدینژاد تا آخر در چارچوب نظام بماند. بیتردید نظام از تجربیاتش استفاده میکند ولی اگر مانند برخی روسای جمهور سابق از نظام فاصله بگیرد، همان سرنوشت برایش رقم خواهد خورد.اما مساله مشایی فرق میکند. او منحرف است و به مجرد اینکه عمر این دولت تمام شود کسی به او اجازه نخواهد داد که در این نظام باقی بماند.
بسمه تعالی پیامبر اعظم(ص) درباره یکی از مصادیق بارز بیغیرتی میفرماید: هنگامی که زنی آرایشکرده از خانه خارج شود و شوهرش نیز به این کار راضی باشد، به ازای هر قدمی که زن بر میدارد، خانهای در آتش برای شوهرش بنا میشود.
بسمه تعالی عملکرد ابهام برانگیز سایت "جماران" درحالی که موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) وظیفه ترویج شفاف و بدون تحریف افکار و آرمانهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را برعهده دارد، عملکرد این موسسه در سالهای اخیر و خصوصا در ایام فتنه 88 و سال های بعد از آن ، نشان از جهت گیریهای خاص سیاسی با بهره گیری از نام و عنوان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را دارد . در این میان سایت جماران که در روزهای بعد از فتنه 88 به عنوان بال رسانه ای این موسسه فعالیت می کند ، بی شک به پاتوق و محل تجمعی برای کسانی تبدیل شده است که از طراحین و گردانندگان اصلی فتنه 88 هستند ، افرادی که با بهره گیری از مطالب و تفکرات آنان در این سایت ، روز به روز در جهت انحراف در بیانات و منویات امام راحل گام برداشته و هدف تخطئه راه امام خمینی (ره) را به نفع خود دارند . شناختن گرداننده اصلی این سایت که در پوشش موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) قصد ترویج تفکرات مصموم خود در فضای رسانه با سوء استفاده از نام امام راحل را دارند می تواند در شناسایی خط نفاق در این رسانه کمک شایانی نماید. سردبیر این سایت که زیر نظر مستقیم حسن مصطفوی فعالیت می کند ، فردی به نام (محمد علی.ن) می باشد که از اعضای اصلی دفتر تحکیم وحدت در سال های بین 70 تا 78 بوده است که با نظر مستقیم حسن مصطفوی و موسوی بجنوردی مشغول به فعالیت این رسانه نزدیک به بیت امام (ره) است . بنا به اطلاعات موجود اعضای هیئت تحریریه این رسانه را برخی از افراطیون جریان دوم خرداد تشکیل می دهند که پس از خارج شدن از خبرگزاری ایسنا ، برای کار در این رسانه انتخاب شده اند . به طور کلی می توان گفت نوع چیدمان ارکان و گردانندگان سایت مذکور به نوعی است که در راستای اهداف افراد پشت پرده این رسانه عمل می کنند و غالب وجودی یک طیف همفکر اصلاحاتی را می توان در بدنه این رسانه مشاهده کرد . جماران که از ابتدای فعالیت خود سعی داشته ، به وسیله گفتگو با برخی چهره های برجسته جریان موسوم به دوم خرداد؛ القای مفاهیم خاص این جریان را در غالب راه امام (ره) جلوه دهد ، در تلاش است تا با مطرح ساختن افرادی نظیر "موسوی خوئینی ها ، موسوی بجنوری و... ، چنین به مخاطب خود القاء کند که خط امام فقط در گفتار و کلام چنین اشخاصی قابل نبیین و باز نگری است . گفتنی است سایت مذکور چندی پیش ، در مصاحبه با یکی از اعضای مجمع روحانیون مبارز که در سخنرانی اخیر رهبر معظم انقلاب به عنوان جریان سیاسی پایگاه فتنه 88 معرفی شده بود، با انتساب مطالبی به امام راحل (ره) که هیچ تناسبی با شخصیت معنوی و عرفانی ایشان نداشت ، نسبت به مسجد مقدس جمکران توهین کرده و حضرت امام را نیز بی توجه به این مسجد معرفی کرده بود که به نظر می رسد ، با وارد شدن به این فاز جدید هجمه به دین و اسلام هم از زبان امام (ره) در دستور کار این افراد قرار گرفته باشد . چنین ادعاهایی توسط مراجع قلابی و خودخوانده سایت جماران در حالی از زبان امام راحل عنوان می شود که ، با کمی جستجو در صحیفه امام خمینی (ره) که تنها مرجع قابل استناد پیرامون سخنان و مواضع امام است، می توان به بهترین راه کار در تمام موارد به صورت مستند دست یافت اما مطرح ساختن چنین تعابیری در یک سایت موهن هیچ نیتی جز تحریف سخنان بنیان گذار کبیر انقلاب ندارد که در کل این موضوع به نفع یک جریان مسئله دارمی باشد که از قضا به بیت امام (ره) هم دسترسی دارند . در رابطه با فعالیت سایت و موسسه مذکور و پشت پرده گردانندگان آن سخنان زیادی به میان آمده است و بیش از این مجالی برای مطرح ساختن انحرافات این مجموعه نیست اما در پایان توجه به این نکته درباره گردانندگان این موسسه خالی از لطف نیست که اگر این حضرات در مقطعی از تاریخ، عملی را انجام دادهاند دلیل بر مشروعیت همیشگی گفتار و رفتار آنها نیست و امام به ما یاد دادهاند که همواره نگاه به عملکرد فعلی افراد کنیم و چه خوی است که ما فراموش نکنیم این افراد در دوره هشت ساله ی اصلاحات، در دولت و در مجلس ششم و حتی در همین ماجراهای فتنه 88 پس از چه بر سر مردم و انقلاب آنان آوردند.
بسمه تعالی
طرح تشدید برخورد با بدحجابی و مانکنها در اماکن فرهنگی که از عصر دوشنبه در برج میلاد آغاز شده بود همچنان ادامه دارد.
بسمه تعالی